|
Скачати 39.01 Kb.
|
Міжнародні маркетингові ресурси в мережі Інтернет: 1) Інформація про країни: - Книга світових фактів CIA - СIA World Fact book (http://www.odci.gov/cia/publications/factbook/index.html). На цьому сайті можна знайти наступну інформацію про країни: історія країн; географія (місцерозташування, площа, клімат, моря, гори, земельні ресурси і їх використання, природні ресурси); населення (чисельність, половозрастная структура, народжуваність, смертність, тривалість життя, що проживає національності і етнічні групи, письменність населення); механізм управління країнами; економіка (загальний огляд, ВНП, темпи зростання ВНП, зокрема по окремих галузях, рівень життя, рівень інфляції, зайнятість, безробіття, бюджет, експорт, імпорт) і ін.; - Бібліотека країн - Country Libraries (http://www.tradeport.org/ts/countries/). - Міжнародний валютний фонд - International Monetary Fund (http://www.imf.org/external/pubind.htm). - Всесвітній банк - World Bank (International Bank for Reconstruction and Development) (www.worldbank.org). - Показники світової економіки (публікації Всесвітнього банку) - World Economic Indicators (http://www.worldbank.org/html/iecdd/wdipdf.htm). - Центр документів Мічиганського університету - University of Michigan’s Documents Center: (http://www.lib.umich.edu/libhome/Documents.center/stecfor.html). 2) Галузеві ресурси: Відомості про галузь, в якій фірма конкурує, дуже корисні при оцінці результатів діяльності фірми. Наприклад, при дослідженні конкурентної позиції фірми Nike необхідно зібрати дані щодо розміру ринку спортивного взуття, найбільших виробників і відповідних їм ринкових доль, тенденцій і перспектив розвитку цієї специфічної галузі. Окрім загальної короткої інформації про галузі в окремих країнах, представленої в попередньому розділі, необхідно виділити маркетингові галузеві ресурси в Мережі за наступними адресами: - Учбовий Web-сайт дослідження компанії - Company Research Instructional Web Site (http://iws.ohiolink.edu/companies/indexindustryresearch.htm). - Центр галузевих досліджень - Center for Industrial Research and Service (http://www.ciras.iastate.edu/). - Інформація в науці, промисловості і бізнесі - Information in science, industry and business (http://www.nypl.org/research/sibl/). Велика частина інформації, що відноситься до галузевого аналізу, - платна. Проте короткі огляди специфічних галузей і деякі дані щодо тенденцій і перспектив їх розвитку доступні на www. 3) Дані торгівлі: - Біржова торгівля - Imex Exchange (http://www.imex.com/). - Доступ на ринки в розрізі секторів і база даних торгових бар'єрів - Market Access Sectoral and Trade Barriers Database (http://mkaccdb.eu.int/). 4) Інформація про компанії: - Галерея щорічних звітів про стратегічних партнерів - Strategic Partners of Annual Report Gallery (http://www.reportgallery.com/). - Путівник по дослідженню компаній - Company research guide (http://iws.ohiolink.edu/companies/indexcompanyresearch.htm). 5) Міжнародний маркетинг: - Міжнародні ресурси бізнесу на WWW - International Business Resources on the WWW (http://ciber.bus.Msu.edu/busres.htm/). - Євро-монітор – Euromonitor (www.euromonitor.com/). 6) Маркетингові фірми: У даному розділі представлені адреси деяких фірм-лідерів у області маркетингових досліджень, які пропонують на своїх сайтах корисну платну і безкоштовну інформацію з проведених ними обстежень ринку; також можна замовити обстеження ринків, що цікавлять вас: - Консультаційна служба по міжнародному бізнесу - SVP (Global Business Advisory Services) (http://www.findsvp.com/). - Фірма Nielsen (http://www.nielsen.com/). Міжнародні маркетингові ресурси в мережі Інтернет: 1) Інформація про країни: - Книга світових фактів CIA - СIA World Fact book (http://www.odci.gov/cia/publications/factbook/index.html). На цьому сайті можна знайти наступну інформацію про країни: історія країн; географія (місцерозташування, площа, клімат, моря, гори, земельні ресурси і їх використання, природні ресурси); населення (чисельність, половозрастная структура, народжуваність, смертність, тривалість життя, що проживає національності і етнічні групи, письменність населення); механізм управління країнами; економіка (загальний огляд, ВНП, темпи зростання ВНП, зокрема по окремих галузях, рівень життя, рівень інфляції, зайнятість, безробіття, бюджет, експорт, імпорт) і ін.; - Бібліотека країн - Country Libraries (http://www.tradeport.org/ts/countries/). - Міжнародний валютний фонд - International Monetary Fund (http://www.imf.org/external/pubind.htm). - Всесвітній банк - World Bank (International Bank for Reconstruction and Development) (www.worldbank.org). - Показники світової економіки (публікації Всесвітнього банку) - World Economic Indicators (http://www.worldbank.org/html/iecdd/wdipdf.htm). - Центр документів Мічиганського університету - University of Michigan’s Documents Center: (http://www.lib.umich.edu/libhome/Documents.center/stecfor.html). 2) Галузеві ресурси: Відомості про галузь, в якій фірма конкурує, дуже корисні при оцінці результатів діяльності фірми. Наприклад, при дослідженні конкурентної позиції фірми Nike необхідно зібрати дані щодо розміру ринку спортивного взуття, найбільших виробників і відповідних їм ринкових доль, тенденцій і перспектив розвитку цієї специфічної галузі. Окрім загальної короткої інформації про галузі в окремих країнах, представленої в попередньому розділі, необхідно виділити маркетингові галузеві ресурси в Мережі за наступними адресами: - Учбовий Web-сайт дослідження компанії - Company Research Instructional Web Site (http://iws.ohiolink.edu/companies/indexindustryresearch.htm). - Центр галузевих досліджень - Center for Industrial Research and Service (http://www.ciras.iastate.edu/). - Інформація в науці, промисловості і бізнесі - Information in science, industry and business (http://www.nypl.org/research/sibl/). Велика частина інформації, що відноситься до галузевого аналізу, - платна. Проте короткі огляди специфічних галузей і деякі дані щодо тенденцій і перспектив їх розвитку доступні на www. 3) Дані торгівлі: - Біржова торгівля - Imex Exchange (http://www.imex.com/). - Доступ на ринки в розрізі секторів і база даних торгових бар'єрів - Market Access Sectoral and Trade Barriers Database (http://mkaccdb.eu.int/). 4) Інформація про компанії: - Галерея щорічних звітів про стратегічних партнерів - Strategic Partners of Annual Report Gallery (http://www.reportgallery.com/). - Путівник по дослідженню компаній - Company research guide (http://iws.ohiolink.edu/companies/indexcompanyresearch.htm). 5) Міжнародний маркетинг: - Міжнародні ресурси бізнесу на WWW - International Business Resources on the WWW (http://ciber.bus.Msu.edu/busres.htm/). - Євро-монітор – Euromonitor (www.euromonitor.com/). 6) Маркетингові фірми: У даному розділі представлені адреси деяких фірм-лідерів у області маркетингових досліджень, які пропонують на своїх сайтах корисну платну і безкоштовну інформацію з проведених ними обстежень ринку; також можна замовити обстеження ринків, що цікавлять вас: - Консультаційна служба по міжнародному бізнесу - SVP (Global Business Advisory Services) (http://www.findsvp.com/). - Фірма Nielsen (http://www.nielsen.com/). |
Лекція №2 (1 година) Тема: «Функціонування і ресурси мережі Internet» Вузлові комп’ютери цієї мережі, на яких зберігається в різних формах інформація, називаються серверами. Комп’ютери в мережі одержують... |
Глобальна мережа Інтернет. Ідентифікація комп’ютерів у мережі. Протоколи... Сторії розвитку Інтернет, принципи ідентифікації комп’ютерів в мережі та основні протоколи мережі, розглянути основні послуги глобальної... |
Глобальна мережа Інтернет. Ідентифікація комп’ютерів у мережі. Протоколи... Сторії розвитку Інтернет, принципи ідентифікації комп’ютерів в мережі та основні протоколи мережі, розглянути основні послуги глобальної... |
План-конспект уроку №21 ТЕМА. Історія виникнення та розвиток глобальної... МЕТА: сформувати в учнів основні поняття мережі Інтернет, основні етапи історії розвитку Інтернет,її можливості |
20. Глобальна мережа Internet Глобальна мережа Internet. Загальні принципи організації. Апаратна, програмна та інформаційна складові глобальної мережі. Основні... |
Тема : Створення особистої Веб-сторінки та розміщення її в мережі Інтернет Мета: Створити за допомогою засобів програми Microsoft FrontPage особисту сторінку та розмістити її за допомогою засобів віддаленого... |
Про надання послуг доступу до мережі Інтернет та мережі внутрішніх ресурсів |
«Тариф и на послуги і р о боту в мережі «І нтернет на Подолі» П і дключен ня Вартість підключення вказана для будинків, вже під’єднаних до мережі «Інтернет на Подолі». При підключенні до мережі нового будинку... |
ІНСТРУКЦІЯ по налаштуванню доступу до мережі Інтернет Телефонне підключення з’єднує Ваш комп’ютер з Інтернетом за допомогою модему (стандартна телефонна лінія), що підключений до телефонної... |
Тема «Під’єднання комп’ютерів до локальної мережі» У цій папці створюються підключення комп'ютера до Інтернету, локальної мережі чи до інших комп'ютерів, які дозволяють використовувати... |