|
Скачати 46.09 Kb.
|
Ми – майбутнє української армії (свято для 1-4 класів 6 грудня) Звучить святкова музика 1-вед: Любі хлопці, вас вітаєм, Звісно, щастя побажаєм, Ви ж у нас ось такі Працьовиті та стрункі 2-вед: Нехай фортуна посміхається, А незгода не чіпляється, Залишайтеся такими Чемними та молодими, Гарними, уважними, Ніжними, кмітливими, Єдиними та неповторними! 1-вед: Шостого грудня, тобто сьогодні, ми відзначаємо День Збройних Сил України. Наша держава сьогодні - незалежна. Українські Збройні Сили покликані охороняти незалежність рідної землі. І служать наші хлопці сьогодні на Батьківщині. 2-вед: У традиціях українського народу проводи в армію - велике свято, особливо в селі. Люди всім селом проводжають юнака до війська. Односельці бажають юнакові щасливо відслужити, повернутись і відгуляти весілля. 1-вед: Та до цього вам іще дуже далеко. Перш ніж розпочати наше свято, давайте зараз з вами привітаємося. 2-вед: Добрий день! (команди всі разом вітаються) 1-вед: Ну, що, молодці! А тепер давайте познайомимось. Я знаю, що у кожного класу своя назва команди, чи не так? (кожна команда представляє свою назву) 1-вед: Добре, а тепер давайте дізнаємось під яким девізом виступатиме кожна команда. (команди по черзі говорять свої девізи) 2-вед: Молодці! Як ви помітити, уже стало доброю традицією вітати в цей день усіх хлопців школи. 1-вед: От і зараз любі наші учасники, дівчата хочуть вас привітати зі святом. 2-вед: Отож сідайте будь ласка на лавочки та насолоджуйтеся привітаннями. 1-вед: І першими я запрошую на сцену дівчат ___ класу. (виступ _____кл _____) 2-вед: Молодці! А наступними я запрошую дівчат _____ класу. (виступ ______кл ______) 1-вед: Ну а тепер настав час показати свої вітання _______класу (виступ ______кл _____) 2-вед: І останніми вас вітатимуть дівчатка _____ класу. (виступ ____кл ____) 1-вед: Ой які ви всі молодці, добре підготувалися. 2-вед: Ну, що а тепер давайте перевіримо наших хлопців на витримку та силу? 1-вед: Та ні, зачекай, у нас для них є сюрприз. 2-вед: Який? 1-вед: На наше сьогоднішнє свято ми запросили команду _____ класу, яка продемонструє вам як потрібно виконувати стройову пісню, 2-вед: Стройові вправи та вправи зі зброєю. 1-вед: Отож давайте зустрінемо їх оплесками. (зі стройовою піснею заходить старша команда.. Виконує стройові вправи та вправи зі зброєю. Виходить під стройову пісню.) 2-вед: Давайте поаплодуємо нашим майбутнім воякам (діти аплодують) 1-вед: Я думаю, що з такою підготовкою їм уже можна і в армію йти, і Україну захищати. Чи не так? 2-вед: Вам сподобався виступ команди? 1-вед: Ну, а тепер настав час послухати вас дорогі хлопці. Які ви підготували стройові пісні. І почнемо ми з команди ___________________, ______ класу. (виконують пісню) 2-вед: Наступною давайте послухаємо команду ___________________ (виконують пісню) 1-вед: Слідуючою виступить команда _________________ (виконують пісню) 2-вед: І остання команда яку ми ще не чули, це команда______________________ Давайте їх послухаємо. (виконують пісню) 1-вед: Молодці, з цим завданням ви впоралися добре. 2-вед: Та для того щоб захищати нашу Україну треба бути дуже сильним, хоробрим, мужнім та спортивним. 1-вед: Отже ми переходимо до наступного етапу нашого свята – до спортивних змагань. 2-вед: Перший конкур який ми з вами проведемо називається «Поворот» 1-вед: Всі ви бачили як вправно виконували повороти, учасники запрошеної до нас на свято команди. 2-вед: Тож давайте перевіримо чи вмієте ви виконувати команди: «Праворуч», «Ліворуч» та «Кругом» 1-вед: Вам потрібно стати у шеренгу і по команді повернутися у той бік, у який накаже ведучий. Всім зрозуміло? Тоді почали. (1-кон. «Поворот» ведучий говорить команду, а діти її виконують) 2-вед: Ну що ж, не погано. А наступна гра називається «З заду на перед» 1-вед: Вам потрібно стати у шеренгу і по команді останній учасник команди повинен перебігти і стати на перед, потім так само повинен зробити і наступний, і так уся команда. Хто зробить це швидше за інших, той і переміг. Зрозуміли? Тоді по свистку розпочинаємо змагання. (2-кон. «З заду на перед» ) 2-вед: Наступний конкурс має назву «Передай гранату» 1-вед: Вам потрібно стати у шеренгу, ноги на ширині плеч, по команді треба передати м’яч між ногами останньому, він бере м’яч і стає на перед, гра продовжується поки не пройде вся команда і м’яч опиниться знову у направляючого. Але передавати потрібно так щоб він не впав. (3-кон. «Передай гранату») 2-вед: В армії кожен солдат повинен уміти не лише добре стріляти та захищати державу, але й робити таку річ, як пришивати ґудзики. 1-вед: Так-так саме пришивати ґудзики. От і ми з вами проведемо конкурс, який називається «Голка й нитка» 2-вед: Перед кожною командою стоїть 3-4 м’яча на деякій відстані один від одного. Учасники беруться за руки і по свистку починають рухатися змійкою поміж м’ячів. Перемагає та команда, яка швидше прошиє через м’ячі і стане на своє місце. (4-кон. «Голка й нитка») 1-вед: І останній командний конкурс має назву «Лінія перешкод» 2-вед: По чотири дівчини від кожного класу стають на деякій відстані пара від пари і тримають в руках обруч горизонтально на висоті пояса. Учасники по свистку повинні перелізти через обруч, потім другий обруч, оббігти перешкоду і передати естафету наступному. Перемагає та команда, яка швидше справиться з завданням. (5-кон. «Лінія перешкод») 2-вед: А наступна гра для капітанів, яка називається «Мінне поле» 1-вед: Гравцям зав’язуються очі, і перед ними хаотично розкладаються м’ячі. Учасникам потрібно пройти указану відстань не торкнувшись м’яча. Хто торкнеться, вибуває з гри. Команда може підказувати своєму гравцю. (кон. Капітанів «Мінне поле») 1-вед: Молодці капітани. А зараз я прошу вишикуватися всі наші команди. (команди шикуються) 2-вед: Ось і добігло кінця наше свято. Сьогодні ви мали змогу разом позмагатися і відпочити, почути дотепне слово і українську пісню. 1-й вед; Кожен учасник змагання був спритним, витривалим і мужнім. 2-вед: Тож ще раз вітаємо вас зі святом і до наступної зустрічі. Разом: Допобачення!!!! Кінець. |
Лекція Національно-культурне відродження в Україні та його занепад (1917-1939 рр.) Національна революція в Україні призвела до колосального злету національного самоусвідомлення народу, духовного піднесення її інтелігенції,... |
Сьогодення та майбутнє української книги Вчитель. Доброго дня, шановні шестикласники! Сьогодні перший наш урок у цьому році, який розпочинається дуже цікаво, оскільки до... |
Урок відкритої думки Тема. Безпечна праця моїх батьків моє щасливе майбутнє Бутко А.І., учитель української мови та літератури, вища категорія, старший учитель; гімназія «Ерудит» м. Києва |
УКРА Ї Н А ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ Закарпаття „За нами майбутнє” 17 листопада 2011р у м. Ужгороді на базі Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості... |
Україно! Ти моє сьогодні і майбутнє П. Буаст сказав: «Майбутнє — це канва, по якій уява вишиває відповідно до своєї примхи, але малюнок його ніколи не буває вірним».... |
Опис доброчинної соціальної програми «Крок у майбутнє: благодійне... Україні громадянського суспільства, можливість реалізації дітьми конституційного права на безоплатну освіту |
МАЙСТЕР КЛАС «Використання інноваційних технологій у системі роботи... «наставники думки, волі, духу людини», бо наука рідної мови, літератури – наука про найголовніше: про Україну, рідну землю, її силу... |
Конфедеративна форма об'єднання держав характеризується такими основними ознаками До предмету відання конфедерації входить невелике коло питань: війни і миру, зовнішньої політики, формування єдиної армії, системи... |
Коробківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Каховської районної... Багато хто з дорослих не вірить у майбутнє нашої країни, вважають, що Україна відстала від цивілізованих європейських країн на цілі... |
А вождь і законодавець народу єврейського; основоположник іудаїзму,... ... |