Уроки плавання


Скачати 198.87 Kb.
НазваУроки плавання
Дата26.03.2013
Розмір198.87 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Спорт > Урок
Структурно-організаційна будова табору

Начальник табору






Адміністрація школи Вихователі






Батьки С/рада



Відділ освіти Спонсори




Дитячі

загони

«Погоджено» «Затверджено»

Державний сан.лікар Завідуючий райво /Олійник Р.М./






  1. Проведення ранкової аеробіки.

  2. Спортивні естафети, ігри, змагання на свіжому повітрі.

  3. Робота хореографічної та спортивних секцій.

  4. Заняття з лікувальної фізкультури.

  5. Уроки плавання.

  6. Загартування дітей з використанням водного, сонячного та повітряного факторів.

  7. Організація харчування з обов*язковим проведенням вітамінізації страв, з використанням фруктових соків, свіжих ягід та фруктів.

  8. Музикотерапія.

  9. Психокорекція.

  10. Профілактика психологічних захворювань.

  11. Полоскання ротової порожнини розчином йодованої солі.

  12. Профілактика плоскоступості.

  13. Профілактика інфекційних захворювань, глистяних інвазій /дотримання правил особистої гігієни/

  14. Пропаганда здорового способу життя /екскурсії, свята, конкурси бесіди, ігри, т.п./

Директор НВК : /Єременко М.І./
Начальник табору : /Єременко О.В./




Мета. Прищеплювати санітарно-гігієнічні навички. Виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я.



  1. При зарахуванні дітей до табору здійснити огляд їх на педикульоз та шкіряні захворювання з наступним оглядом через 10 днів.

  2. Слідкувати (щоденно) за дотримуванням санітарно-гігієнічних навичок.

  3. Кожного дня запитувати дітей про їх стан здоровя.

  4. Організувати санітарні пости і проводити роботу.

  5. Проводити рейд про виявлення порушень санітарно- гігієнічних норм.

  6. Провести день здоровя.

  7. Щоденно здійснювати контроль роботи харчоблоку.

  8. Стежити за санітарним станом санвузлів.

  9. Слідкувати за використанням дезінфікуючих засобів під час прибирання санвузлів та класних кімнат.

  10. Провести такі бесіди:

  • Що таке здоровя. Профілактика педикульозу та шкіряних хвороб.

  • Про правильне харчування.

  • Запобігання отруєнь рослинами, ягодами, грибами.

  • Профілактика дитячого травматизму.

  • Профілактика інфекційних захворювань.

  • Профілактика венеричних хвороб і СНІДу.

  • Правила особистої гігієни школяра.

  • Про ліки і їхнє правильне вживання.

  • Про шкідливі звички (алкоголь, паління, наркотики).

  • Особливості поводження у навколишньому середовищі у зв’язку зі складною екологічною ситуацією.

  • Профілактика туберкульозу.

  • Оздоровчий і безпечний відпочинок.

  • Що ми знаємо про лікарські рослини (використання, зберігання, застосування).







Закон сонячного дня :

прокидаємось разом із сонечком, відпочиваємо, творимо спільно із сонечком.
Закон сонячної дружби :

повага до друзів, дорослих; спілкуємось, поважаючи один одного, відкриваємо найяскравіші риси, таланти.
Закон сонячного променя :

прагнемо у всьому бути першими – у корисних справах, спортивних змаганнях, вікторинах, конкурсах.
Закон сонячної чистоти :

сонечко посміхається охайним хлопчикам та дівчаткам.
Закон сонячного кола :

усі питання табірного життя вирішуємо разом.
Закон сонячного зайчика :

виграють під сонечком цікаві, веселі, корисні справи дітей і дорослих.

Закон сонячного сяйва :

сонце буде яскравішим, якщо кожен у таборі знайде справу до душі, навчиться новому, здобуде навички цікавих справ.


Я поважаю закони табірного життя


і обіцяю їх дотримуватись.

    • Не забирати чужого, але й не все своє віддавати.

    • Не ображатися без причини.

    • Самому ні до кого не приставати.

    • Гратися чесно, а якщо керуєш грою — не ображати інших.

    • Не дражнитися, не хникати, не вимагати нічого.

    • Ніколи двічі не просити. Не бути ябедою.

    • Частіше посміхатись один одному.


Суспільно-корисна діяльність




Змагання Переконання


Самоврядування







  • добровільна участь дітей у різних справах, вільний вибір занять, справ для душі;



  • створення доброго емоційного настрою, почуття гри та романтики;




  • індивідуальний підхід до дітей, які потребують особливої педагогічної уваги;




  • стимулювання творчого розвитку особистості через впровадження активних форм роботи.





пришкільного оздоровчого табору






Оздоровлення дітей, Навчання дітей Виявлення інтересів, організація змістовного діяти у колективі захоплень дітей,

відпочинку. залучення до праці






Створення умов для Навчання правил Навчання правил

реалізації особистості здорового способу безпечної поведінки

кожної дитини. життя. в природі.






Виховання національної свідомості,

громадянської активності.




Охорона та зміцнення здоров"я..




Трудове виховання




Художньо-естетична діяльність




Еколого-натуралістичне виховання




Спортивно-туристична робота




Інтелектуальна, пізнаваляна та ігрова діяльність.



Організація роботи з дітьми, яка б сприяла справжньому оздоровленню кожної дитини, задоволенню її потреб у різних сферах життя через використання традиційних та інноваційних форм роботи.







Штатний розпис

працівників оздоровчого табору «Сонечко»
Єременко О.В. - начальник табору ;

Гуць Н.П. - заступник начальника табору ;

Ткачук Г.С. – інструктор по спорту;

Малюх І.О. - інструктор по спорту,

керівник студії «Сучасні ритми»;

Бурлака Р.М. – інструктор по плаванню, музрук ;

Божок І.Л. - інструктор по плаванню,

керівник студій: «Шкіряний м*яч» та

«Комп*ютерні ігри»;

Григораш В.Л. – вихователь загону «Мурашки» ;

Гуць О.В. - * -

Васильєва В.В. – вожата загону «Мурашки»,

керівник студії «Срібні дзвіночки»;

Сенченко Т.І. – вихователь загону «Веселка»;

Пашлик Н.Р. - вожата загону «Веселка»,

керівник студії «Веселі гончарі»;

Федорчук Т.А. - вихователь загону «Буратіно»;

Дрозденко І.В. - * - ,

керівник «Лялькового театру»;

Черкашина Н.О. - вожата загону «Буратіно».

керівник студій: «Орігамі» та

«Чарівний пензлик»;

Сущенко Н.Ф. – кухар;

Вишенська О.М. – помічник кухаря;

Бурлака О.М. - помічник вихователя;

Мазуренко О.В. – техпрацівник;

Мазуренко Г.В. - * - ;

Мужиловська М.О. - * - .

Графік роботи

працівників оздоровчого табору «Сонечко»



Прізвище І. П.























































1

Єременко О.В.























































2

Гуць Н.П.























































3

Ткачук Г.С.























































4

Малюх І.О.























































5

Бурлака Р.М.























































6

Божок І.Л.























































7

Григораш В.Л.























































8

Гуць О.В.























































9

Васильєва В.В.























































10

Сенченко Т.І.























































11

Пашлик Н.Р.























































12

Федорчук Т.А.























































13

Дрозденко І.В.























































14

Черкашина Н.О.























































15

Сущенко Н.Ф.























































16

Вишенська О.М.























































17

Бурлака О.М.























































18

Мазуренко О.В.























































19

Мазуренко Г.В.























































20

Мужиловська М.О.



























































Загін Загін Загін Наметове

«Мурашки» «Веселка» «Буратіно» містечко

(дитсадок) (1-4 класи) (5-6 класи) (7-8 класи)

«Чарівний «Веселі «Срібні «Сучасні

пензлик» гончарі» дзвіночки» ритми»

«Шкіряний «Ляльковий «Комп*ютерні «Майстерня

м’яч» театр» ігри» умілих рук»

Схожі:

Уроки-змагання
Вона виділяє: уроки змістовної спрямованості; уроки на інтегративній основі; уроки-змагання; уроки суспільного огляду знань; уроки...
Уроки-бесіди, уроки-конференції, уроки-зустрічі з письменниками,...
Головне управління освіти і науки Дніпропетровської державної обласної адміністрації
Тема уроку: Умови плавання тіл. Мета уроку
Архімеда, робити висновки за результатами експериментальних завдань. Показати застосування умов плавання тіл у житті та техніці....
Уроки. Художні особливості твору (2 слайд)
Навчати учнів через художнє слово осмислювати та сприймати морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних на прикладі...
IV. КОНФЛІКТИ Урок 7
Б59 Усі уроки до курсу «Людина і світ». 11 клас. Стандартний, академічний та профільний рівні. — X. Вид група «Основа», 2011. — 301...
III. СТЕРЕОТИПИ ТА УПЕРЕДЖЕННЯ
Б59 Усі уроки до курсу «Людина і світ». 11 клас. Стандартний, академічний та профільний рівні. — X. Вид група «Основа», 2011. — 301...
ІНФОРМАТИКИ
...
Книга скачана с сайта ИНр://е kniaa in ua Издательская группа «Основа»
К64 Усі уроки художньої культури. 11 клас. — X. Вид група «Основа», 2011. — 223, [1] с.: табл., схеми. — (Се­рія «Усі уроки»)
«Впровадження проектних технологій у викладанні трудового навчання в школі.»
Учителю надається роль організатора процесу навчання консультанта й фасилитатора. Ефективними є уроки із застосуванням комп'ютерних...
Про вивчення історії у 2008/2009 навчальному році
України доцільно синхронізувати. Проте, вчитель може організувати вивчення учнями програмового матеріалу зазначених двох курсів історії...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка