Навчальний процес


Скачати 45.05 Kb.
Назва Навчальний процес
Дата 30.03.2013
Розмір 45.05 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Навчальний процес

В ПТНЗ є в наявності необхідні нормативні документи, які регламентують організацію навчання та виховання. Ознайомлення з документами педагогічних працівників здійснюється на нарадах при директорі та інструктивно-методичних нарадах викладачів і майстрів виробничого навчання. Інструктивно-методичні наради проводяться один раз на місяць в останній тиждень.

Навчальні плани та програми розробляються на основі нових державних стандартів за професіями або, за їх відсутності, на основі типових навчальних планів та програм професійного навчання.

Зміст навчального процесу визначається робочими навчальними планами та навчальними програмами з предметів, які розробляються на основі державних стандартів, типових програм і планів професійного навчання та погоджуються, в обов’язковому порядку, з роботодавцями, науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Харківської області, затверджуються Головним управлінням освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації.

Всі викладачі та майстри виробничого навчання мають програми з предметів для здобуття повної загальної середньої освіти та профессійно-технічної освіти, поурочно-тематичні плани, плани уроків. Майстрами виробничого навчання складені переліки навчально-виробничих робіт, перевірочних робіт.

Програми з предметів хімії, біології, фізики, математики, інформатики та інформаційні технології відпрацьовані з урахуванням професійної спрямованості. В програму з української мови внесена професійна лексика.

Вивчення програмного матеріалу з теоретичного і виробничого навчання направлено на формування в учнів технічного мовлення і розвиток здібностей для самонавчання.

Навчально-виховний процес в ПТНЗ організований і здійснюється в одну зміну. Заняття починаються о 830 годині, тривалість уроків 45 хвилин, перерви між уроками 10 хвилин, 40 хвилин перерва на обід після п’ятого уроку, тижневе навантаження не перебільшує 36 годин навчального часу. Розклад занять відповідає вимогам педагогічної науки, санітарно-гігієнічним вимогам. Режим роботи та розклад занять погоджено з районною санітарно-епідеміологічною службою.
Забезпеченість учнів підручниками та навчальними посібниками
Забезпеченість учнів україномовними підручниками для здобуття професійно-технічної освіти за професіями:

  • Кухар, кондитер – 67%;

  • Електрогазозварник – 82%;

  • Штукатур, лицювальник - плиточник – 64%;

  • Муляр, монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій, електрозварник ручного зварювання – 26%;

  • Тракторист - машиніст сільськогосподарського виробництва (категорії «А», «В»), слюсар з ремонту сільськогосподарський машин та устаткування, водій автотранспортних засобів (категорія «С») – 81%;

  • Електрогазозварник, електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах – 60%;

  • Конторський службовець (бухгалтерія) – 30%.

Забезпеченість учнів україномовними підручниками для здобуття повної загальної середньої освіти:

  • українська мова і українська література – 94%;

  • англійська мова – 61%;

  • зарубіжна література – 57%;

  • історія України -81%;

  • всесвітня історія – 31%;

  • алгебра та початки аналізу – 100%;

  • геометрія – 74%;

  • інформатика – 45%;

  • географія – 19%;

  • фізика – 34%;

  • астрономія – 100%;

  • хімія – 49%;

  • біологія, основи екології – 37%;

  • основи економіки – 91%;

  • основи правових знань – 47%;

  • захист Вітчизни – 100%;

  • основи медіко-санітарної підготовки – 42%.


Матеріально-технічна база
ПТНЗ має розвинену навчально-матеріальну базу. Теоретичні заняття проводяться в навчальному корпусі, загальною площею 1800 м2, в якому розташовані 19 навчальних кабінетів. Навчально-виробничий процес проходить у 6 майстернях та 2 лабораторіях, загальною площею 2020 м2.

З кожної професії є кабінети спецтехнології (6 кабінетів), обладнання яких складає від 70% до 90% до вимог навчальних планів і програм.

ПТНЗ має з кожної професії навчально-виробничі майстерні або лабораторії, де учні практично закріпляють свої навички та уміння з предметів професійно-теоретичної підготовки. Це майстерні : “Електрогазозварників”, “Столярів будівельних, теслярів”, “Штукатурів, плиточників-лицювальників”, “Слюсарна”, “Механічна”, “Мулярів”, лабораторії “Трактори і автомобілі”, «Кулінарія, кондитерська справа». Дані навчальні приміщення майже повністю оснащені необхідними станками, обладнанням, інструментами, механізмами, деталями. Навчальна техніка, станки, обладнання знаходяться у задовільному стані, відповідають вимогам охорони праці та техніки безпеки. Але треба відмітити, що поновлення матеріально-технічної бази майстерень та навчальних кабінетів з 1995 року не відбувалось.

Автотракторний парк ліцею має всю необхідну техніку для виконання навчальних програм з підготовки машиністів-трактористів сільськогосподарського виробництва, водіїв автотранспортних засобів (категорії “С”).

Навчальні кабінети оснащені технічними засобами навчання : кадоскопи ( 10 шт.), кіноапарати “Україна” (7 шт.), ЛЕТТІ (6 шт.), проектор Полі люкс (3 шт.).

Кабінет інформатики оснащений сучасними ПК ( 15 робочих місць).

Ліцей має гуртожиток з проектною потужністю 240 місць. Технічний та санітарний стан житлових кімнат відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Всі кімнати оснащені необхідним інвентарем та меблями. У гуртожитку обладнані душові кімнати, побутові кімнати, кімната прийому їжі, кімната відпочинку. Гуртожиток побудований за секційним типом.

В ліцеї є типовий актовий зал, де проводяться загально ліційні заходи.

Харчування учнів здійснюється в їдальні (проектна потужність 120 місць). Дирекція ліцею організовує триразове харчування учням з числа дітей – сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування, учням, які проживають у гуртожитку.
4.5.

Схожі:

Державний стандарт освіти це сукупність нормативних документів, які...
Навчальний процес у вищих закладах освіти (надалі навчальний процес) це система організаційних і дидактичних заходів, спрямованих...
ВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ І БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС Навчальний...
В55 Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В. Г Кременя. Авторський колектив: М. Ф. Степко,...
Секція№3 Школа методичної майстерності
...
У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Тому існують різні визначення цього поняття. Розрізняють діагностування навченості, тобто наслідків, досягнутих результатів, а також...
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ з дисципліни «Цивільний процес» на 2012-2013 навчальний рік
Процесуально-правове положення осіб, які сприяють здійсненню цивільного судочинства
Інформаційна політика навчального закладу, як відображення сучасного освітнього середовища
Пріоритетом в розвитку освіти, поряд з традиційним, є впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес та...
Планування роботи МО вчителів природничо-математичного циклу на 2012-2013 н р
Минулий навчальний рік члени методобє'днання активно впроваджували інформаційно-комунікаційні технології у навчально-виховний процес...
ВПРОВАДЖЕННЯ ДІЛОВИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Перехід української освітянської системи на рейки європейської багатоступеневої освіти зобов'язує і вітчизняну науково-педа­гогічну...
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Зростання конкуренції на ринку праці пред'являють до всіх працівників незалежно від сфери їх діяльності специфічні вимоги: свободи...
РОБОТА ТОРЕЗЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ З ПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Особливість сьогодення полягає в тому, що кожен викладач, майстер виробничого навчання повинен виконувати функції інноватора, фахівця,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка