|
Скачати 41.81 Kb.
|
«Рух заради здоров’я» Мета: Створити атмосферу радості, співпереживання, активного відпочинку. Залучити до участі у святі максимальну кількість учнів, вчителів, батьків. Пропагувати здоровий спосіб життя, збільшувати руховий режим школярів, розвивати рухливі якості учнів – спритність, швидкість, витривалість. Виховання в учнів почуття колективізму, вміння вести себе в нестандартних ситуаціях і приймати швидкі рішення. Згуртувати учнівські, батьківські, учительські колективи у загальній справі – піклування про своє життя і здоров'я. Провідна ідея заходу: Щасливе життя – це гарне здоров'я. Здоров'я – це цінний скарб, про який треба піклуватися щодня. Немає найнещаднішої людини, ніж та, яка втратила здоров'я. Хто розпочинає день із зарядки – здоров'я того у порядку. План проведення свята І. Виступ учителя фізичної культури з привітаннями та побажанням здоров'я, сил. ІІ. Оголошення плану проведення змагань, ознайомлення з командою суддів. ІІІ. Проведення свята на спортивному майданчику за сценарієм. 1. Виступ команди початкових класів. Конкурс на кращий показ комплексу вправ ранкової гімнастики. 2. Виступ команд учнів 5 – 7 класів, до складу яких входять батьки. Конкурсні змагання « Тато, мама, я – разом дружна та спортивна сім'я ». 3. Змагання команди старшокласників та команди вчителів. IV. Підбиття підсумків змагань та нагородження. Сценарій проведення свята « Рух заради здоров'я» І. Шикування команд - учасників змагань на спортивному майданчику. ІІ. Оголошення умов першого конкурсного завдання. Перший конкурс: «За здоров'я дякуємо ранковій зарядці». Беруть участь учні початкових класів. Завдання. Показ комплексу вправ ранкової гімнастики. В ![]() 1. Згуртованість команди. 2. Підбір вправ корисних та цікавих. 3. Музичний супровід. ІІІ. Проходження конкурсу. IV. Підведення підсумків конкурсу членами журі. У цей час виступає квартет виконують сучасний танок „Мамбо” ![]() V. Оголошення результатів першого конкурсу головним суддею. Підготовка інвентарю до наступного конкурсу. VI. Оголошення умов другого конкурсу. ![]() Другий конкурс: «Тато, мама, я – разом дружна та спортивна сім'я». Беруть участь команди учнів і батьків 5 – 7 класів. Конкурсні змагання проходять у два етапи. І етап – представлення команди: назва, емблема, девіз, пісня; ІІ етап – спортивні змагання « Спритні, вмілі, витривалі». VII. Проходження змагань. Зміст завдань ІІ етапу. 1. Естафета « Перенесення дитини». Тато з мамою за допомогою рук утворюють стільчик. Беруть дитину і таким чином швидко пересуваються до заданого місця на майданчику, ставлять дитину, беруться за руки і повертаються на своє місце, передаючи естафету іншим учасникам, які вже готові до естафети. В естафеті перемагає команда, яка швидше пройде дистанцію без помилок і порушень. ![]() 2. Естафета «Сильні руки» для мам і тат. Тато спирається на руки, мама бере тата за ноги, і рухаються до визначеного місця , де міняються місцями і, таким чином, повертаються назад, передаючи естафету іншій парі. 3. Естафета « Перенеси кеглі в обруч». Беруть участь тільки учні. 4. Естафета « Хто швидше». Дитина веде баскетбольний м’яч до визначеного місця на майданчику, кидає м’яч в кошик. Після того, як дитина влучить м’ячем у кошик, тато й мама стрибають обоє в одному мішку до дитини, садять її в мішок і несуть разом до команди. Де передають естафету іншим. 5. Естафета для тат «Пов’яжи косинку». ![]() VIII. Підведення членами журі підсумків другого конкурсу. IX. Прибирання спортивного інвентарю, підготовка спортивного майданчика до наступних конкурсів. X. Виступ учнів, які займаються акробатикою. ![]() XI. Оголошення підсумків конкурсу та завдання наступного. XII. Проходження третього конкурсу « Покажи себе». Беруть участь команди старшокласників і вчителів. 1. Естафета «Хто швидше». Учасники команди із набивним м’ячем (1кг) біжать до визначеного місця, перестрибують через бар’єрні перекладини. Добігши до кінця, котять м’яч до своєї команди, а самі повертаються назад проповзши по гімнастичній лаві. ![]() 2. Естафета « Тунель». Подолання учасниками перешкод по черзі. Перша перешкода – пролізти під перекладиною, далі – через мішки без дна, які зшиті між собою у довгий тунель. Назад учасник повертається бігом, передаючи естафету наступному учаснику. 3. Естафета «Тенісисти». Із тенісними ракетками і тенісними шариками треба пройти швидко визначену відстань і не загубити шарик із ракетки. Якщо шарик впав, підняти його і продовжувати естафету з того місця, де впав шарик. 4. Естафета « Перетягування каната». XIII. Підведення підсумків третього конкурсу. XIV. Оголошення підсумків змагань. Нагородження учасників. |
Здоров’я це коштовність, і притому єдина, заради якої дійсно варто... Здоров’я – це коштовність, і притому єдина, заради якої дійсно варто не лише не шкодувати часу, сил, праці та всіляких благ, а й... |
1. Здоров'я, хвороба й профілактика Мета заняття: Ознайомити студентів з поняттям «здоров'я», компонентами здоров'я, концепціями здоров'я, поняттям хвороба, факторами,... |
Здоров’я – найдорожчий скарб Мета. Допомагати учням усвідомити, що здоров’я – це великий дар не тільки для людини, а й для всього суспільства, сім’я – це осередок... |
ТЕМА ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ Поступальний рух. Траєкторія. Пройдений тілом шлях. Види рухів. Рівномірний прямолінійний рух. Рівномірний і нерівномірний рух |
Тренінгове заняття «Хочеш бути здоровим – будь ним» Мета Мета: формування здорового способу життя підлітків, навіювання правильного уявлення про здоров’я, виховання дбайливого ставлення... |
Урок 3 клас Тема: Природні чинники здоров Мета : розглянути чинники здоров’я, їх позитивний та негативний вплив на здоров’я людини; розвивати уявлення учнів про вплив клімату... |
Відділ освіти Юр`ївської райдержадміністрації Чаплинська середня... Мета і завдання: поглибити знання дітей про здоров’я; формувати у дітей навички безпечної поведінки та свідоме ставлення до здоров’я;... |
Поступальний і обертальний рух. Матеріальна точка. Криволінійний... Сформувати поняття поступального руху тіла, матеріальної точки; вивчити основні характеристики криволінійного руху на прикладі руху... |
Тема заняття: Модель здоров’я. Мета заняття Мета заняття: розширити інформацію про поняття «здоров’я», та фактори, що впливають на його формування |
Тренінг «Збереження і зміцнення репродуктивного здоров’я підлітків та молоді» Мета Мета: підвищити рівень поінформованості підлітків з питань репродуктивного здоров’я |