Критерії оцінювання навчальних досягнень з підтеми


Скачати 12.36 Kb.
НазваКритерії оцінювання навчальних досягнень з підтеми
Дата01.11.2013
Розмір12.36 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Туризм > Документи


Критерії оцінювання навчальних досягнень з підтеми

«ПРИРОДНІ ДЖЕРЕЛА ОРГАНІЧНИХ РЕЧОВИН
ТА ЇХ ПЕРЕРОБКА»

11 клас (рівень стандарт)

  1. Початковий рівень (1 – 3 бали)

Учень має загальне уявлення про існування та використання природних джерел вуглеводнів; описує склад і властивості нафти, природного газу, кам’яного вугілля.

  1. Середній рівень (4 – 6 балів)

Учень відтворює значну частину теоретичного матеріалу; знає назви способів переробки нафти й кам’яного вугілля, деякі продукти переробки та їх застосування; наводить приклади синтезів органічних сполук на основі вуглеводневої сировини;

  1. Достатній рівень (7 – 9 балів)

Учень знає та пояснює наукові принципи переробки нафти та вугілля; може порівняти властивості нафтопродуктів; пов’язати склад і властивості природних джерел вуглеводнів з їх застосуванням; характеризує природну вуглеводневу сировину як джерело добування органічних сполук; детонаційну стійкість бензину; значення органічних речовин для розв’язання сировинної проблеми людства.

  1. Високий рівень (10 – 12 балів)

Учень має глибокі системні знання з підтеми; може запропонувати схему перетворення природних джерел вуглеводнів на органічні та неорганічні речовини; аналізує хімічний склад; робить висновок щодо їх придатності для використання; обґрунтовує значення органічної хімії у створенні нових матеріалів; оцінює вплив продуктів переробки вуглеводневої сировини на навколишнє середовище; висловлює судження про значення синтетичних методів добування органічних речовин.

Схожі:

Міні-лекція із теми „Комп'ютерна презентація”
Презентація”. На її вивчення відводиться 4 години. (Роздається план вивчення даної теми). Для оцінювання навчальних досягнень з даної...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики
До навчальних досягнень учнів з математики, які безпосередньо підлягають оцінюванню, належать
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-12 класів з української (рідної) мови
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5—12 класів з української (рідної) мови
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються
Нормативні документи навчально-виховного процесу та навчально-методичної бази кабінету
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
Орієнтовні критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів
Комп’ютерні презентації” допоможуть вчителям інформати більш точніше оцінити учнів з даної теми
Оцінювання навчальних досягнень з теми
Мета оцінювання: встановити відповідності рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями про типи розмноження рослин, про...
10 КЛАС ПОКАЗНИКОВА ФУНКЦІЯ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учня при вивченні теми «Показникова функція»
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії
Учень (учениця) розрізняє окремі географічні явища чи об’єкти (гори і рівнини, суша і океан, село і місто, галузь і т д.) та з допомогою...
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка