Міжнародні маркетингові ресурси в мережі Інтернет


Скачати 39.01 Kb.
Назва Міжнародні маркетингові ресурси в мережі Інтернет
Дата 07.04.2013
Розмір 39.01 Kb.
Тип Книга
bibl.com.ua > Географія > Книга
Міжнародні маркетингові ресурси в мережі Інтернет:

1) Інформація про країни:

- Книга світових фактів CIA - СIA World Fact book

(http://www.odci.gov/cia/publications/factbook/index.html).

На цьому сайті можна знайти наступну інформацію про країни: історія країн; географія (місцерозташування, площа, клімат, моря, гори, земельні ресурси і їх використання, природні ресурси); населення (чисельність, половозрастная структура, народжуваність, смертність, тривалість життя, що проживає національності і етнічні групи, письменність населення); механізм управління країнами; економіка (загальний огляд, ВНП, темпи зростання ВНП, зокрема по окремих галузях, рівень життя, рівень інфляції, зайнятість, безробіття, бюджет, експорт, імпорт) і ін.;

- Бібліотека країн - Country Libraries (http://www.tradeport.org/ts/countries/).

- Міжнародний валютний фонд - International Monetary Fund (http://www.imf.org/external/pubind.htm).

- Всесвітній банк - World Bank (International Bank for Reconstruction and Development) (www.worldbank.org).

- Показники світової економіки (публікації Всесвітнього банку) - World Economic Indicators

(http://www.worldbank.org/html/iecdd/wdipdf.htm).

- Центр документів Мічиганського університету - University of Michigan’s Documents Center:

(http://www.lib.umich.edu/libhome/Documents.center/stecfor.html).

2) Галузеві ресурси:

Відомості про галузь, в якій фірма конкурує, дуже корисні при оцінці результатів діяльності фірми. Наприклад, при дослідженні конкурентної позиції фірми Nike необхідно зібрати дані щодо розміру ринку спортивного взуття, найбільших виробників і відповідних їм ринкових доль, тенденцій і перспектив розвитку цієї специфічної галузі. Окрім загальної короткої інформації про галузі в окремих країнах, представленої в попередньому розділі, необхідно виділити маркетингові галузеві ресурси в Мережі за наступними адресами:

- Учбовий Web-сайт дослідження компанії - Company Research Instructional Web Site

(http://iws.ohiolink.edu/companies/indexindustryresearch.htm).

- Центр галузевих досліджень - Center for Industrial Research and Service (http://www.ciras.iastate.edu/).

- Інформація в науці, промисловості і бізнесі - Information in science, industry and business

(http://www.nypl.org/research/sibl/).

Велика частина інформації, що відноситься до галузевого аналізу, - платна. Проте короткі огляди специфічних галузей і деякі дані щодо тенденцій і перспектив їх розвитку доступні на www.

3) Дані торгівлі:

- Біржова торгівля - Imex Exchange (http://www.imex.com/).

- Доступ на ринки в розрізі секторів і база даних торгових бар'єрів - Market Access Sectoral and Trade Barriers Database (http://mkaccdb.eu.int/).

4) Інформація про компанії:

- Галерея щорічних звітів про стратегічних партнерів - Strategic Partners of Annual Report Gallery

(http://www.reportgallery.com/).

- Путівник по дослідженню компаній - Company research guide (http://iws.ohiolink.edu/companies/indexcompanyresearch.htm).

5) Міжнародний маркетинг:

- Міжнародні ресурси бізнесу на WWW - International Business Resources on the WWW (http://ciber.bus.Msu.edu/busres.htm/).

- Євро-монітор – Euromonitor (www.euromonitor.com/).

6) Маркетингові фірми:

У даному розділі представлені адреси деяких фірм-лідерів у області маркетингових досліджень, які пропонують на своїх сайтах корисну платну і безкоштовну інформацію з проведених ними обстежень ринку; також можна замовити обстеження ринків, що цікавлять вас:

- Консультаційна служба по міжнародному бізнесу - SVP (Global Business Advisory Services)

(http://www.findsvp.com/).

- Фірма Nielsen (http://www.nielsen.com/).
Міжнародні маркетингові ресурси в мережі Інтернет:

1) Інформація про країни:

- Книга світових фактів CIA - СIA World Fact book

(http://www.odci.gov/cia/publications/factbook/index.html).

На цьому сайті можна знайти наступну інформацію про країни: історія країн; географія (місцерозташування, площа, клімат, моря, гори, земельні ресурси і їх використання, природні ресурси); населення (чисельність, половозрастная структура, народжуваність, смертність, тривалість життя, що проживає національності і етнічні групи, письменність населення); механізм управління країнами; економіка (загальний огляд, ВНП, темпи зростання ВНП, зокрема по окремих галузях, рівень життя, рівень інфляції, зайнятість, безробіття, бюджет, експорт, імпорт) і ін.;

- Бібліотека країн - Country Libraries (http://www.tradeport.org/ts/countries/).

- Міжнародний валютний фонд - International Monetary Fund (http://www.imf.org/external/pubind.htm).

- Всесвітній банк - World Bank (International Bank for Reconstruction and Development) (www.worldbank.org).

- Показники світової економіки (публікації Всесвітнього банку) - World Economic Indicators

(http://www.worldbank.org/html/iecdd/wdipdf.htm).

- Центр документів Мічиганського університету - University of Michigan’s Documents Center:

(http://www.lib.umich.edu/libhome/Documents.center/stecfor.html).

2) Галузеві ресурси:

Відомості про галузь, в якій фірма конкурує, дуже корисні при оцінці результатів діяльності фірми. Наприклад, при дослідженні конкурентної позиції фірми Nike необхідно зібрати дані щодо розміру ринку спортивного взуття, найбільших виробників і відповідних їм ринкових доль, тенденцій і перспектив розвитку цієї специфічної галузі. Окрім загальної короткої інформації про галузі в окремих країнах, представленої в попередньому розділі, необхідно виділити маркетингові галузеві ресурси в Мережі за наступними адресами:

- Учбовий Web-сайт дослідження компанії - Company Research Instructional Web Site

(http://iws.ohiolink.edu/companies/indexindustryresearch.htm).

- Центр галузевих досліджень - Center for Industrial Research and Service (http://www.ciras.iastate.edu/).

- Інформація в науці, промисловості і бізнесі - Information in science, industry and business

(http://www.nypl.org/research/sibl/).

Велика частина інформації, що відноситься до галузевого аналізу, - платна. Проте короткі огляди специфічних галузей і деякі дані щодо тенденцій і перспектив їх розвитку доступні на www.

3) Дані торгівлі:

- Біржова торгівля - Imex Exchange (http://www.imex.com/).

- Доступ на ринки в розрізі секторів і база даних торгових бар'єрів - Market Access Sectoral and Trade Barriers Database (http://mkaccdb.eu.int/).

4) Інформація про компанії:

- Галерея щорічних звітів про стратегічних партнерів - Strategic Partners of Annual Report Gallery

(http://www.reportgallery.com/).

- Путівник по дослідженню компаній - Company research guide (http://iws.ohiolink.edu/companies/indexcompanyresearch.htm).

5) Міжнародний маркетинг:

- Міжнародні ресурси бізнесу на WWW - International Business Resources on the WWW (http://ciber.bus.Msu.edu/busres.htm/).

- Євро-монітор – Euromonitor (www.euromonitor.com/).

6) Маркетингові фірми:

У даному розділі представлені адреси деяких фірм-лідерів у області маркетингових досліджень, які пропонують на своїх сайтах корисну платну і безкоштовну інформацію з проведених ними обстежень ринку; також можна замовити обстеження ринків, що цікавлять вас:

- Консультаційна служба по міжнародному бізнесу - SVP (Global Business Advisory Services)

(http://www.findsvp.com/).

- Фірма Nielsen (http://www.nielsen.com/).

Схожі:

Лекція №2 (1 година) Тема: «Функціонування і ресурси мережі Internet»
Вузлові комп’ютери цієї мережі, на яких зберігається в різних формах інформація, називаються серверами. Комп’ютери в мережі одержують...
Глобальна мережа Інтернет. Ідентифікація комп’ютерів у мережі. Протоколи...
Сторії розвитку Інтернет, принципи ідентифікації комп’ютерів в мережі та основні протоколи мережі, розглянути основні послуги глобальної...
Глобальна мережа Інтернет. Ідентифікація комп’ютерів у мережі. Протоколи...
Сторії розвитку Інтернет, принципи ідентифікації комп’ютерів в мережі та основні протоколи мережі, розглянути основні послуги глобальної...
План-конспект уроку №21 ТЕМА. Історія виникнення та розвиток глобальної...
МЕТА: сформувати в учнів основні поняття мережі Інтернет, основні етапи історії розвитку Інтернет,її можливості
20. Глобальна мережа Internet
Глобальна мережа Internet. Загальні принципи організації. Апаратна, програмна та інформаційна складові глобальної мережі. Основні...
Тема : Створення особистої Веб-сторінки та розміщення її в мережі Інтернет
Мета: Створити за допомогою засобів програми Microsoft FrontPage особисту сторінку та розмістити її за допомогою засобів віддаленого...
Про надання послуг доступу до мережі Інтернет та мережі внутрішніх ресурсів

«Тариф и на послуги і р о боту в мережі «І нтернет на Подолі» П і дключен ня
Вартість підключення вказана для будинків, вже під’єднаних до мережі «Інтернет на Подолі». При підключенні до мережі нового будинку...
ІНСТРУКЦІЯ по налаштуванню доступу до мережі Інтернет
Телефонне підключення з’єднує Ваш комп’ютер з Інтернетом за допомогою модему (стандартна телефонна лінія), що підключений до телефонної...
Тема «Під’єднання комп’ютерів до локальної мережі»
У цій папці створюються підключення комп'ютера до Інтернету, локальної мережі чи до інших комп'ютерів, які дозволяють використовувати...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка