|
Скачати 34.54 Kb.
|
Здоров’я – найдорожчий скарб Мета. Допомагати учням усвідомити , що здоров’я – це великий дар не тільки для людини , а й для всього суспільства , сім’я – це осередок збереження і зміцнення здоров’я ; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я. 7 квітня – Всесвітній День Здоров’я. А ви задумувались, що ж таке здоров’я? Послухайте, яке визначення „здоров’я” дає Всесвітня Організація Охорони Здоров’я. Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних вад. Від чого ж залежить наше здоров’я? Воно залежить від багатьох чинників – внутрішніх та зовнішніх. Внутрішні чинники здоров’я – це успадковане від батьків здоров’я, це те здоров’я, з яким ви народилися, але воно може покращуватись або погіршуватись. І це залежить від зовнішніх чинників. А які ці зовнішні чинники зараз вам розповість агітбригада. Здавна людям всім відомо, Що приємно бути здоровим. Тільки треба добре знати, Як здоровим стати. Здоров’я залежить:
Сонце, повітря і вода – наші найкращі друзі. Якщо природа здорова, чиста, то ви дихаєте чистим повітрям, п’єте чисту воду, ходите по чистій землі і набираєтесь сил і здоров’я.
Якщо хочеш бути сильним – бігай, Якщо хочеш бути вродливим – бігай, Якщо хочеш бути розумним – бігай.
У воді купайся, повітрям витирайся, Сонцем умивайся та з хворобами не знайся. Про здоров’я власне дбаємо Гартуватись закликаємо.
Хто до ста років хоче жити, Той харчуватись повинен правильно уміти. Ваше харчування повинне бути повноцінне, різноманітне, вітамінне.
Хто день починає з зарядки, У того справи в порядку. Ми зарядку любим дуже І тому міцні і дужі. Якщо ти життя цінуєш І хвилинки не марнуєш А дотримуєшся режиму дня, То матимеш міцне здоров’я. Режим – супутник школяра.
Чистота – запорука здоров’я. Щоб здоровим довго жити, Воду слід усім любити, Мило, пасту, гребінець – Будеш справжній молодець!
Здоров’я прибуває краплинами, а витрачається пудами. Своє здоров’я кожен має, Не кожен вміє берегти – Той колеться, той випиває, Той за цигаркою тремтить. Коли ж хвороби розтривожать І запізніле каяття Тоді, нажаль, не кожен може Зцілить отруєне життя.
В здоровому тілі – здоровий дух. Намагайтеся встановити добрі стосунки в класі, в школі, з усіма, в чиєму товаристві ви перебуваєте. Розмовляйте з людьми з усмішкою. Бо якщо у вас переважають негативні емоції, то псується не тільки ваше здоров’я, а й здоров’я оточуючих. 1. Пам’ятайте! Щоб здоровим, сильним бути, Треба нам про сум забути. Спортом треба всім займатись І частіше усміхатись. 2. Хто здоровий – той сміється, Все йому в житті вдається, Це ж чудово для людини! Хто здоровий, той не плаче, Жде його в житті удача. Він уміє працювати, Вчитись і відпочивати. 3. Хто здоровий – не сумує, Над загадками мудрує, Він сміливо в світ іде І за собою всіх веде. 4. Бо здоров’я – це прекрасно, Здорово, чудово, ясно! І доступні для людини Всі дороги і стежини! 5. Любіть себе і інших поважайте, Своє життя й здоров’я бережіть, І правильно дорогу вибирайте, Якщо сто літ бажаєте прожити. 6. Пам’ятайте про основне, Що здоров’я – головне! 7. Виберіть вірний шлях. Кожен вибирає сам. 8. Ми вибираємо спорт! Ми вибираємо здоров’я! Ми – за здоровий спосіб життя! |
Що ми їмо? «продукти харчування», пригадати назви українських народних страв, та технологію їх приготування; визначити залежність здоров'я людини... |
Що ми їмо? «продукти харчування», пригадати назви українських народних страв, та технологію їх приготування; визначити залежність здоров'я людини... |
«Рух заради здоров’я» Мета Провідна ідея заходу: Щасливе життя – це гарне здоров'я. Здоров'я – це цінний скарб, про який треба піклуватися щодня. Немає найнещаднішої... |
Відділ освіти Юр`ївської райдержадміністрації Чаплинська середня... Мета і завдання: поглибити знання дітей про здоров’я; формувати у дітей навички безпечної поведінки та свідоме ставлення до здоров’я;... |
Урок презентація проекту у 3 класі «Доброта найцінніший скарб людини» Протягом двох тижнів ми працювали над проектом «Доброта – найцінніший скарб людини». А сьогодні на уроці ми підведемо підсумок всієї... |
1. Здоров'я, хвороба й профілактика Мета заняття: Ознайомити студентів з поняттям «здоров'я», компонентами здоров'я, концепціями здоров'я, поняттям хвороба, факторами,... |
О. В. Крутенко зНАННЯ, РОДИНА, БАТЬКІВЩИНА бЕЗЦІННИЙ СКАРБ МОГО ЖИТТЯ! Знання, родина, Батьківщина – безцінний скарб мого життя!”: Методичні рекомендації до проведення Першого уроку у 2012 – 2013 навчальному... |
Здоров’я і навколишнє середовище (2год.) Людина в навколишньому середовищі. Вплив природного середовища на здоров’я. Вплив технічного прогресу на здоров’я. Взаємозв’язок... |
Про шкільний конкурс «Педагог за здоров’я дітей» Неблагополуччя у здоров’ї учнів залежить і від недостатньої підготовки педагогів до роботи у здоров’язберігаючому просторі. Цьому... |
Тема Дата Що вивчає предмет «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Порушення здоров'я (травми, захворювання та їх профілактика) |