|
Скачати 47.34 Kb.
|
Сценарій Олімпійського уроку присвячений Олімпійським іграм фанфари В.1. Увага! Шановні гімназисти! Стало вже доброю традицією кожного навчального року проводимо Олімпійський урок. В.2. Його мета: пропагування здорового способу життя серед школярів, формування фізично досконалої особистості, зацікавленої у спортивних досягненнях. В.1. Крім того, на олімпійському уроці відбувається знайомство з історією Олімпійського руху, участю в ньому нашої держави, й також згадується успіхи українських спортсменів на вищому спортивному форумі. В.2. Для кожного спортсмена вершиною емоційного напруження і гордості є мить, коли на честь його держави і особистої перемоги звучить гімн його країни. В.1. Увага! Під звуки Державного Гімну України стояти струнко! (гімн України) В.2. Гімн держави згуртовує і надихає її спортсменів . В.1. А олімпійський прапор об’єднує країни – учасниці з усіх куточків планети В.2. Тому зараз рівняння на Олімпійський прапор . (Винос прапору) В.1.Олімпійські змагання відкриває раз на чотири роки президент міжнародного Олімпійського комітету. В.2. Олімпійський урок в гімназії відкриває її директор ( Виступ) Здає рапорт вчитель Топалова О.А. В.1. А щоб налаштуватися на цю подорож, ми пропонуємо вам подивитися виступ юних гімнасток – учениць нашої Гімназії. (виступ гімнасток) В.2. Олімпійські ігри зародилися у Стародавній Греції у місті Олімпія на півострові Пелопоннес. Зародження Олімпійських ігор пов'язують із легендарними іменами грецького героя Геракла, царя Пелопса, спартанського законодавця Лікурга та еллінського царя Іфіта. Ігри проводилися на честь бога Зевса. В.1. Змагання відбувалися кожні чотири роки і тривали п’ять днів. Переможців увінчували вінцем з гілок оливи та встановлювали на їхню честь статуї. Греки вели відлік часу за Олімпіадами, починаючи від перших, що відбулися у 776 р. до н.е. В.2. Спорт – це сила, грація, краса, наполегливість. Ми вже побачили, яким граційним може бути спорт з виступів наших гімнасток. В.1. Але крім гімнасток наша Гімназія славиться волейболістами та футболістами, які зараз під спів діват покажуть свої здібності (Пісня «Олимпиада» та виступ спортсменів) В.2. Мета Олімпійського руху полягає в тому, щоб розвивати прекрасні якості, яких набувають у змаганнях на дружніх полях любительського спорту, та об’єднати молодь усього світу раз на чотири роки на величному спортивному святі, що сприяє міжнародній довірі і добрій волі. В.1. А зараз давайте підтримуємо нашу майбутню олімпійську зірочку з її гімнастичним номером. (Виступ зі скакалкою) В.2. Україна вперше виступала незалежною командою в Атланті у 1996 році. Виборола 23 нагороди — дев’ять золотих, дві срібних і 12 бронзових. В.1. А у Лондоні на XXX олімпійських іграх Україна здобула 6 золотих медалей, 5 срібних медалей та 9 бронзових, та посіла чотирнадцяте місце. В.2. У нашій школі також багато спортсменів. Можливо хтось з них також колись зробить свій внесок у розвиток Олімпійського руху. Деякі спортсмени вже досягли значних результатів у спорті. В.1. Давайте привітаємо наших спортсменів ……………. (список спортсменів ) (виходять під музику) В.2. Олімпійський рух поширює у світі ідеї здорового способу життя, розвитку фізичної культури та спорту, сприяє налагодженню дружніх стосунків між народами, континентами. В.1.Олімпійський вогонь подорожує планетою і запалює в серцях усіх людей світу дух свободи, миру, єдності, дружби та спорту. Тож нехай і на нашому шкільному подвір’ї запалає олімпійський вогонь. В.2.Ми бажаємо, щоб у ваших душах та серцях оселилися такі самі щирі почуття. План проведення змагань 5 КЛАСИ ВЕСЕЛІ СТАРТИ 6 КЛАСИ ПІОНЕРБОЛ У СПОРТИВНОМУ ЗАЛІ (хлопці та дівчата) 7 КЛАСИ Футбол (хлопці) Дівчата 1 етап: попадання м’ячем в ціль 2 етап: стрибки через скакалку (15 с) 3 етап: підтягування на низькій перекладині Хлопці які не задіяні в футболі виконують: 1 етап: попадання м’ячем в ціль 2 етап: підтягування 8 КЛАСИ Футбол (хлопці) Дівчата 1 етап: попадання м’ячем в ціль 2 етап: стрибки через скакалку (15 с) 3 етап: підтягування на низькій перекладині Хлопці які не задіяні в футболі виконують: 1 етап: попадання м’ячем в ціль 2 етап: підтягуванн 9 КЛАСИ ХЛОПЦІ ТА ДІВЧАТА 1 етап (в парку) : кидок набивного м’яча 2 етап: підтягування (хлопці) підтягування на низькій перекладині (дівчата) 3 етап: стрибки через скакалку (дівчата) 3 етап: футбол (хлопці) Збірна 9 класів проти збірної 10класів 10 КЛАСИ 1 етап : піднімання гантелі (хлопці) особиста першість стрибки через скакалку (дівчата) 2 етап: кидок набивного м’яча (хлопці та дівчата) 3 етап: попадання м’яча в ціль (дівчата) футбол (хлопці) |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо проведення в загальноосвітніх навчальних... З метою відзначення Дня фізичної культури і спорту щорічно упродовж другого тижня вересня в загальноосвітніх навчальних закладах... |
Історія Походження Олімпійських ігор Міжнародного олімпійського комітету. Види спорту, які входять до програми Олімпійських ігор називаються олімпійськими. Переможці... |
Сценарій позакласного заходу на тему «Пори року» (6 клас) Запропонований сценарій розрахований на учнів 6-х класів, залежно від рівня їх мовної підготовки та об’єднує вірші, пісні про пори... |
Макіївський навчально-виховний комплекс №49 «Надія» Сценарій уроку... ТЕМА. Архітектура як вид мистецтва. Виконання композиції на тему : «Вулиці рідного міста» |
Сценарій свята АЗБУК А ФУТБОЛ У Сценарій спортивного свята Мета: пропагувати вид спорту футбол, здоровий спосіб життя; формувати потребу в систематичних заняттях фізичною культурою і спортом;... |
Сценарій уроку біології в 9 класі з теми «Внутрішнє середовище організму» Мета: ознайомити учнів зі складом та функціями крові; навчити розрізняти різноманітні поняття; формувати валеологічну компетентність,... |
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних істориків / 11 клас, 2008 рік Напишіть замітку полемічного характеру про розвиток олімпійського руху в повоєнний час. (4 бали) |
УРОК-ПРОЕКТ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В 11 КЛАСІ «ОЛІМПІЙСЬКИЙ УРОК» Мета і завдання проекту: Розширити й узагальнити знання учнів що до вивчення історії розвитку олімпійського руху, його ідеалів та... |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Фізкультурно – оздоровче свято для учнів 5 7 – х класів з використанням інтерактивних методик Формування уявлення учнів про Олімпійський рух у світі та зокрема в Україні. Розвиток та формування інтересу та позитивного відношення... |