|
Скачати 356.58 Kb.
|
Інформація про стан кадрової роботи у Синельниківській міській раді та її виконавчих органах за 2011 рік, дотримання вимог законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про засади запобігання і протидії корупції» Кадрова робота в міській раді та її виконавчих органах здійснюється на виконання Програми Президента України Януковича В.Ф. «Україна – для людей!», вимог законів України «Про державну службу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції» та інших законодавчих і нормативно-правових актів, що регулюють питання державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, і направлена на постійне вдосконалення системи добору кадрів, формування кадрового потенціалу служби в органах місцевого самоврядування, спроможного забезпечувати виконання завдань щодо становлення ринкових відносин і демократизації принципів управління соціально-економічними процесами в місті. Структура апарату Синельниківської міської ради та її виконавчих органів, затверджена рішенням міської ради від 05 січня 2011 року №37-4/VІ «Про структуру апарату Синельниківської міської ради та її виконавчих органів на 2011 рік», зазнала деяких змін. На виконання наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 23.05.2005 №183 «Про впровадження в місцевих органах праці та соціального захисту населення єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги» у березні було реорганізовано відділ грошових виплат та компенсацій управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради шляхом утворення в ньому сектору прийому громадян та сектору прийняття рішень у межах затвердженої штатної чисельності. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 №943 «Деякі питання утворення органів (відділів) ведення та регіональних органів (відділів) адміністрування Державного реєстру виборців» зі змінами у грудні виведено зі складу відділу житлово-комунального господарства управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради та скорочено посаду головного спеціаліста і введено до складу відділу ведення Державного реєстру виборців посаду головного спеціаліста. Структура міської ради та її виконавчих органів складається з 21 служби, відділів і структурних підрозділів, з них 5 самостійних управлінь та відділів (фінансове управління, управління праці та соціального захисту населення, управління житлово-комунального господарства та комунальної власності, відділ освіти і відділ культури та туризму). Загальна чисельність апарату міської ради та її виконавчих органів складає 112,5 осіб, з них посадових осіб місцевого самоврядування 99. Станом на 31.12.2011 наявні такі вакантні посади:
Працюючих посадовців 110 осіб (у тому числі ті, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною до трьох років – 15 осіб). Серед них питому вагу займають жінки – 96 осіб та 14 чоловіків, які займають переважно керівні посади. В управлінні праці та соціального захисту населення працюють троє чоловіків, в управлінні житлово-комунального господарства та комунальної власності – один, у міському фінансовому управлінні, відділі освіти та відділі культури та туризму – жодного. Значний відсоток посадовців має вищу освіту – 86 осіб – 69%, семеро з них магістри державного управління: керуюча справами виконкому, начальник управління праці та соціального захисту населення, начальник загального відділу, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, начальник відділу комунального майна та земельних відносин управління житлово-комунального господарства та комунальної власності, начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту, головний спеціаліст відділу архітектури та містобудування. 10 посадових осіб продовжують навчання, здобуваючи вищу освіту. Гостра потреба в ініціативних, творчих працівниках, які здатні приймати оптимальні рішення за нових обставин, зумовлює необхідність застосування принципово нових підходів щодо удосконалення системи підвищення кваліфікації, розвитку і підтримки талановитої молоді. Керівництвом міської ради проводиться цілеспрямована робота щодо омолодження складу посадових осіб місцевого самоврядування, залучення на службу молодих перспективних працівників, які позитивно зарекомендували себе у практичній діяльності та громадському житті. Так, станом на 31.12.2011 категорія посадовців віком до 35 років складає 56 осіб – 51%. Розподіл посадовців за віком (у тому числі ті, хто перебуває у відпустці по догляду за дитиною до 3 років): до 27 років – 22 особи – 20% 28 – 34 роки – 34 особи – 31% 35 – 45 років – 25 осіб – 22,7% 46 – 54 роки – 17 осіб – 15,5% 55 – 59 років – 9 осіб – 8,1% Більше 60 років – 3 особи – 2,7% Мають стаж державної служби та служби в органах місцевого самоврядування: до 1 року – 6 осіб – 5,5% від 1 до 3 років – 11 осіб – 10% від 3 до 5 років – 25 осіб – 22,7% від 5 до 10 років – 33 особи – 30% від 10 до 15 років – 20 осіб – 18,2% від 15 до 25 років – 11 осіб – 10% Понад 25 років – 4 особи – 3,6% Основою формування складу посадових осіб місцевого самоврядування є конкурсний відбір та просування з кадрового резерву. Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» прийняття на посади посадових осіб місцевого самоврядування п’ятої – шостої категорії здійснюється в результаті конкурсного відбору, який проводиться згідно з Порядком проведення конкурсу на заміщення вакантних осад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 (зі змінами та доповненнями). Кадровими службами міської ради та самостійних управлінь (фінансового управління, управління праці та соціального захисту населення та управління житлово-комунального господарства та комунальної власності) подаються оголошення через засоби масової інформації для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування. Розпорядженням міського голови від 09.09.2011 №1374-о оновлено склад постійно діючої конкурсної комісії по проведенню конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб міської ради та її виконавчих органів. Чисельний склад комісії – 7 осіб. До її складу увійшли заступники міського голови, керуюча справами виконавчого комітету міської ради, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, начальник юридичного відділу, голова профкому. Також створені конкурсні комісії в самостійних управліннях (фінансовому управлінні, управлінні праці та соціального захисту населення та управлінні житлово-комунального господарства та комунальної власності). Конкурсна комісія на своїх засіданнях детально вивчає ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад посадовців місцевого самоврядування, попереджує претендентів про встановлені законодавством обмеження при прийнятті на службу до органів місцевого самоврядування. Конкурсантам надається інформація щодо особливостей та умов праці за відповідною посадою. До претендентів нарівні з вимогами, що стосуються освіти, професійної підготовки, знання законодавства України з різних напрямків діяльності, обов’язковим вважається вміння працювати на комп’ютері, володіння державною мовою. Для посилення якісного добору кадрів з кандидатами для призначення на керівні посади міської ради проводиться співбесіда з міським головою та його заступниками. Вивчаються їх ділові, професійні та особисті якості. Протягом 2011 року відбулось 17 засідань конкурсної комісії, у яких взяли участь 42 претенденти. На службу було прийнято 20 осіб: 13 осіб – до апарату міської ради та її виконавчих органів, 3 особи – до управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради, 2 особи – до управління праці та соціального захисту населення, 2 особи – до міського фінансового управління. У звітному році звільнено 15 осіб, з них:
За останні 2 роки простежується тенденція щодо збільшення кількості звільнень: у 2007 році було звільнено 18 осіб, у 2008 – 12, у 2009 – 11, у 2010 – 11, у 2012 – 15 осіб. Стажування є вагомими інструментом комплексного вирішення питань забезпечення міської ради та її виконавчих органів висококваліфікованими кадрами, спроможними забезпечити позитивні суспільно-економічні перетворення в місті. При вирішенні питань добору кадрів використовуються також і переваги визначення особистих якостей претендента на посаду посадової особи місцевого самоврядування, які дає такий метод кадрової роботи, як стажування на посаді. У 2011 році проведено стажування 22 осіб, 13 з яких прийнято на службу. Велика увага приділяється роботі з кадровим резервом, який щорічно формується та оновлюється. Добір кандидатур до кадрового резерву здійснюється з урахуванням необхідності залучення до системи управління енергійних, компетентних та ініціативних кадрів, які мають здібності для роботи в нових умовах та високий рівень соціальної культури. Кадровий резерв сформований на керівництво міської ради, керівників її структурних підрозділів, спеціалістів. Зарахування до кадрового резерву проводиться за згодою працівника. Кожен резервіст працює протягом року за особистим планом. За звітний період з кадрового резерву призначено 1 особу. Таким чином переважну більшість осіб прийнято на службу в органи місцевого самоврядування за результатами конкурсного відбору. Присвоєння чергових рангів працівникам виконавчих органів міської ради здійснюється згідно з Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», при наявності подання безпосереднього керівника та необхідного стажу роботи на посаді конкретної категорії посадової особи місцевого самоврядування. Протягом 2011 року черговий ранг було присвоєно 16 особам. У звітному році було заохочено та нагороджено 12 посадових осіб: - 8 посадовцям оголошено Подяку міського голови; - 1 особу – Подякою Віце-прем’єр-міністра України – Міністра соціальної політики; - 1 особу нагороджено Подякою голови Дніпропетровської облдержадміністрації; - 1 особу заохочено Грамотою Дніпропетровської обласної ради; - 1 особі оголошено Подяку голови президії Дніпропетровської обласної ради УТМР. 6 посадовцям виплачено грошову винагороду за сумлінну безперервну працю та зразкове виконання трудових обов’язків. Дисциплінарні стягнення протягом 2011 року до посадових осіб місцевого самоврядування не застосовувалися. З метою підвищення професійного рівня кадрів органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування і на виконання указів Президента України від 14 квітня 2000 року №599/2000 «Про Стратегію реформування системи державної служби в Україні», від 9 листопада 2000 року № 1212/2000 «Про Комплексну програму підготовки державних службовців» та розпорядження Президента України від 9 січня 1999 року № 4/99-рп «Про Програму організації навчання голів, заступників голів, керівників структурних підрозділів районних державних адміністрацій, осіб з їх кадрового резерву та голів і заступників голів районних рад» (зі змінами та доповненнями), розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2011 року №1198-р «Про схвалення Концепції реформування системи підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад» проводилася робота щодо підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування на базі Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України. Щороку міською радою розробляються та затверджуються розпорядженням міського голови плани-графіки підвищення кваліфікації посадових осіб міської ради та її виконавчих органів V – VII категорій посад. У звітному році відповідно до затвердженого графіку організовано підвищення кваліфікації 19 посадових осіб у Дніпропетровському регіональному інституті державного управління НАДУ при Президентові України, 6 осіб пройшли підвищення кваліфікації у навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області, 1 особа пройшла курс навчання, організований журналом «Експерт Украина». Позитивним показником роботи у цьому напрямку є неухильне дотримання виконання плану-графіка підвищення кваліфікації посадовців. Відповідно до розпорядження голови Дніпропетровської облдержадміністрації від 29.12.2011 №Р-957/0/3-11 «Про стан кадрової роботи в органах виконавчої влади області» Синельниківська міська рада значно перевиконала план навчання за обласною програмою. 7 посадових осіб місцевого самоврядування навчаються на заочному відділенні Дніпропетровського регіонального інституту державного управління НАДУ при Президентові України (міський голова, головний спеціаліст по контролю загального відділу, державний реєстратор, головний спеціаліст відділу культури та туризму, головний спеціаліст – юрисконсульт відділу організаційно-правового забезпечення, кадрової роботи та контролю, начальник відділу соціальних гарантій та пільг, начальник відділу з персоніфікованого обліку осіб‚ які мають право на пільги, управління праці та соціального захисту населення міської ради, головний спеціаліст бюджетного відділу міського фінансового управління міської ради). У 2011 році для посадових осіб місцевого самоврядування проведено 14 апаратних навчань з питань:
Продовжено термін перебування на службі 11 посадових осіб місцевого самоврядування (начальника відділу бухгалтерського обліку, головного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців, начальника відділу архітектури та містобудування, 2 головних спеціалістів відділу соціальних гарантій та пільг управління праці та соціального захисту населення міської ради, заступника начальника управління – начальника відділу житлово-комунального господарства, головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради, начальника міського фінансового управління міської ради, начальника управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради, начальника відділу спеціальної‚ мобілізаційної та військової роботи). Взагалі у міській раді станом на 31 грудня 2011 року працює 16 пенсіонерів:
При продовженні терміну перебування на службі було взято до уваги багаторічний досвід та високий професіоналізм зазначених осіб, вагомий внесок службовця у діяльність міської ради або його структурного підрозділу протягом тривалого часу, провідна роль або участь у розробленні, впровадженні нормативно-правових актів, підготовці і виконанні державних, регіональних та галузевих програм. Відповідно до Закону України від 09.12.2011 №4161/VІ «Про внесення змін до деяких законів України щодо граничного віку перебування на державній, дипломатичній службі та службі в органах місцевого самоврядування» внесено зміни до статті 18 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»: підвищено граничний термін перебування на службі в органах місцевого самоврядування до 65 років та виключено абзац 3 цієї статті щодо продовження терміну перебування після досягнення граничного віку. З метою реалізації Стратегії реформування системи державної служби у міській раді продовжує працювати координаційна рада по роботі з кадрами у міській раді та її виконавчих органах. Відповідно до положення засідання ради проводяться не рідше одного разу на півріччя. Так, у 2011 році відбулося 3 засідання, на яких розглядались такі питання: |
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Положення розроблено відповідно до Конституції України, законів України „Про місцеве самоврядування в Україні", „Про службу в органах... |
Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» «Про структуру апарату Синельниківської міської ради та її виконавчих органів на 2012 рік», зазнала деяких змін: виведено зі складу... |
Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закон України... Керуючись ст ст. 142,143 Конституції України, п п. 22 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, п. 9 ст. 91 Бюджетного... |
Синельниківської міської ради Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постановою Кабінету Міністрів України від 09. 03. 2006 №268 «Про... |
НАКАЗ Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування,... |
ТИПОВИЙ ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ КАДРОВОГО РЕЗЕРВУ В ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ Кадровий резерв для зайняття посад і просування по службі створюється за рішенням органу місцевого самоврядування |
Молодіжна соціально-економічна гра Сумщини Конституції України та законів прав територіальних громад, самостійності місцевого самоврядування при вирішенні питань місцевого... |
СТАТУТ Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Європейської Хартії місцевого самоврядування та іншими... |
Інформація* про результати діяльності інституту громадянського суспільства протягом 2012 року Досвід роботи в консультативно-дорадчих органів при органах місцевого самоврядування |
Про громадську раду при виконавчому комітеті Шепетівської міської ради ВР ) та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції (... |