Рівні
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень
|
1.Початковий
|
1
|
Учень:
запускає програму PowerPoint. Створює порожню презентацію. Вибирає “Пустой слайд”;
створює слайд.
відкриває з своєї власної папки створену презентацію;
знає і дотримується правил техніки безпеки під час роботи з ОТ.
|
2
|
Учень:
запускає програму PowerPoint. Створює порожню презентацію. Вибирає “Пустой слайд”;
відкриває з своєї власної папки створену презентацію;
заповнює титульний слайд згідно зразка;
знає і дотримується правил техніки безпеки під час роботи з ОТ.
|
3
|
Учень:
створює новий слайд. Вибирає автомакет “Пустой слайд”;
вміє знайти вкладки “Грандиентная”, “Текстура”, “Узор”, “Рисунок”;
змінює зразок титульного слайда;
переглядає створений слайд, створену презентацію;
|
2.Середній
|
4
|
Учень має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити репродуктивно, може з допомогою вчителя виконати просте навчальне завдання, має елементарні, нестійкі навички роботи з комп’ютером:
створює новий слайд і заповнює його за зразком;
вставляє нові слайди (між слайдами);
видаляє слайди;
вставляє малюнок;
переходить в режим структури, створює наступний слайд, вводить заголовок нового слайда;
Має елементарні, нестійкі навички роботи з комп’ютером.
|
5
|
Учень:
має рівень знань вищий, ніж початковий, може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу з теми “Комп’ютерні презентації” з елементами логічних зв’язків;
створює новий слайд і заповнює його за зразком;
вставляє нові слайди (між слайдами);
видаляє слайди;
набирає маркіровані списки за зразком;
використовує макет оформлення слайдів;
вибирає режими перегляду слайдів, вибирає режим “Обычный”;
вставляє малюнок;
встановляє для одного текстового об’єкта стандартний ефект анімації та переглядає дію вибраної анімації;
Має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання інформації при роботі з комп’ютером.
|
6
|
Учень:
ознайомлений з основними поняттями навчального матеріалу (Що таке презентація, слайд, структура слайду, анімації та ефекти анімацій, звукові ефекти, шаблони презентації, створення фону слайду, вставка малюнків, показ слайдів, та інше);
може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу і робити певні узагальнення:
створює новий слайд і заповнює його за зразком;
вставляє нові слайди (між слайдами);
видаляє слайди;
набирає маркіровані списки за зразком;
використовує макет оформлення слайдів;
вибирає режими перегляду слайдів, вибирає режим “Обычный”;
створює фон, на вкладці “Градиентная” вибирає два кольори, довільні кольори у полях “Цвет 1:” та “Цвет 2:”;
вставляє малюнок;
вміє за взірцем виконувати просте навчальне завдання (створити 3 слайди і ввести тексти, малюнки, ефекти анімації);
має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання інформації при роботі з комп’ютером.
|
3.Достатній
|
7
|
Учень:
має середній рівень навчальних досягнень;
вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях:
завантажувати програму для створення презентацій;
створювати слайди;
створювати інтерактивний інтерфейс презентацій;
створювати освітню презентацію з різних шкільних дисциплін;
демонструвати створену презентацію;
копіювати презентації на дискети.
може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи з програмою PowerPoint і наводити власні приклади для створення та оформлення слайдів презентації;
вміє створювати комп’ютерну презентацію.
|
8
|
Учень вміє:
аналізувати навчальну інформацію про “Комп’ютерну презентацію”, самостійно використовувати її на практиці:
завантажувати програму для створення презентацій;
створювати слайди;
створювати інтерактивний інтерфейс презентацій;
створювати освітню презентацію з різних шкільних дисциплін;
демонструвати створену презентацію;
копіювати презентації на дискети.
контролювати власну діяльність;
самостійно виправляти вказані вчителем помилки;
використовувати інтерактивну довідкову систему.
|
9
|
Учень вміє:
аналізувати навчальну інформацію про “Комп’ютерну презентацію”, самостійно використовувати її на практиці:
завантажувати програму для створення презентацій;
створювати слайди;
створювати інтерактивний інтерфейс презентацій;
створювати освітню презентацію з різних шкільних дисциплін;
демонструвати створену презентацію;
копіювати презентації на дискети.
контролювати власну діяльність;
самостійно виправляти вказані вчителем помилки;
використовувати інтерактивну довідкову систему.
|
4. Високий
|
10
|
Учень:
вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці:
завантажує програму для створення презентацій;
створює слайди;
створює інтерактивний інтерфейс презентації;
створює освітню презентацію з різних шкільних дисциплін;
демонструє створену презентацію;
копіює презентацію на дискети;
використовує гіперпосилання.
вміє узагальнювати і систематизувати навчальну інформацію з теми “Комп’ютерні презентації”; самостійно виконує передбачені у програмі навчальні завдання (Створення освітніх комп’ютерних презентацій).
має певні навички керування інформаційною системою.
|
11
|
Учень:
володіє узагальненими знаннями про комп’ютерні презентації;
вміє планувати особисту навчальну діяльність щодо створення презентацій, оцінювати результати власної практичної роботи;
вміє самостійно знаходити джерела інформації (Інтернет, відео кліпи, музичні файли, посібники, додаткову літературу та інше) , команди програми PowerPoint і використовувати їх відповідно до створення презентацій;
вміє самостійно використовувати зв’язані та вбудовані об’єкти програм-додатків; способи демонстрації слайдів, гіперпосилання.
використовує набуті знання і вміння про комп’ютерні презентації у нестандартних ситуаціях;
має стійкі навички керування інформаційною системою.
|
12
|
Учень:
Має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує при роботі з програмою PowerPoint, створенні презентацій:
Самостійно розвиває власні обдарування і нахили до створення презентацій;
Вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для поглиблення власних знань і розв’язування задач. Вміє самостійно:
використовувати Інтернет;
вставляти в слайди малюнки, діаграми, таблиці відеокліпи;
озвучувати слайди (музичний супровід, запис голосового супроводу);
естетично оформляти, добавляючи ефекти анімації;
створювати кнопки керування для зручності роботи з презентаціями;
здійснювати помітки на слайді під час показу;
створювати автоматичний показ презентації;
використовувати гіперпосилання.
Має стійкі навички керування інформаційною системою.
|