Додаток 1


Скачати 193.47 Kb.
НазваДодаток 1
Дата05.05.2013
Розмір193.47 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
У
КРАЇНА

БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ
НАКАЗ

від 20.04.2012 р. № 74/01-03

смт. Богородчани
Про організацію відпочинку

та оздоровлення дітей

влітку 2012 року
Відповідно до наказу головного управління освіти і науки облдержадміністрації від20.04.2012 р. № №310 «Про організацію літнього оздоровлення дітей у 2012 році», з метою забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної та спортивно-оздоровчої роботи з дітьми під час літніх канікул
НАКАЗУЮ:

  1. Провести оздоровчий період з 28 травня по 14 червня 2012 року.

  2. Затвердити мережу оздоровчих закладів району (додаток 1).

  3. Затвердити штати медичних працівників пришкільних таборів, погодивши його з ЦРЛ ( додаток 2 )

  4. Затвердити заходи щодо підготовки та організації літнього відпочинку і оздоровлення дітей у 2012 році (додаток 3).

  5. Директорам шкіл:

5.1.Укласти договори на проведення харчування дітей в пришкільних

таборах.

5.2.Взяти участь у районному огляді-конкурсі на кращу організацію

роботи пришкільних таборів.

  1. Головному бухгалтеру відділу освіти (Д.Краховська) виділити кошти на організацію харчування школярів в оздоровчих пришкільних таборах відповідно до мережі та кошторису витрат.

  2. Хід виконання наказу перевірити в період з 28.05. по 28.06.2012 року.

  3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник відділу освіти Іван Дрогомирецький

Додаток 1


до наказу відділу освіти

від №

Планова мережа дитячих оздоровчих закладів району у 2012 році



з/п

Заклади освіти

Кількість дітей, які харчуються за рахунок державного бюджету




Сума


Кількість дітей, які харчуються за кошти батьків

1.

Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1

250

21000


140

2.

Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2

210

17640

90

3

Бабченська ЗОШ І-Ш ст.

90

7560

140

4.

Горохолинська ЗОШ І-ІІІ ст.

100

8400

90

5.

Гутівська ЗОШ І-ІІІ ст.

90

7560

10

6.

Іваниківська ЗОШ І-ІІІ ст.

80

6720

140

7.

Манявська ЗОШ І-Ш ст.

190

15960

110

8.

Марківська ЗОШ І-ІІІ ст.

80

6720

140

9.

Порогівська ЗОШ І-ІІІ ст.

80

6720

140

10.

Саджавська ЗОШ І-ІІІ ст.

80

6720

40

11.

Старобогородчанська ЗОШ

100

8400

120

12.

Старунський НВК

100

8400

110

13.

Яблунська ЗОШ І-Ш ст.

150

12600

50

14.

Богрівський НВК

40

3360

15

15.

Глибівська ЗОШ І-ІІ ст.

50

4200

15

16.

Глибоківська ЗОШ І-П ст.

40

3360

20

17.

Грабовецька ЗОШ І-П ст.

60

5040

10

18.

Гринівська ЗОШ І-ІІ ст.

40

3360

-

19.

Жураківська ЗОШ І-ІІ ст.

50

4200

50

20.

Заберезький НВК

60

5040

-

21

Космацька ЗОШ І-П ст.

70

5880

50

22.

Підгірська ЗОШ І-ІІ ст.

70

5880

30

23

Ластівецький НВК

50

4200

40

24.

Похівська ЗОШ І-П ст.

40

3360

-

25.

Раковецька ЗОШ І-П ст.

60

5040

40

26.

Монастирчанський НВК

50

4200

40

27.

Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІст.

70

5880

30

28.

Росільнянська ЗОШ І-ІІІст.

80

6720

90

29.

Луквицька ЗОШ І-ІІст.

40

3360

-

30.

Міжгірська ЗОШ І-ІІст.

30

2520

-

31.

Наметовий табір «Краєвид»

50

20 000

-


































ВСЬОГО: 4300 дітей

2550

230 000

1750

Примітка: з розрахунку на 1 учня на 14 днів – 84 грн., 6 грн. в день

Заступник начальника відділу освіти Оксана Богдан
Додаток 2

до наказу відділу освіти

від №

Список

медичних сестер в пришкільних таборах


з/п

Прізвище, ім’я по батькові

Школа, яку обслуговує

1.

Сав’юк Людмила Миколаївна

Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1

2.

Парфан-Богославець Олена Олександр.

Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2

3.

Скрипник Тетяна Михайлівна

Бабченська ЗОШ І-Ш ст.

4.

Гоголь Людмила Іванівна

Горохолинська ЗОШ І-ІІІ ст.

5.

Назаревич Ірина Михайлівна

Гутівська ЗОШ І-ІІІ ст.

6.

Василик Ірина Зіновіївна

Іваниківська ЗОШ І-ІІІ ст.

7.

Гогільчин Марія Михайлівна

Марківська ЗОШ І-ІІІ ст.

8.

Гоцанюк Ольга Степанівна

Манявська ЗОШ І-Ш ст..

9.

Будункевич Марія Василівна

Порогівська ЗОШ І-Ш ст.

10.

Ошколуп Надія Петрівна

Росільнянська ЗОШ І-ІІІ ст.

11.

Ткачук Оксана Василівна

Старобогородчанська ЗОШ І-ІІІ ст.

12.

Рицар Надія Степанівна

Старунський НВК

13.

Бойчук Ярослава Михайлівна

Яблунська ЗОШ І-Ш ст.

14.

Барановська Оксана Володимирівна

Богрівський НВК

15.

Жупанська Лариса Мирославівна

Космацька ЗОШ І-П ст.

16.

Сітко Олена Миколаївна

Підгірська ЗОШ І-ІІ ст.

17.

Гриців Стефанія Ярославівна

Ластівецький НВК

18.

Задісенець Ярослава Василівна

Монастирчанський НВК

19.

Гаврилів Ганна Антонівна

Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІст.

20.

Кравчук Любов Богданівна


Саджавська ЗОШ І-ІІІст.


21.

Дембич Вікторія Григорівна

Раковецька ЗОШ І-ІІст.


Примітка: там, де за штатним розписом відсутні медсестри, обслуговування

будуть здійснювати медсестри ФАПІВ.


Заступник начальника відділу освіти Оксана Богдан


Додаток 3

до наказу відділу освіти

від №

План

заходів, щодо організації підготовки та проведення оздоровлення

дітей влітку 2012 року.


  1. Провести навчання для всіх категорій працівників шкіл, які будуть працювати в пришкільних оздоровчих таборах відділу освіти.

До 20.05.2012р.

  1. Видати наказ “Про організацію відпочинку і оздоровлення дітей влітку 2012 року та роботу пришкільного табору з денним перебуванням”

До 20.05.2012р.

  1. Забезпечити проведення необхідних санітарно-гігієнічних заходів для відкриття пришкільних оздоровчих таборів: перевірити якість води на харчоблоках в районній СЕС, провести дезинфекцію, дератизацію, дезинсекцію харчоблоків, облаштувати відповідно до вимог медичні кабінети та ізолятори, пройти медогляди, здати санмінімум працівникам шкільних їдалень.

Директори шкіл, підприємці, медсестри

до 20.05.2012р.


  1. Для відкриття пришкільного табору одержати письмовий

дозвіл СЕС,пожежного нагляду, інспекції з техніки безпеки .

Керівники шкіл до 20.05.2012р.

  1. Призначити відповідними наказами начальників пришкільних таборів, вихователів загонів, відповідальних за дотримання вимог техніки безпеки , санітарії і гігієни, протипожежного стану, питтєвого режиму, організацію праці та дозвілля дітей.

Директорам шкіл до 25.05.2012р.



  1. Забезпечити перелік документів первинного обліку, необхідних для відкриття оздоровчого закладу (акт про прийняття пришкільного табору, інструкція з техніки безпеки, книги обліку дітей, заява від батьків, посадові інструкції працівників табору, журнал інструктажів з питань запобігання травматизму).

Директорам шкіл до 20.05.2012р.


  1. Затвердити плани роботи пришкільних оздоровчих таборів .

Директори шкіл до 20.05.2012 р.

  1. Пролонгувати договори про оренду приміщення шкільних їдалень.


Директори шкіл до 20.05.2012 р.

  1. Встановити терміни роботи пришкільних таборів з 28 травня по 14 червня 2012 року.

Директори шкіл

  1. Провести зі всіма учасниками оздоровчої кампанії інструктажі з техніки безпеки санітарії та гігієни, правил безпечного поводження на воді, в лісі, з вибухонебезпечними предметами, електричними і газовими приладами.

Директори шкіл, начальники таборів

до 25.05.2012 р.

  1. Залучити до відпочинку та оздоровлення дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери, відмінників навчання, переможців конкурсів та змагань, спартакіад усіх рівнів, переможців обласних олімпіад, дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві.

Директори шкіл



  1. Організувати загони по збору лікарської сировини, ремонту меблів, підручників, роботі на навчально-дослідницьких ділянках, в шкільних лісництвах тощо.

Директори шкіл до 25.05.2012 р.

  1. Забезпечити цікаве і змістовне дозвілля підопічних через заняття за інтересами, фізкультурно-оздоровчі заходи, спортивні змагання, ігри, КВК, брейн-ринги, екскурсії, прогулянки, походи, діяльність гуртків, спортивних секцій, відвідування музеїв, виставок, картинних галерей.



Директори шкіл, начальники таборів

протягом оздоровчого періоду.

  1. Покласти відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей в оздоровчий період на начальників пришкільних таборів, вихователів загонів та інших працівників оздоровчих таборів.

Заступник начальника відділу освіти Оксана Богдан





УКРАЇНА
БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ
НАКАЗ

від 20.04.2012 р. № 75/01-03

смт. Богородчани
Про графік екскурсійних поїздок

«Шкільним автобусом»
Відповідно до плану заходів щодо організації підготовки та проведення оздоровлення дітей влітку 2012 року, затвердженого наказом відділу освіти від «Про організацію відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2012 року», з метою забезпечення туристсько-краєзнавчої роботи серед школярів
НАКАЗУЮ:

1.Затвердити Графік екскурсійних поїздок учнів шкіл «Шкільним автобусом» під час роботи пришкільних оздоровчих таборів з денним перебуванням з 28 травня по 14 червня 2012 року (додаток).

2. Директорам шкіл:

2.1 Забезпечити явку дітей у визначені Графіком дні на 10.00 годину.

2.2. Покласти відповідальність за життя і здоров’я дітей під час екскурсій на супроводжуючих вчителів.

3. Надати шкільні автобуси АТ 8302 АС, АТ 3817 АХ, АТ 5621 АВ, АТ3296 АР та відрядити водіїв Буграка М.М., Мельника С.В., Білоуса Я.М., Савчука П.М. відповідно до графіка екскурсійних поїздок.

4.Контроль за виконанням даного наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти Н. Романюк.

Начальник відділу освіти Іван Дрогомирецький

Додаток

до наказу відділу освіти

від №

Графік

екскурсійних поїздок «Шкільним автобусом»

з 28 травня по 14 червня 2012 року

Назва школи

Дата

К-сть посадкових місць

Місце призначення

Прізвище шофера

Богородчанська ЗОШ

І-ІІІ ст.№1

05.06

26

Луквиця

Савчук П.М.

Богородчанська ЗОШ

І-ІІІ ст.№2

05.06

26

Манява

Савчук П.М.

Бабченська ЗОШ І-ІІІ ст.

31.05

24

Луквиця

Буграк М.М.

Горохолинська ЗОШ І-ІІІст.

30.05

34

Манява-Діброва

Білоус Я.М.

Гутівська ЗОШ І-ІІІ ст.

06.06

24

Манява

Буграк М.М.

Іваниківська ЗОШ І-ІІІ ст.

08.06

33

Манява

Білоус Я.М.

Манявська ЗОШ І-ІІІ ст.

11.06

24

Луквиця

Буграк М.М.

Марківська ЗОШ І-ІІІ ст.

12.06.

24

Діброва

Буграк М.М.

Порогівська ЗОШ І-ІІІ ст.

29.05

24

Манява

Буграк М.М.

Росільнянська ЗОШ І-ІІІ с

01.06

25

Манява

Мельник С.В.

Старобогородчанська ЗОШ І-ІІІ ст.

06.06

26

Манява

Савчук П.М.

Старунська ЗОШ І-ІІІ ст.

05.06

33

Діброва

Білоус Я.М.

Яблунська ЗОШ І-ІІІ ст.

04.06

24

Манява-Діброва

Буграк М.М.

Богрівський НВК

08.06

24

Манява-Діброва

Буграк М.М.

Глибівська ЗОШ І-ІІ ст.

07.06

26

Богородчани-

Діброва

Савчук П.М.

Глибоківська ЗОШ І-ІІ ст.

08.06

26

Манява

Савчук П.М.

Грабовецька ЗОШ І-ІІ ст.

01.06

33

Манява

Білоус Я.М.

Гринівська ЗОШ І-ІІ ст.

11.06

26

Манява

Савчук П.М.

Жураківська ЗОШ І-ІІ ст.

05.06

25

Манява

Мельник С.В.

Заберезький НВК

07.06

34

Луквиця

Білоус Я.М.

Космацька ЗОШ І-ІІ ст.

07.06

25

Манява-Луквиця

Мельник С.В.

Раковецька ЗОШ І-ІІ ст.

12.06

25

Манява

Мельник С.В.

Ластівецький НВК

12.06

33

Манява

Білоус Я.М.

Похівська ЗОШ І-ІІ ст.

11.06

33

Луквиця

Білоус Я.М.

Підгірська ЗОШ І-ІІ ст.

30.05

25

Манява

Мельник С.В.

Міжгірська ЗОШ І-ІІ ст.

06.06

25

Манява

Мельник С.В.

Монастирчанський НВК

11.06

25

Гута

Мельник С.В.

Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІ ст.

04.06

25

Манява-Діброва

Мельник С.В.

Саджавська ЗОШ І-ІІІст.

12.06

26

Манява-Діброва

Савчук П.М.

Луквицька ЗОШ І-ІІ ст.

07.06

24

Манява-Діброва

Буграк М.М.



Заступник начальника відділу освіти Оксана Богдан

Схожі:

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
Додаток А. Титульний аркуш 18 Додаток Б. Завдання до дипломного проекту 19 Додаток В. Реферат (приклад оформлення) 21 Додаток Г....
Лот №1 – 11 найменувань, лот №2 – 1 найменування відповідно до технічних...
Найменування: Комунальне підприємство Севастопольскої міської ради «Севелектроавтотранс» ім. О. С. Круподьорова
План роботи над проектом: Моє професійне самовизначення (Додаток...
Прогноз подальшої професійної кар’єри (Додаток «Топ-5 найстрашніших гріхів на роботі»)
Екологічна група ПЕЧЕНIГИ Environmental Group PECHENIGY
Перша ділянка знаходиться на відстані приблизно 200м від вул. Сумської (див додаток 2, №1), друга — за парканом, що огорожує ділянку...
ТОВ «База відпочинку«Лісові озера»( ВІДПОВІДАЧ ) Код ЄДРПОУ 37532189
За вказаний період в діяльність Розплідника входило тільки не комерційне годування диких тварин і птахів, їх ветеринарне забезпечення...
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Затвердити звіт про виконання загального фонду районного бюджету за 9 місяців 2011 року по доходах у сумі 58287,9 тис грн. (додаток...
Конкурсу учнівської та студентської
Для нагородження та участі в ІV (загальнонаціональному) етапі Конкурсу викликати переможців ІІІ етапу та їхніх учителів (додаток...
Додаток до Положення про Конкурс на набір партнерів та місце реалізації...
Додаток до Положення про Конкурс на набір партнерів та місце реалізації проекту
Додаток 5

Додаток до Положення (стандарту)

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка