АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ за 9 місяців 2012 року


Скачати 138.7 Kb.
Назва АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ за 9 місяців 2012 року
Дата 02.04.2013
Розмір 138.7 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи


АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ

за 9 місяців 2012 року
Станом на 1.11.2012 року в управлінні районної ради перебуває 14 об’єктів спільної власності територіальних громад району. Основним завданням відділу забезпечення повноважень щодо управління об’єктами спільної власності територіальних громад району є реалізація рішень районної ради у сфері управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селища та перебуває в управлінні районної ради.

Значне місце у діяльності відділу у звітному періоді відводилося роботі по вдосконаленню системи управління об’єктами – підприємствами, установами спільної власності територіальних громад району. Вживалися заходи щодо виконання завдання по виготовленню технічної документації на нерухоме майно та оформлення документів на право користування земельними ділянками. Протягом звітного періоду були виготовлені свідоцтва про право власності на об’єкти нерухомості територіальних громад сіл та селища району балансоутримувачами яких є Новоушицький районний будинок дитячої творчості, редакція газети «Наддністрянська правда», Новоушицька районна бібліотека, Новоушицька центральна аптека №20, Новоушицький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Продовжується робота по виготовленню правоустановчих документів на земельні ділянки, які знаходяться під будівлями Новоушицької центральної районної лікарні, Новоушицької центральної районної аптеки №20, редакції газети «Наддністрянська правда», Новоушицького територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), Новоушицького районного центру кінообслуговування населення, Новоушицького районного будинку культури і мистецтв. Надано дозвіл на проведення експертних оцінок приміщень, що належать до спільної власності територіальних громад району, виготовлено проектно-кошторисну документацію на здійснення ремонтних робіт Новоушицького районного будинку дитячої творчості, Новоушицької центральної районної бібліотеки, Новоушицького районного будинку культури і мистецтв, Новоушицького територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та Новоушицької центральної районної аптеки.

З метою забезпечення системного обліку і ведення єдиної бази даних об’єктів спільної власності територіальних громад сіл та селищ району, рішенням районної ради від 10 листопада 2011 року №22-6/2011 затверджено Перелік об’єктів спільної власності територіальних громад сіл та селища району, управління якими здійснює районна рада.

З метою впорядкування орендних відносин рішенням районної ради від 30 грудня 2011 року №1-п/2011 затверджено Положення про оренду майна спільної власності територіальних громад Новоушицького району, яким врегульовано питання передачі в оренду майна, порядку розрахунків за оренду, порядку використання орендної плати. Цим же рішенням районної ради затверджено Порядок проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад району, Примірний договір оренди індивідуально визначеного майна спільної власності територіальних громад району.

Рішеннями районної ради від 1 липня 2010 року №2 затверджено Типову форму контракту з керівниками підприємств, установ, організацій, що належать до спільної власності територіальних громад району; від 27 січня 2011 року №7 – Типовий статут комунального підприємства Новоушицької районної ради та від 8 вересня 2011 року №7-5/2011 – Порядок списання матеріальних цінностей з балансу об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища району.

За відповідний період проведено шість засідань постійно діючої балансової комісії. На яких розглядалися звіти керівників про фінансову та виробничо-господарську діяльність, листи керівників про надання дозволу на здачу в оренду об’єктів комунальної власності, списання майна, тощо. По всіх зверненнях керівників комунальних підприємств прийнято відповідні рішення.

Проведено дві наради з керівниками комунальних підприємств по питаннях виготовлення правоустановчих документів на приміщення та державних актів на земельні ділянки комунальних підприємств; виконання закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; впорядкування орендних відносин майна спільної власності територіальних громад району; порядок списання майна об’єктів спільної власності територіальних громад сіл та селища району; порядок розподілу орендної плати між балансоутримувачем та районним бюджетом; здійснення контролю за термінами укладання договорів оренди та страхування.

З початку року надано дозвіл Новоушицькій центральній районній лікарні на передачу в оренду двох кімнат площею 16,3 кв.м. Надано дозвіл ПП Баранюк В.М. на проведення ремонту частини орендованого приміщення.

Зараз на обліку підприємств та установ, в оперативному управлінні або в господарському віданні яких знаходиться майно спільної власності територіальних громад, укладено 45 договорів оренди нерухомого майна загальною площею майже 2,9 тис. кв. м. За 9 місяців 2012 року орендарями сплачено орендних платежів на 79 тис. грн. Місячна сума надходжень від оренди склала понад 8,8 тис. грн. За очікуваними даними, сума орендних платежів за наступні 3 місяці має скласти 27 тис. грн. Мінімальна орендна плата нерухомого майна становить 1 грн., максимальна – 897 грн. (частина майстерні Новоушицького територіального центру соціального обслуговування; орендар – філія «Новоушицький хлібокомбінат» ТОВ Агробізнес) Здійснюється робота по наповненню районного бюджету (30% орендної плати спрямовується до районного бюджету).

Додаткові надходження коштів, отриманих шляхом передачі нерухомого майна в оренду, спрямовуються на покращення матеріально-технічної бази підприємств та установ і для забезпечення надійної експлуатації будівель.

Новоушицький районний будинок дитячої творчості здійснює свою діяльність, керуючись Законами України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про загальну середню освіту», положенням «Про позашкільний навчальний заклад» та іншими нормативними актами, Статутом будинку дитячої творчості, які визначають державну політику в галузі позашкільної освіти, її правові, організаційні, освітні та виховні засади.

У будинку дитячої творчості діють 39 гуртків, у яких навчаються 800 дітей яких обслуговують 28 педагогічних працівника. На протязі звітного періоду виготовлено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування в особі Новоушицької районної ради. Будинок дитячої творчості здає в оренду приміщення танцювального залу площею 108 м. кв., балансова вартість якого складє 21924,49 грн. договір оренди приміщення підписаний з ПП Боднарем Б.Б. та ПП Нагаєвським В.В. Орендна плата становить 325 грн в місяць (225 грн – Боднар, 100 грн – Нагаєвський).

Пріоритетними цілями будинку дитячої творчості є:

- створення умов для забезпечення змістовного дозвіллядітей та учнівської молоді шляхом підвищення ролі позашкільного закладу як координаційногоо центру виховної та організаційно-масової роботи в селищі, районі;

- проведення роботи по пошуку, розвитку і підтримці обдарованої молоді;

- покращення матеріального забезпечення роботи гуртків.

Приміщення будинку дитячої творчості потребує капітального ремонту та газифікації. На даний час виготовлена проектно-кошторисна документація на проведення ремонтних робіт.

Струзький міжшкільний навчально-виробничий комбінат забезпечує потреби учнів загальноосвітніх навчальних закладів у профорієнтації, допрофесійній та професійній підготовці. На даний час навчання проводиться по таких спеціальностях:

  • автосправа – професійна підготовка;

  • швейна справа – допрофесійна підготовка;

  • оператор комп’ютерного набору – допрофесійна підготовка.

На 1 жовтня 2012 року навчається 105 учнів. Вартість основних засобів станом на 1.10.2012 року складає 359069 грн.

Основним завданням комбінату залишається надання якісної освіти учням. Розширення коло спеціальностей, заохочення більшої кількості учнів для здобуття робітничих професій.

В зв’язку з отриманням комп’ютерного класу є можливість надати більш якісну освіту учням МНВК, проте виникає проблема встановлення необхідних комп’ютерних програм (ліцензійних), через відсутність коштів. Гостро стоїть питання подальшого навчання водіїв транспортних засобів у зв’язку з відсутністю необхідної матеріальної бази. Частина основних засобів непридатна для подальшої експлуатації.

Новоушицька дитяча музична школа працює в режимі навчально-виховного процесу, відповідно до програм затверджених міністерством культури та туризму, плану роботи школи на навчальний рік. В цьому навчальному році в школі навчається 260 учнів з райцентру та переважної більшості сіл району, з якими займаються 19 висококваліфікованих працівників.

В дитячій музичній школі проведено роботу по заміні вікон на металопластикові, через відсутність коштів дана робота була припинена, проте на даний час за рахунок плати за навчання здійснено заміну 4 вікон, проведено поточний ремонт шкільного приміщення та котельні. Є проблема з постачання води в систему обігріву школи. Необідно виготовити дозвільну документацію на підведення води з селищної мережі. По даному питанню приймаються відповідні рішення.

В Новоушицькій районній дитячо-юнацькій спортивній школі на даний час функціонують 11 секцій з таких видів спорту: футбол, волейбол, вільна боротьба, боротьба самбо, карате-до, пауерліфтингу, ручного м’яча, спортивного туризму, баскетболу, де займаються 236 учнів в 19 групах початкової та попередньо-базової підготовки.

Рішенням районної ради від 6 вересня 2012 року №10-9/2012 майно і споруди Новоушицької районної дитячо-юнацької спортивної школи передано на праві оперативного управління відділу освіти Новоушицької райдержадміністрації.

На балансі Новоушицької районної ДЮСШ знаходяться основні фонди, вартість яких складає 1061787 грн. ДЮСШ здає в оренду приміщення роздягальні площею 26,13 м. кв., договори оренди підписані з ПП Ломачинською Л.В. та ПП Самсонович І.А. (орендна плата становить 163,31 грн. на місяць), а також частину приміщення фізкультурно-оздоровчого комплексу площею 36,5 м. кв., договір оренди підписаний з ПП Візнюк Л.І. (орендна плата становить 421.56 грн. на місяць).

В звітному періоді здійснено ремонт приміщення фізкультурно-оздоровчого комплексу, зокрема проведено настил даху, пофарбовано зовнішні стіни. Проведено роботу по зміцненню матеріально-технічної бази ДЮСШ, відкрито спортивні секції спортивного туризму, ручного м’яча, баскетболу.

Завданнями ДЮСШ є:

- покращення сприянню розвитку спорту, особливо серед дітей навчально-виховних закладів району;

- відбір дітей, що мають гарні спортивні задатки в секції ДЮСШ;

- участь кращих вихованців спортивної школи у внутрішньошкільних, районних, обласних, республіканських змаганнях.

Новоушицьким районним будинком культури та мистецтв протягом 9 місяців 2012 року підготовлено та проведено більше 130 культурно просвітних масових заходів які відвідали близько 17 тис. глядачів.

Методичним кабінетом РБКМ здійснювалась координація роботи сільських ЗККТ, надавалась методична та практична робота допомога безпосередньо на місцях, щодо планування, обліку роботи, оформленні клубної інформації, підготовки та та проведення культурно-масовихзаходів.

РБКМ здає в оренду частину приміщення площею 18 м. кв., договір оренди підписаний з ПП Маярчаком М.М. (орендна плата становить 50 грн. на місяць).

Новоушицькою районною централізованою бібліотечною системою за 9 місяців 2012 року залучено 3422 читачів, їм видано 42449 примірників книг та періодичних видань. Організовувались та проводились заходи до відзначення ювілейних та історичних дат письменників і державних діячів. Діє пункт вільного доступу до мережі Інтернет. Відкрито пункт доступу громадян до офіційної інформації органів влади. Впродовж 9 місяців 2012 року надано платних вослуг на суму 2339 тис. грн.

В діяльності центральної районної бібліотеки є ряд невирішених питань: необхідний капітальний ремонт покрівлі приміщення ЦРБ – згідно проектно-кошторисної документації – 120 тис. грн., встановлення пожежної і охоронної сигналізації – 30 тис. грн. Невирішеним залишається питання про земельну ділянку на якій розташована ЦРБ.

Новоушицький районний історико краєзнавчий музей налічує 2276 експонатів. За 9 місяців 2012 року музей відвідало 1030 відвідувачів, проведено 4 виставки, 80 екскурсій, 11масових заходів. За 9 місяців 2012 року за основним видом діяльності виконано план платних послуг на 1148 грн. Музей спрямовує свою роботу на поповнення фондів; повну звірку обліку фондів; впровадження нових форм і методів роботи по залученню відвідувачів.

Новоушицький районний центр кінообслуговування населення протягом 9 місяців 2012 року надав послуги відеопоказу пересувною кіновідеопроекційною системою 12 населеним пунктам району. Одержано виторгу від відеопоказу – 3400 грн.

Частина приміщень кінотеатру здана в оренду – 386,82 м. кв., з них: ПП Гайдук С.І. – 71,1 м. кв. (орендна плата становить 310 грн. на місяць); ПП Бичков Г.Л. – 18 м. кв. (орендна плата становить 211 грн. на місяць); ПП Мазур В.В. – 54,16 м. кв. (орендна плата становить 653 грн. на місяць); ПП Кравецький В.А. – 54,19 м. кв. (орендна плата становить 644,62 грн. на місяць); ПП Бичков Г.Л. – 18 м. кв. (орендна плата становить 211 грн. на місяць); Головне управління юстиції – 182,25 м. кв. (орендна плата становить 1 грн. на рік); Хмельницька філія «Приватбанк» - 5 м. кв. (орендна плата становить 300 грн. на місяць); ПАТ «Брокбізнесбанк» - 1,4 м. кв. (орендна плата становить 300 грн. на місяць).

Проведено ремонт підлоги великого глядацького залу на суму 43 тис.грн.

Пріорітетними завданнями Новоушицького районного центру кінообслуговування населення є організація роботи по широкому використанню кіновідеофільмів у моральному і естетичному вихованні, культурному відпочинку населення; охоплення кінопоказом більшості населених пунктів району.

Фінансово-господарська діяльність редакції газети «Наддністрянська правда» за звітний період проводилася відповідно до Програми підтримки та розвитку районної газети «Наддністрянська правда» та кошторису редакції.

За 9 місяців 2012 року випустила 76 номерів газети. Загальний тираж склав 127390 екземплярів. Тираж одного випуску складає в середньому за місяць 3365 примірників. Від передплати газети редакція отримала 167118 грн., від реклами, яка надійшла від юридичних осіб - 40578 грн., а від фізичних осіб – 39372 грн. Дотації від засновників становили 47 тис. грн.

У звітному періоді проведено косметичний ремонт приміщення редакції, здійснено заміну вікон та дверей на металопластикові. Редакція здає в оренду частини приміщення: ПП Брезіцькому Л.М. площею 22,83 м. кв. (орендна плата становить 252,82 грн. на місяць); ПП Маковській Н.Г. площею 33,7 м. кв. (орендна плата становить 622,79 грн. на місяць); ПП Островській С.М. площею 8,1 м. кв. (орендна плата становить 59,88 грн. на місяць); ПП Кохану М.В. площею 28,1 м. кв. (орендна плата становить 400 грн. на місяць); ПП Баранюк В.М. площею 17,8 м. кв. (орендна плата становить 65,8 грн. на місяць); ПП Божинському А.М. площею 50,7 м. кв. (орендна плата становить 218,7 грн. на місяць); Новоушицькій районній організації «Народна партія» площею 47,9 м. кв. (орендна плата становить 546,84 грн. на місяць); а також нежитлове приміщення площею 26,5 м. кв. – Новоушицькому територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за 1 грн. на рік.

Основне завдання, яке стоїть перед колективом – збільшення кількості тиражу газети та надходжень від реклами.

Джерелами формування трудового архіву Новоушицького району на сьогодні є 68 фондів, що налічують близько 18 тис. справ. Одним із важливих завдань роботи трудового архіву стоїть прийняття документів з особового складу від господарств та підприємств району, видача довідок про заробітну плату та відпрацьовані трудодні на сільськогосподарських підприємствах та установах, довідок про стаж роботи громадянам при досягненні ними пенсійного віку, довідки про реорганізацію ліквідованих підприємств та установ району.

За 9 місяців 2012 року до архіву надійшло 494 звернення від громадян та організацій району. Видано 1375 довідки, з них 249 – тематичні, та 1126 соціально-правового характеру.

Трудовий архів здає в оренду частину приміщення адміністративної будівлі: ПП Ковальському П.П. площею 49,3 м. кв. (орендна плата становить 400 грн. на місяць); ПП Чернявській В.П. площею 22,7 м. кв. (орендна плата становить 300 грн. на місяць); Головному управлінню юстиції у Хмельницькій області площею 135,9 м. кв. за 1 грн. в рік.

Завданнями роботи трудового архіву на на 2013 рік є: прийняття документів з особового складу від господарств та підприємств району, які знаходяться на стадії ліквідації; покращення матеріально-технічної бази архіву; проведення поточного ремонту архівосховища та коридорів приміщення; вдосконалення опалювальної системи.

Новоушицьким територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надано 244935 різних видів послуг. Обслужено 672 громадяни похилого віку. Середньооблікова чисельність працівників – 103 особи. Успішно працюють такі відділення як: соціальної допомоги в дома, соціально-побутової адаптації, соціально-медичних послуг, організації надання адресної натуральної та грошової допомоги.

1 листопада на базі Новоушицького територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), при відділені соціально-медичних послуг відкрито галокомплекс, який вміщує штучну соляну кімнату та фіто-бар.

Вартість основних фондів станом на 1 жовтня 2012 року складає 2467294 грн. Новоушицький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) здає в оренду філії «Новоушицький хлібокомбінат» ТОВ Агробізнес частину майстерні, площею 299 м. кв. (орендна плата становить 897 грн. на місяць); аварійно-рятувальному загону спеціального призначення у МНСУ в Хмельницькій області – вагон-будинок, площею 18 м. кв. (орендна плата становить 1 грн. на рік); центральній районній лікарні – приміщення колишнього фтизіатричного відділення, площею 88,4 м. кв. (орендна плата становить 1 грн. на рік); районній державній санітотарно-епідеміологічній станції - приміщення колишнього фтизіатричного відділення, площею 87,9 м. кв. (орендна плата становить 1 грн. на рік); Абраменко О.П. – нежитлове приміщення, площею 26,5 м. кв. – безкоштовно.

Основними завданнями, що стоять перд підприємством є: покращення матеріально-технічної бази; відкриття сільських відділень в с. Мала Стружка та с. Куражин.

Мережа закладів охорони здоров’я в районі складається з Новоушицької центральної районної лікарні, 4 амбулаторій загальної практики сімейної медицини та 45 фельдшерсько-акушерських пунктів. Ліжковий фонд стаціонарних відділень ЦРЛ складає 170 ліжок. У 2012 році на базі приймального відділення швидкої медичної допомоги створено відділення екстреної невідкладної медичної допомоги, що покращило якість надання невідкладної медичної допомоги.

ЦРЛ надає в оренду Баранюк В.М. частину підвального приміщення, площею 15,4 м. кв. (орендна плата становить 16,95 грн. на місяць); Новоушицькій центральній районній аптеці №20 частину приміщення лікувального приміщення корпусу№20, площею 20 м. кв. (орендна плата становить 1 грн. на рік); Новоушицькій центральній районній аптеці №20 частину поліклінічного приміщення, площею 18 м. кв. (орендна плата становить 1 грн. на рік); ПП Наконечному М.С. частину поліклінічного приміщення, площею 20 м. кв. (орендна плата становить 165,10 грн. на місяць); ПП Ломачинській Л.В. частину приміщення, площею 23 м. кв. (орендна плата становить 105,48 грн. на місяць); ПП Дзюбі У.А. частину приміщення, площею 9 м. кв. (орендна плата становить 247,65 грн. на місяць); ТОВ ХОВП «Медтехніка» приміщення магазину, площею 80 м. кв. (орендна плата становить 700 грн. на місяць); Зеленокуриловецькій сільській раді частину приміщення, площею 205,3 м. кв. (орендна плата становить 1 грн. на рік); ТОВ «Олтон» частину приміщення, площею 16,3 м. кв. (орендна плата становить 353,17 грн. на місяць).

Проблемними питаннями які потребують вирішення є: реформування галузі; покращення матеріально-технічної бази закладів; покращення діагностичної бази.

Комунальне підприємство «Новоушицька центральна районна аптека №20» здійснює соціальні функції через відпуск медикаментів з 5% знижкою пільговим категоріям населення та пенсіонерам. Проводить відпуск ліків за бюджетні кошти з 10% націнкою, забезпечує ліками населення сільської місцевості через мережу 42 фельдшерсько - акушерських та 2 сільських аптечних пунктів. Загальний товарообіг аптеки за 9 місяців 2012 року склав 3629 тис. грн. Доходи аптеки від реалізації медикаментів склали 677,6 тис. грн. За 9 місяців 2012 року було сплачено: 6,3 тис. грн. податку на додану вартість, 25,3 тис. грн. податку на прибуток, 120,8 тис. грн. відрахувань до пенсійного фонду, 54 тис. грн. прибуткового податку. Загальна сума сплачених податків і зборів -205 тис. грн. Завданнями, які стоять перед аптекою є зменшення кредиторської заборгованості перед ПП «Конекс» та збільшення прибутковості аптеки; недопущення збитковості від господарської діяльності.

Новоушицьким спеціалізованим лісомисливським підприємством “Поділля” проведено посадку л/к на площі 11,8 га. цінними лісовими породами (дуб, ясень, сосна), також проведено догляд за л/к на площі 20 га. на даному підприємстві працює 18 чоловік, середньомісячна заробітна плата працівника складає 1650 грн. Обсяг реалізації продукції за 9 місяців 2012 року склав 560 тис. грн. Новоушицьким спеціалізованим лісомисливським підприємством “Поділля” за 9 місяців 2012 року сплачено податків та зборів на суму 141 тис. грн., в тому числі до державного бюджету – 120 тис. грн., до місцевого – 21 тис. грн.



Головний спеціаліст відділу забезпечення повноважень щодо управління об’єктами спільної власності територіальних громад району

І.М. Космак


Схожі:

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Нікополя на 2012 рік робота виконавчих органів міської ради, організацій та установ, комунальних та промислових підприємств міста...
Про хід виконання Програми соціально-економічного розвитку Новомиргородського...
Протягом 9 місяців 2010 року діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, організацій...
Аналіз роботи промислових підприємств міста за підсумками 9 місяців 2012 року
За даними Головного управління статистики у Запорізькій області за січень-вересень 2012 року промисловими підприємствами міста реалізовано...
Чому по окремим видам продукції і послуг комунальних підприємств...
Для визначення планової суми дотації, яка надійде з місцевого бюджету комунальному підприємству, необхідно знати
До відома усіх підприємств, установ та організацій області!
З  01. 01. 2012 р набуває чинності ДК 016: 2010 «Державний класифікатор продукції та послуг» (ДКПП)
2001-2002 РОКИ
Основною метою приватизації у 2001-2002 роках с створення умов для сприяння підвищенню ефективності діяльності підприємств, установ,...
Аналіз роботи промислових підприємств міста за підсумками першого півріччя 2012 року
Бердянську займаються 29 підприємств. За січень-червень 2012 року промисловими підприємствами міста реалізовано промислової продукції...
Найменування платника збору (підприємств, установ, організацій)

Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Ання води на полив садів, городів, присадибних ділянок, квітників, інших зелених насаджень, тротуарних доріжок і споруд, розташованих...
Аналіз регуляторного впливу
Кременчуцької міської ради Полтавської області “Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів для підприємств, установ...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка