Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти


Скачати 0.68 Mb.
Назва Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
Сторінка 1/6
Дата 21.03.2013
Розмір 0.68 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
  1   2   3   4   5   6
Перелік нормативних документів щодо планування навчально-методичного забезпечення предмету:

  1. Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти наказ МОН № 371 від 05.05.2008 р.

  2. Про затвердження Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах НАКАЗ Міністерства освіти і науки України від 30.05.2006 р. № 419

  3. Про затвердження Державного стандарту професійно-технічної освіти ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 17 серпня 2002 р. N 1135

  4. Про затвердження Інструкції з веденняділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І—III ступенів НАКАЗ Міністерства освіти і науки Українивід 23 червня 2000 р. № 240

  5. Державні стандарти професійно технічної освіти та загальної середньої школи

  6. Наказ МОН від 03.06.2008 № 496 Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

Державного стандарту професійно-технічної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 серпня 2002 р. N 1135

«Затверджую»

Директор ВПУ №21

________________ І.М. Сироватський

«_____» ____________________ 2010р.

«ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ»

ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ

ДОКУМЕНТИ ВИКЛАДАЧА ПТНЗ З ПЛАНУВАННЯ

НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ

Кваліфікаційна характеристика випускника (освітньо-кваліфікаційна характеристика) – відображає основу галузевого компоненту сутності професій та конкретизована з урахуванням зауважень і пропозицій фахівців

підприємства-замовника у відповідності із специфікою конкретного виробництва.

Навчальна програма з навчального предмета (типова, робоча) – це документ, що визначає зміст тем професійних знань, умінь, навичок, способи і методи їх формування, вимоги до знань і умінь з кожної теми. Вимоги до

знань і умінь повинні бути сформульовані таким чином, щоб після закінчення вивчення теми можна було перевірити ступінь засвоєння учнями знань та набутих умінь, навичок за 12-бальною системою. Професійно-технічні навчальні заклади розробляють робочі навчальні програми на основі типових.

Робоча навчальна програма з предмета включає пояснювальну записку, тематичний план та зміст програми. Цей документ розглядається відповідною методичною комісією,

узгоджується із замовником робітничих кадрів і затверджується директором навчального закладу.

Пояснювальна записка з предмета містить:

призначення предмета, його місце в системі підготовки кваліфікованого робітника;

цілі навчального предмета:

  • освітня (вимоги до знань, умінь учнів з предмета);

  • виховна (формування громадянських якостей та професійної спрямованості особистості);

  • розвиваюча (розвиток пізнавальних інтересів та здібностей, творчого професійного мислення, формування умінь і навичок самостійної праці);

  • обґрунтування структури навчального предмета(логіка послідовності вивчення навчального матеріалу);

  • рекомендації до застосування різних форм організації навчання (лекцій, уроків, семінарів, екскурсій, практичних занять і лабораторних робіт тощо);

  • рекомендації щодо використання методів навчання з урахуванням специфіки змісту навчального матеріалу (навчальних дискусій, вирішення виробничих ситуаційних задач, ділових ігор тощо);

  • посилання на специфіку викладання предмета для різних спеціальностей, якщо програма призначена для кількох спеціальностей.

Тематичний план з предмета – складається у відповідності до робочої навчальної програми, містить найменування тем та відомості про обсяги навчального часу на вивчення тем, лабораторно-практичних робіт.

Зміст програми визначає зміст тем професійних знань, умінь та навичок, вимоги до знань та умінь.

Поурочно-тематичний план з предмета складається викладачем у відповідності до навчальної програми, розглядається на засіданні відповідної методичної комісії, затверджується заступником директора з навчально-виробничої роботи і є документом багаторазового використання.

План уроку складається викладачем у відповідності до навчальної програми та поурочно-тематичного плану. За умови проведення уроків у паралельних групах, викладач може скласти один план уроку, але слід враховувати особливості проведення

уроку в тій чи іншій групі. План уроку є особистим документом викладача,

складається в довільній формі і має на меті забезпечити викладачу найбільш ефективне проведення уроку.
План проведення лабораторно-практичних робіт(занять) (ЛПЗ) має свої особливості. У цьому плані потрібно вказати короткий зміст проведення занять, порядок організації та виконання роботи. З метою забезпечення правильної організації лабораторно-практичних занять, для кожної ланки викладачем розробляються інструктивно-технологічні картки, де вказується мета, зміст та послідовність виконання учнями

завдань, перелік інструментів, обладнання, матеріалів, технічні умови, правила безпеки праці під час виконання завдань. Інструктивно-технологічні картки розробляються в тій

послідовності, в якій учням належить виконувати роботу.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (типові, робочі) - ідображають єдині вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів, виступають конкретними нормами, що регулюють виставлення балів з різних навчальних предметів та виробничого навчання (“Типові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з професійної підготовки у системі професійно-технічної освіти” наказ № 459 від 14.06.01. Міністерства освіти і науки).

Міністерство освіти і науки України

Вище професійне училище № 21

«Затверджую»

Заступник директора з НВР

____________ Архипов С.В.

«___» вересня 2010 р.

РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

з предмету ___________________________________________________________

Професія: _________________________________________________________________

Група: ____________________________________________________________________

2010/2011 навчальний рік

Укладач:

Викладач: _________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії «Погоджено»

__________________________________ Старший майстер :

протокол № ____ від «__» вересня 2010р. ________________ (П.І.П)

Голова ЦК: _____________ (П.І.П.)

Миколаїв 2010

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА (приклад)

Робоча навчальна програма предмету «Інформаційні системи і технології в комерційній діяльності» розроблена на підставі:

  1. освітньо-професійної програми, затвердженої Міністерством освіти України.

  2. навчального плану, затвердженого директором ВПУ №21.

Програма призначена учням, викладачам та учбовій частині ВПУ №21 і підлягає корегуванню, якщо в навчальний план вносяться зміни.

Мета та завдання вивчення дисципліни - формування системи теоретичних і практичних знань в галузі побудови і функціонування інфор-маційних систем і комп’ютерних технологій та можливостей їх використання в обліку

Предмет вивчення у дисципліні - інформаційна система підприємства, економічна інформація підприємства та її комп'ютерна обробка

Завдання курсу полягає у вивченні як теоретичних основ інформатики та комп’ютерної техніки, так і в набутті практичних умінь та навичок застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій при дослідження соціально-економічних систем та розв’язуванні завдань фахового спрямування.

Цей курс передбачає аудиторні, практичні заняття під керівництвом викладача, а також самостійну роботу студентів, що забезпечує закріплення теоретичних знань, сприяє набуттю практичних навичок і розвитку самостійного наукового мислення.

Основний курс інформатики забезпечує підготовку на допрофесійному етапі навчання. Він становить основу інформативної освіти. Необхідної для забезпечення загально-культурних потреб і орієнтований на спеціальну підготовку.

Виходячи з цього дана дисципліна ставить своєю метою формування у студента системи теоретичних і практичних знань в галузі побудови і функціонування інформаційних систем і комп’ютерних технологій та можливостей їх використання в комерційній діяльності. За час вивчення дисципліни студент познайомиться з сновами економічної інформатики, складу облікових задач, особливостей їх розв’язування в умовах використання різних технологій оброблення економічної інформації; набуття вмінь виконувати постановку типових бухгалтерських задач, розробляти алгоритми їх розв’язання з використанням систем управління базами даних і пакетів прикладних програм.

Курс повинен розвивати, поглиблювати, розширювати деякі теми і питання, які не включені до основного курсу.

Потреби спеціальної підготовки визначаються передусім потребами базових предметів, які становлять теоретичну основу спеціальної підготовки студентів.

По кожній темі формуються загальні цілі її вивчення, наводяться основні вимоги до рівня засвоєння теми, її зміст.

Індивідуальні заняття проводяться згідно з тематичним планом за окремим графіком.

Після кожної теми повинні проводитися підсумки – стислий виклад основних положень. А також контрольні запитання і завдання, в тому числі творчі.

Тематичний план

з предмета «___________________________________________»


з/п

Тема


Кількість годин

Всього

З них на лабораторно-практичні роботи

1.










2.










3.










4.









Всього годин:







  1   2   3   4   5   6

Схожі:

Нормативні документи навчально-виховного процесу та навчально-методичної бази кабінету
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ
Міністерства освіти і науки України від 24. 01. 2008 N 33 "Про затвердження Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання...
Інструкція з ведення класного журналу та оцінювання навчальних досягнень учнів
Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти”; Положення про загальноосвітній навчальний заклад,...
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Особистості учня, навчання його самостійно оволодівати новими знаннями, формування функціональних, мотиваційних та соціальних компетентностей....
ОРІЄНТОВНІ ВИМОГИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Віти спрямоване на переорієнтацію процесу навчання на розвиток особистості учня, навчання його самостійно оволодівати новими знаннями....
НАКАЗ
Про затвердження Інструкції про переведення та випуск учнів (вихованців) навчальних закладів системи загальної середньої освіти
Черкаської обласної державної адміністрації
НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ОБЛАСТІ
Оцінювання навчальних досягнень з теми
Мета оцінювання: встановити відповідності рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями про типи розмноження рослин, про...
ПОЛОЖЕННЯ про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у...
Затвердити Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, що
Про Заходи на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про...
України від 14 січня 2004 р. №24 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» та з метою організаційного,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка