|
Скачати 100.46 Kb.
|
З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ДИСЦИПЛІНИ "ІНФОРМАТИКА ТА КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНІКА" В.О. Воронов м. Хмельницький, Хмельницький економічний університет [email protected] Сучасний етап розвитку людства характеризується глобалізацією та інтеграцією світових соціально-економічних процесів, формуванням єдиного інформаційно-освітнього простору, інтернаціоналізацією освітнього ринку. Поява і посилення цих ознак – результат переходу від постіндустріального до інформаційного суспільства. Процеси європейської інтеграції охоплюють дедалі більше сфер життєдіяльності, включно вищу освіту. Україна чітко визначила орієнтир на входження в освітній і науковий простір Європи, здійснює модернізацію освітньої діяльності в контексті європейських вимог, дедалі наполегливіше працює над практичним приєднанням до Болонського процесу.[3] В зв’язку з процесом євроінтеграції освіти в багатьох вузах нашої держави розпочато процес переходу на європейську систему освіти згідно Болонського процесу. Дана проблема вже широко розглядається у вузах. Болонський процес, як відомо, спрямований на перетворення Європи на найбільш конкурентоспроможний і розвинутий освітній простір у світі. Болонською декларацією, яку підписали європейські міністри освіти 1999 року, передбачено реалізацію багатьох ідей і перетворень. Передусім, це формування єдиного, відкритого європейського простору у сфері освіти, впровадження кредитних технологій на базі європейської системи трансферу кредитів, стимулювання мобільності і створення умов для вільного пересування студентів, викладачів, науковців у межах європейського регіону, прийняття системи освітньо-кваліфікаційних рівнів, яка складається з двох циклів, спрощення процедури визнання кваліфікацій, що сприятиме працевлаштуванню випускників і студентів на європейському ринку праці, розвитку європейської співпраці в сфері контролю за якістю вищої освіти та підсилення європейського виміру освіти. [4] Важливою проблемою, що стоїть перед викладачами вузів є проблема оцінювання студентів при вивченні дисциплін. Оскільки з кожним роком покращується матеріально-технічно забезпечення комп’ютерною технікою в міських школах і значно відстають сільські школярі, не так через брак сучасної техніки, як через відсутність кваліфікованих вчителів інформатики, перед вищою школою постає проблема в вирівнювання знань студентів на особливо на першому році навчання. Тому серед студентів першого курсу нашого вузу велика кількість студентів мають фрагментарні знання з інформатики. Завданням викладача є: необхідність зацікавити кращих студентів, які фактично знайомі з основами інформатики; познайомити сільських вступників з основами інформатики та дати основну масу знань курсу. Тому важливо роль відіграє вміння викладача дати посильні завдання для студентів та прозора система оцінок, що надає студентам можливість реально оцінювати власні знання та при потребі попрацювати додатково, щоб наздогнати товаришів, які мають базу зі шкільної лави. Досвід впровадження кредитно модульної системи дозволяє: - більш раціонально поділити навчальний матеріал на модулі; - використання більш широкої шкали оцінок; - стимулювання систематичної роботи студентів протягом навчального семестру; - підвищення об’єктивності в оцінювання знань студентів; - запровадження конкуренції в навчанні; - розвиток творчих здібностей студентів. З досвіду проведення та оцінювання циклу лабораторних робіт з предмету Інформатика та комп’ютерна техніка: Навчання розбито на 3 семестри, 10 модулів. Відповідно І семестр – 3 модулі, ІІ семестр – 3 модулі та ІІІ семестр – 4 модулі. Кожний модуль завершається модульним контролем. І та ІІ семестр є заліковим, в кінці ІІІ семестру студенти здають екзамен за весь курс, тобто 3 семестри. Відповідно сума балів за практичний цикл ІІІ семестру 40 балів і 60 балів, сума балів екзамену, що включає матеріал всіх 3 семестрів. РОЗПОДІЛ БАЛІВ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ по модулях з дисципліни «Інформатика та комп’ютерна техніка» І семестр
ІІ семестр
ІІІ семестр
Оцінювання контрольної роботи з дисципліни «Інформатика та комп’ютерна техніка» за модуль Вивчення кожного модуля завершуються певним етапом контролю, таким як: контролюючий тест, контрольна робота, творча робота, розрахункова робота. При тестуванні викладач має змогу використовувати будь-яку доступну тестову платформу, яка дозволяє ввести базу запитань та задати довільну оцінюючу шкалу, або прив’язати до шкали тесту, наприклад 12-бальної, оскільки як в мережі Інтернет та в інших місцях досить широко використовують тести, які відповідають шкільній системі оцінювання – 12 балів. Наприклад тест оцінюється на 20 балів необхідно отриману кількість балів поділити на 12 та помножити на 20. Математично це буде виглядати так. Нехай по 12 бальній системі оцінювання студент отримав 8 балів, переводимо їх у 20 бальну систему. Контрольна робота, творча робота, розрахункова робота складається з двох-п’яти завдань. Робота оцінюється за трирівневою шкалою з наступними критеріями.
Література
|
Прес-реліз Міжнародного бізнес-форуму Місце проведення: Хмельницький університет управління та права, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 8; ІІ поверх, актовий зал |
ДВНЗ «ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ» Тичній конференції «Актуальні проблеми нумізматики в системі спеціальних галузей історичної науки», яка відбудеться 6-8 червня 2013... |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ Хмельницький, вул. Шевченка, 46, телефон-факс. (03822) 79-53-54, тел. 76-43-63, 79-58-38, 76-59-96 |
ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ Базилевич Н. О. Лижний спорт. – Навчально-методичний посібник. – Переяслав-Хмельницький, 2010 – 161с |
Л. В. Борисова «Управлінське документування: Кредитно модульний курс» Білобровко Т.І. «Управлінське документування: Кредитно – модульний курс»: навч метод посібник / Т.І. Білобровко, Л. В. Борисова;... |
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Хмельницький обласний інститут пiслядипломної педагогічної освiти оголошує обласну заочну олiмпiаду з зарубiжної лiтератури для учнiв... |
МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ |
1 Реалізм Міністерство освіти і науки України ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет |
1. Предмет і метод економіки освіти ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ |
Фонетика як розділ мовознавства про звукову систему мови ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» |