Мета: використати відпочинок дітей в оздоровчому таборі для їх комплексного оздоровлення через використання традиційних та інноваційних форм табірної роботи, формувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя, розуміння його переваг. Основні завдання


Скачати 90.08 Kb.
Назва Мета: використати відпочинок дітей в оздоровчому таборі для їх комплексного оздоровлення через використання традиційних та інноваційних форм табірної роботи, формувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя, розуміння його переваг. Основні завдання
Дата 27.03.2013
Розмір 90.08 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи

Мета: використати відпочинок дітей в оздоровчому таборі для їх комплексного оздоровлення через використання традиційних та інноваційних форм табірної роботи, формувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя, розуміння його переваг.
Основні завдання:

  • формувати в дітей поняття здоров»я в широкому розумінні; сприяти виробленню і закріпленню навичок здорового способу життя;

  • презентувати позитивні зразки здорового способу життя з метою подальшого перенесення їх дитиною у власне життя, життя родини, однолітків;

  • забезпечити дітям у рамках тематичної зміни «Здорово живеш!» умови та можливості для позитивної самореалізації, корисного дозвілля, яке сприяло б дбайливому ставленню, примноженню та збереженню власного здоров»я;

  • удосконалювати наявні та створювати нові методики, технології, форми роботи з дітьми, спрямовані на продуктивну мотивацію їх на здоровий спосіб життя.


Пріоритетними напрямами роботи табору під час тематичної зміни «Здорово живеш!» є оздоровлення, виховання і розвиток дітей.
Обов’язкові передумови роботи табору:


  1. Ефективне використання природних ресурсів (сонячні та повітряні ванни, обливання, фізичні вправи на свіжому повітрі тощо).

  2. Збалансоване харчування (наявність у раціоні свіжих овочів та фруктів, натуральних соків, кисломолочних продуктів, йодомістких продуктів, оптимального співвідношення в раціоні білків, жирів, вуглеводів).

  3. Чітке дотримання у таборі встановлених санітарно-гігієнічних норм відпочинку дітей, а також формування навичок особистої гігієни у дітей.

  4. Належна організація фізкультурно-оздоровчої роботи (ранкова гімнастика, спортивні змагання, формування навичок безпечної поведінки тощо).

  5. Належна організація інформаційно-методичної роботи. Випуск стіннівок, показ тематичних відеофільмів, проведення тренінгів.

  6. Дотримання режиму дня.

  7. Розвиток соціальної активності дітей, формування здорової атмосфери в колективі табору, загону.

  8. Різноманітні виховні заходи, розвивальні, розважальні програми.





Дорослі! Дорослі!

Обережно! Діти!

Входити з любов’ю і турботою!


  • Якщо дитина живе в розумінні й доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.




  • Якщо дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе.




  • Якщо дитина живе у ворожнечі, вона вчиться агресії.




  • Якщо дитина росте в докорах, то вчиться жити з постійним почуттям провини, а це формує невпевненість у своїх силах.




  • Якщо дитину підбадьорюють, вона вчиться вірити в себе.




  • Якщо дитину хвалять, вона вчиться бути шляхетною.




  • Якщо дитину оточує чесність, вона вчиться бути справедливою.




  • Якщо дитина росте в безпеці, то вчиться довіряти людям.




  • Якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти.


Шановні дорослі, ті, хто вчить, виховує й ростить дітей, від вас залежить майбутнє.

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН РОБОТИ

шкільного оздоровчого табору «Сонечко»

Христинівської спеціалізованої школи 1-Ш ступенів №1

2007-2008 н. рік
ТЕМАТИЧНА ЗМІНА «ЗДОРОВО ЖИВЕШ!»
2.06. - День знайомств

Знайомство учасників змі­ни в загонах. Медичний огляд. Інструктажі з техніки безпеки.

Екскурсія загонів по та­бору «Табір— територія здоров'я». Під час екскурсії відбувається зустріч дітей з певними службами та працівниками табору (працівниками кухні, медсестрою, спортивними інструкторами, бібліотекарем, керівниками гуртків, пред­ставниками адміністрації табору) в ігровій формі чи в формі бесіди. Працівники розповідають дітям про перс­пективи співпраці з ними під час табірної зміни в контексті здорового способу життя.

Виховний захід – пре­зентація проекту «Здорово живеш» (розповідь у яскравій сценічній формі про мету і зміст проекту, презентація подій проекту, гуртків, що будуть працюва­ти під час зміни, мотивація на активний, продуктивний відпочинок).

Розучування девізів і промовок.
3.06. - Відкриття зміни «Здорово живеш!»

Виховний захід – розважальна програма до відкриття зміни «Будьмо знайомі, будьмо здорові!» (кожен загін готує презентацію свого загону, номери худ. самодіяльності)
4.06. - День фізкультури, спор­ту та туризму

«Фізкультурний парад», під час якого відбуваєть­ся презентація спортивних подій зміни, реклама спор­тивних гуртків табору, висту­пи юних спортсменів, які є серед учасників зміни, і до­рослих спортсменів — пра­цівників табору. Кожен загін готує для виступу на параді масову спортивну компози­цію (виступи з різноманітни­ми спортивними атрибутами, елементи зарядки, фізкультхвилинки, виїзд на роликах, показ майстерного володіння м'ячем тощо).

«Олімпіада здоров'я» — першість у міні-змаганнях з багатьох традиційних та нетрадиційних видів спорту (кожна дитина обирає види змагань за власним бажан­ням). Змагання відбуваються одночасно на різних майдан­чиках табору (перетягування канату, туристична естафета, плавання, армреслінг, стрибки на скакалках, дартс, міні-боулінг, акроба­тичний рокнн-рол тощо).

5.06. – День зустрічі гостей

Виступ з концертом учнів та учителів музичної школи.
6.06. – День психічного здоров»я

Проведення психологом психологічних тренінгів в загонах відповідно до віку дітей.

Уроки релаксації

Розважальна програма «Сміх – найкращі ліки» (гумористична «циркова» програма )

7.06. - День безпеки життєдіяльності

Тестування дітей на виз­начення рівня тривожності та адаптивних здібностей. Аналіз тестування, визна­чення за результатами тесту групи, що потребує підтрим­ки психолога (протягом зміни психолог працює з цією гру­пою дітей з метою зниження рівня тривожності).

Конкурс візуальної рек­лами безпечної поведінки (плакати, малюнки, комп'ютерні малюнки, малюнки на асфальті за вибором загонів).

Програма «Агент безпеки життєдіяльності». Показ кожним загоном сюжету в жанрі соціальної реклами, з метою пропаганди безпечної поведінки.
9.06. – День гігієни

Станційна гра «Правила особистої гігієни». Кожен загін, подорожуючи станціями, отримує медичні та санітарно-гігієнічні знання і певні навички. Гра проходить у формі змагання, на кожній станції загін отримує певну кількість балів, наприкінці гри визначається переможець.
10.06. – День здорового харчування

Випуск табірної книги «Про смачну і здорову їжу» (кожен загін готує свою сторінку для книги, де пропонує рецепти смачних страв, виключно корисних для здоров»я).

Ознайомлення з різними системами харчування (вегетаріанською, системою роздільного харчування, дієтичною).
11.06. – День екологічного здоров»я

Екологічні подорожі на природу з метою почути голоси птахів, зібрати природний матеріал для саморобок, навчитись розрізняти сліди тварин тощо.

Мальовничий пленер (діти малюють природні пейзажі з натури).

Виставка малюнків та саморобок.

Шоу програма «Театр екологічної моди» ( колекція з моделей одягу, виконані з екологічно шкідливих матеріалів (пластикові пляшки, пластмасовий посуд тощо).

12.06. – День профілактики негативних явищ

Перегляд профілактичних відеофільмів про негативні явища. (Вживання наркотиків – загроза для здоров»я», «Паління та його наслідки», «Алкоголь»)

Данс – акція «Зроби свій вибір на користь здоров»я».
13.06. – День здорового гумору «Сміх – найкращі ліки»

Загонові конкурси гумористів.

Виставка карикатур на тему здоров»я.
14.06. – День здорового глузду

Конкурс кросвордів, ребусів на тему здорового способу життя (кожен загін готує свої кросворди і ребуси, потім загони обмінюються ними між собою для вирішення).

17.06. – День інтелектуальних спортивних ігор

Чемпіонат табору з шашок та шахів.
18.06. – Малі Олімпійські ігри

«Олімпіада здоров»я».
19.06. – День медицини

Станційна гра «Перша допомога». (надання першої допомоги при отриманні травм)

Ігрова програма «Ігротерапія». (кожен загін готує для показу цікаву гру)

20.06. – День етноздоров»я «Козацькі розваги»

Спортивні змагання для хлопців в українських традиціях.

21.06. – День етноздоров»я «Подорож за здоров»ям»

Етнографічна подорож за здоров»ям (вихід на природу з метою збору лікарських трав, якими з давніх-давен лікувалися українці, отримання навичок загартування, що відомі з козацьких часів).

Конкурс знавців лікарських трав.

23.06. – Закриття зміни «Здорово живеш!»

Святкове закриття зміни. Вогнище дружби.

Випуск стіннівок «Наші враження про табір».
Заплановані екскурсії:

  1. По Шевченківських місцях.

(Моринці, Шевченкове)

2. Південний Буг.

3. Верхняцький краєзнавчий музей.

4. Уманський дендропарк «Софіївка».

5. Районна бібліотека.

6. Парк ім. Т.Г.Шевченка.

7. Урочище «Долинка».

8. Ігровий майданчик «Рошен».





  1. Виховання через заняття слід будувати на різноманітній діяльності дітей: пізнавальній, ігровій, трудовій, спортивній, естетичній, словесній. Форми роботи мають готувати до цих видів діяльності, мотивувати її або давати їм оцінку. Діти не поважають повчань, настанов, «проповідей», моралізаторства та інших вербальних впливів, позбавлених матеріального підґрунтя.




  1. Діяльність дітей має бути значущою, побудованою на інтересах і захопленнях. Дає результат та діяльність, яка суспільно значуща, заснована на врахуванні вікових інтересів та захопленні. Ця діяльність вирішує питання дисципліни в загоні. Якщо нудно, виникає бажання порушити дисципліну. Адже вона встановлюється не погрозами й покараннями, а високою організацією корисної справи, захопленістю, зацікавленістю дітей, які беруть в ній участь. Робота за інтересами, пошук, романтика, відчуття часу – найважливіший принцип роботи в загоні.




  1. Життя в загоні має давати максимум позитивних вражень. Вихователь має бути готовим до того, що серед його вихованців будуть діти і байдужі, і складні, й пустотливі. Але в своїй роботі з дітьми він повинен знати, що кожна дитина має великий потяг до позитивного. Якщо діяльність їй цікава, якщо до неї виявляють довіру, дитина тягнеться до колективу і її зацікавлює позитивна суспільна оцінка. Нарікання, підозра, покарання, недовіра спричинюють негативні переживання й заважають позитивному вихованню. Діти не люблять буркотливих, злих, похмурих, сердитих. Особливо неприпустимі прізвиська, грубі й образливі зауваження, крик. Вихователь має бути веселим і життєрадісним, частіше вітати посмішкою, постійно вигадувати щось нове, цікаве, захопливе, вносити гумор і веселощі в усі справи загону, створюючи атмосферу радості й комфорту. Не слід і самому скаржитися на втому та труднощі, а долати їх з гумором, наполегливо та спокійно.



  1. Необхідно дотримуватись правил педагогічної етики:

  • Умійте пробачати помилки інших, не пробачайте їх лише самому собі. Вихователь не повинен пам»ятати зла і намагатись помститися - це неприпустимо стосовно дітей.




  • «Роби, як я!» - головне гасло вихователя, особистий приклад, якого у всьому і завжди нічим іншим замінити неможливо.




  • Зацікавленість будь-якою справою – це відбиття інтересу й поваги до вихователя. Дотримуйся слова! Краще не давати обіцянок, ніж їх не виконувати.




  • Вірте дітям! Краще тисячу разів обманутися в довірі, ніж хоча б раз висловити відкрито свій сумнів або підозру.




  • Будьте оптимістами! Без віри в свої сили, без переконаності в успіху задуманого, без поступу вперед немає ні хорошого вчителя, ні справжнього вихователя.




  • Не вирізняйте своїх вихованців ні за якими іншими ознаками, крім ділових. Будьте вимогливими до тих, кого вважаєте за кращих.




  • Знайте, вмійте, постійно навчайтесь у старших, більш досвідчених, у своїх вихованців, шукайте своє, творіть, дерзайте, проте постійно аналізуйте, давайте собі обіцянку і вдосконалюйте свою педагогічну майстерність.


Схожі:

Відділ освіти Юр`ївської райдержадміністрації Чаплинська середня...
Мета і завдання: поглибити знання дітей про здоров’я; формувати у дітей навички безпечної поведінки та свідоме ставлення до здоров’я;...
Година спілкування “Я за здоровий спосіб життя” Мета
Мета: Формувати уявлення молоді про здоровий спосіб життя. Роз’яснити шляхи зараження ВІЛ інфекцією. Викликати в учнів негативне...
Урок прес-конференція
Мета. Охарактеризувати основні положення "Нового курсу" Рузвельта,оцінити його значення в історії США, визначити ті його заходи,...
СЛАЙД 1 Старовойт П. С. Підвищення рівня виховної роботи в літньому оздоровчому таборі
Виховна робота в літньому оздоровчому таборі включає розумне поєднання відпочинку, праці, спорту з пізнавальною естетичною, оздоровчою...
Цигарка ворог, зброя проти неї ваша воля
Мета: формувати у дітей свідоме ставлення до власного здоров'я та виховувати бажання вести здоровий спосіб життя
Здоров'я та здоровий спосіб життя
Мета — надати учасникам тренінгу інформацію про здоров'я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров'я
Бесіда «Здоровий спосіб життя»
Мета: Розширювати уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про хороші і погані звички. Розвивати вміння і навички підтримувати хороший...
Ми за здоровий спосіб життя. Скажемо курінню НІ!
Мета: запобігати шкідливим звичкам, які негативно впливають на здоров'я підлітків(куріння); формувати вміння і навички учнів щодо...
Тема: Ми за здоровий спосіб життя. Скажемо курінню НІ!
Мета: запобігати шкідливим звичкам, які негативно впливають на здоров'я підлітків(куріння); формувати вміння і навички учнів щодо...
Урок №4 Підтема: Здоровий спосіб життя
Мета: Формувати вміння монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання з опорою на таблиці
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка