Складіть розповідь з елементами діалогу, де ви розповідаєте про ваш особистий майже героїчний (на ваш погляд) вчинок. Використайте в тексті синонімічні прислівники


Скачати 152.93 Kb.
Назва Складіть розповідь з елементами діалогу, де ви розповідаєте про ваш особистий майже героїчний (на ваш погляд) вчинок. Використайте в тексті синонімічні прислівники
Дата 01.04.2013
Розмір 152.93 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
Завдання для 6 класу

  1. Складіть розповідь з елементами діалогу, де ви розповідаєте про ваш особистий майже героїчний (на ваш погляд) вчинок. Використайте в тексті синонімічні прислівники1.

Розпочніть розповідь словами: А це було так. Одного літнього (осіннього, зимового, весняного) дня (ранку, вечора) я йшов (сидів, біг, їхав)…


  1. Виразно прочитати діалог за особами. Пояснити значення виділених слів2.

  • Кажуть, що у вас нова квартира?

  • Так. Запрошуємо тебе на новосілля.

  • Дякую. З великим задоволенням. А скільки кімнат у вашій квартирі?

  • Наша квартира велика, маємо чотири кімнати: вітальню, спальню, кімнату, де живе бабуся, і кімнату, де живе мій брат.

  • Кімнати окремі?

  • Так, усі двері виходять у передпокій.

  • Є всі вигоди?

  • Так, телефон, гаряча вода, газ.

  • А який у вас поверх?

  • Дев’ятий. У будинку є ліфт.

  • Спасибі ще раз за запрошення на новосілля. Обов’язково прийду.




  1. Використавши деякі з поданих нижче слів та словосполучень, скласти розповідь “Квартира, в якій я живу”3.

Однокімнатна (двокімнатна, трикімнатна) квартира, п’ятиповерховий (дев’яти-, шістнадцятиповерховий) будинок, ліфт, коридор, передпокій, кухня, ванна кімната обкладена кахлем, туалет, вітальня, спальня, дитяча кімната, вікна виходять на південь (північ, схід), підлога, паркет, лінолеум, стеля, шпалери, балкон, лоджія, антресолі, є всі вигоди.


  1. Використавши поданий текст, скласти діалог (розмову між двома подругами або товаришами по телефону). “Проговорити” діалог за особами4.

Нове помешкання

Моя сестра одержала квартиру, і в суботу ми ходили до неї в гості.

Квартира двокімнатна, затишна й світла. Просторий коридор, велика кухня, ванна, облицьована зеленим кахлем, балкон-лоджія. Є також зручна комірчина та антресолі.

Нам дуже сподобалося планування квартири. Крім того, висока стеля і паркетна підлога.

Я дуже рада за свою сестру.


  1. Подані діалоги виразно прочитати за особами. Відтворити їх з пам’яті5.

1. – Добрий день, Олено Іванівно! Ми прийшли привітати вас у новій квартирі. Бажаємо, щоб щастя й злагода ніколи не покидали вашої нової оселі.

  • Дякую. Прошу заходити.

  • О, у вас дуже затишно. А це дзеркало ніби створене для вашого передпокою.

  • Ми хочемо зробити в передпокої ще й книжкові шафи, бо кімнати невеликі.

  • Можна оглянути кімнати?

  • Прошу. Це наша вітальня. Ми навіть трохи її умеблювали. Тільки позавчора купили диван, крісла, круглий стіл, стільці та телевізор.

  • А які гарні гардини! Вони так пасують (підходять) до шпалер!

  • А це наша спальня. Тут у нас поки що тільки ліжка та килим. Треба це купити шафу для одягу. А в цьому кутку ми поставимо торшер.

  • Так, клопоту у вас ще багато. Але поступово все владнається.


2. – Привіт, Оксано! Я чула, ви купили нові меблі?

  • Так. Купили ліжко-диван, крісла й журнальний столик.

  • А в кухню?

  • Туди купили буфет, настінну шафу, стіл та холодильник. Добре, що кухня в нас велика.

  • Цікаво подивитися, як ви розмістили меблі.

  • Заходьте до нас увечері!




  1. Використавши деякі з поданих нижче слів та словосполучень, скласти розповідь про сучасне помешкання6.

Меблевий гарнітур, м’які меблі, крісла з оксамитовою оббивкою, крісло-ліжко, шафа для книг, книжкові полиці, стелаж, сервант, комбінована шафа, обідній стіл, письмовий стіл, скатертина і серветки, вишукана люстра, абажур, світильник, торшер, бра, портьєри, штори, гардини, фіранки, горщики (вазони) з квітами, кашпо, пухнастий килим, програвач, магнітофон, електрична плита, табурет, кухонний посуд, розміщені дуже вдало.


  1. Попросіть своїх батьків, бабусю чи дідуся розповісти цікаві історії з їхнього шкільного життя. Запишіть цю розповідь. Зверніть увагу на те, скільки модальних часток використано вашим оповідачем. Підкресліть їх7.




  1. Ви отримали найвищий бал за виконання тестових завдань з теми “прислівник як частина мови”. Використовуючи прислівники, опишіть реакцію батьків після перегляду вашого щоденника8.




  1. Складіть розповідь про те, за що ви любите своїх батьків, сестер, братів. Не забудьте, що в тексті обов’язково треба вжити прийменники9.




  1. Використовуючи дієслова у формі умовного способу, складіть фантастичну розповідь про те, як би жили люди, коли б винахідники не сконструювали автомобіль, літак, телевізор та інші речі, що оточують нас у повсякденному житті10.




  1. Передайте у формі діалогу розмову двох першокласників про свої враження від перших тижнів перебування у школі. Не забудьте ввести у діалог різні за значенням частки, що є характерною ознакою розмовного стилю мовлення11.




  1. Підберіть і запишіть по кілька прислівників (до п’яти), які б характеризували якість виконання певної роботи (добре). Прислівники уведіть у склад самостійно придуманих речень12.

  2. Виразно прочитати діалог за особами. З’ясувати значення виділених слів.

У театрі”13

  • Що сьогодні йде в театрі?

  • Сьогодні йде вистава за п’єсою Старицького “За двома зайцями”.

  • Скажіть, будь-ласка, чи можна придбати на вечір два квитки в партері?

  • Залишилися квитки тільки в ложі першого ярусу та ложі бенуара.

  • Коли розпочнеться вистава?

  • О дев’ятнадцятій годині.

  • Де можна буде купити програму?

  • У білетерки.

  • Дякую вам за інформацію.

  • Прошу. Приходьте на виставу.




  1. Використати деякі з поданих нижче слів та словосполучень, скласти розповідь “На прем’єрі”14.

Драматичний театр, Національна опера, театр юного глядача, театр оперети, театр ляльок, фойє, гардероб, пролунав перший дзвінок, перша дія, антракт, буфет, оплески, овація, гастролі, репертуар, афіша, завіса, сцена, оркестрова яма, диригент, соліст, хор, статист, партер, балкон, декорації, грим, актор.


  1. Побудувати15 діалог, додавши до поданих реплік відповіді. “Проговорити” його за особами.


Скільки ще залишилося до початку вистави?

…………………………………………………………………………..……….

Чи ти знаєш, хто виконує головні ролі?

…………………………………………………………………………..……….

Може, варто взяти напрокат бінокль?

………………………………………………………………………..………….

Де тут буфет? Дуже хочеться пити.

………………………………………………………………………..………….

А коли ми оглянемо фойє?

……………………………………………………………………………………


  1. Скласти й “проговорити” за особами діалоги, можливі між16:

  • глядачем та білетеркою;

  • актором та його шанувальником;

  • двома однокласниками, які несподівано зустрілися у фойє театру.




  1. За поданим початком продовжити розповідь на тему “Подорож залізницею”17.

На платформі стояв готовий до відправлення поїзд. Посадка на нього закінчувалась. Мій батько подав квитки провіднику і ми пройшли до третього купе, в якому мали їхати. У купе вже сиділи попутники…


  1. Виразно прочитати діалог за особами. Скласти й “проговорити” подібний діалог, який міг би відбутися між двома однокласниками, які несподівано зустрілись на вокзалі під час канікул18.

  • Привіт, Олю! Оце зустріч!

  • Привіт!

  • Ти когось зустрічаєш?

  • Так, сестру з Ужгорода.

  • А я ось їду з Києва.

  • Куди?

  • До Трускавця. Тато купив мені путівку до санаторію.

  • З якої колії відходить твій поїзд?

  • Ще не знаю. Зараз дізнаюся в довідковому бюро.

  • Ну, щасливої тобі дороги. Добре відпочити й підлікуватися.

  • Дякую. Твоїм найщиріші вітання.

  • Спасибі. До побачення!




  1. Використавши деякі з поданих нижче слів та словосполучень, скласти й “проговорити” за особами діалоги, можливі:19

  • між пасажиром та провідником;

  • між кількома пасажирами-попутниками.

Каса попереднього продажу, розклад відправлення та прибуття поїздів, зал для чекання, валіза, камера для схову, загальний вагон, плацкартний вагон, поїзди далекого слідування, товарні поїзди.


  1. Прочитати. Визначити тему та основну думку тексту, з’ясувати його стиль. Які типи мовлення поєднано в тексті? Написати детальний переказ за самостійно складеним планом20.

Родинний етикет українців

Українська сім’я відзначалась рівноправністю чоловіка й дружини. Це пояснювалося вимушеною тривалою відсутністю чоловіка-воїна в домі. На час такої відсутності жінка перебирала на себе обов’язки глави сім’ї. Крім того, рівноправ’я було закріплене традицією, за дотриманням якої стежила громада.

Громаді відводилася суттєва роль у вихованні дітей. Та основна відповідальність у цій справі була покладена на сім’ю. Про здоров’я дитини, прищеплення їй працелюбності найперше дбала мати.

Найбільшу увагу приділяли вихованню дитини від одного до п’яти років, тому що у цьому віці вона інтенсивно росте і розвивається. У вихованні брала участь вся родина.

Малу дитину не карали, аж поки вона не починала осмислювати власних вчинків. Коли дитя вчилося говорити, вся родина підтримувала його за допомогою фольклорних творів: казок, пісень, скоромовок.

З молодшого віку дітей залучали до праці, тому саме працелюбність вважалася за найвищу чесноту. Уже з чотирьох-п’яти років дитину поступово включали в сімейні роботи, у шість вона мала чітко визначені трудові обов’язки. Молоді віком з шістнадцяти років працювала нарівні з дорослими.

Дитина змалку ставала свідком шанобливого ставлення молодших до старших. Над усе в родині ставилися такі чесноти, як доброзичливість, щирість, чуйність. Величезного значення надавали вихованню любові до рідної землі.

Родинний етикет українців визначався народними традиціями.

За О. Ковальчуком
Для довідок.

Етикет – правила та норми поведінки. Традиція – ідеї, звичаї, норми, що передаються з покоління в покоління. Інтенсивно – посилено.


  1. Використовуючи дієслова у формі 3-ої особи однини наказового способу, придумайте новорічне привітання своєму братові чи сестрі з побажанням усіляких гараздів21.

  2. Підберіть і запишіть по кілька прислівників (до п’яти), які б характеризували дії людини в стані нервового збудження (зопалу). Прислівники уведіть у склад самостійно придуманих речень22.




  1. Використовуючи заперечні частки не, ні, ані, складіть короткий текст-інструкцію про те, чого не можна робити на дорозі, якою ви повертаєтесь зі школи додому, щоб не потрапити у прикру ситуацію23.




  1. Прочитати діалог за особами. Використовуючи наведені нижче слова й вислови, скласти подібні діалоги “У секції чоловічого одягу”, “Зимовий одяг”, “Літній одяг”. “Проговорити” діалоги.

В універмазі24

У магазині готового одягу

Сукня (шовкова, шерстяна), спідниця, костюм, кофтинка, светр, піджак, зимові й демісезонні пальта, дублянки, комір з хутра, головні убори, капелюх, рукавички, шарф, черевички босоніжки, пасувати, смак, коштувати, відрізнятися, зріст, колір, чи маєте в продажу? Де у вас на вітрині? Скільки коштує? До якої каси мені треба платити?

  • Що ви бажаєте купити?

  • Покажіть, будь ласка, чорну спідницю з кишенями і рожевий джемпер.

  • Який у вас розмір?

  • У мене 44-й розмір.

  • Цей джемпер буде вам малуватий.

  • Тоді дозвольте поміряти червоний.

  • Пройдіть у куток за завісу.

  • Скажіть, будь ласка, чи добре сидить на мені цей джемпер?

  • Бездоганно. Він вам до лиця.

  • Це чиста шерсть?

  • Так.

  • Скільки він коштує?

  • Сорок п’ять гривень.

  • Я візьму цей джемпер.




  1. Прочитати текст, переробити його на діалог. “Проговорити” діалог за особами25.

Мама запропонувала мені зайти до універмагу, щоб купити татові подарунок до дня народження. Ще мама хотіла купити дещо з одягу собі та мені.

Добре знаючи смак батька, ми вирішили купити білу сорочку і неяскраву краватку.

Після того, як ми придбали подарунок, пішли в секцію взуття. Мама запитала продавця, чи є в них зимові чоботи на високих підборах тридцять шостого розміру. Продавець запропонувала кілька пар, і мама почала їх приміряти. Купивши чоботи, ми піднялися на поверх вище до секції дитячого одягу. Там купили мені смугасту чорно-білу сукню з блискучими ґудзиками. Задоволені покупками, ми вийшли з універмагу.


  1. Прочитати текст, визначити його тему й основну думку, з’ясувати стиль. Який тип мовлення покладено в основу тексту? Вказати в тексті роздум-доведення та роздум-пояснення, вказати спільне і відмінне між цими типами роздуму. За самостійно складеним планом усно переказати текст26.

Чай


Чай – вічнозелений кущ, що походить із тропічних лісів Південного Китаю, Індії, Бірми та острова Тайвань. У дикому вигляді досягає 3 м заввишки. Ученими виведено багато видів культурного чаю.

З молодого листя чаю виготовляється ароматний та корисний напій, що відновлює та зміцнює сили людини.

У нашій мові напій одержав назву “чай”, тому що населення Китаю називало його “ча”. Ось чому в українській, російській та білоруській мовах затвердилася саме така назва.


  1. Учімося говорити правильно27




Неправильно

Правильно

Лічний

Особистий

Обув

Взуття

Вечором

Ввечері

Неудобно

Незручно

Чудак

Дивак

Оба

Обидва

Красити

Фарбувати

Друг друга

Один одного

Опит

Досвід

Вірьовка

Мотузка

Ігра

Гра

Довольний

Задоволений

Надоїдати

Набридати

Чудовище

Чудовисько

Оправдати

Виправдати

Криша

Дах, покрівля

Письмо

Лист

Шарик

Кулька

Чудно

Дивно

Толковий

Тямущий

Актьор

актор

Йолка

Ялинка

Лента

Стрічка

Коврик

Килимок

Адрес

Адреса

Справка

Довідка


Доповни словничок28

Неправильно

Правильно

Руль




Осінню




Закалятися




Угощати




Мусор




Наоборот




Клубніка






  1. У багатьох казках богатирі зупиняються перед каменем на якому є напис. Відтворять цей напис, підкресліть у ньому прислівники. Визначте їх морфологічні ознаки, синтаксичну роль29.




  1. Влаштуйте мовну гру зі своїм сусідом по парті, хто з вас за 2-3 хвилини запише більше прислівників, що називали б ознаку дії. Переможений зобов’язаний скласти по два речення з прислівниками для себе і для переможця. Останньому залишається лише записати їх30.




  1. Прочитати текст, визначити його тему й основну думку. Які типи мовлення поєднано в тексті? За самостійно складеним планом переказати текст (усно)31.

Сонце

Для українця сонце завжди було святим і праведним, тому що зігрівало землю, в яку сівач кидав зерно. Сонце шанували, бо до нього тягнувся зелений паросток, тому що під його промінням він перетворювався на хлібний колос.

Сонце прокидалося рано-рано, починало свій невпинний рух над степами і горами, ополудні воно трохи відпочивало, потім знову котилося небесною дорогою, яка приводила його в затишне надвечір’я. Наступного дня все повторювалося. Так було завжди.

Сонце шанували і літні люди, і діти. Гріхом було показувати на нього пальцем, бо око виколеш. Не можна було кидати каміння, бо Бог хліба не дасть. Не можна було ставати до сонця спиною. Якщо збиралися молитися і не було ні образа, ні хреста, то із святими словами зверталися до сонця.

За кольором сонця люди визначали погоду. Дощова вітряна днина чекала селянина, якщо сонце заходило за хмару або навколо цього з’являлося бліде колесо з червоними плямами. Якщо сонце сходило в тумані, мало бути тихо й душно.

Споконвіку сонце уособлювало для українця сили добра.

За В. Супруненком


  1. Підберіть і запишіть по кілька прислівників (до п’яти), які б характеризували природні процеси протягом року (вітряно).

Прислівники уведіть у склад самостійно придуманих речень32.

1 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 160, 164 (завдання подаються вибірково).

2 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 50.


3 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 50.

4 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 51.

5 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 51-52.

6 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 52.

7 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 176-177.

8 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 160, 164 (завдання подаються вибірково).

9 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 160, 164 (завдання подаються вибірково).

10 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 176-177.

11 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 176-177.

12 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 160, 164 (завдання подаються вибірково).

13 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 13.

14 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 13.

15 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 14.

16 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 14.

17 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 26.

18 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 26.

19 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 26-27.

20 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 57-58.

21 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 176-177.

22 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 160, 164 (завдання подаються вибірково).

23 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 176-177.

24 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 64.

25 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 65.


26 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К., Магістр-S, 1997, 71с. – С. 55.

27 Деленко М. Кольорова пісня слова. Дидактичні матеріали. 5 клас. – Львів: Євросвіт, 2003. – 76с. – С.18.

28 Деленко М. Кольорова пісня слова. Дидактичні матеріали. 5 клас. – Львів: Євросвіт, 2003. – 76с. – С.19.

29 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 160, 164 (завдання подаються вибірково).

30 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 160, 164 (завдання подаються вибірково).

31 Глазова О., Косян Т. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 6 клас. К.: Магістр-S, 71 с. – С.56-57.

32 Литвин І.В. Українська мова. Тести, вправи, творчі завдання: 5-11 кл. навч. посібн. – К., А.С.К., 2002. – 271 с. – С. 160, 164 (завдання подаються вибірково).

Схожі:

1. Правила техніки безпеки при роботі на ПК
Виберіть один, вірний на Ваш погляд, варіант відповіді у перерахованих нижче запитаннях
Назвіть усіх членів своєї родини: дорослих на ім’я та по батькові,...
Назвіть усіх членів своєї родини: дорослих – на ім’я та по батькові, дітей – зменшувальним іменем. Використайте подані нижче слова...
Тематична контрольна робота №5
Завдання 1-4 мають чотири варіанти відповідей, із яких тільки одна є правильною. Виберіть правильну, на ваш погляд, відповідь і позначте...
11² = тому, що… Ви для себе обираєте… Об е рете week end в апартаментах...
Долучайтесь до ексклюзивної читацької аудиторії, подаруйте собі свято разом «EXCLUSIVE style»
Книжечка публіцистичних поезій
Вас переконують, що немає з кого вибирати і Ваш голос нічого не вирішує. Вибирати є з кого, і Ваш голос вирішує все!
Д айте волю своїй фантазії. Пам’ятайте, що ваш твір уже є особливим...
Дайте волю своїй фантазії. Пам’ятайте, що ваш твір уже є особливим і заслуговуватиме на увагу. Це ваша уява і ніхто не має права...
1. Напишіть твір-мініатюру на одну з поданих тем. У тексті твору...
Напишіть твір-мініатюру на одну з поданих тем. У тексті твору використайте речення, ускладнені відокремленими членами, однорідними...
О. О. Селіванова МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІАЛОГУ
На четвертому етапі відбувається членування діалогу на реплікові кроки, комунікативні ходи та секвенції, встановлюються їхні типи,...
ЯКИЙ ВІН НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК?
Що взагалі криється під терміном «нетрадиційний урок»? Мода, бажання бути оригінальним чи пошуки ефективних форм навчання? Пропонуємо...
Тема: Зв’язне мовлення. Усний твір-роздум про вчинок людини на основі власних спостережень
Лю і типу мовлення, аналізувати явища життя, встановлювати причинно-наслідковий зв’язок; розвивати вміння здійснювати змістово-композиційний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка