Методист лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників РОЛЬ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ТА ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ БІОЛОГІЇ Диплом 123.98 Kb. 1 стр. |
читати |
Методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників В. Н. Шавровська, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Диплом 166.79 Kb. 1 стр. |
читати |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаси 2010 Автор-укладач Добровольська Людмила Насибівна, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Диплом 0.81 Mb. 5 стр. |
читати |
Методист лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інститут післядипломної освіти педагогічних працівників О.І. Замулко, методист лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Диплом 89.64 Kb. 1 стр. |
читати |
Черкаська обласна державна адміністрація Головне управління освіти і науки Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Пізнавально-дослідницька робота молодших школярів під час навчальних екскурсій (методичні рекомендації) Проведення екскурсій дозволяє організувати спостереження і вивчення різноманітних предметів і явищ безпосередньо у природних умовах. Запропоновано дослідницькі та практичні завдання для групової роботи учнів 1-4 класів Диплом 172.86 Kb. 1 стр. |
читати |
Завідувач кабінету основ здоров’я та фізичної культури Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників В. Д. Ярова, завідувач кабінету основ здоров’я та фізичної культури Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Диплом 54.71 Kb. 1 стр. |
читати |
НАКАЗ Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук у 2013/2014 навчальному році (далі – Конкурс) Диплом 3.14 Mb. 24 стр. |
читати |