Договір № про надання населенню послуг з газопостачання


Скачати 230.98 Kb.
Назва Договір № про надання населенню послуг з газопостачання
Дата 13.06.2013
Розмір 230.98 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи


Договір №

про надання населенню послуг з газопостачання
м. Макіївка « ____ » ___________ 201_р.

Приватне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Макіївкагаз» в особі заступника Директора Бондаренко Сергія Федоровича, що діє на підставі довіреності, яке далі іменується «Виконавець», з однієї сторони, і громадянин (ка)

___________________________________________________________________________________
що мешкає за адресою: 861___ Макіївка _________________________________________________________________________________

далі «Споживач», з іншої сторони, уклали цей договір про таке:


  1. Предмет договору

  1. Виконавець зобов’язується безперервно надавати Споживачеві – наймачеві (власнику, орендарю) квартири (приватного бу-

динку), членам його сім'ї та іншим особам, зареєстрованим у житловому приміщенні (квартира, комунальна квартира, приватний будинок), послуги з постачання природного газу для побутових потреб, у тому числі для приготування їжі, підігріву води та опалення житлових приміщень, з гарантованим рівнем надійності, безпеки, якості та величиною тиску, а Споживач зобов’язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами (цінами) у строки і на умовах, передбачених цим договором.

  1. Відповідно до умов цього договору Виконавцем надаються такі послуги: постачання природного газу, технічне обслугову-

вання та ремонт внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів.

  1. Характеристика об’єкта надання послуг (наводиться у додатку до договору або в розрахунковій книжці/платіжному документі Споживача): тип квартири ______(окрема, комунальна) та її опалювальна площа _________ м2, приватний будинок опалювальною площею ________ м2, інші опалювальні приміщення площею ________ м2.

  2. Характеристика об’єкта споживання природного газу щодо кількості осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні Споживача, та видів споживання природного газу, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.1996р. № 619 «Про затвердження норм споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників», зазначається у додатку до договору або в розрахунковій книжці.

  3. Характеристика лічильника (лічильників) газу:



    п/п

    Тип лічильника

    Заводський номер

    Показання (на момент укладення договору)

    Місце встановлення (зовні приміщення, у неопалю-вальному приміщенні, в опалювальному приміщенні)

    Дата останньої

    повірки

    Періодич-ність

    повірки











































  4. Періодична повірка лічильника газу здійснюється Виконавцем через міжповірочний інтервал, порядок встановлення якого визначається нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади у сфері метрології.

  5. Характеристика газових приладів і пристроїв:



п/п

Найменування приладу, пристрою

Тип

Дата встановлення приладу, пристрою





























































У разі заміни або встановлення нових газових приладів і пристроїв, зміни місця їх встановлення оформлюється додаток до цього договору, що складається відповідно до цього пункту.


  1. Обсяг, режим, строки та якість надання послуг

    1. Виконавець надає Споживачеві послуги з газопостачання з дотриманням таких якісних показників та величини тиску газу:

      1. Параметри якості природного газу повинні відповідати державним стандартам – ГОСТ 5542-87 «Газы горючие природ-

ные для промышленного и коммунально-бытового назначения. Технические условия.»

  1. Величина тиску газу перед газовими приладами, пристроями Споживача повинна становити не менше мінімально до-

пустимого значення, що передбачено нормативно-технічними документами на газові прилади, пристрої.

  1. Постачання Споживачу природного газу для побутового споживання здійснюється безперервно у необхідних йому обсягах відповідно до Правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.1999р. № 2246 (далі - Правила газопостачання), з дотриманням Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Державним комітетом України по нагляду за охороною праці № 254 від 01.10.1997р. (далі-Правила безпеки).

  2. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів, перевірка величини тис-

ку та/або якісних показників газу здійснюється Виконавцем за заявою Споживача. У разі отримання такої заяви Виконавець зобов’язаний направити свого представника за місцем виклику протягом 2 робочих днів у містах та 5 календарних днів у сільській місцевості в узгоджений із Споживачем час.


  1. Роботи з ліквідації аварійних ситуацій внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів, які можуть призвести до нещасного випадку, виконуються цілодобово бригадами аварійно-диспетчерських служб Виконавця за рахунок експлуатаційних витрат і не входять до обсягу робіт з технічного обслуговування.




  1. Ціна на газ та вартість послуг

    1. Роздрібні ціни на природний газ (за наявності лічильника газу і у разі відсутності лічильника газу) для потреб Споживача встановлюються уповноваженим на це органом державної влади – НКРЕ.

    2. Роздрібна ціна на природний газ зазначається Виконавцем у розрахунковій книжці Споживача та/або повідомляється в

ЗМІ із посиланням на нормативно-правові акти, якими такі ціни затверджено (встановлено).

  1. Послуги з технічного обслуговування, що надаються за рахунок витрат Виконавця:

    1. Послуги з періодичного технічного обслуговування:

_ випробування внутрішньобудинкових систем газопостачання та ввідних газопроводів на щільність.

  1. Послуги з технічного обслуговування за заявками Споживача:

_ перевірка на щільність газопроводів, газових приладів і пристроїв за допомогою газу під робочим тиском;

_ ліквідація витоку газу;

_ перевірка відповідності встановлення газових приладів і пристроїв, побудови приміщень, прокладення газопроводів вимогам буді- вельних норм, проекту і правилам експлуатації;

_ перевірка димових і вентиляційних каналів на наявність тяги;

_ перевірка наявності вільного доступу до газопроводів, газових приладів і пристроїв, а також у підвали та на горища, де розташовані газопроводи;

_ розбирання, очищення від корозії і залишків мастила, а також змащування всіх запірних пристроїв, установлених на газопроводах та газових приладах і пристроях;

_ перевірка придатності до використання (експлуатації) газових приладів і пристроїв, їх наладка та регулювання;

_ дрібний ремонт газових приладів та пристроїв, пов'язаний із заміною гвинтів, штифтів, пружин, ущільнювальних матеріалів у разі

перепакування фланцевих та нарізних з'єднань і запірних пристроїв.

  1. Періодична повірка лічильників газу, їх технічне обслуговування та ремонт, пов'язаний з цією повіркою (у тому числі

демонтаж, транспортування та монтаж).

  1. Послуги з монтажу (демонтажу), ремонту та технічного обслуговування газових приладів, пристроїв, лічильників газу за заявкою споживача (крім робіт, що викладені у пункті 3.3) оплачуються Споживачем в порядку, що установлений Виконавцем, за тарифами (цінами) з урахуванням вартості обладнання, його вузлів та деталей.

  2. Інформація про надання споживачу зазначених у пунктах 3.3 та 3.4 послуг засвідчується підписами Споживача та представника Виконавця у відповідному документі (журнал, квитанція, акт).


4. Права та обов’язки Споживача



    1. Споживач має право на:

      1. Отримання інформації щодо ціни природного газу, тарифів на транспортування і постачання природного газу, порядку плати за спожитий газ, переліку послуг з газопостачання, що надаються Виконавцем, розміру плати за виконання додаткових робіт, правил підключення до газових мереж та методики розрахунку плати за підключення до газових мереж, нормативних та фактичних пара- метрів якісних показників газу та величини його тиску у газовій мережі тощо.

      2. Безперервне отримання газу, якісні показники та величина тиску якого відповідають вимогам нормативних документів.

      3. Якісне та своєчасне технічне обслуговування і усунення пошкоджень внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів за рахунок коштів Виконавця у термін, встановлений нормативними і технічними документами:

_ випробування внутрішньобудинкових систем газопостачання та ввідних газопроводів на щільність – не рідше одного разу на 3 роки.

    1. Розірвання договору та/або відшкодування збитків згідно з Порядком відшкодування збитків, завданих споживачеві природного газу внаслідок порушення газопостачальним або газорозподільним підприємством Правил надання населенню послуг з газопостачання, затвердженим постановою НКРЕ від 29.05.2003р. № 476.

    2. Отримання послуг з монтажу (демонтажу), ремонту та технічного обслуговування газових приладів, пристроїв, лічильників газу за власною заявою, як це визначено у пункті 3.4. цього договору.

    3. Перевірку якісних показників газу та/або величини тиску та якості надання послуг.

    4. Зменшення розміру плати у разі погіршення якісних показників газу та зниження величини тиску газу.

    5. Повне або часткове припинення газопостачання в опалювальний та в міжопалювальний періоди, яке проводиться на підставі письмової заяви Споживача, що подається Виконавцю не пізніше ніж за сім днів до такого припинення шляхом відключення опалювальних приладів і пристроїв та їх пломбування в установленому порядку.

    6. Проведення перерахунку за надані послуги з газопостачання за відсутності лічильника газу у разі тимчасової відсутності Споживача або членів його сім'ї за основним місцем проживання за період не більш як шість місяців за умови подання в місячний строк з моменту закінчення кожного шестимісячного періоду Виконавцю письмової заяви з відповідними підтвердними документами.

  1. Споживач зобов’язаний:

    1. Пройти інструктаж з безпечного користування газом у побуті, в тому числі ознайомитися з інструкцією з правил безпечного користування газовими приладами і пристроями.

    2. Під час користування газом дотримуватися вимог Правил безпеки, Правил газопостачання, інструкцій заводів-виготовлювачів з експлуатації газового обладнання та пристроїв, а також умов цього договору.

    3. Своєчасно та в повному розмірі вносити плату за надані послуги з газопостачання відповідно до умов цього договору.

    4. Невідкладно повідомляти аварійно-диспетчерську службу Виконавця про всі недоліки в роботі системи газопостачання за телефоном 104, зазначеним у розрахунковій книжці.

    5. У разі відсутності лічильника газу або у разі здійснення обліку газу лічильниками газу (будинковими або на групу будинків) письмово повідомляти не пізніше, ніж у місячний строк, Виконавця про всі зміни, що стосуються кількості осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні Споживача, та видів споживання природного газу, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.1996р. № 619.

    6. У разі наявності лічильника газу, щомісячно, до третього числа наступного місяця, знімати і передавати Виконавцю показання лічильника особисто, за телефонами: 6-12-11, 6-12-69, 6-12-82, 6-14-35, 6-20-45, або іншим способом.

    7. Забезпечувати збереження і цілісність лічильників газу та пломб на них та на газових приладах та пристроях, відключених від системи газопостачання.

    8. Невідкладно (протягом 3 днів) повідомляти Виконавця про недоліки в роботі лічильника (вихід з ладу лічильника газу, його несправність, пошкодження лічильника, повірочного тавра, цілісності пломб тощо).

    9. У разі проживання в приватному будинку утримувати димові та вентиляційні канали в технічно справному стані (своє- часно проводити їх очищення та перевірку, підтверджувати це відповідним актом), здійснювати вентиляцію підвальних приміщень та герметизацію вводів інженерних комунікацій (для води, тепла, електрокабелів тощо).

    10. Не пізніше ніж за сім днів до звільнення приміщення (зміна власника (наймача) житла (у разі переоформлення права власності на інших мешканців)), здачі приміщення в оренду або повного припинення газопостачання, письмово повідомити Виконавця про розірвання договору та розрахуватися за послуги з газопостачання, включаючи день від'їзду або настання події.

    11. Вносити плату за надані послуги з газопостачання у відповідності до пунктів 7.1. та 7.2. цього договору.

    12. Не підключати нові (додаткові) газові прилади і пристрої, не змінювати місце їх розташування та не втручатися в роботу внутрішньобудинкових систем газопостачання без узгодження з Виконавцем.

    13. Забезпечити доступ до внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів представникам Виконавця після пред’явлення ними відповідних службових посвідчень для:

_ локалізації та ліквідації аварійних ситуацій;

_ відключення та заміни газових приладів і пристроїв, усунення порушень і несправностей в їх роботі, технічного обслуговування внут- рішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів, перевірки показань лічильників газу, наявності та цілісності пломб на них та на газових приладах та пристроях, відключених від систем газопостачання;

_ звіряння показників фактично використаних у попередньому році та першому півріччі поточного року обсягів природного газу;

_ демонтажу або монтажу лічильника газу, пов’язаного з проведенням його періодичної або позачергової повірки;

_ перевірки характеристики об’єкта надання послуг, передбачених пунктами 1.3, 1.5, та 1.7;

_ установлення лічильника газу, що здійснюється з ініціативи та за кошти Виконавця або за рахунок інших джерел.


  1. Права та обов’язки Виконавця



5. Виконавець має право:

  1. Припиняти постачання газу Споживачеві у разі:

_ порушення Споживачем строків та розміру оплати за надані послуги з газопостачання;

_ самовільного використання газу Споживачем;

_ проведення планово-профілактичного обслуговування та/або капітального ремонту систем газопостачання;

_ліквідації наслідків аварій, спричинених надзвичайними ситуаціями техногенного, природного або екологічного характеру, та проведення ремонтно-відновлюваних робіт;

_ перешкоджання у доступі у випадках передбачених пунктом 4.2.13;

_ порушення Споживачем Правил безпеки, що створює загрозу виникнення аварійної ситуації;

_ самовільного підключення газових приладів і пристроїв Споживача до системи газопостачання;

_ зривання або пошкодження пломб на запірних пристроях, засувках на вводі в будинок, пошкодження або зняття інвентарних заглушок тощо;

_ подання Споживачем письмової заяви про припинення газопостачання.

    1. Вимагати від Споживача відшкодування збитків згідно з Порядком відшкодування збитків, завданих газопостачальному або газорозподільному підприємству внаслідок порушення Споживачем природного газу Правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених постановою НКРЕ від 29.05.2003р. № 475.

    2. Установлювати Споживачу лічильники газу за власний рахунок та/або за рахунок інших джерел в порядку, визначеному Виконавцем.

    3. Пропонувати Споживачу надання додаткових послуг, пов’язаних з постачанням природного газу.

    4. Перевіряти стан лічильників газу, їх показання, а також цілісність пломб на них та на газових приладах і пристроях, відключених від системи газопостачання, характеристики об’єкта надання послуг, передбачених пунктами 1.3, 1.5 та 1.7.

    5. У невідкладних випадках, пов’язаних з урятуванням життя людей та майна, здійснювати проникнення до житла та іншого підсобного приміщення Споживача, де розташовані внутрішньобудинкові системи газопостачання і дворові газопроводи, для проведення в них огляду та ліквідації аварії без отримання згоди Споживача (несанкціонований доступ) у порядку, встановленому законо- давством.

    6. У разі невиконання Споживачем вимог п. 4.2.6 даного договору Виконавець має право здійснити нарахування обсягів спожитого Споживачем природного газу згідно його середньомісячного споживання за попередній відповідний період (опалювальний або міжопалювальний).

    7. Визначати на основі обсягів використання природного газу Споживачем у першому півріччі поточного року величину роздрібної ціни на природний газ для Споживача на друге півріччя поточного року відповідно до Правил газопостачання.

    8. Проводити за заявою Споживача або з власної ініціативи за підсумками першого півріччя поточного року станом на 1 липня перерахунок розміру оплати Споживачем вартості спожитого в першому півріччі поточного року природного газу залежно від обсягу його використання в першому півріччі поточного року за роздрібними цінами, що діяли в першому півріччі поточного року.

  1. Виконавець зобов’язаний:

    1. Забезпечити безперервне постачання газу, якісні показники та величина тиску якого відповідають вимогам нормативних документів.

    2. Неухильно дотримуватися вимог Правил безпеки та Правил газопостачання.

    3. Публікувати в засобах масової інформації та повідомляти (шляхом письмового оголошення) у місцях оплати за газ де- тальну інформацію про зміну роздрібних цін на газ за п’ять днів до введення їх у дію та перелік послуг, що надаються Споживачеві за рахунок коштів Виконавця.

    4. Надавати Споживачеві інформацію щодо ціни природного газу, тарифів на транспортування і постачання природного газу, порядку плати за спожитий газ, перелік послуг з газопостачання, що надаються Виконавцем, розміру плати за виконання додаткових робіт, правил підключення до газових мереж та методики розрахунку плати за підключення до газових мереж, нормативних та фактичних параметрів якісних показників газу та величини його тиску в газовій мережі тощо. За вимогою Споживача надавати йому для ознайомлення структури тарифу на послуги з газопостачання, технічного обслуговування та ремонту газових приладів, пристроїв.

    5. Видавати Споживачеві безоплатно бланки договорів, розрахункові книжки з бланками квитанцій та платіжні документи встановленого зразка.

    6. Припиняти (відновлювати) газопостачання на підставі письмової заяви Споживача як у міжопалювальний так і опалю- вальний період та провадити перерахунок за фактично надані послуги з газопостачання у разі відсутності лічильників газу, як це визначено пунктами 4.1.8 та 4.1.9. цього договору.

    7. Розглядати в установленому порядку претензії Споживача щодо відповідності якісних показників газу, величини тиску та якості надання послуг і за наявності відповідних підстав задовольняти його вимоги.

    8. Самостійно протягом місяця з моменту виявлення факту невідповідності фактичних якісних показників газу нормативним величинам або з моменту перерви у наданні послуг з газопостачання здійснити Споживачу перерахунок розміру плати за неякісні або ненадані послуги з газопостачання, повідомивши його про це протягом 10 календарних днів.

    9. У разі перерахування Споживачем грошей за спожитий природний газ на інші рахунки Виконавця (крім розподільного) повернути їх Споживачу за його заявою або з власної ініціативи в триденний строк з моменту надходження.

    10. Проводити не рідше ніж один раз на шість місяців контрольне зняття показань лічильників газу.

    11. У разі відсутності лічильника газу та надання Споживачем відповідних підтверджувальних документів проводити з моменту настання змін (але за період не більш як шість місяців) перерахунок розміру плати за послуги з газопостачання у випадках:

_ тимчасової відсутності за основним місцем проживання Споживача або осіб, що зареєстровані в житловому приміщенні Споживача, за умови своєчасного повідомлення;

_ письмового повідомлення Споживачем у місячний строк про зміни, що стосуються кількості осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні Споживача, та видів споживання природного газу.

  1. Надавати своєчасно якісні послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів, що здійснюються за рахунок коштів Виконавця або за заявою Споживача.

  2. Безоплатно здійснювати періодичну повірку лічильника газу (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж).

  3. Протягом одного місяця з моменту демонтажу лічильника газу здійснювати його позачергову повірку (така повірка може здійснюватися на вимогу як Споживача, так і Виконавця).

  4. Безоплатно на час проведення позачергової повірки, що здійснюється з ініціативи Виконавця, встановлювати Споживачу на місце тимчасово знятого лічильника газу повірений та опломбований лічильник газу з обмінного фонду Виконавця.

  5. Проводити інструктаж Споживача з безпечного користування газовими приладами і пристроями у побуті та попереджати

його про відповідальність за порушення вимог Правил безпеки.

  1. Під час проведення перевірки димових та вентиляційних каналів на наявність тяги складати відповідний акт або робити відмітку в розрахунковій книжці та проводити інструктаж власників приватних будинків щодо дотримання правил техніки безпеки.

  2. Своєчасно вживати заходів для локалізації та ліквідації аварійних ситуацій.

  3. У разі звернення Споживача, у тому числі для перевірки якості надання послуг, направити свого представника за місцем виклику протягом двох робочих днів у містах та п’яти календарних днів у сільській місцевості в узгоджений із Споживачем час.

  4. Надавати за власний рахунок у строк, установлений нормативними і технічними документами, послуги з технічного обслуговування дворових газопроводів, внутрішньобудинкових систем газопостачання, приладів і пристроїв, зазначених у пункті 1.7 цього договору та/або додатку до нього.

  5. Визначати на основі обсягів використання природного газу Споживачем у попередньому році величину роздрібної ціни на природний газ для Споживача на поточний рік відповідно до Правил газопостачання.

  6. Проводити за підсумками року станом на 1 січня перерахунок розміру оплати Споживачем вартості спожитого в попе-редньому році природного газу залежно від обсягу його використання в попередньому році за роздрібними цінами, що діяли в попередньому році, та знімати показання лічильників газу в грудні попереднього року та січні поточного року.




  1. Відповідальність сторін



    1. Виконавець несе відповідальність згідно із законодавством за:

      1. Порушення вимог Правил газопостачання.

      2. Постачання Споживачу газу, якісні показники та величина тиску якого не відповідають вимогам нормативних документів.

      3. Відмову Споживачеві в припиненні газопостачання або відключенні окремих газових приладів і пристроїв та проведенні перерахунку розміру плати за фактично надані послуги у разі відсутності лічильника газу (на підставі заяви Споживача).

      4. Ненадання своєчасно інформації або надання недостовірної інформації.

      5. Неякісне виконання робіт з технічного обслуговування, періодичного технічного обслуговування та за заявками Споживача (передбачених цим договором) та усунення пошкоджень внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів.

      6. Шкоду, заподіяну житловому приміщенню і майну Споживача, а також його життю, здоров'ю та навколишньому середовищу, що сталася з вини Виконавця.

      7. Безпідставне припинення газопостачання.

    2. Виконавець не несе відповідальності за ненадання або неякісне надання послуг з газопостачання, якщо це сталося з вини Споживача (відмова Споживача у доступі до внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів представникам Виконавця у випадках, передбачених Правилами газопостачання) або внаслідок дії обставин непереборної сили.

    3. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством за:

      1. Несвоєчасне та/або не в повному розмірі внесення плати за надані послуги з газопостачання.

      2. Шкоду, заподіяну з його вини власникові будинку або власникам інших квартир, їх майну та здоров'ю і навколишньому природному середовищу.

      3. Самовільне підключення до системи газопостачання.

      4. Навмисне пошкодження лічильника газу, пломб на ньому, порушення цілісності або пошкодження повірочного тавра, а також дії, що призводять до заниження показань лічильника.

      5. Зривання пломб на газових приладах, пристроях та лічильниках газу, опломбованих Виконавцем.

      6. Використання газу (за відсутності лічильника) у разі, якщо протягом місяця не було повідомлено Виконавця про зміни, що стосуються кількості осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні Споживача, та видів споживання природного газу або надання недостовірної інформації.

      7. Відмову у доступі до житлових і підсобних приміщень, де розташовані внутрішньобудинкові системи газопостачання та дворові газопроводи представникам Виконавця для:

_ контрольного зняття показань лічильника газу;

_ демонтажу або монтажу лічильника газу, пов’язаного з проведенням його періодичної та позачергової повірки;

_ виконання технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів.

  1. Порушення інших умов Правил газопостачання.




  1. Умови та порядок оплати послуг

    1. Оплата за надані послуги з газопостачання здійснюється Споживачем на поточний рахунок зі спеціальним режимом використання (розподільний рахунок) Виконавця № 26036301588 в філії АТ Ощадбанк в м. Макіївці, який зазначено в розрахунковій книжці/платіжному документі.

    2. Розрахунковим періодом для встановлення розміру оплати послуг з газопостачання є календарний місяць. Платежі за надані протягом розрахункового періоду послуги з газопостачання вносяться не пізніше 10 числа наступного місяця.

    3. За наявності лічильника газу розрахунок Споживача за надані послуги з газопостачання проводиться за діючими цінами на підставі фактичних показань лічильника газу. Зняття показань лічильників газу проводиться Споживачем щомісяця станом на 1 число місяця, що настає за розрахунковим.

    4. За наявності (будинкових або на групу будинків) лічильників газу розрахунки за надані послуги з газопостачання проводяться за діючими цінами відповідно до Тимчасового положення про порядок проведення розрахунків за надання населенню послуг з газопостачання в умовах використання лічильників природного газу (будинкових або на групу будинків), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2002р. № 620.

    5. За відсутності лічильника газу розрахунок Споживача за надані послуги з газопостачання проводиться за діючими цінами відповідно до Норм споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.1996р. № 619.

    6. Щороку станом на 1 січня Виконавець здійснює перерахунок оплати вартості спожитого природного газу згідно з вимогами Правил газопостачання. Аналогічний перерахунок станом на 1 липня здійснюється за заявою Споживача або з ініціативи Виконавця.

    7. У разі отримання Споживачем субсидії та/або пільг з оплати природного газу Споживач вносить плату за надані послуги з газопостачання у встановленому законодавством порядку.


Інформація про наявність пільг:



п/п

Прізвище, ім'я та по батькові пільговика

Розмір пільги, %

Підтвердний документ









































































  1. У разі наявності на час укладення цього договору заборгованості з оплати наданих послуг Споживач може укласти з Виконавцем договір про її реструктуризацію на строк до 60 місяців або угоду про погашення заборгованості за умови обов’язкового внесення поточних платежів. Величина заборгованості на « ___ » _______ 201__р. становить __________________ гривень на показання лічильника __________ м3 газу.




  1. Порядок розв’язання спорів

  1. У разі порушення Виконавцем умов договору Споживач може подати претензію, складену у довільній формі. Представники

Виконавця повинні з'явитися за місцем виклику для складення відповідного акту та протягом п’яти днів вирішити питання про усунення порушень або надати Споживачеві обґрунтовану відмову.

  1. У разі неприбуття представників Виконавця протягом двох робочих днів у містах та п’яти календарних днів у сільський міс-

цевості або в разі відмови від складення відповідного акта, претензія вважається обґрунтованою.

  1. Про факти порушення, допущені Споживачем під час користування газом, представники Виконавця в його присутності складають акт у двох примірниках, на підставі якого визначається розмір збитків, завданих Споживачем. Один примірник акта зали- шається у Споживача.

  2. У разі відмови Споживача від підписання акт підписується представниками Виконавця у кількості не менше трьох осіб та робиться відмітка в ньому про відмову Споживача від підпису.

  3. У разі виникнення у Виконавця чи Споживача (за його заявою) сумніву щодо придатності лічильника газу до застосування може бути проведена експертиза в установленому законодавством порядку.

  4. Спори та розбіжності сторін стосовно виконання умов цього договору розв’язуються шляхом переговорів або у судовому порядку.




  1. Дія обставин непереборної сили

Виконавець та Споживач не відповідають за невиконання умов договору, якщо це спричинено дією обставин непереборної сили, що підтверджується відповідними документами.
10. Строк дії договору

  1. Цей договір укладається на термін 1 рік, набирає чинності з дня його підписання та вважається щорічно продовженим,

якщо за місяць до закінчення терміну однією із сторін не буде заявлено про відмову від цього договору або його перегляд. Договір за погодженням сторін може бути розірваний достроково.

  1. Цей договір укладається у двох примірниках (по одному для кожній із сторін), які мають однакову юридичну силу.

  2. Споживач з Правилами надання населенню послуг з газопостачання, витягами з Правил безпеки систем газопостачання та іншими нормативно-правовими актами з питань газопостачання в частині, що стосується відповідальності Споживача, ознайомлений

__________________________

підпис Споживача

  1. Споживач інструктаж з безпечного користування газом у побуті пройшов __________________________

підпис Споживача

  1. Юридична адреса і підписи сторін




Виконавець:
Приватне акціонерне товариство по

газопостачанню та газифікації

«Макіївкагаз»
86125, м. Макіївка, вул. Артема, 1

п/р 26038302476371 Філія Донецьке ОУ АТ «Ощадбанк»

МФО 335106

код ЄДРПОУ 20316900
Контактний телефон: 6-20-45, 6-12-82

М. П.
_____________________

С. Ф. Бондаренко

Споживач:
___________________

прізвище, ім'я та по батькові

Паспорт _____ № ______________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Ід. номер: _________________________________
Місце народження: ___________________________
________________________________________

Дата народження: ___________________________
Адреса: __________________________________
_______________________________________
________________________

підпис Споживача


Схожі:

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ІНТЕРНЕТ ПОСЛУГ
П. П. "Інтер Д. С.", надалі за текстом «Провайдер», опубліковує даний Договір про надання Інтернет послуг (далі по тексту «Договір»),...
ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ
...
Р І ШЕНН Я
...
Р І ШЕНН Я
Про продовження терміну роботи тимчасової спеціальної комісії міської ради з вивчення питань, пов’язаних з наданням послуг з газопостачання...
ПРО НАДАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ
Сторони", а кожна окремо "Сторона") уклали цей Договір про надання юридичних послуг (надалі іменується "Договір") про наступне
Про надання населенню субсидій
Розглянувши протокол комісії з розгляду конфліктних ситуацій по наданню населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних...
Про надання послуг підключення та доступу до мережі Internet/Batyevka. Net
Абонент), разом іменуються «Сторони», а кожна окремо «Сторона» уклали цей Договір про надання послуг підключення та доступу до мережі...
ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти
Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття...
ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти
Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття...
ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти
Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка