№
|
Тема
|
Дата
|
Примітка
|
1. Здоров'я людини (3 години)
|
1.
|
Що вивчає предмет «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Порушення здоров'я (травми, захворювання та їх профілактика). .
|
|
|
2.
|
Безпека першокласника. Практична робота «Ознайомлення зі школою».
|
|
|
3.
|
Ріст і розвиток людини. *Практичні роботи «Вимірювання зросту і маси тіла» (з допомогою дорослих), «Фізкультхвилинки для зменшення втоми і підвищення працездатності» (розслаблення очей і м'язів рук, тулуба).
|
|
|
2. Фізична складова здоров'я (8 годин)
|
4.
|
Щоденне піклування про своє здоров'я.
|
|
|
5.
|
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. *Практичні роботи «Складання розпорядку дня», «Як складати портфель».
|
|
|
6.
|
Постава. Правильна організація робочого місця першокласника в класі та вдома. * Практична робота «Вправи для формування правильної постави і стопи».
|
|
|
7.
|
Охайність і особиста гігієна першокласника. Догляд за руками. *Практична робота «Як правильно мити руки».
|
|
|
8-
9.
|
Харчування і здоров'я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту й розвитку людини.
|
|
|
10.
|
Фізичні вправи і загартування.
|
|
|
11.
|
Активний і пасивний відпочинок.
|
|
|
3. Соціальна складова здоров'я (12 годин)
|
12.
|
Піклування про здоров'я в сім'ї.
|
|
|
13-14.
|
Дівчатка і хлопчики. Уміння товаришувати. Практичні роботи «Розігрування діалогів знайомства», «Спільні ігри для хлопчиків та дівчаток».
|
|
|
15.
|
Безпечні місця для ігор та розваг. Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. *Прак-тична робота «Моделювання ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних служб».
|
|
|
16-17.
|
Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті (якщо заблукав, загубився, відстав від класу).
|
|
|
18-19.
|
Дитина вдома. Побутові небезпеки.
|
|
|
20.
|
Місця підвищеної небезпеки у школі. *Практична робота «Визначення безпечних місць для ігор на шкільному подвір'ї.
|
|
|
21.
|
Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від школи до дому.
|
|
|
22-23.
|
Складові дороги. Безпечний перехід проїзної частини дороги.
|
|
|
.24.
|
Правила користування громадським транспортом.
|
|
|
4. Психічна і духовна складові здоров'я (8 годин)
|
25-26.
|
Унікальність людини. Повага до себе та до інших людей. Практична робота «Перегляд та обговорення поведінки персонажів мультфільмів, їхнє ставлення до свого здоров'я та до здоров'я інших».
|
|
|
27-28.
|
Народні традиції; родинні свята і здоров'я.
*Практична робота «Створення пам'ятки «Як влаштувати веселе свято».
|
|
|
29-
|
Емоції та настрій людини. Як покращити. настрій.
|
|
|
зо.
|
*Практичні роботи «Вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй настрій».
|
|
|
31.
|
Рішення і наслідки. Уміння ухвалювати рішення. Рішення для здоров'я.
|
|
|