План проведення вікторини «Спорт-знайка» І. Вступне слово. ІІ. Вікторина «Спорт-знайка». ІІІ. Підведення підсумків


Скачати 67.86 Kb.
Назва План проведення вікторини «Спорт-знайка» І. Вступне слово. ІІ. Вікторина «Спорт-знайка». ІІІ. Підведення підсумків
Дата 31.03.2013
Розмір 67.86 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
Лісова Ірина Олексіївна,

учитель фізичного виховання

Черкаської спеціалізованої

школи І – ІІІ ступенів № 28,

спеціаліст другої категорії
Вікторина «Спорт-знайка»

План проведення вікторини «Спорт-знайка»

І. Вступне слово.

ІІ. Вікторина «Спорт-знайка».

ІІІ. Підведення підсумків.

ІV. Нагородження переможців та учасників вікторини.
І.Вступне слово ведучого.
Всі ми знаємо,що рух-це життя. З моменту, як народилася дитина, мама займається з нею зарядкою та гімнастикою. Подорослішав,дитина сама обирає,займатися їй спортом чи ні. Добре, якщо батьки та дитина знайдуть спільну мову в цьому питанні. Можливо,саме ця дитина досягне великих успіхів у спорті і прославить країну на весь світ . Але, якщо людина не займається професійно спортом, все -таки кожен день вона виконує якийсь певні рухові дії: іде пішки до школи, до роботи, підбігає до тролейбусу або бігає за друзями на перерві , присідає за олівцем,що впав тощо.

Але все це невеличке навантаження. Тому дуже корисно дітям і дорослим виконувати ранкову зарядку,бігати вранці доріжками парку чи стадіону,виконувати вправи на розвиток таких якостей як сила,гнучкість,спритність. Недарма кажуть: «В здоровому тілі –здоровий дух!» Бо якщо в нас нічого не болить ,то нам і світ в радість,і ніщо не зможе нас зупинити в досягненні своєї мрії,мети. Але,якщо нас щось непокоїть,щось болить,то в нас немає бажання займатися улюбленою справою,просто радіти життю і сонечку. В цьому випадку на допомогу приходить фізкультура,але називається вона лікувально-оздоровча. Є багато прикладів ,коли фізкультура допомогла людині в боротьбі з хворобою.

Виходячи з цього,можна сказати,що фізкультура і спорт-це велика, потужна сила,яка зближує людей, дарує радість спілкування, здоров’я.

Тож,любі діти, займайтеся фізкультурою і спортом,щоб здоров’я вистачило вам на 100 років вперед.
ІІ. Вікторина «Спорт-знайка»
1.Правила проведення вікторини «Спорт-знайка».
1.1 Участь беруть дві команди по 6 учнів.

1.2 Одна команда має стрічку червоного кольору, друга-зеленого.

1.3 Команда,яка першою підняла свою стрічку ,має право відповідати.

1.4 За кожну правильну відповідь або сумарно більшу кількість відповідей команда отримує 1 бал.

1.5 Якщо команда дає неправильну відповідь, друга команда отримує право відповідати.

1.6 Якщо жодна команда не дала правильної відповіді, право дати правильну відповідь надається глядачам.

1.7 В разі пункту 1.6 обом командам не зараховується жодного балу за питання.

1.8 Якщо кінцевий підсумок виявив рівну кількість ,то гра ведеться до переможного балу.

1.9 Переможцем вважається команда ,яка набрала більшу кількість балів.
2. Розділи вікторини «Спорт-знайка».

2.1 «Вітання»

«Здоровенькі були» , «Дай , Боже, здоров’я» , «Доброго Вам здоров’я» , «Здрастуйте» , «Бувайте здорові» , «Йдіть здорові» тощо.
2.2 «Прислів’я».


  • Держи ноги в теплі,голову в холоді,живіт в голоді—не будеш

хворіти ,будеш довго жити.

  • Держи голову в холоді,ноги в теплі—проживеш довгий вік на землі.

  • Було б здоров’я – все інше наживемо.

  • Здоровому все здорово.

  • Старому та слабому годи,як малому.

  • Найбільше багатство — здоров’я.

  • Як нема сили ,то й світ не милий.

  • На похиле дерево і кози скачуть.

  • Плохеньке порося і в Петрівку мерзне.

  • Світ великий — було б здоров’я.

  • Подивись на вид та не питай про здоров’я.

  • Здоров’я маємо-- не дбаємо, а втративши — плачем.

  • Як на душі , так і на тілі.

  • Бережи одяг , доки новий,а здоров’я , доки молодий.

  • Весела думка — половина здоров’я.

  • В здоровому тілі –здоровий дух.


2.3 «Загадки» .
Відомо, звідки рідина, усяк її вживає,

Буває хмаркою вона , пушинкою буває,

Бува , як скло,крихка, тверда —

Звичайна , підкажіть,…(Вода)

Види спорту: плавання, синхронне плавання, водне поло.
Їду, їду, ні коліс , ні сліду.(Човен)

Види спорту: веслування, вітрильний спорт.
Біжать чотири брати ,

Один одного не можуть догнати.(Колеса)

Види спорту: мотобол,велосипедні гонки, «Формула­­-1».
Я не їм вівса ,не сіна,

Дайте випити бензину,

Усіх коней обжину,

Кого хоч наздожену.(Автомашина)

Види спорту: «Формула-1».
Біжить свинка , вирізана спинка,

Оглянешся назад,а й сліду не знать.(Човен)

Види спорту:академічна гребля,гребля на байдарках і каное.

В зимовий студений час

Люблять всі малята нас .

З гірки ми рушаємо в путь,

А на гірку нас везуть.(Санчата)

Види спорту: бобслей.

Покурилася кура мимо нашого двора –

З двома гнутими рогами,

З двома взутими ногами,

З одним оком на чолі

Із відуном на сідлі.(Мотоцикл)

Види спорту:мотобол,гонки на мотоциклах.
Дві в руках ,дві в ногах—не провалишся в снігах.

А поїдеш легко ти,тільки ляжуть два сліди.(Лижи і палки)

Види спорту:біатлон,лижні гонки,гірські лижи
Два колеса підряд їх ногами вертять,

А по верху торчком, сам хазяїн крючком.(Велосипед)

Види спорту:велогонки,велотрек.
2.4 «Питання про спорт»



  • Який м’яч найважчий і найлегший ? (Набивний і тенісний)

  • Скільки гравців у футбольній команді? (11)

  • Скільки білих фігур у шахах? (16)

  • Як часто проводять Олімпійські Ігри? (Один раз в 4 роки)

  • Під час якої гри вболівальники кричать «Оле -оле -оле»? (Футбол)

  • Під час якої гри вболівальники кричать «Шайбу-шайбу»? (Хокей)

  • В якому виді спорту вдягають рукавиці? (Бокс)

  • Назвіть зимові види спорту.

  • (Лижні гонки ,біатлон,хокей,бобслей,фігурне катання ,слалом тощо)

  • Назвіть літні види спорту. (плавання, гімнастика, велогонки, футбол, баскетбол, пляжний волейбол тощо)

  • Назвіть ігри ,в яких грають в м’яч. (Водне поло ,мотобол,волейбол,баскетбол,футбол, хокей на траві,теніс тощо)

  • Що захищає воротар? (Ворота)

  • Хто такий Віталій Кличко? (Олімпійський чемпіон по боксу)

  • Хто такий Андрій Шевченко? (Видатний футболіст сучасності)

  • Хто така Яна Клочкова? (Олімпійська чемпіонка з плавання)

  • Хто такий Міхаель Шумахер? (Гонщик, переможець «Формули-1»)



ІІІ. Підведення підсумків вікторини.
Судді підраховують бали та визначають переможця.
ІV. Нагородження переможців та учасників вікторини.
1.Оголошення переможця.

2.Вручення почесних грамот переможцю і учасникам вікторини.

Протокол

проведення вікторини «Спорт-знайка»




Команда

Вітання

Відповідь болільника

Сума балів

Прислів’я

Відповідь болільника

Сума балів

Загадки

Відповідь болільника

Сума балів

Питання про спорт

Відповідь болільника

Сума балів

Загальна

кількість балів


Призові місця

4-А











































4-Б











































Головний суддя ___________________________

Схожі:

СТАТУТ
Вінницька міська громадська організація «За Спорт і Націю» (надалі ВМГО «За Спорт і Націю») є міською добровільною неприбутковою...
Уроку,,Спорт-посол миру в 1-4 класах Пояснювальна записка
Урок,,Спорт — посол миру проводиться один раз на рік на передодні професійного свята дня фізичної культури і спорту (90 хвилин)
Керівництво змаганнями Керівництво змаганнями здійснює: Херсонський...
Директор Херсонського обласного центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»
ПЛАН-КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 6 ий клас
Методи та прийоми: слово учня, вступне слово вчителя, коментоване письмо, «Лінгвістичний футбол», попереджальний диктант, вправа...
Місце проведення Обласна виставка-конкурс проводиться в м. Вінниця...
Підведення підсумків роботи гуртків декоративно-ужиткового мистецтва та творчих об’єднань учнів
Про обласний огляд-конкурс виховної роботи в таборах відпочинку системи освіти у 20 1
Житомирської облдержадміністрації. Керівництво та проведення огляду на місцях, підведення підсумків та нагородження покладається...
Фізичні вікторини
Вікторини звичайно проводять на фізичних вечорах, тематич­них зборах і конференціях, на заняттях гуртків, під час прогулянок, походів...
Урок узагальнювального повторення. Вид уроку: історична вікторина «Олімпійські ігри»
Мета уроку: шляхом проведення історичної вікторини закріпити та розвивати вміння використовувати набуті знання в новій навчальній...
X. ВСТУПНЕ СЛОВО ДО ОБШИР. ПРАВИЛ
Боже слово принявши, були як добра земля, принесли повні й обильні плоди праведности, як написано: „А посіяне на добрій землі це...
План проведення Вступне слово. Оголошення теми, мети, завдань семінару....
«Індивідуальний стиль діяльності педагогічних працівників щодо організації виховного впливу на учнів»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка