ОСНОВНІ НАУКОВІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ


Скачати 83.93 Kb.
Назва ОСНОВНІ НАУКОВІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ
Дата 11.04.2013
Розмір 83.93 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
ОСНОВНІ НАУКОВІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ
Монографії (з 2008 р.):

  1. Космеда Т., Плотнікова Н. Лінгвоконцептологія: мікроконцептосфера СВЯТКИ в українському мовному просторі. – Львів: ПАІС, 2010. – 408 с.

  2. Посібники з грифом МОНМС України (з 2008 р.):

  3. Мацькович М.Р., Петрушка Л.А. Програма з польської мови та культури для позашкільних навчальних закладів: Збірник програм та методичних рекомендацій. – Дрогобич, 2010. – 310 с.

  4. Палиця Г.С. Порівняльна типологія української та німецької мов: ?навч.-метод. посібн. для студ. спеціальності "Мова та література (англійська, німецька)"?. – ?2-ге вид., доп.?. – Дрогобич: Вимір, 2010. – 160 с.


Посібники з грифом університету (з 2008 р.):

  1. Мацькович М.Р. Яворська О. М. Польська мова: тексти для домашнього читання для студентів І – ІІ курсу. Навчально – Методичний посібник для студентів ОКР «Бакалавр» – Дрогобич: редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2011. – 126 с.

  2. Чобанюк М.М. «Літературознавство українського зарубіжжя» (Посібник для студентів романо-германської філології). – Львів, 2011. – 144 с.

  3. Коваленко О. Я. Французька мова. Розмовні теми. Тексти та завдання / Навчальний посібник для студентів спеціальності «6. 010201 Фізичне виховання» – Дрогобич: Редакційно - видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені. Івана Франка, 2011. – 153 с.

  4. Хало З.П. Збірник вправ з граматики німецької мови. Навчально – Методичний посібник для студентів ОКР «Бакалавр» нефілологічних спеціальностей – Дрогобич: редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2010. – 179 с.

  5. Грущак О.М. Англійсько-український словник-мінімум філософських термінів. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2011. – 40 с.

  6. Волошанська І.В., Кемінь Г.М., Павлішак О.Р. Ділова англійська мова. Навчально – методичний посібник для студентів ОКР “Магістр“ нефілологічних спеціальностей – Дрогобич: редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2011. – 78 с.

  7. Лучкевич В.В., Пітин В.М. Ділова французька мова. Навчально – методичний посібник для студентів ОКР “Магістр“ нефілологічних спеціальностей – Дрогобич: редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2011. – 78 с.

  8. Пітин В.М., Гнат Г.М. Французька мова. Розмовні теми, тексти та завдання. Навчально – методичний посібник для студентів І та ІІ курсів немовних спеціальностей – Дрогобич: редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2011. – 208 с.

  9. Михайленко І.П. Англійська мова: професійно-орієнтовані тексти та завдання для самостійної роботи (Навчальний посібник для студентів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки 6.030103 «Практична психологія») – Дрогобич, 2011. – 148с.

  10. Волошанська І.В. Англійська мова: збірник граматичних вправ. Навчально – Методичний посібник для студентів ОКР «Бакалавр» нефілологічних спеціальностей – Дрогобич: редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2011. – 138 с.


Статті у фахових виданнях (за 2011 – 2012 рр.):

  1. Космеда Т.А. Прагматика ослышки либо недослышки в проекции на ситуацию педагогической коммуникации // Уч. зап. Таврич. нац. у-та им. В. И. Вернадского. [науч. журн/]. / [гл. ред. Н. В. Багров]. Серия Филология. Социальные коммуникации. – Симферополь : Таврич. ун-т им. В. И. Вернадского, 2011. – Том 24 (63). – № 2. Ч. 2. – С. 352–356.

  2. Космеда Т.А. Позитивна тональність комунікації як чинник взаєморозуміння: роль дискурсивних слів // Лінгвістичні дослідження: зб. наук. праць Харківського національного університету імені Г. С. Сковороди. – Харків, 2011. – Вип. 32. – С. 126–132.

  3. Космеда Т.А. Потенціал сучасної лексикографії і прагмалінгвістики в осмисленні статусу конотативних графем // Слово и словарь.Vocabulum et vocabularium: сб. науч. Трудов по лексикографиию Вып. 12/ под. ред. В.В.Дубичинского и Т. Ройтера. – Харьков : Видавництво «Підручник НТУ «ХПІ»», 2011. – С.123-126.

  4. Космеда Т.А. Мова «четвертої влади» та шляхи її вдосконалення: компетенція мовної особистості журналіста і читача / Уч. зап. Таврич. нац. ун-та им. В. И. Вернадского: [научн. журн.] / [гл. ред. Н. В. Багров]. — Серия «Филология. Социальные коммуникации». — Симферополь: Тавр. ун-т им. В. И. Вернадского, 2011. — Т. 24 (63). — № 4. — С.157–163.

  5. Космеда Т.А. Халіман О. В. «Граматика оцінки» як актуальна проблема сучасного мовознавства // Лінгвістичні студії : зб. наук. пр. / Донецький нац. ун-т; наук. ред. А. П. Загнітко. – Донецьк : ДонНУ, 2011. – С. 17–23.

  6. Космеда Т.А.. Карпенко Н. А. Індекс комунікативної компетенції та психотип як параметри диференціації мовної особистості // Лінгвістичні дослідження: зб. наук. праць Харківського національного університету імені Г. С. Сковороди. – Харків, 2011. – Вип. 31. – С. 196–205.

  7. Космеда Т.А., Палиця Г.С. Педагогічний дискурс:дослідження мовної особистості педагога (на матеріалі аналізу педагогічної риторики М.П. Кочергана) // Проблеми зіставної семантики: збірник наукових праць Київського національного лінгвістичного університету – Київ, 2011. – Вип 10. – Ч.2. –С.388-393.

  8. Волошанська І.В. Ушинський про використання методів вільної гри та праці у процесі становлення дитини як суб’єкта виховного процесу / І.В. Волошанська // Молодь і ринок: Щоквартальний науково-педагогічний та економічний журнал. – Дрогобич: Коло, 2011. – № 5(75). – С. 135–139.

  9. Дуркалевич В.В. Семіотика сукні у творах Івана Франка // Вісник Черкаського університету. Серія “Філологічні науки”. – Черкаси, 2011. – Випуск 198. – С. 106 – 110.

  10. Дуркалевич В.В. “Так море дало мені свободу” (топос Венеції у повісті Івана Франка “Великий шум”) // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство. Міжвузівський збірник наукових статей Випуск ХХІV. Частина І. – Бердянськ: БДПУ, 2011. – С. 108 – 115.

  11. Дуркалевич В.В. Антропологічний вимір функціонування просторових моделей у повістях Івана Франка // Проблеми гуманітарних наук. Наукові записки ДДПУ. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2011. – Випуск 26. – С. 109 – 119.

  12. Прима Л.О. Остап Грицай як інтерпретатор Шевченкового тексту (на матеріалі аналізу перекладу поеми „Кавказ”) // Лінгвістичні дослідження: зб. наук. праць Харківського національного університету імені Г. С. Сковороди. – Харків, 2011. – Вип. 32. – С. 126–132.

  13. Мацькович М.Р. „Міф України в творчості Володимира Одоєвського та Анджея Кусьневича”/Мацькович М.Р.//, Київські полоністичні студії, Т.18. – К.: Університет „Україна”, 2011. – с.314 – 318.

  14. Павлішак О.Р. Професійна діяльність у горті як чинник формування завдань та змісту фахової підготовки соціальних педагогів Австрії / О.Р. Павлішак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка: Серія педагогіка. – Тернопіль: – № 2. – С.218–225.

  15. Палиця Г.С. Репрезентація педагогічного дискурсу в концепції сучасних українських дослідників Лінгвістичні дослідження: Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету Ім.Г.С.Сковороди. – Харкiв, 2011. – Вип.31. – С.136-141.

  16. Палиця Г.С. Штрихи до концепції словника педагогічних паремій (на матеріалі української, російської та німецької мов) // Слово и словарь.Vocabulum et vocabularium: сб. науч. Трудов по лексикографиию Вып. 12/ под. ред. В.В.Дубичинского и Т.Ройтера. – Харьков : Видавництво «Підручник НТУ «ХПІ»», 2011. – С.126-130.

  17. Палиця Г.С. Педагогічна паремія як ефективна складова педагогічного дискурсу (на матеріалі української, російської та німецької мов) // Наукові записки. – Випуск 96 (1). – Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 2 ч. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В.Винниченка,2011. – С.352-355.

  18. Палиця Г.С. Педагогіка комунікації: історія становлення та основні складові Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова; укл. Л.Л.Макаренко. – К. : В-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – Випуск LXXXXIІІ (93). -138-145.

  19. Палиця Г.С. Комунікація як тип інтеракції: досвід аналізу // Наукові записки:[збірник наукових статей]/М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова ; укл. Л.Л.Макаренко. – К. : В-во НПУ імені М.П.Драгоманова 2010. – Випуск LXXXXI (91). -168-174.

  20. Палиця Г.С. Методи опису мовної особистості педагога // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И.Вернадского. Серия «Филология. Социальные коммуникации». Т.24 (63) №2. - 2011. – С. 411-415.

  21. Палиця Г.С. Мовна особистість: проблема опису // Наукові записки Луганського національного університету. Серія «Філологічні науки»: Науковий простір дискурсології ретроспективно-проспективний вимір: збірник наукових праць. – №1 (33) – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2011. – С.134-143.

  22. Кемінь Г.М., Лучкевич В.В. Формування світоглядної культури учнів у процесі вивчення іноземної мови // Лінгвістичні дослідження: зб. наук. праць Харківського національного університету імені Г. С. Сковороди. – Харків, 2011.


Статті у наукових виданнях (за 2011 – 2012 рр.):

  1. Коваленко О. Я. Іншомовні слова у французькій спортивній термінології // Мова. Культура. Взаємопорозуміння : зб.наук. праць. – Дрогобич : Коло, 2011. – Вип. І. -С.42-49.

  2. Хало З.П. Досвід Німеччини у полікультурному вихованні: його реалізація у навчально- виховному процесі / З.П.Хало // Мова. Культура. Взаєморозуміння: зб. наук. праць. – Дрогобич: Коло, 2011. Вип.. I., – С.353 – 358.

  3. Чобанюк М.М. «Український футуризм в інтерпретації західних україністів» // Мова. Культура. Взаєморозуміння: зб. Наук. Праць. – Дрогобич: Коло, 2011. – Вип. І. – С. 203 – 212.

  4. Прима Л.О. „Маючи душу, будь духовним”: Рефлексії над лірикою Еви Любінґер // Парадигма sacrum & profanum в літературі та культурі. Збірник наукових праць. Вип.5.- Дрогобич: Посвіт, 2011.– С.47–53.

  5. Гаврилик Л.Р. Проблема міжкультурної комунікації в процесі вивчення іноземної мови/ Л.Р.Гаврилик // Мова. Культура. Взаєморозуміння: зб. наук. праць. – Дрогобич: Коло, 2011. Вип.. I., – С.284 – 294.

  6. Лучкевич В.В. Виховна концепція Яна Амоса Коменського крізь призму століть // Парадигма SACRUM & PROFANUM у літературі та культурі Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. Збірник наукових праць – Дрогобич, 2011 – с.159-165.

  7. Павлішак О.Р., Гутиряк О.І. Навчання педагогічній комунікації як складова підготовки соціального педагога в Австрії / О.Р. Павлішак, О.І. Гутиряк // Мова. Культура. Взаєморозуміння: зб. наук. праць. – Дрогобич: Коло, 2011. Вип. I., – С.325 – 333.

  8. Пітин В.М. Педагогічна комунікація у професійній компетентності вчителя Франції / В.М. Пітин // Мова. Культура. Взаєморозуміння: зб. наук. праць. – Дрогобич: Коло, 2011. Вип.. I., – С.333 – 344.

  9. Палиця Г.С. Нові терміни педагогічної риторики // Лексико-грамматические инновации в современных славянских языках : V Международная научная конференция (Днепропетровск, ДНУ имени Олеся Гончара, 7-8 апреля 2011 г.): материалы / составитель Т.С.Пристайко. – Д. : Нова ідеологія, 2011. – С. 276-278.

  10. Михайленко І.П. Українська англомовна діаспора та «материкові» українці: пошук шляхів взаєморозуміння» // Мова. Культура. Взаєморозуміння: зб. наук. праць. – Дрогобич: Коло, 2011. – Вип..І. С. 97-105.

  11. Михайленко І.П. Стратегії самостійної роботи над професійно-орієнтованим текстом студентами немовних спеціальностей» // Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць.- Мелітополь: ТВО «Видавничий будинок ММД», 2011.- Вип.І. – С.282 – 288.

  12. Матвіїшин О.М. Особливості відтворення фразеологічних одиниць у німецькомовних перекладах Ольги Кобилянської // Мова. Культура. Взаєморозуміння: [збірник наукових праць]. – Дрогобич: Коло, 2011. – Вип. І. - С. 232-241.

  13. Волошанська І.В. Зміст та сутність суб’єкт-суб’єктної взаємодії та її вплив на процес іншомовної комунікації процесу / І.В. Волошанська // Мова. Культура. Взаєморозуміння: зб. наук. праць. – Дрогобич: Коло, 2011. Вип. I., – С.344 – 352.

  14. Волошанська І.В. Нетрадиційні методи, форми та умови вивчення та закріплення термінології у курсі англійської мови / І.В. Волошанська // Актуальні проблеми сучасної термінології. Збірник наукових праць. Випуск III. – Дрогобич: Посвіт, 2010. – С. 130 – 137.

  15. Космеда Т.А. Ego i Alter Ego у парадигмі сучасних гуманітарних знань // Мова. Культура. Взаєморозуміння : зб. наук. праць. – Дрогобич : Коло, 2011. – С. 78-88.

  16. Космеда Т.А. Терминология межкультурной коммуникации как объект лексикографии (на материале анализа «Украинско-русского словаря терминов межкультурной коммуникации» Ф. С. Бацевича, Г. Ю. Богданович 2011) // В коммуникативном пространстве социума: [сборник научных статей, посвященный юбилею доктора филологических наук, профессора Галины Юрьевны Богданович]. — Симферополь : Тавр. ун-т им. В. И. Вернадского, 2011. — С. 233–240.

  17. Мацькович М.Р. Стаття А. Кусьневич – маловідомий співець багатокультурного простору Галичини”/ Мацькович М.Р.// Мова, культура, взаєморозуміння, Дрогобич, Коло, 2011, с. 187-195.

  18. Петрушка Л.А. Елементи символіки про світ і людину в знаках хреста, тризуба та зірки // Парадигма sacrum & profanum в літературі та культурі. Збірник наукових праць. Вип.5.- Дрогобич: Посвіт, 2011. – С.198-210.

  19. Айзенбарт М.М., Айзенбарт Л.М Мова як чинник формування культури особистості теоретико-філософський аспект”// Вісник факультету романо-германської філології. Випуск 7, Дрогобич: Швидкодрук, 2011. – С.33-39.

  20. Кондратів І.І. „Біблія як фундаментальна основа конфесійного стилю: лексичне, фразеологічне та художньо-образне полотно.” // Парадигма sacrum & profanum в літературі та культурі. Збірник наукових праць. Вип.5.- Дрогобич: Посвіт, 2011.– С.111-117.

Схожі:

ОСНОВНІ НАУКОВІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕТОДИКИ...
Садлівська О.І. Текст: тональність і композиція. – Дрогобич, 2012. – с. 141 – 8,8 др ар
ОСНОВНІ НАУКОВІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ Посібники...
Горенок Г. Вживання модальних дієслів в англійській мові: [для студ вищ навч закл. – (2-е вид., доп. і переробл.) – Дрогобич: Коло,...
Основні науково-методичні та наукові праці
Кадровая оценка персонала элемент формирования конкурентного преимущества предприятия
НАУКОВА, НАУКОВО-ДОСЛІДНА ТА НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРА...
Наукові пошуки професорсько-викладацького складу кафедри не припиняються ні на день, про що свідчать нові досягнення науковців
Г.І. Богославець // Педагогічний вісник. 2006. №2. С. 7-10
КАТАЛОГ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ ВИДАНЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ І ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ
Науково-дослідна і творча робота студентів
В 2011/2012 н р студенти під керівництвом викладачів кафедри опублікували 225 наукових робіт, із них 6 статей у фахових виданнях...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНОГО УРОКУ ТЕОРЕТИЧНОГО...
Методичні рекомендації з досвіду роботи викладачів Державного навчального закладу
Зеркалов Д. В. З-57 Охорона праці в галузі: Загальні вимоги. Навчальний посібник
Рецензенти: Лисюк М. О. – заступник директора з наукової роботи Національного науково-дослідного інституту промислової безпеки та...
ЕЛЕКТРИЧНИХ МАШИН
Літерні позначення величин та параметрів електричних машин: методичні вказівки до використання в навчальному процесі кафедри «електричні...
Новини Вченої ради університету
Франка”. Не рекомендувала до друку 2 навчально-методичні посібники (1 – кафедри практики англійської мови; 1 – кафедри педагогіки),...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка