|
Скачати 41.81 Kb.
|
«Рух заради здоров’я» Мета: Створити атмосферу радості, співпереживання, активного відпочинку. Залучити до участі у святі максимальну кількість учнів, вчителів, батьків. Пропагувати здоровий спосіб життя, збільшувати руховий режим школярів, розвивати рухливі якості учнів – спритність, швидкість, витривалість. Виховання в учнів почуття колективізму, вміння вести себе в нестандартних ситуаціях і приймати швидкі рішення. Згуртувати учнівські, батьківські, учительські колективи у загальній справі – піклування про своє життя і здоров'я. Провідна ідея заходу: Щасливе життя – це гарне здоров'я. Здоров'я – це цінний скарб, про який треба піклуватися щодня. Немає найнещаднішої людини, ніж та, яка втратила здоров'я. Хто розпочинає день із зарядки – здоров'я того у порядку. План проведення свята І. Виступ учителя фізичної культури з привітаннями та побажанням здоров'я, сил. ІІ. Оголошення плану проведення змагань, ознайомлення з командою суддів. ІІІ. Проведення свята на спортивному майданчику за сценарієм. 1. Виступ команди початкових класів. Конкурс на кращий показ комплексу вправ ранкової гімнастики. 2. Виступ команд учнів 5 – 7 класів, до складу яких входять батьки. Конкурсні змагання « Тато, мама, я – разом дружна та спортивна сім'я ». 3. Змагання команди старшокласників та команди вчителів. IV. Підбиття підсумків змагань та нагородження. Сценарій проведення свята « Рух заради здоров'я» І. Шикування команд - учасників змагань на спортивному майданчику. ІІ. Оголошення умов першого конкурсного завдання. Перший конкурс: «За здоров'я дякуємо ранковій зарядці». Беруть участь учні початкових класів. Завдання. Показ комплексу вправ ранкової гімнастики. Вимоги до показу: 1. Згуртованість команди. 2. Підбір вправ корисних та цікавих. 3. Музичний супровід. ІІІ. Проходження конкурсу. IV. Підведення підсумків конкурсу членами журі. У цей час виступає квартет виконують сучасний танок „Мамбо” V. Оголошення результатів першого конкурсу головним суддею. Підготовка інвентарю до наступного конкурсу. VI. Оголошення умов другого конкурсу. Другий конкурс: «Тато, мама, я – разом дружна та спортивна сім'я». Беруть участь команди учнів і батьків 5 – 7 класів. Конкурсні змагання проходять у два етапи. І етап – представлення команди: назва, емблема, девіз, пісня; ІІ етап – спортивні змагання « Спритні, вмілі, витривалі». VII. Проходження змагань. Зміст завдань ІІ етапу. 1. Естафета « Перенесення дитини». Тато з мамою за допомогою рук утворюють стільчик. Беруть дитину і таким чином швидко пересуваються до заданого місця на майданчику, ставлять дитину, беруться за руки і повертаються на своє місце, передаючи естафету іншим учасникам, які вже готові до естафети. В естафеті перемагає команда, яка швидше пройде дистанцію без помилок і порушень. 2. Естафета «Сильні руки» для мам і тат. Тато спирається на руки, мама бере тата за ноги, і рухаються до визначеного місця , де міняються місцями і, таким чином, повертаються назад, передаючи естафету іншій парі. 3. Естафета « Перенеси кеглі в обруч». Беруть участь тільки учні. 4. Естафета « Хто швидше». Дитина веде баскетбольний м’яч до визначеного місця на майданчику, кидає м’яч в кошик. Після того, як дитина влучить м’ячем у кошик, тато й мама стрибають обоє в одному мішку до дитини, садять її в мішок і несуть разом до команди. Де передають естафету іншим. 5. Естафета для тат «Пов’яжи косинку». VIII. Підведення членами журі підсумків другого конкурсу. IX. Прибирання спортивного інвентарю, підготовка спортивного майданчика до наступних конкурсів. X. Виступ учнів, які займаються акробатикою. XI. Оголошення підсумків конкурсу та завдання наступного. XII. Проходження третього конкурсу « Покажи себе». Беруть участь команди старшокласників і вчителів. 1. Естафета «Хто швидше». Учасники команди із набивним м’ячем (1кг) біжать до визначеного місця, перестрибують через бар’єрні перекладини. Добігши до кінця, котять м’яч до своєї команди, а самі повертаються назад проповзши по гімнастичній лаві. 2. Естафета « Тунель». Подолання учасниками перешкод по черзі. Перша перешкода – пролізти під перекладиною, далі – через мішки без дна, які зшиті між собою у довгий тунель. Назад учасник повертається бігом, передаючи естафету наступному учаснику. 3. Естафета «Тенісисти». Із тенісними ракетками і тенісними шариками треба пройти швидко визначену відстань і не загубити шарик із ракетки. Якщо шарик впав, підняти його і продовжувати естафету з того місця, де впав шарик. 4. Естафета « Перетягування каната». XIII. Підведення підсумків третього конкурсу. XIV. Оголошення підсумків змагань. Нагородження учасників. |
Здоров’я це коштовність, і притому єдина, заради якої дійсно варто... Здоров’я – це коштовність, і притому єдина, заради якої дійсно варто не лише не шкодувати часу, сил, праці та всіляких благ, а й... |
1. Здоров'я, хвороба й профілактика Мета заняття: Ознайомити студентів з поняттям «здоров'я», компонентами здоров'я, концепціями здоров'я, поняттям хвороба, факторами,... |
Здоров’я – найдорожчий скарб Мета. Допомагати учням усвідомити, що здоров’я – це великий дар не тільки для людини, а й для всього суспільства, сім’я – це осередок... |
ТЕМА ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ Поступальний рух. Траєкторія. Пройдений тілом шлях. Види рухів. Рівномірний прямолінійний рух. Рівномірний і нерівномірний рух |
Тренінгове заняття «Хочеш бути здоровим – будь ним» Мета Мета: формування здорового способу життя підлітків, навіювання правильного уявлення про здоров’я, виховання дбайливого ставлення... |
Урок 3 клас Тема: Природні чинники здоров Мета : розглянути чинники здоров’я, їх позитивний та негативний вплив на здоров’я людини; розвивати уявлення учнів про вплив клімату... |
Відділ освіти Юр`ївської райдержадміністрації Чаплинська середня... Мета і завдання: поглибити знання дітей про здоров’я; формувати у дітей навички безпечної поведінки та свідоме ставлення до здоров’я;... |
Поступальний і обертальний рух. Матеріальна точка. Криволінійний... Сформувати поняття поступального руху тіла, матеріальної точки; вивчити основні характеристики криволінійного руху на прикладі руху... |
Тема заняття: Модель здоров’я. Мета заняття Мета заняття: розширити інформацію про поняття «здоров’я», та фактори, що впливають на його формування |
Тренінг «Збереження і зміцнення репродуктивного здоров’я підлітків та молоді» Мета Мета: підвищити рівень поінформованості підлітків з питань репродуктивного здоров’я |