|
Скачати 169.03 Kb.
|
Узагальнена мета: Формувати у дітей старшого дошкільного віку свідомого дотримання правил безпечної поведінки під час рухливих ігор, розваг, спортивних змагань в літній період, засвоєння правил здорового способу життя. Учасники проекту:
Завдання:
Очікувані результати:
Підготовчо-організаційний етап:
Діагностика:
Запитання для співбесіди:
Реалізація проекту. Проблема: Незнайко не розуміє, навіщо слід дотримуватись правил безпечної поведінки під час рухливих ігор на вулиці. Як можна ознайомити хлопчика Незнайка з правилами безпечної поведінки під час ігор в літній період. Загальний зміст проекту: Робота в осередках активності. Природознавчий осередок. Мета:
Форми роботи:
Осередок дослідницької діяльності. Мета:
Форми роботи:
Бібліотечний осередок. Мета:
Форми роботи:
Ігровий осередок. Мета:
Форми роботи:
Мовленнєвий осередок. Мета:
Форми роботи:
Студія образотворчої діяльності. Мета:
Форми роботи:
Музично-фізкультурний осередок. Мета:
Форми роботи:
Робота з батьками. Мета:
Форми роботи:
Презентація проекту:
Правила безпечної поведінки дітей в природному просторі. ( практична робота дітей ) Мета:
Матеріал: дзиґа, ігрове поле з секторами, листи із завданнями від казкових героїв, фонозапис, серія сюжетних картинок. Хід гри: Лунають позивні гри. Вихователь: - Увага! Увага! Увага! Розпочинаємо інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?».Так як ми з вами влітку вирушимо у мандрівку до лісу, нам слід добре знати і пам’ятати про правила безпечної поведінки в природному просторі. Отже, в нашому клубі зібрались знавці правил безпечної поведінки. Змагання будуть проходити між нашою командою дошкільнят і командою казкових героїв. Під час гри за кількістю правильних відповідей буде визначено найкращих знавців правил безпечної поведінки в природному середовищі. Переможці обов’язково отримають нагороди. - Увага, розпочинаємо нашу гру! Діти розміщуються навколо стола із секторами. На столі в центрі – дзиґа зі стрілочкою, по колу лежать конверти із завдання ми для команди. Капітан команди за допомогою дзиги вибирає завдання. Орієнтовні запитання для завдань: №1 Збираючись у мандрівку, добре поміркуй, що треба взяти з собою, як безпечно і компактно укласти в рюкзак? Порада: не забувай про капелюх, зручне взуття та одяг, що відповідає погоді. №2 Чи можна пити воду з озер, річок, ставків? Порада: якщо не маєш можливості напитись чистої криничної води, то річкову або озерну слід добре прокип’ятити . №3 Чи можна купатись в незнайомому місці, тим більше стрибати у воду з кручі. Пам’ятай: діти повинні купатись тільки з дозволу і під наглядом дорослих. №4 Чи можна їсти невідомі ягоди, гриби? Пам’ятай: серед звичайних ягід можуть бути отруйні такі як вовчі ягоди, вороняче око, а серед грибів – мухомор, бліда поганка тощо. №5 Чи можна залишати після себе у лісі сміття, бляшанки, скло? Пам’ятай: усе сміття слід викидати у спеціально відведені місця або закопати в землю. №6 Чи можна дітям самим ропалювати вогнище? Пам’ятай: необережне поводження з вогнем у лісі може призвести до пожежі. Вогнище розпалюють лише дорослі і в спеціально облаштованих місцях. №7 Чи можна дітям користуватись пилкою, сокирою, ножем? №8 Чи можна руйнувати мурашники, осині гнізда, бджолині вулики? Пам’ятай: ці комахи можуть бути дуже агресивними, їх укуси можуть навіть привести до смертельних наслідків. №9 Чи можна заходити у гущавину, відходити далеко від дорослих? Пам’ятай: у густих чагарниках, кущах можуть притаїтись вужі, гадюки, які є смертельно небезпечними для людей. №10 Чи можна пити в сильну спеку охолоджені напої, морозиво? Порада: надто холодні напої, морозиво можуть спричинити захворювання горла і всього організму. Вихователь підводить підсумок гри, разом з дітьми визначає переможців, яким вручають нагороди. Безпечний відпочинок влітку. Правила безпечної поведінки вдома і на вулиці
Правила безпечної поведінки на дорозі
Правила безпечної поведінки на воді
Правила безпечної поведінки з електроприладами
Вивчаємо і досліджуємо природу навколо нас. (експериментально – дослідницька лабораторія) Мета: Поглибити знання дітей про природне довкілля, як цілісний живий організм, взаємозв’язок живої і неживої природи. Формувати у дітей уявлення про стихійні лиха: грозу, бурю, повінь, засуху. Ознайомити з правилами безпечної поведінки під час грізних природних явищ. Розвивати самостійність, здатність аналізувати, робити узагальнення, висувати припущення, обґрунтовувати власну думку. Виховувати інтерес до дослідницької діяльності в природному середовищі. Матеріал для досліджень: відерця з водою, лопатки, камінці різної величини, вітрячки, прозорі стаканчики, магніт, марлеві відрізки, шматочки вати. Практична робота з дітьми: Діти разом з вихователем проводять різноманітні досліди з неживою природою – з піском, вітром, сонцем, водою, камінням, досліджують явища природи: дощ, повінь, засуху. А також ведуть спостереження за живою природою – за деревами, кущами, тваринами, рослинами, комахами. Аналізуючи свої дослідження, спостереження збагачують себе новими знаннями про природне довкілля, взаємозв’язок в природі, а також вивчають правила безпечної поведінки в природному середовищі. Відповіді дітей:
На дотик пісок буває:
Якого кольору, відтінку?
Мої улюблені ігри з піском:
Правила безпеки під час ігор з піском:
Сонце дає життя усьому живому, воно зігріває, від сонячних променів організм людей отримує вітамін D. Чому надмірне перебування на сонці влітку може зашкодити здоров’ю?
Ознаки сонячного удару:
Перша допомога при сонячному ударі:
Правила безпеки у спекотну погоду:
Вода необхідна для життя, без води людина не може існувати, як і вся жива природа. Влітку особливе місце займає вода, адже водою ми загартовуємось, купаючись у річці, морі, озері. Вода має цілющу силу, дає людині свіжість, бадьорість, чистоту. Правила безпеки на воді:
Стихійні явища природи: повінь, гроза, землетрус, буря, засуха. Правила безпеки під час стихійних лих:
В кущах можуть приховуватись отруйні змії, гадюки, комахи, рослини - отруйні рослини: беладона, белена, болиголов, вороняче око, цикута - отруйні гриби: бліда поганка, мухомор, опеньок несправжній - небезпечні комахи: оса, бджола, руда мурашка. Слід пам’ятати:
Підсумок Слід дотримуватись правил безпечної поведінки в природному середовищі, тим самим зберегти своє здоров’я, особливо в літній період, коли всі природні чинники лише загартують та зміцнять твоє здоров’я. «Допоможи собі сам» (порадник для дітей)
Ігротека: «Мандрівка Незнайки та його друзів до лісу» (настільна дидактична гра) Мета: ознайомити дітей з правилами безпечної поведінки під час прогулянки за місто, розвивати в них уміння правильно оцінювати ситуацію, передбачати наслідки своїх дій. Виховувати самостійність, адекватність у своїх діях, відповідальність. Хід гри: Розповідь вихователя: - Одного разу Незнайко, Знайко і Пончик вирішили піти на прогулянку за місто. Знайко бадьоро йшов попереду з компасом у руках. Він старанно спорядився в дорогу і йому було добре та весело. За ним плентався Незнайко. Він в останню хвилину абияк покидав усе в рюкзак. І тепер неправильно укладений рюкзак бив Незнайка по спині. А не обгорнуті ніж і пилка продірявили рюкзак і стирчали назовні, загрожуючи небезпекою всім навколо. Не краще почувався і Пончик, який забув удома капелюх і тепер потерпав від палючого сонця.
Правило 1. Збираючись у мандрівку, добре поміркуй, що треба взяти з собою, як безпечно й компактно укласти в рюкзак. Не забувай про капелюх, зручне взуття та одяг, що відповідає погоді. Правило 2. Не можна купатись в незнайомому місці, тим більше стрибати у воду з кручі. Діти повинні купатись лише з дозволу та під доглядом дорослих. Правило 3. Не можна пити воду з озер, річок, ставків. Якщо не маєш можливості напитись чистої води, то річкову або озерну воду треба ретельно прокип’ятити . Правило 4. Не можна їсти невідомі ягоди, адже серед них можуть бути отруйні такі, як вовчі ягоди, вороняче око тощо. Правило 5. Не можна залишати після себе у лісі сміття, бляшанки. Особливо небезпечне бите скло. Усе це треба складати у спеціально відведені місця або закопати в землю. Правило 6. Не збирайте грибів, яких ви не знаєте, адже серед них можуть бути отруйні та смертельно небезпечні. Правило 7. Необережне поводження з вогнем у лісі може призвести до пожежі. Розпалювати вогнище можна лише під наглядом дорослих. Правило 8. Не можна користуватись пилкою, ножем, сокирою без нагляду дорослих. Правило 9. Не можна чіпати вуликів, осиних гнізд та мурашників. Ці комахи можуть бути дуже агресивними. Правило 10. Не можна ходити до лісу без дорослих або старших дітей, які добре знають місцевість.
Ускладнення гри: Опинившись на жовтому або червоному кружечку, гравець повинен пояснити, в чому полягає небезпека і як її уникнути. Правильна відповідь дає змогу продовжити гру. Перемагає той, хто першим прийшов до фінішу. |
РЕКОМЕНДАЦІЇ круглого столу вихователів дошкільних навчальних закладів... «група ризику», обов’язковості дошкільної освіти для дітей старшого дошкільного віку, забезпечення необхідних умов функціонування... |
НАКА З Кінецьпіль Первомайського району загинуло 5 дітей. Недотримання правил поведінки на воді та льоду призвели до загибелі ще 5 дітей... |
Тема: «Подорож з гусаком» Фізичний розвиток: сприяти розвитку рухової активності під час імітаційних рухливих вправ та ігор |
ТЕМАТИКА БЕСІД З ПОПЕРЕДЖЕННЯ НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ з учнями Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки ... |
ПРОГРАМА З розвитку фізкультурно-валеологічних занять та розваг для дітей дошкільного віку Ми помітили, що проведення кожного фізкультурного заходу робить дітей активними та піднімає їм настрій. А, як відомо, — гарний настрій,... |
Шановні громадяни, дотримуйтесь правил безпечної поведінки під час ожеледиці Ходіть не поспішаючи, ноги злегка розслабте в колінах, ступайте на всю підошву. Пам’ятайте, що поспіх збільшує небезпеку падіння,... |
Моральне виховання дітей дошкільного віку Моральне виховання дітей дошкільного віку 227226 Зміст і методи виховання дітей ДОШКІЛЬНОГО Віку |
Конспект уроку з фізичної культури для учнів 11 класу Тема : Спеціальна фізична підготовка М е т а: розвиток основних фізичних якостей методом колового тренування та під час рухливих ігор |
Тема: «Як народжується казка?» Проект спрямований на розвиток у дітей старшого дошкільного віку мовленнєвої творчості, вміння складати історії та казки; використання... |
Тема: «Як народжується казка?» Проект спрямований на розвиток у дітей старшого дошкільного віку мовленнєвої творчості, вміння складати історії та казки; використання... |