Година спілкування «Права дитини»


Скачати 62.75 Kb.
Назва Година спілкування «Права дитини»
Дата 24.11.2013
Розмір 62.75 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Година спілкування «Права дитини»

Мета: ознайомити учнів із правами дитини, показати важливість юридичного закріплення права дітей на особливе піклування та допомогу з боку суспільства та держави. Виховувати в учнів розуміння цінності особистості кожної дитини.
Перебіг заходу

2 вед: Добрий день, шановні друзі. Перш за все хочу побажати , щоб всі ваші мрії здійснилися, нехай ніколи вас не засмучують печалі, а тільки тепло і турбота про вас зігрівають ваші душі.

Зібралися ми сьогодні поговорити про наші права

/вірш «Мої права»/
1 вед: Права людини – це основні стандарти, без яких люди не можуть жити з відчуттям своєї людської гідності. Права людини є підвалинами свободи, справедливості та миру.
2 вед: Права людини не можна купити, заробити чи успадкувати. Людина має їх від народження – це природні права кожної людини.
1 вед: Права людини є однаковими для всіх людей, незалежно від раси, статі, віровизнання , політичних та інших переконань, національного чи соціального походження. Всі ми народжені вільними і рівними у гідності та правах – права людини універсальні.
2 вед: Життя інколи подає нам такі уроки, що ми волею-неволею починаємо відстоювати свої права, без яких ми – ніхто. Тому важливо сьогодні знати кожному хоча б ази правової абетки для захисту своїх прав.
1 вед: За висновками соціологічного опитування 8% підлітків не знає жодного з прав, декларованих документом про права дитини. Як називається цей документ? Давайте нагадаємо.
2 вед: Перед нами дві команди (представляються команди). В кожної – мішечок з буквами. Потрібно скласти слово – назву угоди, договору між державами з приводу прав дитини.

/команда, яка зробила, підіймає руку/
1 вед: Час пішов (робота груп «Конвенція»). За перемогу фішка.
2 вед: Про що ж говориться у Конвенції про права дитини. Перед вами – текст Конвенції. Але перш ніж заглянути в нього, пропонуємо в групах обговорити, які права можуть бути внесені в цей документ, як би його писали ви?

/робота в групах. Звучить музика. Команди зачитують свої пропозиції/
1 вед: Правда, друзі, добре, коли робота виконується колективно, кожен з вас відчуває підтримку один одного. І діло спориться.
2 вед: І так, друзі, ООН прийняла «Конвенцію про права дитини». Це було 20 листопада 1989 року. Верховна Рада України затвердила Конвенцію 27 лютого 1991 року.
1 вед: Проголошення і схвалення цього важливого документа свідчить про те, що держави-учасниці дбають про своє майбутнє, готові вжити всіх необхідних заходів для забезпечення захисту дитини від усіх форм дискримінації, забов’язуються забезпечити дитині такий захист і піклування, які є необхідними для її благополуччя.
2 вед: В ст. 6 сказано, що кожна дитина має невід’ємне право на життя. Текст цієї статті близький до ст.27 Конституції України.
1 вед: В ст.7 говориться, що дитина має право не розлучатися зі своїми батьками всупереч їхньому бажанню, за винятком випадків, коли компетентні органи, згідно з судовим рішенням, визначають, що таке розлучення потрібне в інтересах дитини. А чи завжди таке трапляться у нашому житті?

/пісня «Мама і тато»/

(додаток)
Класний керівник: Маленькі рученята простягнуті до сонечка. Мамине тепло, татові дужі руки. З ними не страшно, з ними затишно, вони рідні, любі, вони – сім’я. Та скільки в державі дітей, які позбавлені радості мати батьків, сім’ю. За останні роки законодавча діяльність в Україні спрямована на поліпшення становища дітей-сиріт. Але чи все так добре в житті, як на папері.

Прошу обговорити цю проблему, так як було запропоновано подумати над цим запитанням.
1 вед: Команда «Свобода» прошу до слова.
2 вед: Команда «Радість» вам слово.
1 вед: Вдумайтесь в слова відомого вченого Рубінштейна: «Найдорожчі і найкращі люди в дитини – це її батьки. Потреба в батьківській любові не тільки найміцніша із усіх людських потреб, а й найдовша».
Класний керівник: Згідно «Конвенції про права дитини» діти мають право на свою індивідуальність, враховуючи громадянство, ім’я і сімейний зв'язок. Наш сучасний світ населений різного роду катаклізмами і дитина губиться серед цієї жорстокості, насилля, хотілося б щоб саме сім’я стала головним пунктом сховища, де дитина зможе знайти собі захист і тепло.

Всі ми знаємо, що смертність в Україні перевищує народжуваність. Але, напевно, не всі знаємо про те, що Україна одна із «рекордсменок» щодо дитячої смертності. В останні роки вроджені вади, хвороби виривають із життя від 8 до 30 % малюків.
2 вед: У ст.24 Конвенції сказано, що держави-учасниці визначають право дитини на користування найбільш досконалими послугами системи охорони здоров’я і засобами лікування хвороб та відновлення здоров’я.

1 вед: Чи знаєте ви, що всесвітня організація охорони здоров’я повідомила, що куріння – це причина 20% смертей, а 0,25 л горілки для 12-13-річних дітей є смертельною дозою.
2 вед: У ст.33 Конвенції сказано, … захистити дітей від вживання наркотичних засобів і психотропних речовин.
1 вед: У Конвенції також говориться , що держави-учасниці визнають право кожної дитини на рівень життя.
2 вед: - забов’язуються захищати дитину від всіх форм сексуальної експлуатації і сексуального розбещення.
1 вед: щоб кожна дитина не була піддана катуванню чи іншим жорстоким, або таким, що принижує людську гідність дитини, видам поводження чи покарання.
2 вед: Ми зупинилися тільки на основних положеннях Конвенції. Варто також згадати і про права дитини на освіту, відпочинок і дозвілля, на свободу думки, совісті, право на доступ до інформації, на користування благами соціального забезпечення, включаючи соціальне страхування

/вірш «Крик дитини»/

(Додаток 2)
«Діти – живі квіти землі» - говорив М. Горький і як кожній квітці потрібні певні погодні умови для розквіту, так і дітям потрібно створити умови для нормального життя. Пропоную кожній з команд збудувати «Будинок щастя» із підручних матеріалів, що знаходяться у вас на столі.

/робота груп/

(експерти дають фішки)

/пісня «Старий дом»/
1 вед: Ви не могли не звернути уваги, що протягом класного часу у нас працювала редколегія. Просимо їх представити свою роботу.

/вірш/

/Підведення підсумків/
2 вед: Ось і підійшла до кінця наша зустріч.
1 вед. Дякуємо за увагу.

1 вед: До нових зустрічей.

Учень. Вірш «Я маю право» .

Я маю право жити на землі .

Творити дихати учитись

Примножувать багатства всі її .

Своєю Україною гордитись .

Боротися за неї і за честь стоять .

Безкрайнії поля її любити .

І щовесни журавликів із вірою зустріти .

На золотаве сонце в небесах .

Що щедро Україну зігріває .

На соловейка спів в гаях.

І на любов батьків безмежну і безкраю.

Додаток 1.

Мама і тато.

Найважливіше, знай, у кожному житті –

Це слово батька й ніжна пісня мами

На вишитому хрестиками білім полотні

Влетять у твою долю рушниками.
У даль летять роки і гасить день зоря,

А ти батькам приводиш вже онуків.

І диво-казка знов веде мале життя

У світ, де тільки щастя без розлуки.
Приспів:

Мама і тато – дитинства далекого лагідний звук,

Мама і тато – завжди бережуть твою долю.

Ти пам’ятай все тепло їхніх рук, тільки тепло ніжних лагідних рук

Мама і тато навіки в житті із тобою.
І знов летять роки, і знов минають дні

Вже ти мережиш рушники хрещато

А десь там у полях співають солов’ї

Та їх вже слухають твої внучата.
У даль летять роки і гасить день зоря

А ти батькам приводиш вже онуків

І диво-казка знов веде мале життя

У світ, де тільки щастя без розлуки.
Приспів:

Додаток 2.

Крик дитини

Не вбивай мене, мамо, будь-ласочка,

Я твоя ріднесенька ясочка,

Я твоя маленька кровиночка,

Почекай, хоча б ще хвилиночку!
Я не бачила ніжного сонечка,

Не ступала на м’якеньку травиночку,

Я твоя маленька донечка,

Не губи і не ріж билиночку!
Ми ще будемо разом сміятися,

Цілуватись і в хованки гратися,

І я стиратиму в тебе сльозиночку –

Щасливу німу намистиночку.
Захищу я тебе від недоленьки,

Ми будем жити щасливо, поволеньки,

Моя люба, добрая мамочко,

Моя квіточко, пташечко, лапочко!
Не роби мені холодно й боляче,

Моє тільце маленьке, і не втече,

Я із пастки саменька не виберусь,

Пожалій мене, найкраща з матусь!
Я віддячу тобі сторицею,

Як виросту, стану царицею,

Твою старість від біди доглядатиму,

Й безтямно, безтямно кохатиму!

Схожі:

Година спілкування (5 клас). Права та обов ’ язки дитини. Поняття гідності. Мета
Мета: поглибити знання учнів про основні права дитини, ознайомити з деякими нормативно-правовими актами щодо прав людини (Конституцією...
ПРАВА ДИТИНИ
Отже, права дитини це певні спеціальні можливості, які необхідні людині віком до 18 років для існування і досягнення зрілості. Особливі...
Виховання ключових життєвих компетентностей Година спілкування Учнів...
Мета: вчити дітей приймати правильні життєві рішення; формувати основні життєві компетенції; розвивати почуття відповідальності за...
План Спілкування і комунікація. Функції спілкування. Поняття ділового...
Абрамович С. Д., Чікарьова М. Ю. Мовленнєва комунікація: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури. – 472 с
„Світова книга прав дитини”. Мета
Мета: розкрити поняття „закон”, „конституція”, „ООН”, „декларація”, „конвенція”, „право”; ознайомити учнів зі змістом основних статей...
Година спілкування
«толерантність», визначати значення толерантності в житті людей та в суспільстві
Спілкування педагога з батьками
Найчастіше це монолог учителя, що складається зі скарг на дитину або нотації батькам. Негативні почуття батьків, що виникають від...
Права і свободи людини
Загальної декларації прав людини, Конвенції ООН про права дитини, висловлювати власні судження про значення прав людини і дитини
План Спілкування і комунікація. Функції спілкування. Види, типи і...
Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики : підручник. – ВЦ «Академія», 2004. – 344 с
Правове виховання Виховна година: «Подорож у місто прав дитини» ПОДОРОЖ У МІСТО ПРАВ ДИТИНИ
Мета: сприяти поширенню правової культури серед учнів, виховувати бажання поглиблювати правові знання, уміння дотримуватись правових...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка