|
Скачати 12.36 Kb.
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень з підтеми «ПРИРОДНІ ДЖЕРЕЛА ОРГАНІЧНИХ РЕЧОВИН ТА ЇХ ПЕРЕРОБКА» 11 клас (рівень стандарт)
Учень має загальне уявлення про існування та використання природних джерел вуглеводнів; описує склад і властивості нафти, природного газу, кам’яного вугілля.
Учень відтворює значну частину теоретичного матеріалу; знає назви способів переробки нафти й кам’яного вугілля, деякі продукти переробки та їх застосування; наводить приклади синтезів органічних сполук на основі вуглеводневої сировини;
Учень знає та пояснює наукові принципи переробки нафти та вугілля; може порівняти властивості нафтопродуктів; пов’язати склад і властивості природних джерел вуглеводнів з їх застосуванням; характеризує природну вуглеводневу сировину як джерело добування органічних сполук; детонаційну стійкість бензину; значення органічних речовин для розв’язання сировинної проблеми людства. Учень має глибокі системні знання з підтеми; може запропонувати схему перетворення природних джерел вуглеводнів на органічні та неорганічні речовини; аналізує хімічний склад; робить висновок щодо їх придатності для використання; обґрунтовує значення органічної хімії у створенні нових матеріалів; оцінює вплив продуктів переробки вуглеводневої сировини на навколишнє середовище; висловлює судження про значення синтетичних методів добування органічних речовин. |
Міні-лекція із теми „Комп'ютерна презентація” Презентація”. На її вивчення відводиться 4 години. (Роздається план вивчення даної теми). Для оцінювання навчальних досягнень з даної... |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики До навчальних досягнень учнів з математики, які безпосередньо підлягають оцінюванню, належать |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-12 класів з української (рідної) мови Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5—12 класів з української (рідної) мови |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються |
Нормативні документи навчально-виховного процесу та навчально-методичної бази кабінету Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти |
Орієнтовні критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів Комп’ютерні презентації” допоможуть вчителям інформати більш точніше оцінити учнів з даної теми |
Оцінювання навчальних досягнень з теми Мета оцінювання: встановити відповідності рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями про типи розмноження рослин, про... |
10 КЛАС ПОКАЗНИКОВА ФУНКЦІЯ Критерії оцінювання навчальних досягнень учня при вивченні теми «Показникова функція» |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії Учень (учениця) розрізняє окремі географічні явища чи об’єкти (гори і рівнини, суша і океан, село і місто, галузь і т д.) та з допомогою... |
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів... |