РОЗМІЩЕННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД ДЛЯ ПРОВАДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


Скачати 216.99 Kb.
Назва РОЗМІЩЕННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД ДЛЯ ПРОВАДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Дата 20.04.2013
Розмір 216.99 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
РОЗМІЩЕННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД

ДЛЯ ПРОВАДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

НА ТЕРИТОРІЇ М.НІКОПОЛЯ

Загальні положення


1.1. Тимчасовий Порядок розміщення на території м. Нікополя тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, (далі - Порядок) розроблений з урахуванням Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»
1.2. Дія цього Порядку не поширюється на тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності, що розміщуються на землях дорожнього господарства, у тому числі у межах смуги відведення, уздовж автомобільних доріг загального користування.
Розміщення зазначених тимчасових споруд здійснюється відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги» та Земельного кодексу України.
1.3. Поряд з тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності вітрини, холодильне та інше обладнання (за винятком столів та стільців) можуть розміщуватись без прийняття окремого рішення виключно у тих випадках, коли про це зазначено у відповідному рішенні щодо розміщення такої споруди.
Загальна площа зазначеного обладнання не може перевищувати 25 відсотків площі малої архітектурної форми.
1.4. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні: паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності включає в себе:
- схему прив'язки тимчасової споруди;
- креслення вузлів підключення до інженерних мереж згідно з технічними умовами;
- текстові матеріали з вимогами щодо естетичного вигляду та інженерного забезпечення тимчасової споруди.
паспорт розміщення групи розташованих поряд тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності включає в себе:
- схему прив'язки тимчасової споруди ;
- креслення вузлів підключення до інженерних мереж згідно з технічними умовами;
- текстові матеріали з вимогами щодо естетичного вигляду та інженерного забезпечення тимчасової споруди з прив'язкою до місцевості всієї групи споруд та кожної з них окремо;
тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі – тимчасова споруда) – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.
схема прив’язки тимчасової споруди - графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі масштабом 1:500 з прив'язкою тимчасової споруди до місцевості;
місце розміщення тимчасової споруди (далі – місце розміщення) - земельна ділянка несільськогосподарського призначення або територія (вільна від забудови), на яких, відповідно до цього Порядку, розміщено тимчасову споруду.
1.5. Цей Порядок визначає процедуру:
1.5.1 -розміщення тимчасових споруд;
1.5.2 - продовження договору особистого строкового сервітуту та поновлення його на новий строк;
1.5.3 - знесення тимчасових споруд.
1.6. Строк дії договору особистого строкового сервітуту для стаціонарної тимчасової споруди не може бути меншим ніж 3 роки, за виключенням випадків, коли цього бажає суб’єкт господарювання.
1.7. Місця розміщення тимчасових споруд на території ринку визначаються на основі затвердженої проектної документації відповідного ринку.
1.8. Надання документів на розміщення тимчасових споруд відбувається через дозвільний центр.
1.9. Власники малих тимчасових споруд, що раніше розміщені на території міста за договорами оренди та строк дії яких закінчився, для підготовки рішення про розміщення тимчасової споруди та укладення договору особистого строкового сервітуту мають додати до заяви:
- копію договору оренди;
- довідку державної податкової інспекції у м. Нікополі про відсутність заборгованості за період дії відповідного договору;
- схему прив’язки тимчасової споруди.
1.10. Самовільне розміщення тимчасових споруд забороняється.
Самовільно розміщені тимчасові споруди підлягають знесенню у порядку, перед-баченому розділом 6 цього Порядку.
1.11. Розміри тимчасових споруд , встановлених за договорами оренди до набрання чинності цим Порядком, у тих випадках, коли вони є більшими, ніж зазначено у п. 1.5. цього Порядку, залишаються незмінними.

1.12. Міська рада не приймає окреме рішення щодо розміщення у спеціально відведених місцях під час проведення ярмарків, святкових заходів строком до одного тижня пересувних тимчасових споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в установленому міською радою порядку.

2. Розміщення тимчасових споруд на земельних ділянках, які знаходяться у власності, постійному користуванні або в оренді суб’єктів господарювання
2.1. Суб’єкт господарювання (далі - заявник), для розміщення тимчасової споруди на земельній ділянці, яка знаходиться у власності, постійному користуванні або в оренді, подає до міської ради заяву згідно з додатком 1 до цього Порядку.
До заяви додаються:
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- копія державного акта на право власності на земельну ділянку, право постійного користування земельною ділянкою або договору оренди.
Заява із доданими документами передається для подальшого опрацювання до дозвільного центру відділу з питань сприяння розвитку малого та середнього бізнесу (далі – дозвільний центр)

2.2. Протягом двох тижнів відділ архітектури передає суб`єктові господарювання перелік документів, які необхідно подати для прийняття рішення щодо розміщення тимчасової споруди.
2.3. Після подання суб’єктом господарювання паспорта прив’язки тимчасової споруди, адміністратор дозвільного центру (протягом не більше двох робочих днів) передає його разом із заявою та доданими до неї документами до відділу архітектури та містобудування.
2.4. Відділ архітектури та містобудування на підставі поданих документів готує проект рішення про розміщення тимчасової споруди, який вноситься на розгляд найближчого чергового засідання виконавчого комітету.
2.5. У тижневий строк після прийняття виконавчим комітетом рішення про розміщення тимчасової споруди, відділ архітектури та містобудування передає дозвільному центру паспорт прив’язки тимчасової споруди, який разом з рішенням передається суб’єкту господарювання.
2.6. Рішення виконавчого комітету про розміщення тимчасової споруди надає заявнику право розмістити тимчасову споруду відповідно до її паспорта прив’язки.
2.7. Після розміщення тимчасової споруди заявник подає до відділу архітектури та містобудування заяву-декларацію за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку із зазначенням інформації про виконання вимог розміщення тимчасової споруди.

2.8. На підставі заяви-декларації відділ архітектури та містобудування реєструє тимчасову споруду.
3. Розміщення тимчасових споруд за договором

особистого строкового сервітуту


3.1. Для розміщення тимчасової споруди з використанням земель комунальної власності заявник подає заяву згідно з додатком 1 до цього Порядку.
До заяви додаються:

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- схема із зазначенням бажаного місця розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

3.2. У місячний строк після реєстрації заяви міська рада приймає рішення щодо попереднього погодження місця розміщення тимчасової споруди.

3.3. Протягом двох тижнів з дня реєстрації заяви відділ архітектури разом з рішенням

передає суб`єктові господарювання перелік документів, які необхідно подати для прийняття рішення щодо розміщення тимчасової споруди та укладення особистого строкового сервітуту.
3.4. Після подання суб’єктом господарювання паспорта прив’язки тимчасової споруди, адміністратор дозвільного центру (протягом не більше двох робочих днів) передає його разом із заявою та доданими до неї документами до відділу архітектури та містобудування.
3.5. Відділ архітектури та містобудування на підставі поданих документів готує проект рішення про розміщення тимчасової споруди та укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту, який виноситься на розгляд найближчої чергової сесії міської ради.
3.6. У десятиденний термін після прийняття сесією міської ради рішення про розміщення тимчасової споруди та укладення договору особистого строкового сервітуту між міською радою та заявником укладається договір особистого строкового сервітуту за формою згідно додатку 3 до цього Порядку.
3.7. Укладений договір особистого строкового сервітуту надає заявнику право розмістити тимчасову споруду відповідно до її паспорта прив’язки.
3.8. Після розміщення тимчасової споруди заявник подає до дозвільного центру заяву-декларацію за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку із зазначенням інформації про виконання вимог розміщення тимчасової споруди.

3.9. На підставі заяви-декларації відділ архітектури та містобудування реєструє стаціонарну тимчасову споруду.
3.10. Плата за договорами особистого строкового сервітуту встановлюється на рівні орендної плати за аналогічну земельну ділянку.
4. Вимоги до розміщення тимчасових споруд
4.1. Розміщення тимчасових споруд здійснюється замовником відповідно до паспорту прив’язки на підставі ордеру на виконання земляних робіт.

4.2.Строк розміщення тимчасових споруд не може перевищувати строк дії договору оренди земельної ділянки або договору особистого строкового сервітуту.

4.3. Благоустрій виконується як обов’язковий супутній захід при розміщенні тимчасових споруд або як роботи за окремим проектом, які виконуються за рахунок коштів замовника, інших джерел фінансування не заборонених чинним законодавством України.

4.4. Роботи з благоустрою виконуються відповідно до паспорту прив’язки, погодженому відділом архітектури та містобудування.

4.5. Біля кожної тимчасової споруди повинно бути зовнішнє штучне освітлення та урна для збирання ТБО.

4.6. Власники, орендарі, юридичні особи, що розміщують тимчасові споруди, зобов`язані утримувати їх в належному санітарно-технічному та естетичному стані.

4.7. Під час експлуатації тимчасової споруди необхідно дотримуватись вимог щодо забезпечення технологічної безпеки та упорядкування прилеглої території .

4.8. У випадку , якщо тимчасова споруда була встановлена до набуття чинності порядку, що діє на момент установки, але її зовнішній вигляд не відповідає сучасним вимогам, власникові тимчасової споруди необхідно здійснити модернізацію (переобладнання) зовнішнього вигляду об’єкту згідно з паспортом затвердженим відділом архітектури та містобудування.

5. Продовження договору особистого строкового сервітуту та поновлення його на новий строк


5.1. Заявник, зацікавлений у продовженні договору особистого строкового сервітуту, за 60 днів до закінчення терміну договору особистого строкового сервітуту має подати заяву (додаток 1 до Порядку), до якої додаються:
- копія договору, особистого строкового сервітуту, строк дії якого наближається до закінчення;
- довідку державної податкової інспекції у м. Нікополі про відсутність заборгованості за період дії відповідного договору;
- паспорт прив’язки тимчасової споруди.
Суб’єкт господарювання (далі - Замовник), зацікавлений у продовженні права на розміщення тимчасової споруди, має поновити договір особистого строкового сервітуту на новий строк.
5.2. Відділ архітектури та містобудування на підставі поданих документів готує проект рішення міської ради про продовження договору особистого строкового сервітуту, який вноситься на розгляд найближчого чергового засідання міської ради.

Рішенням міської ради про продовження договору особистого строкового сервітуту можуть бути змінені умови договору, а також установлений інший строк дії договору.
5.3. На підставі рішення міської ради про продовження договору особистого строкового сервітуту між міською радою та заявником укладається додаткова угода до договору особистого строкового сервітуту.
5.4. Поновлення дії договору особистого строкового сервітуту на новий строк відбувається відповідно до розділу 3 цього Порядку.
5.5. Не підлягають поновленню на новий строк договори особистого строкового сервітуту, по яким на час звернення суб’єкта господарювання існує заборгованість.

6. Знесення тимчасових споруд


6.1 Тимчасові споруди, встановлені самовільно, або власники яких не виконують умов договору особистого строкового сервітуту, або які використовуються з порушенням вимог цього Порядку, а також такі, в яких виявлені грубі порушення Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. №833, підлягають знесенню силами власника у двотижневий термін після отримання відповідного рішення виконавчого комітету міської ради про знесення тимчасової споруди.
6.2. Факт порушення фіксується актом обстеження, який має бути підписаний представниками відділу архітектури та містобудування , відділу сприяння розвитку малого та середнього бізнесу та власником тимчасової споруди.
6.3. Рішення виконавчого комітету міської ради про знесення тимчасової споруди надсилається суб’єкту господарювання відділом архітектури та містобудування.
6.4. У разі, коли власник малої архітектурної форми не виявлений або відмовляється від знесення власними силами у встановлений у попередженні термін, знесення такої малої архітектурної форми здійснює комунальне підприємство «Міськавтодор» у присутності представників управління житлово-комунального господарства, відділу архітектури та містобудування.
6.5. Після знесення тимчасова споруда приймається на зберігання комунальним підприємством «Міськавтодор», про що складається відповідний акт, який підписується представниками управлінь, зазначених у п. 6.4. цього Порядку.
6.6. Дотримання громадського порядку під час знесення тимчасової споруди забезпечує міське управління внутрішніх справ за зверненням виконавчих органів міської ради.
6.7. Знесені тимчасові споруди, якщо їх власники не виявлені протягом тридцяти днів з часу знесення, беруться на облік комітетом по управлінню комунальним майном і в подальшому всі питання вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.   

7. Окремі положення


7.1. У разі коли тимчасова споруда перешкоджає проведенню реконструкції або ремонту інженерних мереж вулиці, дороги, будинків і споруд, тимчасова споруда переноситься на певний період в інше місце без припинення рішення про її розміщення.
Відділ архітектури та містобудування надсилає не пізніше ніж за два тижні до заплано-ваного перенесення тимчасової споруди повідомлення з визначенням її нового місця та строку розміщення на період проведення реконструкції або ремонту.
Таке повідомлення є підставою для перенесення суб'єктом господарювання тимчасової споруди на період проведення реконструкції або ремонту.
7.2. Перенесення тимчасової споруди можливе також у разі внесення змін до перед-бачених законодавством норм і правил, містобудівної документації, місцевих правил за-будови, державних будівельних норм, змін у розташуванні інженерних мереж, будинків і споруд, що унеможливлюють розташування тимчасової споруди у певному місці.
Нове місце розташування тимчасової споруди визначається виконавчим комітетом міської ради за погодженням із суб’єктом господарювання.
7.3. Строк розроблення тимчасової споруди може бути продовжений без розроблення нової схеми прив'язки, паспорта прив'язки тимчасової споруди або паспорта розміщення групи тимчасових споруд з ініціативи суб'єкта господарювання, а також у разі, коли право власності чи право користування земельною ділянкою посвідчене державним актом або продовжено дію договору оренди земельної ділянки, договору особистого строкового сервітуту, за умови, що не внесені зміни до передбачених законодавством норм і правил, містобудівної документації, місцевих правил забудови, державних будівельних норм, а також не відбулися зміни у розташуванні інженерних мереж, будинків і споруд.
7.4. У разі зміни власника тимчасової споруди міська рада, за зверненням нового власника, вносить зміни до рішення щодо розміщення відповідної тимчасової споруди.
7.5. Для прийняття сесією міської ради рішення про внесення змін до рішення про розміщення тимчасової споруди новий власник тимчасової споруди має подати заяву на ім’я міського голови, до якої додаються наступні документи:
-паспорт або схема прив’язки тимчасової споруди;
-договір купівлі-продажу тимчасової споруди;
-договір особистого строкового сервітуту попереднього власника тимчасової споруди;
-довідка державної податкової інспекції у м. Нікополі про відсутність у попереднього власника боргів за договором особистого строкового сервітуту.
7.6. На підставі рішення міської ради про внесення змін до рішення про розміщення тимчасової споруди з попереднім власником розривається договір, а з новим власником тимчасової споруди укладається новий договір особистого строкового сервітуту. Інформація про нового власника вноситься до схеми прив'язки або паспорта прив'язки тимчасової споруди, або схеми розміщення групи тимчасових споруд та паспорта прив’язки відповідної окремої тимчасової споруди.
7.7.Цей Порядок діє до прийняття центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, відповідно до пункту 4 статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

8. Відповідальність сторін


8.1. Усі рішення, дії або бездіяльність органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, громадян та юридичних осіб, пов’язані з розміщенням на території м. Нікополя тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, порядком їх встановлення та знесення, можуть бути оскаржені в суді відповідно до чинного законодавства України.


Начальник відділу

архітектури та містобудування С.М.Токар


Додаток 1 до Тимчасового Порядку розміщення тимчасових споруд, затвердженого
рішенням сесії міської ради
від « _» ______ р. №






Міському голові

  ___ ____________ 20__ р.  №

ЗАЯВА

про розміщення тимчасової споруди

для провадження підприємницької діяльності
______________________________________________________________________

(повне найменування суб’єкта господарювання)
______________________________________________________________________

(адреса суб’єкта господарювання)
______________________________________________________________________

(номер державної реєстрації суб’єкта господарювання)
______________________________________________________________________

(телефон та електронна адреса)
Прошу дозволити розміщення ___________________________________________

(призначення малої архітектурної форми)

______________________________________________________________________

(адреса або приблизне бажане місце розміщення)
технічні характеристики тимчасової споруди ______________________________________________________________________

(стаціонарна або пересувна, павільйон, кіоск, тимчасовий пристрій для сезонної
______________________________________________________________________

торгівлі, розміри, місце розташування площа, кв. метрів)
строк розміщення тимчасової споруди з ____________ 20___ р.

по __________ 20___ р.
________________ ____________________________________________________

(підпис) (прізвище, ім’я, та по батькові заявника або уповноваженої ним особи)
Документи, що додаються:

1.

2.

3.

4.
МП __________________

Додаток 2
до Порядку розміщення тимчасових споруд, затвердженого
рішенням сесії міської ради
від «_-_» _____ р. №

 




Міському голові

  ___ ____________ 20__ р.  №

ЗАЯВА-ДЕКЛАРАЦІЯ

про розміщення тимчасової споруди


______________________________________________________________________

(повне найменування суб’єкта господарювання)

______________________________________________________________________
______________________________________________________________________

(адреса суб’єкта господарювання і номер державної реєстрації суб’єкта господарювання)

______________________________________________________________________

(телефон та електронна адреса)
Підтверджую, що тимчасова споруда _____________________________________

(призначення та характеристика

______________________________________________________________________

тимчасової споруди )
що розміщується_______________________________________________________

(адреса або місце розміщення тимчасової споруди )
згідно з паспортом прив’язки та технічними умовами.
Заява-декларація складена під цілковиту відповідальність суб’єкта господарювання.

________________ ____________________________________________________

(підпис) (прізвище, ім’я, та по батькові заявника або уповноваженої ним особи)

МП __________________


Додаток 3
до Порядку розміщення тимчасових споруд, затвердженого
рішенням сесії міської ради
від «17_» грудня 2010 р. №49-2/VI

 


ДОГОВІР

про встановлення особистого строкового сервітуту
м. Нікополь "___" __________ 20__ р.

Цей договір укладено між

власником земельної ділянки НІКОПОЛЬСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ, юридична адреса: Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд.3 в особі представника Нікопольської міської ради ______________________, що діє на підставі довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Нікопольського міського нотаріального округу від _________20____ року за реєстраційним номером ___________, яка мешкає: Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул._________, буд.______, кв.______, з одного боку,

та сервітуарієм – __________________, що діє на підставі Свідоцтва, виданого виконавчим комітетом Нікопольської міської ради Дніпропетровської області від _______ року за номером ___________, який знаходиться: 53200, Дніпропетровська область м.Нікополь, вул._____, буд___, в інтересах якого встановлюється особистий строковий сервітут, з другого боку,

про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Власник земельної ділянки на підставі рішення Нікопольської міської ради від «___» ______ 20___ року № _____ встановлює особистий строковий сервітут відносно земельної ділянки:

площа ________га,

цільове призначення земельної ділянки – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, яка розташована за адресою: _____________________________________________________________________________

в інтересах СЕРВІТУАРІЯ для розміщення тимчасової споруди торговельного призначення (торгівля_____________) для провадження підприємницької діяльності згідно зі схемою земельної ділянки для розміщення тимчасової споруди (додаток 1 до Договору, який є невід'ємною частиною цього договору).

1.2. Власник повинен попередити іншу сторону про права третіх осіб на земельну ділянку, в тому числі про укладений договір оренди земельної ділянки.

1.3. Земельна ділянка, відносно якої встановлюється сервітут, придатна для використання за призначенням.

1.4. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки _______. за 1 м2, або _________. за _______ га
2. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

2.1. Цим Договором встановлюється особистий строковий сервітут терміном на 3 (три) роки .

2.2. По закінченню терміну даного Договору його дію може бути продовжено за домовленістю сторін, про що сторони не пізніше як за 2 місяці до закінчення його терміну повідомляють одна одну у письмовій формі.
3. РОЗРАХУНКИ ПО ДОГОВОРУ

3.1. Плата по договору вноситься Сервітуарієм у грошовій формі у вигляді відсотків від діючої нормативно-грошової оцінки земель міста Нікополь із врахуванням щорічного коефіцієнту індексації.

Розмір плати складає ______ %, що становить ____грн. ___ коп. в рік

Спосіб та місце плати по договору: грошова плата вноситься на розрахунковий рахунок: УДК в м.Нікополь ГУДКУ в Дніпропетровській області 33219815700029, код 13050500 «Орендна плата з фізичних осіб», код ЕДРПУ 23929847, МФО 805012 Банк ГУДКУ у Дніпропетровській області м.Дніпропетровськ

3.2. Плата по договору вноситься СЕРВІТУАРІЄМ у такі строки – до 15 числа кожного місяця, рівномірно за кожен місяць.

3.3. Обчислення розміру плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням індексації.

3.4. У разі дострокового припинення або розірвання договору, внесена на майбутній період плата не повертається.

3.5. У разі необхідності, за домовленістю сторін, рішенням сесії Нікопольської міської ради розмір, порядок, строки та умови оплати плати за землю можуть змінюватись, що встановлюється додатковою угодою.

3.6. У випадку визнання договору недійсним, одержана власником земельної ділянки плата за фактичний строк дії договору, не повертається.
4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

4.1. Власник земельної ділянки, щодо якої встановлюється сервітут, має право:

• вимагати своєчасного внесення плати;

• відвідувати земельну ділянку з метою контролю за використанням та станом земельної смуги, на яку встановлено сервітут;

• вимагати відшкодування збитків, завданих встановленням сервітуту, у розмірі їх фактичної вартості.

4.2. Власник земельної ділянки, щодо якої встановлюється сервітут, зобов'язаний:

• не перешкоджати використанню земельної ділянки в межах встановленого сервітуту;

• не втручатися у господарську діяльність СЕРВІТУАРІЯ;

• повідомити СЕРВІТУАРІЯ про перехід права власності на дану земельну ділянку до іншої особи.

4.3. СЕРВІТУАРІЙ має право:

• приступати до використання земельної ділянки після реєстрації цього договору;

• здійснювати підприємницьку діяльність шляхом експлуатації ТС торговельного призначення;

• вимагати усунення перешкод, які виникають при використанні земельної ділянки, на яку встановлено сервітут;

• користуватися на умовах платності та у відповідності з діючим порядком інженерними комунікаціями Власника земельної ділянки.

4.4. СЕРВІТУАРІЙ зобов'язаний:

• своєчасно вносити плату за встановлення особистого строкового сервітуту;

• належно використовувати встановлений сервітут відповідно до мети, зазначеній в п. 1.1 цього Договору та цільового призначення земельної ділянки;

• не чинити дій, що можуть привести до погіршення якісних характеристик та екологічного стану землі;

• дотримуватися умов користування сервітутом, встановлених цим Договором;

• не передавати будь-яким способом особистий строковий сервітут іншим фізичним і юридичним особам;

• відшкодувати Власнику збитки в зв'язку з погіршенням якості земель в результаті своєї господарської діяльності;

• після закінчення терміну договору припинити використання і повернути земельну ділянку в попередньому стані;

• не чинити перешкод Власнику щодо здійснення останнім прав володіння, користування та розпорядження вказаною земельною ділянкою;

• гарантувати, що органи державної виконавчої влади, санітарні, протипожежні, землевпорядні органи, а також органи екологічної безпеки та архітектури не будуть обмежуватись стосовно доступу до земельної ділянки для виконання їх обов'язків в межах їх повноважень.

4.5. Сторони зобов'язані дотримуватися правил добросусідства.

4.6. Дія сервітуту зберігається у разі переходу прав на земельну ділянку, щодо якої встановлений сервітут, до іншої особи.

4.7. Сервітут здійснюється способом найменш обтяжливим для Власника земельної ділянки щодо якої він встановлений.

4.8. Предмет сервітуту не може бути предметом купівлі-продажу, застави та не може передаватися будь-яким способом СЕРВІТУАРІЄМ іншим фізичним та юридичним особам.

4.9. СЕРВІТУАРІЙ несе витрати на підтримання земельної ділянки, обмеженої сервітутом в стані, належному до використання.

4.10. Сервітут не позбавляє Власника земельної ділянки прав володіння користування та розпорядження нею.
5. УМОВИ ЗМІНИ, ПРИПИНЕННЯ І РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ

5.1. Зміна умов договору, його дострокове розірвання можливі за взаємною згодою сторін.

5.2. Зміни та доповнення до цього Договору пов’язані із змінами норм чинного законодавства, а також зміни цілей землекористування або землеволодіння сторін, закріплюються шляхом підписання Сторонами відповідних додаткових угод до цього договору, які підлягають реєстрації.

5.3. Дострокове розірвання цього Договору оформляється додатковою угодою до цього договору і підлягає внесенню до книги обліку. Дострокове розірвання договору має здійснюватись за умови письмового попередження іншої сторони за 2 місяці.

5.4. У разі недосягнення згоди щодо змін умов договору чи його розірвання спір вирішується у судовому порядку.

5.5. Договір підлягає припиненню за умов і в порядку, передбачених ст. 102 Земельного кодексу України та в разі смерті Сервітуарія.

5.6. На вимогу Власника земельної ділянки щодо якої встановлений сервітут, дія цього Договору може бути припинена в судовому порядку, коли встановлення земельного сервітуту унеможливлює використання земельної ділянки щодо якої встановлено сервітут за її цільовим призначенням.

5.7. Договір втрачає чинність в разі його припинення (з дати реєстрації про це).

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

6.1. За порушення умов Договору сторони несуть відповідальність згідно чинного законодавства України.

6.2. У разі несвоєчасного внесення плати за сервітут СЕРВІТУАРІЙ, в інтересах якого його встановлено, сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.

6.3. Спори, що виникають у зв'язку з встановленням та використанням сервітуту, вирішуються шляхом переговорів; у випадках неможливості досягнення згоди шляхом переговорів спір передається на вирішення до суду, без обов’язкового досудового врегулювання спору.
7. ФОРС-МАЖОР

7.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань по даному договору, якщо це невиконання з'явилося наслідком обставин непереборної сили, що виникли після укладення договору, в результаті подій надзвичайного характеру, які сторона не могла ані передбачити, ані подолати розумними заходами (форс-мажор).

7.2. Ризик випадкової загибелі частини земельної ділянки, щодо якої встановлюється сервітут, несе Сервітуарій.

7.3. У разі знищення або пошкодження частини земельної ділянки, щодо якої встановлюється сервітут, в результаті недбалого, безвідповідального ставлення, відшкодування провадиться стороною, з вини якої це сталося.
8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

8.1. У всіх питаннях, не врегульованих цим Договором, Сторони керуються положеннями чинного законодавства України.

8.2. Право особистого строкового сервітуту виникає після підписання цього Договору сторонами та реєстрації в установленому порядку

8.3. Земельний сервітут не може бути предметом купівлі-продажу, застави та не може передаватися будь-яким способом особою, в інтересах якої цей сервітут встановлено, іншим фізичним та юридичним особам.

8.4. Цей договір укладено в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться у Власника – Нікопольської міської ради, другий – у СЕРВІТУАРІЯ, а третій примірник для зберігання у відділі архітектури та містобудування.

8.5. Сторони зобов’язані не пізніше 5-ти днів повідомляти одна одну про зміни контактних телефонів та місцезнаходження.

8.6. Невід'ємною частиною цього договору є схема земельної ділянки для розміщення тимчасової споруди.
9. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН

Власник земельної ділянки, щодо якої встановлюється сервітут

Сервітуарій


Нікопольська міська рада

Код ЄДРПУ – 04052198,

Юридична адреса: м. Нікополь,


вул. Електрометалургів, 3



Підписи сторін


Власник Сервітуарій

_______________________________ ____________________________

(Представник міської ради )

М.П. М.П. (за наявності)
Договір зареєстрований _____________________________ у книзі обліку.

Схема земельної ділянки для розміщення

тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності

Підписи сторін


Власник Сервітуарій
________________________________ ____________________________

(Представник міської ради )

М.П. М.П. (за наявності)





Схожі:

На виконання вимог ст ст. 13. Закону України «Про засади державної...
«Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Шпола». Згаданим порядком...
Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності
Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, керуючись пунктом 2 статті 28 Закону України «Про...
Про порядок демонтажу та евакуації тимчасових споруд для провадження...
Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за №244 від 21. 10. 2011 «Про...
ПОРЯДОК розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного...
Про затвердження Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності” з метою упорядкування розміщення...
Місць розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької...
Правила розроблені відповідно до вимог чинного законодавства відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»...
Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької...
Версія з урахуванням пропозицій, що були надані на засіданні робочої групи 08. 04. 2011
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука
ЗВІТ про повторне відстеження дії регуляторного акту – рішення Кременчуцької...
Сприяння процесу впорядкування вирішення питань додержання вимог численних законодавчих і нормативних актів, які регламентують здійснення...
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Україні, Земельним та Цивільним кодексами України, Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка