|
Скачати 83.63 Kb.
|
Аналіз впливу регуляторного акту проекту рішення Синельниківської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях місті Синельникове в новій редакції» (відповідно до статті 8 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308). Регуляторний орган – Синельниківська міська рада Розробник документа – Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради Контактний телефон – 4-90-21 1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання У зв'язку зі вступом в силу Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України щодо сприяння будівництву» та надходженням скарг щодо порушень, пов’язаних з благоустроєм міста, виникла необхідність розробки проекту рішення Синельниківської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях місті Синельникове в новій редакції» Загальна проблема стану благоустрою в місті Синельникове, покращення його санітарного стану являється актуальною. Проведення даного регулювання доцільно в зв'язку з тим, що іншої альтернативи рішення існуючих проблем не існує. 2. Визначення цілей державного регулювання Основна ціль прийняття регуляторного акта - удосконалення механізму вирішення питань пов'язаних із благоустроєм, санітарним станом територій, забезпеченням чистоти, порядку в місті Синельникове, створення сприятливого середовища для життєдіяльності людини на території міста, що складається з захисту довкілля, покращання санітарного стану та мікроклімату міста, зниження рівня шуму, належне утримання та раціональне використання території міста, охорону об’єктів благоустрою, забезпечення безпеки для користувачів об’єктів благоустрою, покращення естетичного вигляду об’єктів благоустрою та інше. 3. Визначення та оцінка усіх альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваг обраного способу Альтернативними способами досягнення цілей регуляторного акту є: 1 варіант. Здійснення контролю за санітарним станом міста, зеленими насадженнями, іншими об’єктами та елементами благоустрою на підставі санітарних норм та інших правил по утриманню міст і населених пунктів. Цей спосіб не в повній мірі враховує вимоги щодо утримання у належному стані тротуарів, вулиць, доріг, будівель, територій загального користування, зелених насаджень в належному санітарно-технічному стані, запобігання паркування транспортних засобів на об’єктах благоустрою. Діючі норми та правила певним чином застаріли і не дають змоги використовувати свої права в галузі благоустрою суб’єктами господарювання, міській громаді та окремими мешканцям міста. Стаття 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає відповідальність за порушення правил благоустрою територій міст та інших населених пунктів, а також недодержання правил щодо забезпечення порядку в містах та інших населених пунктах. 2 варіант. Залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного вчинення дій, направлених на утримання міста у належному санітарному стані, збереження елементів благоустрою. Залучення до вказаних дій на добровільній основі не є методом, що забезпечує постійне докладання зусиль до збереження благоустрою міста, оскільки такі дії можуть вчинюватися виключно на добровільній основі. Дія такого способу є неефективною. 3 варіант. Постійне приведення території міста у належний стан за рахунок коштів місцевого бюджету. Вказаний спосіб не може бути прийнятим, оскільки він не забезпечує відповідальне ставлення мешканців міста та суб’єктів господарювання до питань з благоустрою. Місцевий бюджет не може забезпечити виконання благоустрою територій, ремонт об’єктів,які являються власністю фізичних та юридичних осіб. Забезпечення за кошти місцевого бюджету належного утримання прилеглих територій до об’єктів та земельних ділянок що являються власністю фізичних та юридичних осіб не є доцільним в зв’язку з тим, що прилеглі території використовуються фізичними та юридичними особами для влаштування проїздів для заїзду транспорту, тротуарів для потрапляння пішоходів на території та об’єкти що належать суб’єктам господарювання, парковок для паркування транспортних засобів, виконання благоустрою та інших цілей. Таким чином, перевага віддається закріпленню норм та правил поведінки у сфері благоустрою території міста Синельникове, а саме прийняття Синельниківською міською радою рішення «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях місті Синельникове в новій редакції» Перевагою обраного способу є створення вимог щодо проведення в місті єдиної політики з підтримки благоустрою, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища. 4. Опис механізмів, які пропонується застосувуються для розв’язання проблем, і відповідні заходи Для розв’язання проблеми пропонується застосувати наступний механізм: -Розробка норм та правил поведінки у сфері благоустрою міста з забезпеченням прозорого процесу дій органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб при вирішенні питань з благоустрою; -Забезпечення інформованості юридичних та фізичних осіб щодо питань з благоустрою; -Забезпечення контролю за виконанням механізму рішення питань, пов'язаних із благоустроєм, санітарним станом територій; Для забезпечення дії даного механізму пропонується застосувати наступні заходи: Забезпечити вільний доступ та участь у розробці проекту рішення Синельниківської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях місті Синельникове в новій редакції» юридичних та фізичних осіб, можливість надання пропозицій та участь в громадських обговореннях; Опублікування проекту рішення Синельниківської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях місті Синельникове в новій редакції» в засобах масової інформації, на веб-сайті міської ради; Організація та забезпечення органами місцевого самоврядування методичної допомоги фізичним та юридичним особам з питань благоустрою, а саме надання роз»яснень та консультацій. Організація рейдів по перевірці дотримання суб’єктами господарювання рішення «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях місті Синельникове в новій редакції». Притягнення винних осіб до відповідальності. 5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта Даний акт мотивує юридичних та фізичних осіб виконувати встановлені вимоги щодо благоустрою, санітарного стану територій, забезпеченню чистоти і порядку в місті. За невиконання правил благоустрою винні особи притягуються до відповідальності, встановленої Кодексом України про адміністративні правопорушення, відшкодовуватимуть збитки та суми заподіяної шкоди у порядку та в розмірі, які визначаються чинним законодавством України. 6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта
7. Строк дії акту Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється 5 років. У разі потреби, до нього вноситимуться зміни за підсумками аналізу відстеження його результативності. При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситись відповідні коригування. Ризик зовнішніх чинників даного регуляторного акта відсутній, так як його впровадження відповідає чиному законодавству. 8. Показники результативності Для відстеження результативності цього регуляторного акта, виходячи з цілей державного регулювання, обрано такі показники: кількість скарг пов’язаних з благоустроєм та санітарною очисткою територій міста; кількість розроблених паспортів благоустрою; розміри витрачених коштів на утримання об'єктів благоустрою комунальними службами та підприємствами за рахунок коштів місцевого бюджету та за власний рахунок; кількості укладених договорів на вивезення сміття, відходів; кількості порушень правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП; розміри надходжень коштів у бюджет міста від фінансових санкцій за порушення правил благоустрою. 9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта Для відстеження результативності регуляторного акта здійснюватимуться базове та періодичне відстеження. Базове відстеження здійснюватиметься через 12 місяців, після набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження здійснюватиметься через 18 місяців. Для відстеження результативності регуляторного акта будуть використовуватись виключно статистичні данні. Відстеження результативності даного регуляторного акту буде здійснюватися управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради та відділом архітектури та містобудування. Начальник Управління житлово-комунального В.В.Вісіч господарства та комунальної власності |
ПРАВИЛА благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання... Кодекс України про адміністративні правопорушення, Постанова Кабінету Міністрів України від 8 квітня 1999 р. N 559 Про такси для... |
ПРАВИЛА благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання... Правила розроблені на підставі чинного законодавства України, у т ч таких нормативно-правових актів, як |
ПРАВИЛА благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання... Кодекс України про адміністративні правопорушення, постанова Кабінету Міністрів України від 08. 04. 1999 N 559 Про такси для обчислення... |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту регуляторного акта – рішен н... Красноградської міської ради "Про затвердження Правил благоустрою території і забезпечення чистоти, порядку та дотримання тиші в... |
З В І Т про базове відстеження дії регуляторного акта – рішення міської... Стислий опис документа: установлюється порядок благоустрою та утримання територій об'єктів благоустрою міста Кременчука, регулюються... |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ Кременчука, регулюються права та обов'язки учасників правовідносин у сфері благоустрою території міста, визначається комплекс заходів,... |
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати Кременчука, регулюються права та обов'язки учасників правовідносин у сфері благоустрою території міста, визначається комплекс заходів,... |
МАКАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ШОСТОГО СКЛИКАННЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ РІШЕННЯ... Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України 31. 05. 2007 №32, пункту 44 статті 26 Закону України "Про... |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Cинельниківської міської ради «Про затвердження Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Синельникове» |
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 25 травня 2011 р. №555 Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної... |