1 Як називається відчуття болю при натискуванні пальцями у лівому реберно-хребетному куті: A


Скачати 451.71 Kb.
Назва 1 Як називається відчуття болю при натискуванні пальцями у лівому реберно-хребетному куті: A
Сторінка 1/3
Дата 10.04.2013
Розмір 451.71 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
  1   2   3
Невідкладні стани в хірургії

1

Як називається відчуття болю при натискуванні пальцями у лівому реберно-хребетному

куті:

A *Симптом Мейо-Робсона

B Симптом Холстеда

C Симптом Куплена

D Симптом Керте

E Симптом Лагермфа

2

Чаші Клойбера виявляють при:

A *Оглядовій рентгенографії черевної порожнини

B УЗД органів черевної порожнини

C Лапароскопії

D Пальпації

E Фіброгастроскопії

3

Грижа Майдля це:

A *Ретроградне защемлення

B Пристінкове защемлення

C Защемлення дивертикула

D Ковзна грижа

E Несправжнє защемлення

4

Фельдшера викликали в цех з приводу нещасного випадку. Зі слів робітників виявлено,

що їх товариш крикнув, впав, почалися судоми. До моменту приходу фельдшера судоми

припинились. При огляді: видно, затиснутий в руці оголений електричний провід, що

звисає зі станка. Свідомість відсутня. Шкіра бліда. Зіниці на світло не реагують.

Першочерговість дій фельдшера.

A *Припинити дію тока, розпочати серцево-легеневу реанімацію

B Дати вдихнути нашатирний спир

C Ввести протигестамінні препарати.

D Знеболити, транспортувати в хірургічне відділення

E Дефібриляція

5

До здорвпункту принесли робітника К. 40р., рука якого потрапила до транспортеру.

Права верхня кінцівка відірвана до ліктьового суглобу. Свідомість збережена, але хворий

загальмований. Стан дуже важкий. АТ-80/30 мм.рт.ст. Тони серця чисті, приглушені.

Надати невідкладну допомогу.

A *Покласти хворого, накласти джгут на плече, ввести знеболююче

B Накласти на культю асептичну пов’язку, ввести знеболююче

C Розпочати протишокову терапію

D Накласти пов’язку на культю

E Покласти хворого, розпочати протишокову терапію

6

Потерпілий доставлений на ФАП, скаржиться на біль в ділянці правого стегна, стати на

ногу не може, кровотеча, яку зупинив, натиснувши пальцем руки. Об’єктивно: хворий

блідий, загальмований. Пульс 120 пошт. за 1 хв., ниткоподібний. АТ 60/80 мм рт. ст. В

нижній третині правого стегна сильно кровоточива рана, кров світла. Стегно

деформоване, укорочене. Активні рухи неможливі. По черговість дій фельдшера.

A *Накласти джгут, ввести знеболююче, накласти асептичну пов’язку, транспортна

іммобілізація

B Транспортна іммобілізація, ввести знеболююче, асептична пов’язка

C Асептична пов’язка, ввести знеболююче, транспортувати в хірургічне відділення

D Ввести знеболююче, транспортувати до хірургічного відділення

E Транспортувати в хірургічне відділення

7

Фельдшер прибув машиною “швидкої допомоги” до пацієнта В., 45 років, який отримав

опік полум’ям паяльної лампи лівого плечового суглобу. Пацієнт не спокійний, жаліється

на біль у руці, просить допомоги. На лівому плечовому суглобі, на зовнішній поверхні

частково зірвані пухирі. Окремі ділянки білуватого, мармурового відтінку. Почерговість дій

фельдшера.

A *Негайно охолодити уражену ділянку водою, знеболити, накласти асептичну пов’язку

B Транспортувати хворого в хірургічне відділення

C Знеболити накласти пов’язку з маззю

D Накласти асептичну пов’язку, транспортувати в хірургічне відділення

E Накласти мазеву пов’язку порекомендувати звернутися

8

Молодий чоловік під час прийому їжі раптово схопився за шию, рот відкритий, дихання

неможливе, ціаноз, відсутні голос та кашель. Які міроприємства необхідно провести в

першу чергу.

A *Використати метод черевних поштовхів

B Розпочати серцево-легеневу реанімацію

C Ввести зонд в шлунок

D Придати хворому горизонтальне положення

E За прокинути голову доверху

9

У хворого відкритий перелом плеча, із рани пульсуючим струменем витікає кров

яскраво-червоного кольору. З чого слід розпочати невідкладну допомогу?

A * Накладання джгута

B Введення серцево-судинних засобів

C Введення кровоспинних засобів

D Проведення транспортної іммобілізації

E Накладання тиснутої пов'язки

10

Фельдшера терміново викликали до хворого. Родичі відмітили, що вже 3-4 хвилини як не

дихає. Шкіра бліда з ціанотичним відтінком. Серцебиття нема. Зіниці розширені. Як

називається такий стан?

A Клінічна смерть.

B Термінальна пауза.

C Біологічна смерть.

D Агонія.

E Соціальна смерть.

11

Бригада ШМД прибула у навчальний заклад. Студент зі страхом в очах тримався за

шию.Шкіра ціанотична. Дихання свистяче, затруднене. Запідозрено стороннє тіло гортані.

Які дії слід виконати в першу чергу?

A Застосувати прийоми Хеймліка.

B Ввести знеболюючі.

C Вставити товсту голку в трахею.

D Провести трахеостомію.

E Ввести спазмолітики.

12

На ФАП доставили потерпілу, яка при падінні поранила собі руку склом. Бліда. В

середній третині плеча невелика рана, з якої струменем б’є яскравочервона кров.

Назвіть першочергові заходи.

A Накласти кровозупинний джгут вище місця кровотечі.

B Накласти давлячу пов’язку після знеболення.

C Накласти кровозупинний джгут нище місця кровотечі.

D Ввести заспокійливі і зробити ревізію рани.

E Провести тампонаду рани стерильною серветкою.

13

Під час роботи будівельник впав з риштування і вдарився грудною кліткою в дошку, яка

стирчала. Негайно викликали фельдшера здоровпункту. Потерпілий стогне. Наявна рана

в проекції 4 ребра справа по аксілярній лінії, яку потерпілий прикриває рукою. Задишка.

Запідозрено відкритий пневмоторакс. Які негайні дії фельдшера?

A Накласти оклюзійну пов’язку в напівсидячому положенні.

B Негайно налагодити інфузійну протишокову терапію.

C Провести знеболення і накласти асептичну пов’язку.

D Покласти потерпілого горизонтально і чекати ШМД.

E Зосередитись на збиранні скарг і анамнезу життя.

14

Фельдшер ШМД прибув на місце вибуху газу. Протягом 2 діб потерпілого не могли дістати

з-під завалу. Балка стіни придавила ліве стегно. При огляді фельдшер відмітив важкий

стан потерпілого. Ліва ступня ледь тепла, пальцями рухає. Запідозрено синдром

тривалого здавлення. Яка послідовність невідкладної допомоги?

A Звільнити потерпілого, накласти еластичний бинт на ногу, протишокова терапія, холод

місцево.

B Звільнити потерпілого, вкласти на ноші і транспортувати в лікувальний заклад.

C Після звільнення потерпілого дати йому гарячого чаю, обкласти ногу грілками.

D Звільнити потерпілого, накласти джгут вище здавлення і провести знеболення.

E Після звільнення потерпілого обкласти ноги міхурами з льодом, ввести спазмолітики,

накласти шини.

15

Ви фельдшер ШМД и надавали першу допомогу потерпілому чоловіку, 50років, від

ураження електрострумом в стані електролатергії: припинив дію електроструму, виконав

тривалу елементарну серцево-легеневу реанімацію, викликав реанімаційну бригаду

швидкої медичної допомоги. Оцінити ефективність дій медичного працівника

A *Поява ознак життя

B Стан залишився біз змін

C Поява асістолії

D Поява фібріляції

E Зміна кольору шкіри

16

Ви фельдшер ШМД. Хворий після ДТП має відкритий перелом стегна. Догоспітальні дії

фельдшера полягають в :

A *Зупинці кровотечі, знеболюванні, транспортній іммобілізації

B Виклику швидкої допомоги

C Знеболенні, введенні антибіотиків

D Накладанні джгута, транспортуванні в лікарню

E Зупинці кровотечі, проведенні іммобілізації

17

Ви фельдшер ФАПу.У пацієнта 50 років гідраденіт у лівій пахвинній ділянці. Шкіра

ділянки гіперемійована, пальпується інфільтрат з розм’якшенням в центрі.

Першочергові дії фельдшера:

A *Терміново направити пациєнта до лікаря

B Поставити компрес з маззю

C Призначити антибіотики

D Дати знеболююче

E Призначити сухе тепло

18

Ви фельдшер ФАПу. До вас звернувся пациєнт. Скаржиться на переймоподібний біль у

животі, нудоту, блювання, затримку газів, стулу. При огляді ви запідозрили перитоніт. Яку

надати долікарську допомогу?

A *Покласти холод на живіт , викликати швидку допомогу

B Знеболити , покласти холод на живіт

C Знеболити, покласти грілку на живіт

D Знеболити , спостерігати за пациєнтом

E Обмежити прийом їжі та води

19

Ви фельдшер здоровпункту промислового підприємства, до вас звернувся хворих з

опіком. Вкажіть та сплануйте найефективніший елемент першої медичної допомоги на

місці події при обмежених опіках 1-2-го ступеня

A *Охолодження обпеченої ділянки протягом 8-10 хвилин під проточною водою

B Накладання сухої асептичної пов'язки

C Обробка опікової поверхні вазеліновою олією

D Застосування масляно-бальзамічної емульсії за А.В.Вишневським

E Накладання пов'язки з розчином антисептика

20

Ви фельдшер ШМД, оглядаєте хворого з відкритим переломом кістки стегна та

артеріальною кровотечею. Визначити першочерговий обсяг втручань при наданні

невідкладної допомоги на догоспітальному етапі:

A *Накласти джгут, знеболити

B Знеболити, транспортувати до лікарні

C Накласти джгут, транспортувати до лікарні

D Ввести гемостатики , накласти асептичну пов’язку

E Ввести антибіотики, накласти асептичну пов’язку

21

Чоловік випадково випив 100 мл метилового спирту. Через 2 години відчув нудоту,

головний біль, блимання в очах, наростаючу спрагу. Було блювання. Слизові оболонки

гіперемійовані, з ціанотичним відтінком, зіниці розширені. Який антидот Ви застосуєте?

A Етиловий спирт

B Вікасол

C Магнію оксид

D Атропіну сульфат

E Унітіол

22

Фельдшер діагностував клінічну смерть та розпочав серцево-легеневу реанімацію. Яке

повинно бути співвідношення ШВЛ до закритого масажу серця?

A 2 до 15

B 1 до 5

C 1 до 10

D 1 до 15

E 2 до 5

23

Пацієнт 20 років годину тому відчув кинджальний біль в животі, було одноразове

блювання. При огляді положення вимушене, блідий, живіт напружений, дошкоподібний,

температура тіла підвищується. Що з пацієнтом?

A Перфорація виразки

B Гострий живіт (перитоніт)

C Шлунково –кишкова кровотеча

D Гострий гастрит

E Загострення виразкової хвороби

24

Жінка захворіла 8 годин тому, коли відчула біль в епігастральній ділянці, нудоту. Через

деякий час біль змістився в праву половину живота. Було одноразове блювання. При

пальпації різкий біль в правій здухвинній ділянці, позитивний симптом

Щоткіна-Блюмберга. Ця клінічна картина дозволяє запідозрити:

A Гострий апендицит

B Гострий холецистит

C Гострий гастрит

D Кишкову непрохідність

E Гострий панкреатит

25

Швидка допомога викликана додому. Жінка, прибираючи туалет, випадково пролила собі

на руку соляну кислоту. При огляді шкіра лівої китиці та передпліччя сірого кольору,

місцями пухирі з прозорим вмістом. Надайте медичну допомогу.

A * Промити шкіру передпліччя та китиці проточною водою протягом 10-15 хв. Асептична

пов’язка. Госпіталізація.

B Сполоснути кінцівку в розчині лузу.

C Обробити кінцівку йодонатом.

D Змастити лініментом Вишневського

E Обробити синтоміциновою емульсією.

26

Вас викликали в цех до хворого, у якого 30 хв тому виник різкий “кинджальний” біль в

епігастральній ділянці, блювання. Хворий лежить на правому боці з приведеними до

живота ногами. Об’єктивно: блідий, пульс – 80, АТ 110/70 мм.рт.ст. Живіт втягнутий, різко

болісний у верхніх відділах. Ваш діагноз? Ваші подальші дії?

A * Перфорація виразки. Міхур з льодом на епігастральну ділянку живота. Викликати

швидку допомогу.

B Зробити в/м знеболююче. Грілку на живіт.

C Знеболююче і промити шлунок.

D Знеболююче і відправити додому.

E Знеболююче і рекомендувати звернутись до цехового терапевта.

27

До Вас у здоров пункт звернулася жінка, яка тривалий час перебувала на морозі.

Скаржиться на оніміння пальців обидних стоп. Ваш діагноз? Надайте першу медичну

допомогу.

A * Відмороження пальців стоп І ступеня. Обробити шкіру пальців 960 спиртом. Накласти

на уражені кінцівки багатошарову теплоізоляційну пов’язку. Дати гарячий чай.

Звернутись до хірурга.

B Рекомендувати використати гарячі ніжні ванни.

C Використати зігрівання з допомогою грілок.

D Зігріти кінцівки з допомогою калорифера.

E Нічого не робити. Спостерігати.
  1   2   3

Схожі:

Осип Турянський «Поза межами болю»
Обладнання: портрет Осипа Турянського, текст твору«Поза межами болю»,кадри з кінофільму, терези
3. Пізнавальні процеси. Відчуття. Сприймання. Увага Зміст понять...
Зміст понять «відчуття», «чутливість», «пороги відчуття»; «рецептор», «синестезія»; «сприйняття», «спостереження», «апперцепція»,...
Відчуття це відображення окремих властивостей предметів і явищ при...
У відчуттях людині відкриваються кольори та звучання, пахощі і смак, вага, тепло чи холод речей, що її оточують. Крім того, відчуття...
ПЛАН КОНСПЕК Т проведення заняття із рядовим та молодшим, середнім та старшим
Зміст понять «відчуття», «чутливість», «пороги відчуття»; «рецептор», «синестезія»; «сприйняття», «спостереження», «апперцепція»,...
ПЛАН КОНСПЕК Т проведення заняття із рядовим та молодшим, середнім та старшим
Зміст понять «відчуття», «чутливість», «пороги відчуття»; «рецептор», «синестезія»; «сприйняття», «спостереження», «апперцепція»,...
Перша допомога при НС
Мета: поглибити знання учнів про наслідки НС; розвивати уміння і навички надання першої допомоги; виховувати почуття відповідальності,...
Сукупність усіх галактик з їх зірками і пилом називається
Мале небесне тіло, яке обертається навколо більшого і утримується на орбіті силою його тяжіння називається
Тема. ВІДЧУТТЯ ЯК ПСИХІЧНИЙ ПІЗНАВАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Основні поняття: відчуття, аналізатор, рецептор, верхній абсолютний поріг чутливості, нижній абсолютний поріг чутливості, адаптація,...

Виступ починається піснею.

Пісня "Думи мої" (лихо мені з вами)

Учні зодягнені святково у вишиванки.

Ведучі сидять при столику.
Хор або група дітей які співають пісні постійно стоять на сцені,...
Мета: вчити учнів відтворювати настрої пейзажних поезій, опи
Сувати власні відчуття, викликані художнім словом, виразно читати поезії, знаходити в них епітети, порівняння МетаФори; виховувати...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка