|
Затверджено
|
|
Рішенням комісії по визначенню виконавців робіт із капітального ремонту та реконструкції об’єктів соціальної сфери Макарівської селищної ради
|
|
Протокол № 2
|
|
від «02» квітня 2013 року
|
|
Голова комісії В.М. Круподеря
|
|
|
Технічний нагляд
1) роботи з реконструкції житлового будинку (заміна покрівлі) по вул.Садова, 1, в смт Макарів Макарівського району Київської області;
2) роботи з реконструкції житлового будинку (заміна покрівлі) по вул.Київська, 47, в селі Калинівка Макарівського
району Київської області;
3) роботи з реконструкції житлового будинку (заміна покрівлі) по вул.Леніна, 70, в смт Макарів Макарівського району Київської області;
4) роботи з реконструкції житлового будинку (заміна покрівлі) по вул.Фрунзе, 64, в смт Макарів Макарівського району Київської області;
5) роботи з реконструкції житлового будинку (заміна покрівлі) по вул.Фрунзе, 71/30, в смт Макарів Макарівського
району Київської області.
смт Макарів – 2013 року
Конкурсна документація
I. Загальні положення
|
1
|
2
|
|
Конкурсна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», Закону України «Про інвестиційну діяльність», Закону України «Про архітектурну діяльність», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про майнову відповідальність за порушення умов договору підряду (контракту) про виконання робіт на будівництві об'єктів» тощо
|
1. Інформація про замовника
|
|
повне найменування
|
Макарівська селищна рада, Київської області;
|
місцезнаходження
|
Україна, Київська обл., Макарівський р-н, смт Макарів, вул. Фрунзе, 30; індекс 08000;
|
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
|
Круподеря Володимир Миколайович – заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії по визначенню виконавців робіт із капітального ремонту та реконструкції об’єктів соціальної сфери Макарівської селищної ради;
адреса: Україна, Київська обл., Макарівський р-н, смт Макарів, вул.Фрунзе, 30; індекс 08000;
тел./факс (04578) 6-08-64, (04578) 5-12-75
|
2. Інформація про предмет закупівлі
|
|
найменування предмета закупівлі.
|
технічний нагляд:
1) роботи з реконструкції житлового будинку (заміна покрівлі) по вул.Садова, 1, в смт Макарів Макарівського району Київської області;
2) роботи з реконструкції житлового будинку (заміна покрівлі) по вул.Київська, 47, в селі Калинівка Макарівського району Київської області;
3) роботи з реконструкції житлового будинку (заміна покрівлі) по вул.Леніна, 70, в смт Макарів Макарівського району Київської області;
4) роботи з реконструкції житлового будинку (заміна покрівлі) по вул.Фрунзе, 64, в смт Макарів Макарівського району Київської області;
5) роботи з реконструкції житлового будинку (заміна покрівлі) по вул.Фрунзе, 71/30, в смт Макарів Макарівського району Київської області.
|
строк виконання робіт
|
травень - вересень 2013 року
|
3. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна конкурсної пропозиції
|
Валютою конкурсної пропозиції є національна валюта України - гривня.
Розрахунки здійснюються у національній валюті України згідно з договором про закупівлю.
|
4. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені конкурсні пропозиції
|
Документи подаються українською мовою
|
5. Зміст пропозиції учасника
6. Оформлення конкурсної пропозиції
|
Конкурсна пропозиція, яка подається учасником, повинна складатися з:
реєстру документів;
документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника конкурсу щодо підпису документів.
Частина №1:
- форми конкурсної пропозиції за формою згідно з Додатком № 2;
розрахунок вартості робіт (послуг);
проект договору з урахуванням істотних умов;
документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства;
Частина №2:
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має достатньо обладнання, матеріально-технічну базу та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він виконував аналогічні договори;
Документи, що підтверджують якість виконаних робіт
(надання послуг);
Інші документи
Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою у запечатаному конверті.
|
ІІ. Подання та розкриття конкурсної пропозиції
|
1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій:
|
|
спосіб подання конкурсних пропозицій
|
Особисто або поштою
|
місце подання конкурсних пропозицій
|
Україна, Київська обл., Макарівський р-н, смт Макарів, вул.Фрунзе, 30, індекс 08000;
Макарівська селищна рада (кабінет заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голови комісії по визначенню виконавців робіт із капітального ремонту та реконструкції об’єктів соціальної сфери Макарівської селищної ради - Круподері Володимира Миколайовича)
|
кінцевий строк подання конкурсних пропозицій (дата, час)
|
Конкурсна пропозиція повинна бути подана не пізніше 09-00 год. 11.04.2013
|
2. Місце, дата та час розкриття конкурсної пропозиції
|
|
місце розкриття конкурсної пропозиції
|
Україна, Київська обл., Макарівський р-н, смт Макарів, вул.Фрунзе, 30, індекс 08000;
Макарівська селищна рада (кабінет заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голови комісії по визначенню виконавців робіт із капітального ремонту та реконструкції об’єктів соціальної сфери Макарівської селищної ради)
|
дата та час розкриття конкурсної пропозиції
|
Розкриття пропозицій конкурсних торгів відбудеться 11.04.2013 о 12-00год.
До участі у процедурі розкриття конкурсної пропозиції замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники.
За підроблення документів Учасник несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
|
ІІІ. Оцінка конкурсних пропозицій та визначення переможця
|
1. Порядок вивчення конкурсних пропозицій
|
Замовник вивчає конкурсні пропозиції з метою визначення, що:
а) конкурсна пропозиція відповідає кваліфікаційним вимогам, зазначеним у конкурсній документації;
б) конкурсна пропозиція відповідає вимогам Закону;
в) конкурсна пропозиція відповідає умовам конкурсної документації.
г) Учасник надає всі пояснення та/або докази, які може вимагати Замовник;
д) конкурсна пропозиція оформлена та підписана належним чином.
|
2. Відхилення конкурсних пропозицій
|
Замовник відхиляє конкурсну пропозицію у разі, якщо:
1) конкурсна пропозиція не відповідає умовам конкурсної документації.
|
ІV. Укладання договору про закупівлю
|
1. Терміни укладання договору
|
У день визначення переможця замовник акцептує конкурсну пропозицію, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
У день визначення переможця Замовник акцептує конкурсну пропозицію, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
|
2. Дії замовника при відмові переможця конкурсу підписати договір про закупівлю
|
У разі письмової відмови переможця конкурсу підписати договір про закупівлю відповідно до вимог конкурсної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у 10-денний строк, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсу з тих, строк дії яких ще не минув.
|
ДОДАТОК 1
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
|
1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства:
|
1.1. Копія Статуту або іншого установчого документу.
1.2. Копія довідки про включення до ЄДРПОУ.
1.3. Документ, підтверджуючий повноваження особи, яка уповноважена підписувати договір (виписка з протоколу засновників про призначення директора, президента; довіреність керівника та інше).
1.4. Копія кваліфікаційного сертифікату інженера з технічного нагляду.
1.5. Копія Виписки з ЄДР.
1.6. Копія паспорту (у разі якщо учасником є фізична особа).
1.7. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (у разі якщо учасником є фізична особа)
|
2. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він виконував аналогічні договори.
|
2.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів (в т.ч. за обсягом)
2.2. Копії аналогічних договорів (не менше 1).
|
3. Документи, що підтверджують якість виконаних робіт:
|
6.1. Гарантія від учасника на виконані роботи (послуги) та строк виконання робіт (надання послуг).
|
ДОДАТОК № 2
КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ
(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)
Ми, (назва Учасника), надаємо свою конкурсну пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю робіт (надання послуг) по технічному нагляду.
Вивчивши конкурсну документацію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору про закупівлю, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору про закупівлю:
1. ЗАПРОПОНОВАНА ЦІНА НА ВИКОНАННЯ РОБІТ (НАДАННЯ ПОСЛУГ):
загальна сума грн. (з ПДВ):___________________________________________грн.
(цифрами) (словами)
2. СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ (НАДАННЯ ПОСЛУГ): протягом ..... календарних днів з дати підписання Договору
( Учасник зазначає строк, необхідний йому для виконання повного обсягу замовлених робіт)
3. ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН НА РОБОТИ (НАДАНІ ПОСЛУГИ) протягом …….. з дня здачі будівлі в експлуатацію
1. До акцепту нашої конкурсної пропозиції , Ваша конкурсна документація разом з нашою конкурсною пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша конкурсна пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.
2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї конкурсної пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття конкурсної пропозицій, встановленого Вами. Наша конкурсна пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі конкурсні пропозиції згідно з умовами конкурсної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої конкурсної пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
5. Якщо наша конкурсна пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати Договір про закупівлю із Замовником не пізніше ніж через 30 робочих днів з дня акцепту конкурсної пропозиції.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою.
* якщо Учасник не є платником ПДВ, то суму пропозиції зазначати без ПДВ.
ДОДАТОК № 3
Учасник не повинен відступати від даної форми.
КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИКА ОЦІНКИ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
№ з/п
|
Найменування критерію
|
Одиниця
виміру
|
Питома вага (максимальна кількість балів кожного з критеріїв)
|
1.
|
Ціна
|
гривня
|
80
|
2.
|
Строк виконання робіт(надання послуг)
|
календарні дні
|
10
|
3.
|
Гарантійний термін
|
Роки, місяці, календарні дні
|
10
|
Усього
|
100
|
Методика оцінки конкурсних пропозицій полягає у визначенні загальної кількості балів для кожної конкурсної пропозиції за показниками критеріїв.
Показники критеріїв беруться з конкурсних пропозицій учасників. Максимально можлива кількість балів дорівнює 100 балам.
За кожним критерієм визначається бальна оцінка відповідно до наступної методики:
1. Кількість балів за критерієм «Ціна» визначається наступним чином.
Конкурсна пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Цmin/Цобчисл* 80, де
Бобчисл – обчислювана кількість балів;
Цmin – найвигідніша (найменша) ціна;
Цобчисл – ціна конкурсної пропозиції , кількість балів для якої обчислюється;
80 – максимально можлива кількість балів за критерієм «Ціна».
2. Кількість балів за критерієм «Строк виконання робіт (надання послуг)» визначається наступним чином. Конкурсна пропозиція, строк виконання робіт (надання послуг) в якій найвигідніший (найкоротший), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Тmin /Тобчисл * 10, де
Бобчисл = обчислювана кількість балів;
Тmin – найвигідніший (найкоротший) строк виконання робіт (надання послуг);
Тобчисл – строк виконання робіт (надання послуг), зазначений в конкурсній пропозиції , кількість балів для якої обчислюється;
10 – максимально можлива кількість балів за критерієм «Строк виконання робіт (надання послуг)».
3. Кількість балів за критерієм «Гарантійний термін» визначається наступним чином. Конкурсні пропозиції, гарантійний термін робіт в якій найвигідніший (найдовший), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Тmin /Тобчисл * 10, де
Бобчисл = обчислювана кількість балів;
Тmin – найвигідніший (найкоротший) строк виконання робіт (надання послуг);
Тобчисл – строк виконання робіт (надання послуг), зазначений в конкурсній пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;
10 – максимально можлива кількість балів за критерієм «Гарантійний термін».
Загальна кількість балів: кількість балів за критерієм «Ціна» + кількість балів за критерієм «Гарантійний термін» + кількість балів за критерієм «Строк виконання робіт (надання послуг)» = 100 балів
Переможцем конкурсу визначається учасник, пропозиція якого одержала найбільшу кількість балів.
ДОДАТОК 4
Істотні умови договору
1. Предмет Договору
За цим Договором Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується здійснювати технічний нагляд за будівництвом об'єкту: _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ за адресою: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________, далі по тексту – «Об’єкт». Здійснення технічного нагляду за будівництвом Об’єкту виконується у відповідності з Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903 (надалі – «Послуги»).
2. Права та обов’язки сторін.
якісно, та у встановлені Сторонами терміни виконувати дії, передбачені п.1.1 цього Договору;
при організації технічного нагляду контролювати дотримання під час будівництва умов, передбачених Державними будівельними нормами та правилами України;
повідомляти Замовнику на його вимогу всі відомості про результати виконання Договору;
забезпечити технічний нагляд за будівництвом відповідно до вимог затвердженої проектної документації;
забезпечити контроль якості і об’ємів робіт на Об’єкті будівництва;
щомісячно складати Акт наданих послуг по технічному нагляду;
мати відповідні дозволи, які дають право здійснювати технічний нагляд за виконанням будівельних робіт відповідно до законодавства на весь час дії даного Договору.
вести перевірку наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва Об’єкта, технічні паспорта, сертифікати, документи, що відображають результати лабораторних випробувань, приладів і технологій відповідно до проектної документації, законодавства і граничних показників вартості робіт, тощо.
брати участь в контрольних обмірах, що проводяться, в перевірках органами державного нагляду, відомчими інспекціями, представляти для цього необхідні документи, а також самостійно проводити контрольні обміри виконаних робіт;
здійснювати контроль за веденням загального журналу виконання робіт на будівництві встановленого зразка;
брати участь спільно з Замовником та проектною організацією в розгляді пропозицій підрядників та/або Замовника по підвищенню якості, зниженню вартості і скороченню термінів виконуваних робіт;
брати участь в формуванні пакета документів, а також вчиняти всі інші дії необхідні для отримання Замовником Документа що свідчить про прийняття об’єкта в експлуатацію.
бути присутнім на виробничих нарадах, що проводяться Замовником.
Виконавець може також виконувати інші зобов’язання, за домовленістю з Замовником.
отримати оплату за надання Послуг згідно з умовами цього Договору;
вимагати від залучених Замовником до будівництва Об’єкту підрядників виконання робіт відповідно до проектної документації та інших нормативних документів відносно порядку виконання та приймання робіт;
зупиняти роботи у випадках застосування матеріалів, конструкцій та виробів неналежної якості, чи які не відповідають нормативним документам;
ставити питання про проведення лабораторних та експертних оцінок відносно відповідності застосованих матеріалів сертифікатам якості;
зупиняти роботи до оформлення актів на приховані роботи та в разі виявлення місць можливого виникнення недоліків будівельно-монтажних робіт.
надати Виконавцю копію документа що дає право на початок виконання будівельних робіт - (повідомлення про початок виконання будівельних робіт, декларацію, дозвіл на виконання будівельних робіт зареєстрованих в установленому порядку в інспекції державного будівельного контролю)
надати Виконавцю затверджену Замовником проектно-кошторисну документацію, необхідну для виконання ним обов’язків за цим Договором, та всі зміни в проектно-кошторисній документації, які з’явились під час будівництва Об’єкту на постійне користування;
надати Виконавцю Договір з підрядною організацією та договірну ціну;
надати Виконавцю один екземпляр зауважень підрядної будівельної організації по проектно-кошторисній документації або офіційне повідомлення підрядника про їх відсутність;
попередити Виконавця про виконання прихованих будівельно-монтажних робіт на об’єкті за два дні до їх виконання для їх огляду, перевірки і підписання своєчасно актів на приховані роботи;
надати Виконавцю для перевірки Акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідку за формою КБ-3, накладні на вартість матеріалів, а також розрахунки загальновиробничих та інших витрат;
прийняти належним чином надані Послуги та підписати Акти здачі-приймання наданих послуг, та всі надані Виконавцем документи про виконане ним у відповідності з Договором. Після контролю за достовірністю актів здачі-приймання про надання послуг Виконавцем, підписувати ці акти в 3-денній термін з моменту одержання. Акт про надані послуги підписується Сторонами до 05 числа місяця, що іде за звітним, в якому надавалися послуги;
не перешкоджати Виконавцю в реалізації його права здійснювати у порядку та на умовах, визначених цим Договором, контролю за відповідністю проектній документації обсягу та якості виконаних робіт на будівництві.
провести оплату виконаних робіт відповідно до умов даного Договору.
на власний розсуд, з дотриманням вимог чинного законодавства, організувати процес будівництва Об’єкту;
самостійно обирати підрядні організації, матеріали для будівництва, зовнішнього та внутрішнього оздоблення;
контролювати хід надання Послуг Виконавцем за цим Договором;
отримувати від Виконавця інформацію про хід виконання будівництва Об’єкту;
розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку прийняття відповідного рішення, письмово повідомивши Виконавця;
залучати для здійснення технічного нагляду за будівництвом Об’єкту інших осіб;
Замовник та Виконавець повинні дотримуватися конфіденційності інформації, отриманої однією Стороною від іншої.
ВАРТІСТЬ Послуг І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ.
3.1. Загальна вартість наданих послуг за цим Договором за згодою сторін складає ____ від вартості будівельно-монтажних робіт. ПДВ(20%) не обкладається.
4. ПРИЙМАННЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ
4.1. Приймання наданих послуг відбувається шляхом підписання Сторонами Акту наданих послуг. Виконавець складає та направляє Замовнику, належним чином ним завірений підписаний та завірений печаткою Акт наданих послуг.
4.2. Замовник зобов’язаний в 3–ри денний термін з моменту отримання від Виконавця Акту наданих Послуг, розглянути цей Акт, і, в разі відсутності зауважень (заперечень), підписати Акт наданих послуг, і один примірник повернути Виконавцю або скласти і надіслати на адресу Виконавця мотивовану відмову від підписання Акту наданих послуг.
5. Терміни та строки.
5.1.Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє на протязі одного року з моменту підписання.
6. Підстави для розірвання Договору.
6.1.Виконавець має право відмовитися від Договору у випадку невиконання Замовником фінансових та інших зобов’язань згідно умов цього Договору, а також у випадку, здійснення Замовником функцій Генпідрядника на Об’єкті.
6.2.Про відмову від Договору Виконавець письмово повідомляє Замовника не раніше ніж за 10 календарних днів з дати розірвання Договору.
6.3.Замовник має право відмовитися від Договору в будь-який час, письмово повідомивши про це Виконавця за 10 календарних днів до дати розірвання Договору.
6.4.Договір вважається розірваним з дати укладення відповідної угоди або з дати отримання Стороною письмового повідомлення від іншої Сторони про відмову від Договору, якщо інша дата не зазначена в цьому повідомленні.
.
7. Додаткові умови.
7.1. Питання пов’язані зі зміною проектних рішень у процесі будівництва об’єкту вирішуються Замовником за сприяння Виконавця.
7.2. Всі зміни та доповнення до цього Договору оформляються додатковими угодами, які набувають чинності не раніше підписання їх Сторонами.
7.3 Виконавець приступає до виконання своїх обов’язків після отримання Замовником дозвільного документа що дає право виконання будівельних робіт (повідомлення,декларація ).
7.4 Виконавець несе особисту відповідальність лише за ті етапи робіт, на які складались відповідні акти і підписувались особисто Виконавцем та скріплювались печаткою.
8. Відповідальність сторін.
8.1.За невиконання чи неналежне виконання зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно з цим Договором та чинним законодавством України.
9. Розв’язання спорів.
9.1.Всі спори, пов’язані з виконанням Сторонами своїх обов’язків за цим Договором, вирішуються шляхом переговорів. У випадку неможливості вирішення спірних питань шляхом переговорів, спір передається для вирішення до відповідного господарського суду.
10. Інші умови.
10.1.Будь-які повідомлення, які повинні направлятися Сторонами у відповідності з умовами цього Договору, повинні здійснюватись ними в письмовій формі та направлятися рекомендованим листом з повідомленням про вручення на адресу Замовника чи Виконавця.
10.2.Про всі зміни в платіжних та поточних реквізитах Сторони зобов’язані невідкладно письмово сповіщати одна одну.
10.3.Права та обов’язки Сторін за цим Договором є обов’язковими для правонаступників Сторін.
10.4.Цей Договір укладено у двох оригінальних примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу, - по одному примірнику для кожної Сторони.
11. Реквізити i підписи сторін
|