ПРАВИЛА благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях в місті Синельникове в новій редакції ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


Скачати 342.58 Kb.
Назва ПРАВИЛА благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях в місті Синельникове в новій редакції ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Сторінка 1/3
Дата 21.04.2013
Розмір 342.58 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
  1   2   3
Додаток до рішення

міської ради
ПРАВИЛА

благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання

тиші в громадських місцях в місті Синельникове в новій редакції

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ



Правовою підставою Правил благоустрою міста й відповідальність за збиток, заподіяний природному середовищу, санітарному стану і благоустрою міста (далі Правила) є Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про відходи», «Про охорону атмосферного повітря», «Про відповідальність підприємств, їхніх об'єднань, установ і організацій за правопорушення в сфері містобудування», «Про охорону культурної спадщини», „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, „Про благоустрій населених пунктів”, Постанова Верховної Ради України «Про затвердження порядку обмеження, тимчасової заборони (призупинення) чи припинення діяльності підприємств, установ, організацій і об'єктів у разі порушення ними законодавства про охорону навколишнього середовища, Кодекс України про адміністративні правопорушення, Постанова Кабінету Міністрів України від 8 квітня 1999 р. N 559 «Про такси для обчислення розміру шкоди, заподіяної зеленим насадженням у межах міст та інших населених пунктів( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1789

( 1789-2001-п ) від 28.12.2001 ).
1.1. Правила регулюють права й обов'язки учасників правовідносин в області благоустрою території міста, визначають комплекс заходів, необхідних для забезпечення чистоти і порядку в місті.

1.2. Правила включають загальнообов’язкові на території міста норми, за порушення яких настає відповідальність згідно з Кодексом України про адміністративні правопорушення.

1.3. Учасникам правовідносин з питань благоустрою відповідно до цих Правил є керівники й інші посадові особи підприємств, організацій, установ незалежно від форм власності і відомчого підпорядкування(далі за текстом «відповідальні посадові особи»), фізичні особи, громадяни, а також посадові особи, уповноважені здійснювати контроль за станом благоустрою.

1.4. Контроль за дотриманням цих Правил і координація дій відповідальних посадових осіб, зв'язаних з виконанням, здійснюється адміністративними комісіями міськвиконкому, повноваженими особами служб міста.

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
У цих Правилах наведені нижче терміни й поняття вживаються в наступному значенні:

- благоустрій міста - стан чистоти, упорядкованості, налагодженості й зручності побуту в місті;

- господарюючий суб'єкт - підприємства, організації, установи, їхні структурні підрозділи, незалежно від форм власності й відомчої підпорядкованості, а також приватні підприємці, що здійснюють підприємницьку й іншу господарську діяльність на території міста;

- власна територія - частина міської території, що має площу, межі, місце розташування, правовий статус і інші характеристики, зареєстровані в державному земельному кадастрі, що перебуває у власності, надана в користування або в оренду юридичним і фізичним особам - суб'єктам підприємницької діяльності;

- прилегла територія - територія, що перебуває за межами власної території й що включає розташовані в безпосередній близькості до неї:

- тимчасові об'єкти обслуговування населення - кіоски, павільйони, літні майданчики-кафе, відкриті літні кафе, стоянки автотранспорту і інші спорудження поверховістю не вище двох поверхів;

- малі архітектурні форми й елементи зовнішнього благоустрою - урни, забори, газонні огородження, огорожі, будки постів регулювання дорожнього руху, телефонні кабіни, малі спортивні спорудження, елементи благоустрою, щити для газет, оголошень, вивісок і інші елементи;

- відповідальні посадові особи - керівники й інші посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності й відомчого підпорядкування;

- тверді побутові відходи (ТПВ) - дрібні побутові відходи споживання;

- контейнер - ємність для збору та накопичення твердих побутових відходів споживання обсягом 0,5 – 1,1 м3;

- санітарне очищення території - комплекс заходів щодо очищення території, збору випадкового сміття в контейнер, вивіз побутових відходів, великогабаритного сміття, зачищення контейнерних майданчиків;

- договір, щодо поводження з ТПВ- письмова угода, що має юридичну чинність, укладена між замовником послуг і організацією, яка виконує роботи щодо поводження з ТПВ;

- несанкціоноване звалище відходів - самовільне скидання або складування ТПВ, ВГС, відходів виробництва й будівництва, іншого сміття, будь-якого обсягу, що утворилося в процесі життєдіяльності.

- навал сміття - скупчення ТПВ й ВГС, що виникло в результаті самовільного скидання, по обсягу не перевищуюче 1-2 м3 , на контейнерному майданчику або на будь-якій іншій території;

- звалище сміття - самовільне скидання або складування ТПВ, ВГС, відходів виробництва й будівництва, іншого сміття, що утворилося в процесі діяльності на площі понад 50 м2, обсягом понад 30 м3;

- утримання доріг - комплекс робіт, у результаті яких підтримується транспортно-експлуатаційний стан доріг, дорожніх споруджень, смуг відводу, елементів облаштованості дороги, з організації й безпеки руху, що відповідають вимогам законів України;

- зелені насадження - сукупність парків, садів, скверів, лісопарків, захисних смуг і інших відособлених територій і ділянок, в організації яких домінуючу роль грають елементи озеленення;

- власники земельних ділянок - це юридичні та фізичні особи, які мають документ на право власності на земельну ділянку;

- відновна вартість об’єкта благоустрою - це вартість, яка визначає цінність об’єкта благоустрою, включаючи витрати на відновлення;

- газон - певна ділянка однорідної території зі штучним дерновим покривом, який створюється посівом і вирощуванням дерноутворювальних трав (переважно багаторічних злаків) або одернуванням;

- зелені насадження - деревна, чагарникова, квіткова та трав'яна рослинність природного і штучного походження на визначеній території населеного пункту;

- клумби - квітники правильної геометричної форми у вигляді кола, квадрата, прямокутника, овала, трикутника тощо;

- користувачі земельних ділянок - фізичні чи юридичні особи, які взяли земельну ділянку в довгострокову оренду або користування нею;

- парк - самостійний архітектурно-організаційний комплекс площею понад 2 га, який виконує санітарно-гігієнічні функції та призначений для короткочасного відпочинку населення. Залежно від характеру і призначення вони діляться на парки культури і відпочинку, районні, спортивні, дитячі, дендрологічні, історичні, національні, меморіальні, етнографічні парки-музеї, історичні, виставкові, зоологічні, аерофітотерапії тощо;

- присадибна ділянка - це ділянка землі, що передається у власність громадян для обслуговування житлового будинку;

- сквер - упорядкована й озеленена ділянка площею від 0,02 га до 2,0 га, яка є елементом архітектурно-художнього оформлення населених місць, призначена для короткочасного відпочинку населення. Озеленені ділянки площею менше 0,02 га, що прилягають до транспортних магістралей у вигляді острівців газонів і квітників без доріжок і місць відпочинку, ураховуються в складі вулиць, як насадження спеціального призначення;

- утримання зелених насаджень - дотримання режиму їхнього використання з проведенням агротехнічних заходів, що сприяють нормальному росту;

- елементи озеленення - посадки дерев, чагарників, рослин, що в'ються, квітники й газони, які створюються для постійного зростаннями на ділянках, призначених для озеленення.


  1. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ШЛЯХОВИХ ТА ІНШИХ ЗЕМЛЯНИХ

РОБІТ, БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
1. Здійснення шляхових, будівельних, аварійних і інших земляних робіт, у тому числі прокладка всіх видів комунікацій уздовж автодоріг, перетинання доріг комунікаціями на території населених пунктів усіма організаціями, незалежно від їхньої відомчої підпорядкованості, і громадянами, допускається після узгодження їх із власниками підземних комунікацій, власниками шляхів, відділом містобудування та архітектури, Державтоінспекцією.

Дозвіл на провадження робіт видається організації-підрядчику (замовнику), на яку покладається виконання робіт. Підключення до водопроводів, каналізаційних та електричних мереж здійснюється з дозволу власників мережі, Державтоінспекції, узгодження з управлінням житлово-комунального господарства, відділом будівництва та архітектури, управлінням з газопостачання та газифікації та ЦТП № 23 ВАТ "Укртелеком".

Ордер встановленого зразка видається управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради. Ордер оформлюється відповідно до Правил видачі, продовження термінів дії і закриття ордера на проведення земельних робіт, пов’язаних з тимчасовим порушенням благоустрою міста.

2. Керівники організацій та інші посадові особи, відповідальні за здійснення робіт, зобов'язані виконувати умови ведення робіт згідно з цими Правилами та зазначеними в дозволі.

3. Керівники організацій та інші посадові особи, відповідальні за провадження робіт зобов'язані сповістити про це контрольним талоном місцеву пожежну інспекцію, швидку медичну допомогу. В разі потреби зміни маршрутів руху громадського транспорту за узгодженням із керівництвом підприємств громадського транспорту і Державтоінспекцією інформувати підприємства і населення через місцеве телебачення не пізніше, ніж за добу до початку робіт.

Керівники організацій, які експлуатують підземні мережі і комунікації, зобов'язані забезпечити своєчасну явку своїх представників на місце проведення робіт.

4. Початок проведення термінових аварійних робіт, що вимагають розриття вулиць, допускається без оформлення розриття, але з негайним повідомленням Державтоінспекції, пожежної інспекції, швидкої медичної допомоги, управління житлово-комунального господарства з обов'язковою присутністю на місці посадової особи, відповідної за проведення робіт, до їх закінчення з обов'язковим подальшим оформленням ордера - дозволу.

5. Розкриття шляхових покрить, тротуарів, газонів, а також розриття інших місць загального користування при будівництві або ремонті підземних споруд здійснюється способами, встановленими управлінням житлово-комунального господарства і власниками шляхів у межах і в терміни, зазначені в дозволі. При цьому забезпечуються збереження і використання родючого шару грунту.

6. Засипання траншей та котлованів повинно здійснюватися в термін, зазначений у дозволі, з обов'язковим складанням акта, за участю представника органу, який дав дозвіл на провадження робіт.

7. Відновлені ділянки шляхового покриття, тротуарів, газонів або відшкодування вартості газонної трави, повинні бути здані організації, що видала дозвіл, та власникам шляхів у терміни, зазначені в дозволі. А також повідомлено пожежній охороні і швидкій допомозі про закінчення робіт і відкриття проїзду.

8. Підприємствам, установам, організаціям і громадянам нові дозволи не видаються, якщо вони не виконали умов, передбачених п.п.5,6 та 7 цих Правил. Роботи, проведені з порушенням цих умов, вважаються невиконаними. Керівники будівельних організацій та інші посадові особи, відповідальні за провадження робіт, залучаються до відповідальності згідно з чинним законодавством , але це не знімає відповідальності з організації-замовника за відновлення елементів благоустрою в обсягах і способами, визначеними в наданому адміністративним сектором ордері на проведення земельних робіт.

9. Керівники організацій, що виконують земляні роботи, несуть відповідальність за несвоєчасну здачу траншей під відновлення дорожніх покрить.

Організації, що приймають в експлуатацію підземні мережі, не повинні видавати дозволів на експлуатацію підключених об'єктів доки не будуть відновлені дорожні покриття й елементи благоустрою, пред'явлені акти на здачу цих робіт і виконавча технічна документація, включаючи геодезичну зйомку.

10. При провадженні робіт забороняється:

  • ушкоджувати відповідні споруди, зелені насадження та елементи міського благоустрою;

  • готувати розчин і бетон безпосередньо на проїжджій та пішохідній частинах вулиць;

  • робити відкачку води з колодязів, траншей та котлованів безпосередньо на тротуари і проїжджу частину вулиць (збір води робити в наявні системи закритої і відкритої зливової каналізації), крім аварійних робіт, виконуваних міським комунальним підприємством "Водоканал»;

  • залишати на проїжджій частині вулиць, тротуарах, газонах землю й будівельне сміття після закінчення робіт;

  • займати зайві майданчики під складування, огородження робіт понад установлені кордони;

  • захаращувати проходи і в'їзди у двори, порушувати проїзд транспорту і рух пішоходів.

11. Місце здійснення робіт повинно бути огороджено типовими огорожами встановленого зразка, які забезпечують безпеку людей та рух транспорту. З настанням темряви місце роботи повинно бути освітлено ліхтарями з червоним світлом. Тип огорожі, кількість і вид шляхових знаків, межі їх встановлення при провадженні робіт на вулицях міста встановлюються за узгодженням з Державтоінспекцією.

12. Поперечні розриття на вулицях міста з інтенсивним рухом транспорту виконуються суворо за графіком, як правило, протягом доби в нічний час, а у випадках, потребуючих більш тривалого часу, повинні закінчуватися в термін, встановлений управлінням житлово-комунального господарства;

13. Роботи, які проведені без дозволу та виявлені представниками органів, що видають дозвіл, терміново закінчуються під наглядом цих представників, якщо потрібно з залученням сторонніх організацій. Винні особи притягаються до відповідальності в порядку, встановленому діючим законодавством. Якщо залучалась до робіт стороння організація, то винна особа сплачує її збитки. При відмові сплати збитків, винна особа притягається до відповідальності представниками органів, що видають дозвіл.

14. У разі пошкодження підземних комунікацій виконавці робіт зобов'язані сповістити про це власників цих споруд та органам комунального господарства, вжити необхідних заходів для найшвидшої ліквідації аварії.

15. Спостереження і контроль за виконанням робіт і відновленням елементів благоустрою виконується управлінням житлово-комунального господарства, Державтоінспекцією, уповноваженими житлово-комунальними підприємствами, організаціями-замовниками, підприємствами, що експлуатують комунікації, об'єкти благоустрою та магістралі, голови квартальних комітетів;

16. Служби житлово-комунального господарства і інші власники шляхів мають право анулювати дозвіл на ведення земельних робіт організаціям, що порушують Правила, з залученням до адміністративної відповідальності винних осіб через адміністративну комісію виконавчого комітету міської ради та міського суду.

17. Колодязі з комунікаціями, а також зливні канави повинні бути в справному стані, а розташовані на тротуарах і проїжджій частині дороги обов’язково закриті міцними кришками люків, улаштовані відповідно до ДБН.

18. Повну відповідальність за люки, розташовані на проїжджій частині шляхів, утримання люків, зливових канав несуть керівники організацій, підприємства різних форм власності, а також громадяни, які є власниками цих споруд або отримали їх на відповідальне утримання.

19. Управлінню житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради з метою упорядкування руху пішоходів через проїжджі частини автомобільних доріг, забезпечити пішохідні переходи із встановленням дорожніх знаків 5-35 і нанести дорожні розмітки 1.14.2.-„зебра” за узгодженням з ДАІ.

  1   2   3

Схожі:

Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку...
Загальна проблема стану благоустрою в місті Синельникове, покращення його санітарного стану являється актуальною. Проведення даного...
ПРАВИЛА благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання...
Правила розроблені на підставі чинного законодавства України, у т ч таких нормативно-правових актів, як
ПРАВИЛА благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання...
Кодекс України про адміністративні правопорушення, постанова Кабінету Міністрів України від 08. 04. 1999 N 559 Про такси для обчислення...
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту регуляторного акта – рішен н...
Красноградської міської ради "Про затвердження Правил благоустрою території і забезпечення чистоти, порядку та дотримання тиші в...
З В І Т про базове відстеження дії регуляторного акта – рішення міської...
Стислий опис документа: установлюється порядок благоустрою та утримання територій об'єктів благоустрою міста Кременчука, регулюються...
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
Кременчука, регулюються права та обов'язки учасників правовідносин у сфері благоустрою території міста, визначається комплекс заходів,...
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати
Кременчука, регулюються права та обов'язки учасників правовідносин у сфері благоустрою території міста, визначається комплекс заходів,...
1. Зміст
Правила благоустрою території міста Нікополя (далі – Правила) – це нормативно-правовий акт, яким встановлюється порядок благоустрою...
ІІI. ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ
Правила виконання науково-дослідних робіт. Загальні положення, ДСТУ 3974-2000 «Система розроблення та поставлення продукції на виробництво....
МАКАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ШОСТОГО СКЛИКАННЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ РІШЕННЯ...
Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України 31. 05. 2007 №32, пункту 44 статті 26 Закону України "Про...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка