Тема: Удосконалення майстерності виконання екзерсису класичного танцю. Майстер -клас інструкторів гуртківців


Скачати 71.84 Kb.
НазваТема: Удосконалення майстерності виконання екзерсису класичного танцю. Майстер -клас інструкторів гуртківців
Дата15.12.2013
Розмір71.84 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Ансамбль «Ритм», керівник : Балтакова Т.І.

Дата : 06.11.2012р.

Тема: Удосконалення майстерності виконання екзерсису класичного танцю. Майстер -клас інструкторів - гуртківців.

Мета :

  • удосконалення техніки виконання рухів екзерсису біля станка

  • відпрацювання рухів екзерсису на середині залу

  • перевірити кваліфікацію та компетенцію інструкторів - гуртківців за допомогою майстер- класу

  • вдосконалення навичок синхронного виконання танц рухів та композиції танцю

  • розвивати вміння самовдосконалення та прививати навички об’єктивної самооцінки

  • виховування, прищеплення естетичного смаку до сучасної класичної хореографії


Завдання:

  • перевірити знання, вміння та навички гуртківців у екзерсисі класичного танцю

  • розвинути координаційні вміння та навички гуртківців

  • підвищити виразність танцювання

  • обговорювати шляхи вирішення, самореалізовуватися: зіставляють, звіряють, оцінюють і коригують

  • закріпити знання з видів танців (словникова робота)

Обладнання вчителя:

магнітофон, комп'ютер -ноутбук, добірка аудіо музичного супроводу та відео матеріалу (Додаток А, В),картки «Це цікаво», таблиці

Обладнання учня:

танц. репетиційна форма,танц. взуття, приладдя для зачіски (для дівчат)
Хід заняття

І Організаційна частина (15-20хв.)

1.1 Організаційний момент.

1.1.1 Шикування

1.1.2.Розміночні та загально розвиваючі вправи для підготовки суглобо - м’язового апарату,серцево-судинної та дихальної системи для подальшої роботи

(марш по колу, різновиди ходьби та бігу тощо)

1.1.3. Шикування у лінії

1.1.4.Уклін

1.1.5.Бесіда з техніки безпеки на занятті

ІІ Навчально тематична частина

2.1. Теоретична частина (12-15хв.)

2.1.1. Повідомлення теми та мети заняття

2.1.2. Вступна бесіда

Нагадаємо ,що слово «екзерсис » має французьке походження exercice — «вправа» - це комплекс тренувальних вправ в класичному танці (балеті), що сприяє розвитку м'язів, зв'язок, вихованню координації рухів у танцівника

2.2. Практична частина (80-90хв.)

2.2.1. Екзерсис класичного танцю (Перед виконуванням кожної вправи- опитування учнів з назв вправ та метою кожної вправи, яки суглоби та групи м’язів вони розвивають ) (Таблиця 1)

а) Виконання вправ на середині зали

  • вправи на виразність танцювання: вправи на постанову голови та шії

  • Рort de bras (пор де бра) рук ¾-вальс

  • Рort de bras (пор де бра) корпусу ¾-вальс

б) Виконання вправ біля станка

  • demi plie (деми плие) муз супровід ¾-вальс

  • grand plie(гранд плие ) муз супровід 4/4 -адажіо

  • Battements tendus (батман тандю) муз супровід 2/4- полька,4/4-марш

  • Ronds de jambe par terre (ронд де жамб пар терр) муз супровід ¾-вальс, 4/4 -адажіо

  • Вattements fondus (батман фондю) муз супровід 2/4- полька, 4/4 -адажіо

  • Battements frappes (батман фраппе) муз супровід 2/4- полька,4/4-марш

  • Вattements soutenu (батман сотеню) муз супровід ¾-вальс, 4/4 -адажіо

  • Ronds de jambe en l'air (ронд де жамб ан леер) муз супровід ¾-вальс, 4/4 -адажіо

  • developpe (девелопе) муз супровід ¾-вальс

  • grands battements( гранд батман) муз супровід 2/4- полька,4/4-марш

в) Виконання рухи в середині зали

різновиди стрибків : соте по 1,2,3,5 та 6 позиціях , шажмани по 5 позиції та інш.

г) Виконання рухів по діагоналі залу

  • шене,

  • Pas de bourree (па де буре),

  • стрібки в Jete (жете)

д) Портер

  • рухи для розвитку гнучкості, розвиненості стопи

  • рухи для розвитку колін,

  • вправи розтяжки,

  • рухи для розвитку «танц. кроку»

2.2.3.Перевірка домашнього завдання. Словникова робота

Види танцю (опитування гуртківців) (див. додаток А)

  • З якої теми з хореографії словникова робота була задана до дому (Танець, види танцю )

  • Дайте визначення танцю?(Танець - це людський рух, виконаний в певному стилі. Супроводжується музикою або іншими ритмічними звуками .)

  • Танець має на меті розповідь сюжету А також має за ціль комунікацію або вираження почуттів, тем, ідей якому можуть сприяти пантоміма, костюм, декорації, сценічний світ і пр. Танець існував та існує в культурних традиціях всіх людських суспільств. За довгу історію людства він постійно змінювався, відображаючи культурний розвиток. Існує величезна безліч видів, стилів і форм танцю.

  • Які види танцю ви знаєте? (Народний. Класичний. Естрадний)

  • Дайте визначення кожного з них

  • Народний танець - яскраве вираження менталітету і творчості кожного народу , віддзеркалення традицій , хореографічної мови, пластичної виразності у співвідношенні з музикою

  • Класичний танець - є основою мистецтва балету, започаткованого наприкінці ХVІ ст., і вимагає спеціальної підготовки

  • Естрадний танець - має власну специфіку та підпорядкований завданням підтримки виступу певного естрадного співака

  • У чому ж полягає роль танцю? Давайте поміркуємо. Де ми бачимо використання танцю?(самовираження,види спорту та інш.) З відси визначається і його роль: Роль танцю полягає в його використанні як спосіб самовираження, соціального спілкування, в релігійних цілях, як змагальний вид спорту , як показовий вид мистецтва. За допомогою танцю ми можемо бачити і відчувати музику

2.2.4. Виховування, прищеплення естетичного смаку

а)(Перегляд відео. Танець суч. хореографії)

Зараз ми познайомимось з творчістю видатного хореографа Едуарда Лока та як можна використати знання які ми щойно згадали та виконали у екзерсисі. Переглянемо як один з взірців техніки виконання

-Нідерландський балет (Хореограф Едуард Лок). Амелі ;

Обговорення побаченого. Знайомство з технікою виконання

-Які рухи екзерсису ,які ми щойно виконували, ви впізнали?

Така техніка напрацьовується роками виснажливих тренувань.

б) Актуалізація опорних знань учнів. Бесіда про епоху Відродження . В.Шекспір «Ромео та Джульєтта»( довідково (справочно))

-Назвіть назву балету 1 акт якого ми дивилися на попередньому занятті («Ромео та Джульєтта»)

*картка № 1 «Це цікаво» (Читає гуртківець)

-Де та коли народився автор музики до балету Сергей Прокофьев (Він наш співвітчизник,який народився 23 квітня 1891 року в селі Сонцовка (ныне село Красное ) Донецької області, України)

-Назвить зайвий балет у списку

  1. «Ромео та Джульетта»

  2. «Попелюшка»

  3. «Лебедине озеро»

  4. «Сказ про кам'яну квітку»

(Зайвий - Лебедине озеро -т.я. його автор П. Чайковський)

-Згадаймо сюжетну лінію 1 акту.(Опитування гуртківців)

(Перегляд відео. Фрагменти балету в постановці та виконанні артистів московського «Большого театра оперы и балета»)

-Балет «Ромео та Джульєтта» . С.Прокофьєв (Постановник В.М. Лавровський)

Обговорення побаченого. Знайомство з технікою виконання, акторською майстерністю, образністю

Бесіда про постанову Василя Михайловича Лавровського. Головні партії: Джульєтта -Наталля Бессмертнова, Ромео -Михайло Лавровський. (Слід зазначити, що Н.І.Бессмертнова була першою виконавицею партій Джульєтти в "Ромео і Джульєтті" С.С.Прокофьева) Знайомство з автобіогр. данними та творчім шляхом видатних артистів балету. Поповнення знань, що до списку класичних балетів та ((див. додаток В) (Таблиця 2, колами Венна))Знайомство з автобіографічною таблицею(частково), в т.ч. колами Венна (частково).

Введення термінів: « спадкоємність (приемственность) поколінь», «танцювальна династія»

2.2.5. Майстер клас інструкторів

Кваліфікування та компетенція інструкторів при вивченні рухів танцю «Контраст»

а)Теоретична робота

  • Пояснення,розбір техніки виконання рухів: голови, шиї,ніг,корпусу,рук

  • Послуховування муз.матеріалу до танцювальної композиції

б)Практична робота

1.Робота над рухами до танцю

  • Виконання рухів (фрагментарне)

  • Підвищення тех. виконання рухів,

  • Закріплення вивченого

  • Протанцьовування під рахунок, муз. супровід

2.Постановка танц.етюдів до танцю

  • З’єднання вивчених рухів у танц.етюди

  • Фігурні побудови(хвиля,змійка тощо)

ІІІ Підсумкова частина(15-20хв.)

3.1.Підсумок заняття

3.1.1 Виконання рухів до танцю «Контраст» під муз.супровід. Вдосконалення синхронності виконання.

3.1.2 Підведення підсумків заняття

  • -Сьогодні на занятті ми удосконалили техніку виконання класичного екзерсису и ще на один крок наблизилися до професійного виконання

  • -Наші інструктори підтвердили та компетентно показали свою кваліфікацію. Привітаємо іх з успішним виконанням завдань .

  • -З яким представником суч. хореографічного мистецтва ми познайомились сьогодні? (Хореограф Едуард Лок) Нидерландский балет

  • Оцінювання роботи групи. Самоаналіз учнів їх помилок та вдалих виконань

3.1.3 Домашнє завдання

  • -Повторення вивчених рухів та етюдів до танцю «Контраст»

3.1.4. Вручення грамот та подяк

3.1.5. Уклін

3.1.6 Прощання

3.1.7 Ухід з танц. залу по колу.

Схожі:

Майстер-­клас «Режисерська гра як метод розвитку уяви дітей» Дата...
Педагог­-майстер пропонує учасникам стати кружка й пригадати свою найулюбленішу гру. Під музичний супровід учасники майстер­-класу...
Тема майстер класу
Слайд: Тема майстер класу Алгоритм введення лексики на уроці французької мови як другої іноземної
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроку до Т Ур. 17 ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп’ютерної...
ТЕМАУРОКУ: Створення формул. Майстер функцій. Категорії функцій. Виконання обчислень з даними з різних аркушів
Урок за романом Булгакова "Майстер і Маргарита"
Баліна К. "Рукописи не горять". Урок за романом Булгакова "Майстер і Маргарита" : 11 клас / К. Баліна // Зарубіжна література в школах...
ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ТУРИЗМУ, КРАЄЗНАВСТВА ТА ЕКСКУРСІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
«Про проведення в Миколаївській області у 2013 році Року дитячої творчості», з метою пропаганди здорового способу життя, підвищення...
Тема: Повторення. Основні орфограми та пунктограми української мови....
Тип уроку: бінарний комбінований урок майстер-клас з української мови та технологій в 11 класі
«Творчість вчителя основа його педагогічної майстерності»
Проблема: «Удосконалення навчально-пізнавальних інтересів учнів початкових класів через творчий розвиток вчителя та учня»
ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ТУРИЗМУ, КРАЄЗНАВСТВА ТА ЕКСКУРСІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Згідно з річним планом роботи Центру туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді та з метою пропаганди здорового способу...
МАЙСТЕР-КЛАС ДЛЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Мета. Ознайомлення з досвідом застосування інтерактивних технологій у процесі викладання географії
Урок №9 Тема: Історичні пісні
Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка