Орієнтовні критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів


Скачати 61.83 Kb.
Назва Орієнтовні критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів
Дата 12.04.2013
Розмір 61.83 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Цифрові ресурси. Інформатика

Відділ освіти Лисянської райдержадміністрації

Орієнтовні критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів


з теми „Комп’ютерні презентації” допоможуть вчителям інформати більш точніше оцінити учнів з даної теми.

Орієнтовні критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів


з теми „Комп’ютерні презентації” допоможуть вчителям інформати більш точніше оцінити учнів з даної теми.



Орієнтовні критерії

оцінювання рівня навчальних досягнень учнів


з теми „Комп’ютерні презентації”


Рівні

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень

1.Початковий


1

Учень:

  • запускає програму PowerPoint. Створює порожню презентацію. Вибирає “Пустой слайд”;

  • створює слайд.

  • відкриває з своєї власної папки створену презентацію;

знає і дотримується правил техніки безпеки під час роботи з ОТ.

2

Учень:

  • запускає програму PowerPoint. Створює порожню презентацію. Вибирає “Пустой слайд”;

  • відкриває з своєї власної папки створену презентацію;

  • заповнює титульний слайд згідно зразка;

  • знає і дотримується правил техніки безпеки під час роботи з ОТ.

3

Учень:

  • створює новий слайд. Вибирає автомакет “Пустой слайд”;

  • вміє знайти вкладки “Грандиентная”, “Текстура”, “Узор”, “Рисунок”;

  • змінює зразок титульного слайда;

переглядає створений слайд, створену презентацію;

2.Середній

4

  • Учень має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити репродуктивно, може з допомогою вчителя виконати просте навчальне завдання, має елементарні, нестійкі навички роботи з комп’ютером:

  • створює новий слайд і заповнює його за зразком;

  • вставляє нові слайди (між слайдами);

  • видаляє слайди;

  • вставляє малюнок;

  • переходить в режим структури, створює наступний слайд, вводить заголовок нового слайда;

Має елементарні, нестійкі навички роботи з комп’ютером.

5

Учень:

  • має рівень знань вищий, ніж початковий, може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу з теми “Комп’ютерні презентації” з елементами логічних зв’язків;

  • створює новий слайд і заповнює його за зразком;

  • вставляє нові слайди (між слайдами);

  • видаляє слайди;

  • набирає маркіровані списки за зразком;

  • використовує макет оформлення слайдів;

  • вибирає режими перегляду слайдів, вибирає режим “Обычный”;

  • вставляє малюнок;

  • встановляє для одного текстового об’єкта стандартний ефект анімації та переглядає дію вибраної анімації;

  • Має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання інформації при роботі з комп’ютером.

6

Учень:

  • ознайомлений з основними поняттями навчального матеріалу (Що таке презентація, слайд, структура слайду, анімації та ефекти анімацій, звукові ефекти, шаблони презентації, створення фону слайду, вставка малюнків, показ слайдів, та інше);

  • може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу і робити певні узагальнення:

  • створює новий слайд і заповнює його за зразком;

  • вставляє нові слайди (між слайдами);

  • видаляє слайди;

  • набирає маркіровані списки за зразком;

  • використовує макет оформлення слайдів;

  • вибирає режими перегляду слайдів, вибирає режим “Обычный”;

  • створює фон, на вкладці “Градиентная” вибирає два кольори, довільні кольори у полях “Цвет 1:” та “Цвет 2:”;

  • вставляє малюнок;

  • вміє за взірцем виконувати просте навчальне завдання (створити 3 слайди і ввести тексти, малюнки, ефекти анімації);

має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання інформації при роботі з комп’ютером.

3.Достатній

7

Учень:

  • має середній рівень навчальних досягнень;

  • вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях:

  • завантажувати програму для створення презентацій;

  • створювати слайди;

  • створювати інтерактивний інтерфейс презентацій;

  • створювати освітню презентацію з різних шкільних дисциплін;

  • демонструвати створену презентацію;

  • копіювати презентації на дискети.

  • може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи з програмою PowerPoint і наводити власні приклади для створення та оформлення слайдів презентації;

вміє створювати комп’ютерну презентацію.

8

Учень вміє:

  • аналізувати навчальну інформацію про “Комп’ютерну презентацію”, самостійно використовувати її на практиці:

  • завантажувати програму для створення презентацій;

  • створювати слайди;

  • створювати інтерактивний інтерфейс презентацій;

  • створювати освітню презентацію з різних шкільних дисциплін;

  • демонструвати створену презентацію;

  • копіювати презентації на дискети.

  • контролювати власну діяльність;

  • самостійно виправляти вказані вчителем помилки;

використовувати інтерактивну довідкову систему.

9

Учень вміє:

  • аналізувати навчальну інформацію про “Комп’ютерну презентацію”, самостійно використовувати її на практиці:

  • завантажувати програму для створення презентацій;

  • створювати слайди;

  • створювати інтерактивний інтерфейс презентацій;

  • створювати освітню презентацію з різних шкільних дисциплін;

  • демонструвати створену презентацію;

  • копіювати презентації на дискети.

  • контролювати власну діяльність;

  • самостійно виправляти вказані вчителем помилки;

  • використовувати інтерактивну довідкову систему.

4. Високий

10

Учень:

  • вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці:

  • завантажує програму для створення презентацій;

  • створює слайди;

  • створює інтерактивний інтерфейс презентації;

  • створює освітню презентацію з різних шкільних дисциплін;

  • демонструє створену презентацію;

  • копіює презентацію на дискети;

  • використовує гіперпосилання.

  • вміє узагальнювати і систематизувати навчальну інформацію з теми “Комп’ютерні презентації”; самостійно виконує передбачені у програмі навчальні завдання (Створення освітніх комп’ютерних презентацій).

має певні навички керування інформаційною системою.

11

Учень:

  • володіє узагальненими знаннями про комп’ютерні презентації;

  • вміє планувати особисту навчальну діяльність щодо створення презентацій, оцінювати результати власної практичної роботи;

  • вміє самостійно знаходити джерела інформації (Інтернет, відео кліпи, музичні файли, посібники, додаткову літературу та інше) , команди програми PowerPoint і використовувати їх відповідно до створення презентацій;

  • вміє самостійно використовувати зв’язані та вбудовані об’єкти програм-додатків; способи демонстрації слайдів, гіперпосилання.

  • використовує набуті знання і вміння про комп’ютерні презентації у нестандартних ситуаціях;

має стійкі навички керування інформаційною системою.

12

Учень:

  • Має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує при роботі з програмою PowerPoint, створенні презентацій:

  • Самостійно розвиває власні обдарування і нахили до створення презентацій;

  • Вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для поглиблення власних знань і розв’язування задач. Вміє самостійно:

  • використовувати Інтернет;

  • вставляти в слайди малюнки, діаграми, таблиці відеокліпи;

  • озвучувати слайди (музичний супровід, запис голосового супроводу);

  • естетично оформляти, добавляючи ефекти анімації;

  • створювати кнопки керування для зручності роботи з презентаціями;

  • здійснювати помітки на слайді під час показу;

  • створювати автоматичний показ презентації;

  • використовувати гіперпосилання.

  • Має стійкі навички керування інформаційною системою.





Схожі:

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики
До навчальних досягнень учнів з математики, які безпосередньо підлягають оцінюванню, належать
Оцінювання навчальних досягнень з теми
Мета оцінювання: встановити відповідності рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями про типи розмноження рослин, про...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-12 класів з української (рідної) мови
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5—12 класів з української (рідної) мови
Міні-лекція із теми „Комп'ютерна презентація”
Презентація”. На її вивчення відводиться 4 години. (Роздається план вивчення даної теми). Для оцінювання навчальних досягнень з даної...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів 6-9 класів з географії
Учень (учениця) називає окремі географічні явища та об’єкти й за допомогою вчителя знаходить відмінності між ними
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи з природознавства
Учні з допомогою вчителя розпізнає і називає окремі тіла і явища природи, мають уявлення про предмет, який вивчають
Тема «Відомості про учня»
Орієнтовні критерії оцінювання рівня готовності учня до вибору профілю навчання у старшій школі
Тема «Відомості про учня»
Орієнтовні критерії оцінювання рівня готовності учня до вибору профілю навчання у старшій школі
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка