ДОГОВІР №1208312 про надання послуг з проведення рекламної(их) кампанії(й)


Скачати 219.16 Kb.
Назва ДОГОВІР №1208312 про надання послуг з проведення рекламної(их) кампанії(й)
Дата 07.01.2014
Розмір 219.16 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи

ДОГОВІР № 1208312

про надання послуг з проведення рекламної(их) кампанії(й)





м. Луганськ

31 серпня 2012р.


Політична партія «Зелені» (далі – «Замовник») в особі розпорядника поточного рахунку виборчого фонду Євдокимової Оксани Миколаївни, яка діє на підставі рішення Правління Політичної партії «Зелені» від 08.08.2012р., з одного боку, та

суб´єкт ПІдприємнницької діяльності фізичНА ОСОБА ШАПОВАЛОВ АНДРЕЙ АНАТОЛЬЕВИЧ (далі – «Виконавець»), що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію серії В02  №  594123, виданого 05.03.2007 р. Виконавським комітетом Луганської міської ради під реєстраційним номером №  2 382 000 0000 022487 з другого боку,

іменовані надалі разом – «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали даний договір про надання послуг з проведення рекламної(их) кампанії(й) (далі по тексту – «Договір») про наступне:


  1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ У ДОГОВОРІ.

    1. Політична реклама - це розміщення або поширення матеріалів передвиборної агітації за допомогою рекламних засобів. До політичної реклами належить також використання символіки або логотипів партій - суб'єктів виборчого процесу, а так само повідомлення про підтримку партією - суб'єктом виборчого процесу або кандидатом у депутати видовищних чи інших публічних заходів або привернення уваги до участі у таких заходах партії - суб'єкта виборчого процесу чи певного кандидата у депутати.

    2. Рекламний матеріал - друкований матеріал на паперовій або вініловій основі, аплікації, екстендери, світові, електронні зображення, наданий Замовником.

    3. Спеціальна конструкція - маркерований щит або конструкція, встановлена відповідно до вимог чинного законодавства України за конкретною адресою, спеціально облаштована під об’єкти зовнішньої реклами, рекламні засоби (розмірами 1,2х1,8м, 3х6м, 4х8м, 1,5х3,0м, 5х12м, або іншого розміру; одностороння, двостороння або багатостороння, конструкції типу “призма”, "уніполл", "беклайт" конструкція з внутрішньою підсвіткою, інші конструкції), поверхня якої використовується для розміщення (експонування) Рекламного матеріалу (надалі - Рекламоносій).

    4. Поверхня Рекламоносія – площина, на якій здійснюється розміщення Рекламних матеріалів (надалі - Поверхня).

    5. Рекламна кампанія - роботи та послуги Виконавця по розповсюдженню (розміщенню й експонуванню) Рекламного матеріалу, отриманого від Замовника на зарезервованих Поверхнях протягом строку, погодженого Сторонами у додатках до Договору, а також інші роботи та послуги Виконавця, передбачені умовами даного Договору.

    6. Адресна програма - робочий документ, що містить відомості про місцезнаходження Рекламоносія(їв), їх тип, розмір, сторону (А або Б), з освітленням (без освітлення), тощо переданий Замовникові Виконавцем, з метою відбору вільних Поверхонь для майбутнього розповсюдження Реклами.

    7. Акт резервування - документ, який оформляється у вигляді Додатку до Договору і після підписання його Сторонами є його невід’ємною частиною, узгоджений Сторонами в порядку і на умовах, передбачених ст. 4 Договору, який містить: строк Рекламної кампанії, місце (місто, адреса) установки Рекламоносіїв із зазначенням порядкових номерів по базі, кількість і розмір зарезервованих на цих Рекламоносіях Поверхонь (із зазначенням сторін А або Б), тип Рекламоносія, вартість рекламної кампанії за певний період та інші необхідні відомості.

    8. Контрольний макет - оригінал-макет з візуальним чітким зображенням Реклами, який відтворено в Рекламному матеріалі, що підписується Замовником і надається Виконавцю як підтвердження, що Реклама буде виходити саме в такому вигляді.

    9. Органи - державні органи, уповноважені чинним законодавством України контролювати дотримання законодавства про рекламу, у т.ч. органи контролю, уповноважені місцевими органами самоврядування, адміністративні суди України.

    10. Ротація реклами - заміна Рекламного матеріалу одного сюжету на Рекламний матеріал з іншим сюжетом протягом строку Рекламної кампанії або розміщення Рекламного матеріалу на іншому Рекламоносії, узгодженому Сторонами.

    11. Фотозвіт - кольорові фотографії в електронному вигляді в кількості 2 (двох) фотографій на кожну Поверхню Рекламоносія (ближній та дальній ракурси), на яких відтворено Рекламний матеріал Замовника, що розміщений Виконавцем на Поверхнях згідно Акту резервування за період Рекламної кампанії. При наявності освітлення Рекламоносіїв, Виконавець надає Фотозвіт на кожну Поверхню Рекламоносія, зроблену в нічний час доби. На письмову вимогу Замовника Фотозвіт також може надаватись в електронному вигляді на CD диску, електронною поштою, або в іншому вигляді, що Сторони обумовлюють в додатках до Договору.



  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ.

    1. Виконавець зобов'язується протягом строку дії Договору професійно і якісно надавати послуги з проведення Рекламної(их) кампанії(й) для Замовника на території України на узгоджених згідно Акту резервування Поверхнях, а Замовник зобов'язується прийняти та вчасно й у повному обсязі оплатити роботи та послуги Виконавця в строки та на умовах, визначених даним Договором.

    2. Всі необхідні умови проведення кожної окремої Рекламної кампанії визначаються Сторонами в Акті резервування. Акти резервування є невід’ємною частиною Договору після підписання їх Сторонами.

    3. Рекламна кампанія Замовника проводиться з урахуванням положень Закону України «Про вибори народних депутатів України» № 4061-VI від 17.11.2011 року.




  1. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН.

    1. Замовник має право:

  1. Вимагати від Виконавця належного виконання своїх зобов'язань за даним Договором й одержувати компенсацію від останнього за невиконання таких зобов'язань у розмірах, передбачених даним Договором.

  2. В письмовому вигляді пред’являти претензії до Виконавця за ненадання та/або неякісне надання послуг за Договором протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Замовником Фотозвіту чи протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту виявлення недоліків, при цьому будь-які рекламації від Замовника, пов’язані з незадовільним проведенням Рекламної кампанії, за винятком тих, що стосуються прихованих недоліків, приймаються Виконавцем до моменту підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, порядок підписання якого зазначено в п. 5.6. Договору. Виконавець не розглядає претензії, що надійшли в усній формі або з порушенням зазначеного в цьому пункті терміну.

  3. Контролювати виконання Виконавцем договірних зобов'язань за допомогою незалежного моніторингу (інспекції), або іншим способом.




  1. Замовник зобов'язується:

  1. Не менш ніж за 7 (сім) робочих днів до початку Рекламної кампанії зазначеної в Акті резервування надати Виконавцю якісно виконаний Контрольний макет, а також іншу документацію (на запит Виконавця), пов'язану із змістом Реклами.

  1. Не менше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до початку Рекламної кампанії або до дати Ротації Реклами передавати Виконавцеві два примірники Акту прийому-передачі Рекламних матеріалів разом з Рекламними матеріалами у співвідношенні не менше ніж 1 (один) комплект Рекламного матеріалу на 1 (одну) зарезервовану Поверхню Рекламоносія плюс резервні комплекти Рекламного матеріалу для заміни у випадку зносу або повного псування на кожен місяць Рекламної кампанії, у кількості:

  • На літній період з 01 квітня до 01 жовтня – на кожні 5 (п’ять) рекламних комплектів – 1 (один) резервний.

  • На зимовий період з 01 жовтня до 01 квітня – на кожні 3 (три) рекламні комплекти – 1 (один) резервний.

3.2.2.1. У випадку не надання або прострочення надання Замовником Рекламного матеріалу, Виконавець не несе відповідальність, передбачену умовами Договору, за прострочення початку Рекламної кампанії або дати Ротації Реклами і переносить початок Рекламної кампанії або дату Ротації Реклами на кількість днів прострочення надання Рекламного матеріалу;

3.2.2.2. У випадку не надання або прострочення надання Замовником резервних комплектів Рекламного матеріалу, Виконавець не несе відповідальність за прострочення виконання своїх обов'язків, передбачених Договором;

3.2.2.3. У випадку необхідності заміни Рекламних матеріалів, якщо Замовник не надає їх протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту повідомлення Виконавцем, Виконавець має право заклеїти Рекламоносій фоном (поліграфічними постерами однотонного забарвлення) або соціальною рекламою, при цьому Замовник не звільняється від оплати послуг по розміщенню Реклами;

3.2.2.4. У випадку ненадання Рекламних матеріалів на адресу вказану Виконавцем за 5 (п’ять) робочих днів до початку Рекламної кампанії або до дати Ротації Реклами, або надання Рекламних матеріалів на іншу адресу, Виконавець не несе відповідальність, передбачену умовами Договору, за прострочення початку Рекламної кампанії або дати Ротації Реклами і здійснює розміщення або Ротацію Реклами з дати отримання Рекламних матеріалів за адресою, вказаною Виконавцем, в строки, передбачені умовами Договору.

3.2.3. При самостійному виявленні яких-небудь поломок/дефектів Рекламоносія(їв) і/або Рекламного матеріалу, з метою оперативного усунення таких поломок/дефектів, негайно письмово сповіщати про це Виконавця.

3.2.4. Протягом доби від дати отримання рішення Органу про заборону розповсюдження Реклами, письмово повідомити про це Виконавця для здійснення Виконавцем термінових заходів щодо зняття (заклеювання) Реклами.

3.2.6. Оплачувати послуги та роботи Виконавця особисто, вчасно і в повному обсязі відповідно до умов даного Договору та Додаткових угод до нього.

3.2.7. При виконанні Виконавцем взятих на себе зобов‘язань за Договором, прийняти виконані роботи та надані послуги за відповідним Актом в порядку, передбаченому в п. 5.6. Договору.

3.2.8. Гарантувати правомірність походження і володіння інтелектуальною власністю, що входить до складу Рекламно-інформаційних матеріалів (реклами) або використовується в іншій формі при проведенні Рекламної кампанії. Надавати Виконавцю на його вимогу документацію по сюжету реклами (свідоцтво про реєстрацію торговельної марки, документи, що підтверджують право використання зображень, виконавців у рекламі, документи, що підтверджують повноту і вірогідність інформації, зазначеної в рекламі, документи, що підтверджують наявність спеціальних сертифікатів/ліцензій (у випадку якщо товари/послуги, що рекламуються підлягають ліцензуванню/сертифікації), необхідну для розміщення реклами Замовника відповідно до вимог діючого законодавства України.


  1. Виконавець має право:

3.3.1. Протягом строку дії Договору вимагати від Замовника надання матеріалів та документів, необхідних для виконання своїх обов'язків за даним Договором.

3.3.2. Відмовити Замовнику в розповсюдженні Рекламного матеріалу на узгоджених Поверхнях на будь-якому етапі строку дії Договору, у разі:

3.3.2.1. не надання Замовником у встановленому Договором порядку Контрольного макету;

3.3.2.2. не надання Замовником у встановленому Договором порядку Рекламних матеріалів для Ротації;

3.3.2.3. якщо реклама не відповідає вимогам Законів України “Про рекламу”, “Про захист суспільної моралі” , «Про вибори народних депутатів України» чи іншим чинним законам та нормативним актам України, які регулюють розміщення Реклами, або внутрішнім правилам чи стандартам, прийнятим асоціаціями чи спілками, що регулюють розміщення зовнішньої реклами в Україні, які Виконавець доводить до Замовника за його запитом.

3.3.3. При реалізації Виконавцем своїх прав зазначених у п.п. 3.3.2.1., 3.3.2.2. Договору, неустойка до Виконавця Замовником не застосовується, збитки не стягуються. Замовник здійснює Ротацію Реклами протягом 10 (десяти) робочих днів з дати відмови Виконавця у розповсюдженні Реклами Замовника, якщо інший строк не буде узгоджено Сторонами.

3.3.4. При виконанні умов Договору користуватися послугами інших осіб – суб’єктів господарювання (фізичних та юридичних осіб) без узгодження з Замовником. При цьому Виконавець не звільняється від відповідальності за даним Договором у випадку не виконання перед ним обов'язків іншими особами.

3.3.5. Виконавець має право затримати надання Фотозвіту по конкретній Адресній програмі Рекламної кампанії на кількість днів рівну кількості днів затримки надання Виконавцю підписаного Акта резервування за даною Адресною програмою з вини Замовника. В такому випадку це не буде вважатись порушенням строку надання Фотозвіту і не передбачає відповідальності, передбаченої п. 7.2.2. Договору.

3.3.6. Надавати Органові інформацію про Замовника, зазначену в ст. 12 Договору у випадку одержання від Органа письмового повідомлення про порушення законодавства, пов'язаного із змістом Реклами. При цьому Виконавець негайно (по факсимільному зв'язку або іншим способом) направляє Замовникові для відповідного реагування копію письмового повідомлення Органа. При наявності рішення Органа про заборону розповсюдження Реклами, Виконавець вправі припинити розповсюдження Реклами (зняти/заклеїти Рекламу), при цьому Виконавець негайно (по факсимільному зв'язку або іншим способом) направляє Замовникові відповідне повідомлення про прийняття рішення про припинення розповсюдження Реклами.

3.3.7. У випадку зміни містобудівної ситуації, поломки конструкції, перенесення конструкції, штрафні санкції, до Виконавця не застосовуються, а за домовленістю сторін, Замовнику надаються рівнозначні конструкції, або відповідно подовжується період розміщення.

3.3.8. Виконавець має право відмовитися від використання та/або розповсюдження Рекламних матеріалів та/або надання послуг чи виконання інших зобов’язань за даним Договором із використанням зазначених Рекламних матеріалів, які були раніше затверджені та/або раніше надані Замовником, проте суперечать на момент використання, розповсюдження та/або надання послуг Закону України «Про вибори народних депутатів України». Про таку відмову Виконавець зобов’язаний негайно повідомити Замовника у письмовій формі. Така відмова у жодному разі не є порушенням умов даного Договору зі сторони Виконавця і Сторони негайно проведуть відповідні додаткові переговори щодо врегулювання ситуації, що склалася.
3.4. Виконавець зобов'язується:

3.4.1. Для проведення Рекламної кампанії приймати від Замовника Рекламний матеріал по акту прийому-передачі Рекламних матеріалів за адресою, погодженою Сторонами.

3.4.2. За дорученням Замовника і при виконанні ним умов п.п. 3.2.1., 3.2.2. Договору, розмістити (розклеїти) Рекламний матеріал відповідно до умов даного Договору та Додатків до нього:

3.4.2.1. по м. Києву протягом 3 (трьох) робочих днів від дати початку Рекламної кампанії або від дати Ротації Реклами, зазначеної Замовником;

3.4.2.2. по інших містах протягом 4 (чотирьох) робочих днів від дати початку Рекламної кампанії або від дати Ротації Реклами, зазначеної Замовником.

3.4.3. Протягом строку Рекламної кампанії забезпечувати належний технічний та естетичний стан Рекламоносіїв і розміщеного на їхніх Поверхнях Рекламного матеріалу.

3.4.4. Протягом 72 (сімдесяти двох) годин у не робочі дні усувати виявлені поломки/дефекти Рекламоносіїв (заміна ламп, ін.) і/або протягом 48 (сорока восьми) годин у робочі дні - усувати виявлені дефекти Рекламного матеріалу (підклеювання, заміна Рекламного матеріалу з числа резервних комплектів при їхній наявності), якщо більший термін не буде погоджений Сторонами в зв'язку з характером поломки/дефекту.

Якщо поломка/дефект Рекламного матеріалу (паперовий постер) викликані незаконними діями третіх осіб, роботи по їх усуненню (друк постеру та його монтаж) проводиться за рахунок Замовника.

3.4.5. При виявленні будь-яких дефектів Рекламного матеріалу в період підготовчих робіт до їхнього розміщення (розклеювання), а також у процесі розміщення (розклеювання) сповіщати про це Замовника. При цьому Виконавець не несе відповідальність за якість Рекламного матеріалу.

3.4.6. Надавати Замовникові Фотозвіт(и) про розміщення Рекламного(их) матеріалу(ів) на Поверхнях, включаючи Ротацію Реклами (кур'єром або електронною поштою) протягом 5 (п’яти) календарних днів після розміщення Рекламного матеріалу відповідно до п.п. 3.4.2. Договору, враховуючи строки по регіонам.

3.4.7. Якщо Рекламна компанія триває більше одного місяця, наступні Фотозвіти надаються 1 (один) раз на календарний місяць протягом 5 (п’яти) днів з наступного за днем отримання такої заявки.

3.4.8. Протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту закінчення кожного календарного місяця, наступного за місяцем проведення відповідної рекламної кампанії, передбаченої відповідним Додатком, надавати Замовнику для підписання належним чином оформлені два екземпляри Акта прийому-передачі наданих послуг. Замовник протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту одержання Актів зобов'язаний розглянути та підписати надані Акти. У випадку неотримання Виконавцем Акта прийому-передачі робіт (послуг) в зазначений термін та при відсутності письмової мотивованої відмови, послуги Виконавця вважаються наданими належним чином і прийнятими Замовником.
3.5. Сторони домовилися про наступне:

3.5.1. Освітлення Площин Рекламоносіїв, що освітлюються, здійснюється відповідно до графіка міського освітлення електромереж. Виконавець не несе відповідальності за відключення освітлення за рішенням центральних або місцевих органів виконавчої влади або організацій, що відповідають за енергопостачання міста (не пов’язане з виною Виконавця), у зв’язку з чим експонована Реклама на освітлюваних Площинах Рекламоносіїв не буде освітлюватися в темний час доби. Сума оплати Рекламної кампанії за даних обставин не змінюється.

3.5.2. Якщо протягом 10 (десяти) днів з дня закінчення проведення Рекламної кампанії, Замовник не надає Виконавцю інформацію про повернення Рекламного матеріалу, він підлягає утилізації. Рекламні матеріали, які наклеюються на Площини Рекламоносіїв поверненню не підлягають.

3.5.3. Строк експлуатації паперових Рекламних матеріалів для їх розміщення на Рекламоносіях становить 30 (тридцять) календарних днів, після чого при необхідності Виконавцем здійснюється поточний ремонт або заміна Рекламних матеріалів за додаткову плату.

3.5.4. Ротація Реклами здійснюється Виконавцем за додаткову плату, за погодженням Сторін.

3.5.5. Поклейка стікерів здійснюється Виконавцем за додаткову плату.

3.5.6. У кожному конкретному випадку не виконання зобов'язань за цим Договором, Сторони будуть враховувати усі форс-мажорні й інші обставини передбачені умовами даного Договору, які вони не могли контролювати і через які, вони не могли виконати свої зобов'язання, а також про те, що у випадку дострокового припинення даного Договору по зазначених обставинах вони будуть здійснювати розрахунки по факту виконаних зобов'язань на дату припинення Договору по таких обставинах протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати підписання акту звірення.
4. УМОВИ І ПОРЯДОК РЕЗЕРВУВАННЯ ПОВЕРХОНЬ РЕКЛАМОНОСІЇВ.

4.1. Виконавець надсилає Замовникові (на його запит) Адресну програму з переліком вільних Поверхонь на вказаний Замовником період майбутньої Рекламної кампанії, яка повинна бути розглянута Замовником протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин, якщо більший строк не буде узгоджено Сторонами додатково. При відсутності вільних Поверхонь Виконавець повідомляє про це Замовника засобами електронної пошти або факсимільного зв’язку.

4.2. По закінченні відбору вільних Поверхонь Рекламоносіїв Замовник надсилає підтвердження про резервування електронною поштою та Сторонами підписується Акт резервування.

4.3. Акт резервування надається Виконавцем Замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів після підтвердження бронювання на повний період. Замовник зобов’язується підписати представлений Виконавцем Акт резервування протягом 3-х робочих днів з моменту його представлення або письмово надати аргументовану відмову. Виконавець зобов’язаний розглянути пропозиції Замовника та прийняти відповідні заходи щодо врегулювання розбіжностей. Рекламна кампанія не може бути розміщена/пролонгована за відсутності підписаного обома сторонами Акту резервування на такий період, за 10 днів до початку Рекламної кампанії.

4.4. Акт резервування являє собою Додаток до Договору і є його невід'ємною частиною та діє до дати припинення Договору. Строк, зазначений в Акті резервування, який перевищує загальний строк дії Договору є недійсний, якщо Сторонами не буде продовжено загальний строк Договору.

4.5. Поверхні Рекламоносіїв вважаються зарезервованими Виконавцем для Замовника на строк майбутньої Рекламної кампанії, зазначений в кожному окремому Акті резервування, тільки з моменту підписання Сторонами Акту резервування та отримання Виконавцем на його рахунок суми передоплати, зазначеній в п. 5.3.1. даного Договору. У випадку, якщо зазначений документ не підписаний або сума передоплати у зазначений строк не надійшла, Поверхні вважаються не зарезервованими, і Виконавець має право здійснювати розміщення Рекламних матеріалів на таких Поверхнях на замовлення третіх осіб. В разі порушення строку передоплати, зазначеному в Договорі, Сторонами допускається перегляд переліку вільних Поверхонь станом на момент отримання Виконавцем передоплати, що зазначається у відповідному Акті резервування.
5. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ТА ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ РОБІТ (ПОСЛУГ).

5.1. Вартість послуг за Договором вказується Сторонами в Акті резервування. Ціна даного Договору визначається загальною сумою вартості послуг по проведенню Рекламних кампаній Замовника за Актами резервування.

5.2. Вартість кожної Рекламної кампанії не включає ПДВ (20%).

5.3. Розрахунки здійснюються на умовах попередньої оплати шляхом безготівкового перерахування коштів з поточного рахунку виборчого фонду на поточний рахунок Виконавця протягом 3 (трьох) днів після підписання Адресної програми (Додатку до договору) на підставі рахунку Виконавця.

5.4. Щомісячно під час проведення Рекламної кампанії, зазначеній в Акті резервування, Сторони підписують Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг), а у випадку якщо строк рекламної кампанії один календарний місяць або менше – то Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) підписується на дату закінчення періоду такої реклами. Виконавець направляє Замовникові для підписання 2 (два) екземпляри Акта здачі-прийняття робіт (надання послуг), підписаних Виконавцем, а Замовник протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту одержання Актів зобов'язаний надіслати Виконавцю один підписаний їм екземпляр Акта. У випадку неотримання Виконавцем Акта прийому-передачі робіт (послуг) в зазначений термін та при відсутності письмової мотивованої відмови, послуги Виконавця вважаються наданими належним чином і прийнятими Замовником.

5.7. Після закінчення Рекламної кампанії, кожна з Сторін має право вимагати від контрагента проведення звірення виконаних зобов'язань, що оформляється актом звірення виконаних зобов'язань.
6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ.

6.1. Договір є чинним з моменту його підписання Сторонами і діє до 24 години «26» жовтня 2012 року включно, але не раніше повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, передбачених даним Договором, а також Актами резервування, які є невід’ємною частиною цього Договору.

6.2. Договір припиняється після закінчення строку, на який його було укладено або у випадках, передбачених даним Договором.

6.3. Даний Договір може бути розірвано в цілому або в частині кожної зарезервованої Поверхні Рекламоносія(їв):

6.3.1. за згодою Сторін;

6.3.2. у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин;

6.3.3. за рішенням суду;

6.3.4. в інших випадках, передбачених Договором та чинним законодавством України.

6.4. Розірвання Договору будь-якою з Сторін в односторонньому порядку з підстав, не передбачених цим Договором та чинним законодавством України не допускається.

6.5. Припинення дії Договору, у тому числі дострокове, не звільняє Сторони від відповідальності за невиконання зобов’язань за даним Договором.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.

7.1. Санкції, які застосовуються до Замовника:

7.1.1 У випадку несвоєчасної оплати вартості робіт та послуг Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період прострочення, від суми боргу за кожен день порушення строку оплати. У випадку, якщо Замовник не здійснив оплату в зазначений в п. 5.3. Договору строк, Виконавець має право не починати Рекламну кампанію., або по завершенню оплаченого Замовником строку розміщення Рекламних матеріалів призупинити та/або припинити Рекламну кампанію, що почалася, в тому числі шляхом заклеювання плакатів Замовника, або зняття Рекламних матеріалів, що не звільняє Замовника від зобов’язань щодо оплати Рекламної кампанії. В цьому випадку Виконавець має також право здійснювати продаж таких Поверхонь іншим Замовникам, та розміщувати на Рекламоносіях Рекламні матеріали інших Замовників.

7.1.2 Замовник несе повну відповідальність за відповідність змісту Реклами у Рекламних матеріалах чинному законодавству України. У випадку виникнення у зв'язку зі змістом Рекламних матеріалів претензій, суперечок, позовів, застосуванням штрафних санкцій з боку третіх осіб та/або Органів, Замовник розглядає й розв'язує ці питання самостійно, без залучення Виконавця, а також в розумний строк компенсує Виконавцеві в повному обсязі всі документально підтверджені збитки та/або витрати (в тому числі сплачені Виконавцем штрафні санкції), що виникли у зв'язку з пред'явленням таких претензій/вимог/позовів. У цьому випадку Виконавець має також право, попередньо повідомивши про це Замовника, демонтувати Рекламні матеріали, або за узгодженням з Замовником здійснити Ротацію. При цьому суми, сплачені Виконавцеві на підставі цього Договору Замовникові не повертаються; а у випадку, якщо такі суми не були сплачені Замовником – він зобов’язаний сплатити вартість Рекламної кампанії, вказану в відповідному Акті резервування.
7.2. Санкції, які застосовуються до Виконавця:

7.2.1. У випадку порушення Виконавцем строків надання фотозвітів або ненадання фотозвітів за даним Договором, додатково до інших санкцій, передбаченим даним Договором, Замовник має право стягнути з Виконавця штраф у розмірі 10 % від вартості відповідної рекламної кампанії, по якій не наданий фото звіт, за кожний факт прострочення надання/ненадання відповідних фотозвітів.

7.2.2. Виплата штрафних санкцій, зазначених у даному Договорі, не звільняє Виконавця від виконання своїх зобов'язань за цим Договором в натурі.

7.2.3. Зазначені у п.п. 7.2.1.,7.2.2. Договору санкції можуть застосовуватися Замовником, за умови виконання ним зобов'язань по оплаті за період, на який приходиться не виконання зобов'язань Виконавцем.

7.2.4. Виконавець не несе матеріальну відповідальність у випадку крадіжок, або умисного знищення Рекламних матеріалів зі сторони третіх осіб.
7.3. Інша відповідальність сторін:

7.3.1. Жодна з Сторін не може нести відповідальність за невиконання та(або) несвоєчасне виконання своїх обов'язків за Договором, якщо таке невиконання та несвоєчасне виконання знаходиться у причинному зв’язку з невиконанням або несвоєчасним виконанням договірних обов’язків іншою Стороною цього Договору.

7.3.2. Припинення Договору, у т.ч. шляхом його розірвання, не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце протягом строку дії Договору.
8. ОСОБЛИВІ УМОВИ

8.1. Кожна Сторона приймає на себе зобов’язання зберігати конфіденційність щодо інформації, отриманої в результаті виконання зобов’язань за даним Договором.

8.2. Передача конфіденційної інформації третім особам, її опублікування чи розголошення іншим способом може здійснюватись тільки за письмовою згодою іншої Сторони, за винятком письмової вимоги Органів (у рамках їх компетенції).

8.3. Претензії Органів пов’язані із змістом Реклами Замовник вирішує самостійно. Претензії Органів, пов'язані з дозвільною документацією на установку Рекламоносіїв, Виконавець вирішує самостійно. При цьому, сторони Договору зобов'язуються негайно письмово (по факсимільному зв'язку або іншим способом) повідомити контрагента про запити та/або рішення Органу.

8.4. Будь-які претензії Замовника, пов'язані з незадовільним проведенням Рекламної кампанії, приймаються Виконавцем виключно у письмовому вигляді.

8.5. Протягом строку дії Договору Сторони підтримують оперативний зв'язок один з одним по контактним телефонам/факсам, зазначеним у ст. 13. Договору.
9. ГАРАНТІЇ.

9.1 Замовник гарантує що Реклама, яка буде розміщена на Поверхнях, не є недостовірною, викривленою, неетичною або наклепницькою або іншим чином не є незаконною інформацією, а також не порушує права 3-х осіб, що охороняються законом і підтверджує:

9.1.1. наявність належних прав та ліцензій на використання у Рекламних матеріалах імен та зображень, назв громадських або (та) політичних організації, товарних знаків, знаків обслуговування, матеріалів, захищених авторським правом, що охороняється міжнародними та національними правовими нормами, а також дійсність та достовірність свідоцтв, ліцензій та сертифікатів, інформація про які міститься в Рекламних матеріалах;

9.1.2. відповідність експонованої Реклами вимогам Закону України «Про вибори народних депутаті України», Закону України "Про рекламу" та не суперечність Реклами Закону України “Про захист суспільної моралі”.

9.2. Виконавець гарантує Замовникові проведення Рекламної кампанії на Поверхнях Рекламоносіїв, установлених на підставі належним чином оформленої дозвільної документації.

9.3. З метою забезпечення належного виконання п. 9 Договору Сторонами підписується Додаткова угода до Договору по кожній окремій Рекламній кампанії.
10. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОР).

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань за цим Договором, якщо таке невиконання є наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажор), які виникли після підписання Сторонами даного Договору.

10.2. Під терміном "обставини непереборної сили" для цілей даного Договору Сторони розуміють надзвичайні події або обставини, які не могли бути передбачені та/або відвернені Сторонами доступними їм засобами, а саме: стихійні лиха (пожежі, повені, землетруси, зсуви тощо); несприятливі погодні умови стихійного характеру (урагани і т.ін.); дорожні інциденти; хвилювання й бунти, військові маневри та/або бойові дії; мобілізація; епідемії; вандалізм; терористичні акти; нормативні акти, видані органами державної влади та місцевого самоврядування; аварії в електричних мережах та/або відсутність електроенергії в таких мережах з інших причин, непов'язаних з Виконавцем, якщо такі обставини перешкоджають виконанню умов цього Договору, всі інші події, які будуть визнані обставинами непереборної сили. Настання форс-мажорних обставин підтверджується довідкою компетентного державного органу чи установи (або діючими законами чи нормативними актами України).

10.3. Якщо обставини непереборної сили будуть тривати більше 2 календарних місяців, кожна із Сторін в односторонньому порядку має право відмовитися від подальшого виконання своїх зобов'язань за цим Договором, письмово попередивши про це іншу Сторону не менш ніж за 15 календарних днів. При цьому Сторони здійснюють розрахунки за даним Договором по факту виконаних зобов'язань на дату його розірвання, що оформляється Актом звірки виконання взаємних зобов'язань.

10.4. Зміни в Адресній програмі, Акті резервування з причин, незалежних від Виконавця, а саме: зміна містобудівельної ситуації, реконструкція місця розташування спеціальної конструкції, прирівнюються до форс-мажорних. Зміни фіксуються у відповідному додатку до договору. Такі зміни не вважаються Сторонами порушенням виконання умов цього Договору. При цьому Виконавець за домовленістю з Замовником розміщує відповідні Рекламні матеріали на інших еквівалентних Рекламоносіях на строк дії таких обставин, або при відсутності інших вільних Рекламоносіїв, оплата Замовником за розміщення Реклами на цей період не проводиться.

10.5. Не є форс-мажорними обставинами законні дії Органів, наслідком чого є припинення Рекламної кампанії через порушення стороною Договору, чинного законодавства України.
11. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ.

11.1. Усі спори і розбіжності, що можуть виникнути в процесі виконання даного Договору чи в зв'язку з ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами або їх уповноваженими представниками.

11.2. Усі спори між Сторонами, з яких не було досягнуто згоди, вирішуються в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору, у порядку визначеному чинним законодавством України.
12. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ.

12.1. Даний Договір складений українською мовою у двох автентичних примірниках, кожний що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної з Сторін. Правовідносини Сторін не врегульовані даним Договором, регулюються чинним законодавством України.

12.2. Всі додатки до цього Договору, додаткові угоди Сторін є його невід`ємною частиною і мають однакову юридичну силу для Сторін.

12.3. Після підписання даного Договору всі попередні переговори за ним - листування, попередні угоди та протоколи про наміри з питань, що так чи інакше стосуються даного Договору, втрачають юридичну силу.

12.4. Жодна з Сторін не має права передавати свої права за даним Договором третій Стороні без письмової згоди іншої Сторони.

12.5. Сторони дійшли згоди, що факсимільні копії документів, передані (прийняті) в процесі виконання даного Договору, мають юридичну силу до моменту передачі (одержання) їх оригіналів.

12.6. Усі права й обов'язки обох Сторін, що випливають з цього Договору, повною мірою переходять до юридичних правонаступників Сторін.
13. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН.


ВИКОНАВЕЦЬ:
СПД ФО ШАПОВАЛОВ А.А.

ЄДРПОУ 2855000458

Р/р 26005053700588 в ЛФ КБ "Пріватбанк"

МФО 304795

Адреса 91050, м. Луганськ, кв. Комарова, б. 28, кв. 8

Не є платником податку на прибуток на загальних підставах


ЗАМОВНИК:
Політична партія «Зелені»

ЄДРПОУ 36036508

п/р 264140282533 в КРД ПАТ„Райффайзен Банк Аваль”,

МФО 322904

Адреса: 04071 м. Київ, вул. Хорива,25/12

Неприбуткова організація



СПД ФО __________________ /Шаповалов А.А./

М.П.


Розпорядник поточного

рахунку виборчого фонду _____________Євдокимова О.М.





Схожі:

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ІНТЕРНЕТ ПОСЛУГ
П. П. "Інтер Д. С.", надалі за текстом «Провайдер», опубліковує даний Договір про надання Інтернет послуг (далі по тексту «Договір»),...
ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ
...
ПРО НАДАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ
Сторони", а кожна окремо "Сторона") уклали цей Договір про надання юридичних послуг (надалі іменується "Договір") про наступне
Порядок надання Послуг та бронювання рекламної площі

Про надання послуг підключення та доступу до мережі Internet/Batyevka. Net
Абонент), разом іменуються «Сторони», а кожна окремо «Сторона» уклали цей Договір про надання послуг підключення та доступу до мережі...
ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти
Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття...
ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти
Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття...
ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти
Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття...
Договір про надання послуг
Наведена нижче інформація є пропозицією укласти договір на абонентське обслуговування. Сплата першого рахунку є Вашою згодою укласти...
Договір № Про надання послуг по прибиранню

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка