2. Визначення термінів


Скачати 125.79 Kb.
Назва 2. Визначення термінів
Дата 22.03.2013
Розмір 125.79 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
ЗАТВЕРДЖЕНО  

розпорядженням голови Вільшанської

районної державної адміністрації

від __________ 2008 року №_____-р

ПОРЯДОК

взаємодії представників місцевих дозвільних органів,

які здійснюють прийом суб’єктів господарювання в одному приміщенні

при Вільшанській районній державній адміністрації

1. Загальні положення


1. Дозвільний центр об’єднує в одному приміщенні представників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, територіальних органів міністерств і відомств України, інших установ, підприємств та організацій, уповноважених відповідно до наданих їх повноважень видавати документи дозвільного характеру, та які здійснюють роботу по прийманню, розгляду заяв, прийняттю рішень щодо видачі документів дозвільного характеру та безпосередньої видачі дозвільних документів.

 2. При виборі суб’єктом господарювання способу отримання документів дозвільного характеру безпосередньо за зверненням у відповідні дозвільні органи, представники яких здійснюють прийом суб’єктів господарювання в одному приміщенні, останні зобов’язані забезпечити взаємодію між собою з метою своєчасної видачі документів дозвільного характеру.

 3. Порядок взаємодії представників місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб'єктів господарювання в одному приміщенні, затверджується районною державною адміністрацією.

 4. Учасники дозвільного центру у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органів виконавчої влади і посадових осіб державної влади та органів місцевого самоврядування, а також цим Порядком.

 

2. Визначення термінів


2.1. Основні терміни, що використовуються в цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

2.2 Інші терміни вживаються у нижче наведеному значенні:

центр з видачі документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності (далі – дозвільний центр) - приміщення, в якому працюють представники місцевих дозвільних органів уповноважених відповідно до законодавства видавати документи дозвільного характеру в межах Вільшанського району;

заявник – суб’єкт господарювання або уповноважена ним особа, які звертаються до дозвільного центру щодо отримання інформації, консультації та/або документів дозвільного характеру;

місцеві дозвільні органи – районна державна адміністрація та її структурні підрозділи, територіальні органи міністерств і відомств України в Вільшанському районі, сільські, селищні ради, їх посадові особи, уповноважені відповідно до

2

закону видавати документи дозвільного характеру від свого імені, а також підприємства, установи, організації, що у випадках, передбачених законом, уповноважені видавати документи дозвільного характеру і можуть залучатися до проведення експертизи (обстеження), необхідної для видачі документів дозвільного характеру в межах Вільшанського району.

учасники дозвільного центру – представники місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб’єктів господарювання щодо оформлення та видачі їм документів дозвільного характеру.

 

3. Принципи взаємодії

 

3.1. Основними принципами взаємодії є:

суворе дотримання вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів, що регулюють видачу документів дозвільного характеру;

організація та координація дій та вимог всіх учасників дозвільного центру, уповноважених видавати документи дозвільного характеру, в межах Вільшанського району;

відповідальність посадових осіб місцевих дозвільних органів за порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру.

 

4. Організація взаємовідносин представників

місцевих дозвільних органів


 

4.1. Організація взаємовідносин учасників дозвільного центру встановлюється порядком взаємодії представників місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб’єктів господарювання в одному приміщенні, з метою видачі їм документів дозвільного характеру.

4.2. Формат дозвільного центру: спільні засідання представників місцевих дозвільних органів, до яких заявники можуть подати документи на одержання певних документів дозвільного характеру представникам місцевих дозвільних органів, які знаходяться в одному приміщенні, при цьому відпадає необхідність здійснення чисельних візитів до різних інстанцій.

 4.3. При видачі документів дозвільного характеру у форматі дозвільного центру враховуються такі особливості:

4.3.1. Заявник подає комплект документів, передбачених законодавством, представнику місцевого дозвільного органу, дозвільний документ якого має намір отримати суб’єкт господарювання. Представник місцевого дозвільного органу фіксує факт отримання заяви в журналі дозвільного центру, який веде адміністратор.

4.3.2. Представник місцевого дозвільного органу додає до цього комплекту документів лист погодження, в якому зазначається перелік дозвільних документів та дозвільних органів, від яких для видачі дозвільного документа необхідно отримати відповідні погодження, висновки тощо. Зазначений лист погодження візується посадовою особою "першого" дозвільного органу та разом з комплектом документів передається відповідним посадовим особам інших дозвільних органів. Для забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів можливе застосування інших способів документообігу між учасниками дозвільного центру.

4.3.3. В разі необхідності особистої присутності заявника при розгляді документів про це йому повідомляється при отриманні документів для розгляду.

4.3.4. В разі необхідності проведення обстеження об’єкта, на експлуатацію (розміщення) якого отримується дозвільний документ, представники місцевих дозвільних органів проводять його комплексно. Про дату проведення обстеження заявника повідомляється завчасно.

 

5. Мета взаємодії представників місцевих дозвільних органів
5.1. Метою взаємодії представників дозвільних органів, які здійснюють прийом в одному приміщенні є спрощення дозвільних процедур, оптимізація взаємодії дозвільних установ, зменшення часових, фінансових та інших затрат суб’єктів господарювання.
6. Перелік учасників дозвільного центру
6.1. Перелік учасників дозвільного центру, що беруть участь у його роботі через представників, які уповноважені наказом дозвільного органу:

6.1.1. Вільшанський РВ ГУМНС України в Кіровоградській області

6.1.2. Державне управління екології та природних ресурсів у Кіровоградській області

6.1.3. Вільшанський районний відділ земельних ресурсів

6.1.4. Відділ регіонального розвитку містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації

6.1.5. Районна інспекція державного будівельного контролю

6.1.6. Вільшанський РВ УМВС України в Кіровоградській області

6.1.7. Селищна і сільські ради Вільшанського району

6.1.8. Вільшанська райдержадміністрація

6.1.9. Управління державної ветеринарної медицини в Вільшанському районі

6.1.10. Відділ культури та туризму райдержадміністрації

6.1.11. Вільшанська районна санітарно-епідеміологічна служба

Представники місцевих дозвільних органів повинні мати право підпису у погодженні документів та печатки під час роботи в дозвільному центрі.
7. Перелік документів дозвільного характеру та погоджень,

які будуть оформлятися та видаватися у дозвільному центрі
7.1. Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Кіровоградській області:

7.1.1. Висновок попереднього місця відведення чи розташування об’єкта.

7.1.2. Висновок до проекту землеустрою щодо надання земельної ділянки в оренду чи на постійне користування.

7.1.3. Висновок щодо зміни цільового призначення об’єкта.
7.2. Вільшанський РВ ГУМНС України в Кіровоградській області:

7.2.1. Дозвіл на початок роботи підприємств та оренду приміщень.

7.2.2. Попереднє узгодження можливості будівництва (реконструкції).

7.2.3. Технічні умови на проектування невеликих об’єктів.


7.3. Вільшанський РВ УМВС в Кіровоградській області:

7.3.1. Дозвіл на виготовлення печатки, штампу.

7.3.2. Дозвіл на знищення печатки, штампу.
7.4. Вільшанська районна санепідемстанція:

7.4.1. Висновок до проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

7.4.2. Висновок щодо вибору (відведення) земельної ділянки під забудову. Форма 301/0.

7.4.3. Вивчення проектно-кошторисної документації та оцінка документації, видача висновку про проект будівництва переобладнання та реконструкції.

7.4.4. Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.

7.4.5. Погодження асортименту продукції.

7.4.6. Санітарний паспорт на автотранспорт.
7.5. Відділ культури та туризму райдержадміністрації:

7.5.1. Висновок про можливість погодження проекту землеустрою.
7.6. Відділ земельних ресурсів у Вільшанському районі:

7.6.1. Висновок про погодження технічної документації зі складання державного акту на право постійного користування землею.

7.6.2. Висновок на погодження технічної документації зі складання державного акту на право власності на землю громадянам.

7.6.3. Висновок про погодження технічної документації зі складання документів щодо надання земельної ділянки в оренду.

7.6.4. Висновок про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

7.6.5. Висновок про погодження місця розташування об’єкта.

7.6.6. Узгодження технічної документації щодо вибору земельних ділянок для розміщення об’єктів.

7.6.7. Погодження місця розташування об’єкта для надання дозволу на складання проекту відведення земельної ділянки.
7.7. Відділ регіонального розвитку містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації:

7.7.1. Дозвіл на розміщення малої архітектурної форми

7.7.2. Надання архітектурно-планових завдань та технічних умов щодо інженерного забезпечення об’єкта.

7.7.3. Висновок щодо погодження місця розташування об’єкта.

7.7.4. Погодження висновку по проекту землеустрою.
7.8. Вільшанська селищна рада:

7.8.1. Дозвіл на право будівництва об’єкта (рішення).

7.8.2. Дозвіл на розміщення малих архітектурних форм (рішення).

7.8.3. Рішення про виділення земельної ділянки (на умовах оренди, права власності на землю).

7.9. Перелік дозвільних документів, які оформляються і видаються в дозвільному центрі може змінюватися та доповнюватися за розпорядженням голови Вільшанської районної державної адміністрації.

8. Основні права та обов’язки дозвільних органів
8.1. Представники дозвільних органів, які здійснюють прийом суб’єктів господарської діяльності в одному приміщенні повинні:

8.1.1. Здійснювати діяльність у межах своєї компетенції в порядку, передбаченому чинним законодавством та цим Порядком.

8.1.2. Надавати суб’єктам господарської діяльності інформаційну, консультаційну та практичну допомогу, пов’язану з отриманням документа довільного характеру.

8.1.3. Проводити розробку та впровадження заходів для спрощення механізмів і скорочення термінів отримання відповідних документів дозвільного характеру.

8.1.4. Проводити аналіз причин виникнення наявних перешкод у отриманні документів дозвільного характеру.

8.1.5. Дотримуватися термінів щодо розгляду поданих документів, прийняття відповідного рішення про видачу дозвільних документів або вмотивованого повідомлення Заявника про прийняте рішення про відмову у видачі на підставі поданих документів.

8.2. Представники дозвільних органів, які здійснюють прийом суб’єктів господарської діяльності в одному приміщенні мають право:

8.2.1. Вимагати від заявника повний об’єм документів, який потрібно надати відповідному дозвільному органу, на отримання документу дозвільного характеру.

8.2.2. Надавати пропозиції щодо перегляду чинних Технічних регламентів, здійснення погоджувальних процедур дозвільними органами.

8.2.3. Отримувати роз’яснення від Адміністратора про провадження Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.

8.2.4. Вносити пропозиції, обговорювати питання, що розглядаються під час роботи дозвільного центру.
9. Режим роботи представників місцевих дозвільних органів
9.1. Дозвільний центр здійснює свою діяльність у приміщенні Вільшанської районної державної адміністрації щосереди з 9.00 до 12.00 год.
10. Проходження дозвільної процедури
10.1. Проходження дозвільної процедури передбачає обов’язкову послідовність робіт з документами заявника представниками місцевих дозвільних органів.

10.2. Кожен представник місцевого дозвільного органу, отримуючи пакет документів заявника, перевіряє наявність повного пакету документів та відомостей зазначених у них. У разі невідповідності відомостей або неповного пакету документів, він повертає документи з вмотивованою відмовою заявнику.
10.3. Приймаючи пакет документів на отримання документа дозвільного характеру, представник місцевого дозвільного органу повинен у визначені законодавством терміни видати дозвільний документ у дозвільному центрі.

10.4. При необхідності проведення обстеження об’єкта, представник місцевого дозвільного органу повинен за два дні повідомити про це заявника і при участі за домовленістю всіх відповідних дозвільних органів провести обстеження.
11. Підстави для прийняття рішення про відмову у видачі документа

дозвільного характеру
11.1. Підставами для відмови заявнику у видачі документа дозвільного характеру є:

11.1.1. Недостовірність, неповнота та невідповідність відомостей у документах, поданих заявником для отримання документа дозвільного характеру.

11.1.2. Недостатня кількість вихідних документів, поданих заявником для отримання документів дозвільного характеру.

11.1.3. Невідповідність відомостей у вихідних документах та недотримання вимог нормативно-правових, відомчо-розпорядчих актів дозвільних органів у документах заявника.

11.2. У разі відмови заявник може подати документи на повторний розгляд після усунення причин, що стали підставою для відмови.
12. Порядок координації діяльності місцевих дозвільних органів

та їх роботи у дозвільному центрі
12.1. Координація роботи представників дозвільних органів, що здійснюють прийом суб’єктів господарської діяльності в одному приміщенні, здійснюється Адміністратором.

12.2. Адміністратор веде протокол засідання комісії дозвільного центру, журнал звернень суб’єктів господарювання, табель обліку робочого часу, які є офіційним документами та підтверджують обговорення і здійснення висновків комісією. При виникненні спірних питань, що виникають в ході роботи комісії приймається колегіальне рішення, яке заноситься до протоколу.

12.3. Адміністратор, за бажанням заявника, може запросити його бути присутнім на засіданні комісії у разі розгляду його заяви на отримання документа дозвільного характеру.

Додаток  

до розпорядження голови Вільшанської

районної державної адміністрації

від __________ 2008 року №_____-р

Лист погодження
Заявник ______________________________________________________________________

Назва дозвільного документа ____________________________________________________

_____________________________________________________________________________

ПІБ Адміністратора ____________________________________________________________


№ п/п

Дозвільний орган


Резолюція про погодження

Дата погодження

Примітки

1.

Вільшанський РВ ГУМНС України в Кіровоградській області










2.

Державне управління екології та природних ресурсів у Кіровоградській області










3.

Вільшанський районний відділ земельних ресурсів










4.

Відділ регіонального розвитку містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації










5.

Вільшанська райдержадміністрація










6.

Вільшанська селищна рада










7.

Відділ культури та туризму райдержадміністрації










8.

Вільшанська районна санепідемстанція










Схожі:

Визначення термінів

Тема Тіла і речовини, що оточують людину
У лівій колонці терміни, а у правій визначення цих термінів, але вони повинні бути розміщенні в іншій послідовності. У разі командної...
І. Визначення термінів
Установчою Конференцією громадської організації «Тетіївська районна федерація футболу»
ЗАКОНУКРА Ї Н И
Стаття Визначення понять і термінів Охорона праці це система правових, соціально-економічних
Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття Визначення термінів
Законом передбачаються заходи державної підтримки і стимулювання розвитку виробництва та споживання мінеральних добрив
ПЛАН Термін та його ознаки. Термінологія як система. Способи творення термінів
Кодифікація і стандартизація термінів. Алгоритм укладання термінологічного стандарту
ЗАКОНУКРА Ї Н И
Стаття Визначення основних термінів У цьому Законі наведені нижче основні терміни вживаються в такому значенні: відходи будь-які...
Тема дисципліни
Тема заняття: Вирішення ситуацій із обчислення строків, термінів, початку перебігу позовної давності. Зупинення перебігу позовної...
Інформація, для проведення бесіди з особовим складом караулу щодо...
У законі України «Про засади запобігання і протидії корупції» терміни вживаються в такому значенні
Інформація, для проведення бесіди з особовим складом караулу щодо...
У законі України «Про засади запобігання і протидії корупції» терміни вживаються в такому значенні
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка