ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ ІІІ етап (2011-2012н р.)


Скачати 55.11 Kb.
Назва ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ ІІІ етап (2011-2012н р.)
Дата 17.07.2013
Розмір 55.11 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ

ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ІІІ етап (2011-2012н.р.)

8 клас

10 варіант

І. Завдання закритої форми

1.Виконайте тестові завдання

Завдання 1-20 мають по чотири варіанти відповідей,

із яких лише одна правильна (по 1балу )

1.Укажіть, ім’я коханої Данте:

А Тереза

Б Беатрічче

В Лаура

Г Марія

2.Рубаї – це…:

А вірш з трьох рядків

Б вірш з чотирьох рядків

В вірш з шести рядків

Г вірш з чотирнадцяти рядків

3.Укажіть, кого з римських поетів зустрів у лісі головний герой поеми Данте

« Божественна комедія»:

А Горація

Б Овідія

В Вергілія

Г Есхіла

4.Укажіть, як звали даму серця Дон Кіхота:

А Лаура

Б Беатрічче

В Дульсінея

Г Кунігунда

5.Особливий вплив на розвиток середньовічної літератури Китаю мали:

А міфи

Б релігія

В філософія

Г наука

6.В останній сцені трагедії « Гамлет» Офелія з'являється перед нами:

А ображеною

Б закоханою

В божевільною

Г зляканою

7.Для пейзажної лірики Лі Бо та Ду Фу характерним було:

А зображення краси природи

Б зображення розмаїття фарб природи
В сприйняття природи і людини як непорушної єдності

Г сприйняття природи як дарунка Бога

8.Укажіть, кого із представників західноєвропейської поезії епохи середньовіччя зобразив Данте в «Божественній комедії»:

А вагантів

Б голіардів

В Бертрана де Борна

Г Джауфре Рюделя

9.Укажіть, про що дізнається Гамлет від привида:

А короля підступно вбив його брат

Б у смерті короля винні його вороги

В причиною смерті була королева

Г смерть короля була випадковою

10.Укажіть, хто винен у смерті королеви ( Шекспір «Гамлет»):

А король
Б Гамлет

В Лаерт

Г Гораціо

11.Визначте жанр поезії:

Хто мудрих слухає, у того мир на думці.

Війною й чварами втішаються безумці

А касида

Б газель

В бейт

Г рубаї

12.Укажіть, яке словосполучення в поезії Джауфре Рюделя « Мені під час травневих днів…» виконує роль рефрена:

А моє страждання

Б моє кохання

В кохання віддалік

Г безжальні думи

13.Укажіть, герой якого з перелічених творів – датський принц:

А « Гамлет»

Б « Дон Кіхот»

В « Декамерон»

Г «Божественна комедія»

14.Укажіть, в якій галузі науки уславився Омар Хайям:

А хімія

Б географія

В математика

Г астрономія

15.Укажіть, як звали наречену Роланда:

А Альда

Б Брамімонда

В Беатрічче

Г Лаура

16.Роди художньої літератури – це:

А роман, вірш, байка

Б епос, лірика, драма

В трагедія, комедія, ода

Г роман, повість, оповідання

17.Укажіть, з якого твору ці рядки:

Перше поріддя було золоте: без бича і спонуки,

З власної волі воно Правоту шанувало і Чесність

Кари і страху не знало…

А «Сумні елегії»

Б «Енеїда»

В «Божественна комедія»

Г «Метаморфози»

18.Укажіть, ким був Гомер для давніх греків за словами Григорія Сковороди:

А першим пророком

Б людиною,відомою на весь світ

В корифеєм античної літератури

Г учителем

19.Укажіть, кого Бертран де Борн називає у своїй поезії іменем Так-і-ні:

А короля Річарда

Б невідомого лицаря

В графа Перигорського

Г віконта Ліможського

20.Укажіть, де провів Данте останні роки свого життя:

А Флоренції

Б Равенні

В Вероні

Г за межами Італії

Завдання 21-22 мають на меті встановлення відповідності.

До кожного рядка, позначеного цифою, доберіть відповідник,

позначений буквою (по 2,5 бала)

21.Установіть відповідність між іменами митців та датами їх народження:

  1. Ду Фу А 1325р.

  2. Рудакі Б 712р.

  3. Хайям В близько 860р.

  4. Гафіз Г близько 1048р.



  1. Б, 2 – В, 3 – Г, 4 – А.

22.Установіть відповідність між назвою твору та автором:

  1. «Антігона» А Лі Бо

  2. «До Мельпомени» Б Софокл

  3. «Входжу в річку» В Горацій

  4. «Метаморфози» Г Овідій

1 – Б, 2 – В, 3 – А, 4 – Г.

ІІ. Завдання з відкритою відповіддю

2.Трагедія ( грец.tragoedia, букв. – цап’яча пісня) – драматичний твір, що ґрунтується на гострому, непримиренному конфлікті особистості, яка прагне максимально втілити свої творчі потенції, з об’єктивною неможливістю їхньої реалізації. Представники: Софокл, Шекспір,

Елегія (грец.- сумна пісня) – один із жанрів лірики, вірш, пройнятий настроями журби, меланхолії, сумними роздумами. Представники: Тіртей, Архілох, Горацій, Овідій.

3.Особливості розвитку літератури в ХІV- ХVІ століттях

Єдиний культурний рух, що розгорнувся в межах ХІV- ХVІ ст. отримав назву європейського Відродження та охопив Італію, Іспанію, Францію, Німеччину, Англію та інші країни. Відродження було пов’язане із загальним розвитком економічного, політичного життя Західної Європи. Діячі Відродження, яких назвали гуманістами, вірили в самоцінність людської особистості, її безмежні здібності, вважали людину «окрасою Всесвіту». У цю добу література стає національною, відмовляючись від латини і звертаючись до рідних мов, фольклору, відтворюючи особливості життя і ментальність народів Європи. Бурхливий розквіт літератури значною мірою пов'язаний з особливим ставленням до античної спадщини.

Її герой є неповторною особистістю з притаманним лише їй характером, пристрастями, поведінкою, волею, активним борцем зі злом, йому властивий критичний склад розуму, він здатний до самовдосконалення.

Ця доба виплекала таких велетнів, як Ф. Петрарка, Дж. Боккаччо, Ф. Рабле, М. Сервантес, В. Шекспір.

Схожі:

ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Вірш, написаний з якогось певного приводу чи звернений до конкретного адресата, називається
ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Укажіть назву збірки Г. Аполлінера, яка вразила сучасників незвичною бароковою формою віршів
ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Загальна назва кризових явищ кінця ХІХ – початку ХХ ст., що характеризувалася настроями безнадії, розчарування, відчуттям занепаду...
Урок світової літератури у 5 класі Девда Марія Іванівна учитель світової...
Мета: ознайомити учнів із самобутньою культурою Японії, розвивати навички самостійного пошуку потрібної інформації, вміння донести...
Проблеми аналізу художнього твору на уроках світової літератури в школі
Як зазначається у пояснювальній записці до програми із світової літератури, основна мета предмета – «залучити школярів до скарбниці...
Результати участі учнів у районних та обласних конкурсах з української...
Міжнародного конкурсу знавців рідної мови ім. Петра Яцика ІІІ етап
ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ З ПРАВОЗНАВСТВА
Завдання 1-20 мають по 4-5 варіанти відповідей, із яких лише одна правильна по 1 балу
Завдання до семінарських занять зі світової літератури по роману...
Завдання до семінарських занять зі світової літератури по роману О. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін» (9 клас)
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної...
Вкажіть спеціалізовану міжнародну організацію, що займається продовольчою проблемою у світі
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної...
Якщо в пункті А місцевий час взимку відстає від київського поясного часу на 32 хвилини, то географічна довгота пункту А складає
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка