|
Скачати 43.19 Kb.
|
Аналіз регуляторного впливу рішення виконкому Кременчуцької міської ради „Про обмеження режиму роботи магазинів, які розташовані безпосередньо в житлових будинках та вбудовано-прибудованих приміщеннях”. 1. Проблема, яку потрібно вирішити. Загально відомо, що шум має негативний вплив на здоров’я людини. За останні роки в місті спостерігається тенденція до зростання кількості скарг мешканців міста на порушення тиші в житлових будинках підприємствами торгівлі, громадського харчування та побуту у нічний час. В 2004 році таких скарг до міськвиконкому надійшло 16, а у 2005 році – 17, з яких 4 – це скарги на роботу магазинів. За інформацією міськСЕС 56% скарг, отриманих від населення, стосуються шуму, який виникає у нічні години від роботи магазинів, підприємств громадського харчування та сфери побуту. Відповідно до Закону України „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення ” органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування забезпечують контроль за додержанням керівниками та посадовими особами підприємств, установ, організацій усіх форм власності, а також громадянами , правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях та інших нормативно-правових актів у сфері захисту населення від шкідливого впливу шуму. Для вирішення цієї проблеми міською радою 29 липня 2004 року було прийняте рішення Про внесення змін і доповнень до рішення міської ради ХХІІІ скликання від 05.03.02р. “Про Правила благоустрою території м. Кре-менчука, забезпечення в ньому чистоти та належного санітарного стану, торгівлі, додержання тиші в громадських місцях та житлових зонах”. Рішення містить вимоги Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту населення від впливу шуму” від 03.06.04р. № 1745-ІУ до керівників підприємств громадського харчування, торгівлі та побуту щодо додержання тиші, передбачає відповідальність за їх недодержання, а також обмежує режим роботи підприємств сфери послуг та побуту до 23 години. Наявність скарг на роботу магазинів щодо наявності шуму, особливо в нічні години, свідчить про необхідність обмежити режим роботи і закладам торгівлі, які розташовані в захищених об’єктах – безпосередньо в житлових будинках та вбудовано- прибудованих до них приміщеннях. 2. Цілі державного регулювання. Головною метою даного регуляторного акту є захист населення, що мешкає в житлових будинках, від негативного впливу шуму від роботи магазинів, які знаходяться в цих будинках або у вбудовано-прибудованих до них приміщеннях. 3. Визначення альтернативних способів досягнення цілі. На думку розробника альтернативами запропонованого рішення є : 1. Організація постійних рейдів – перевірок закладів торгівлі, які працюють цілодобово у нічний час. Але така альтернатива є небажаною як для працівників контролюючих служб, що будуть змушені працювати вночі, так і для суб’єктів господарювання, які будуть постійно перевірятися. Не вигідно таке рішення і державі, оскільки збільшитися навантаження на фонд оплати праці за рахунок доплат за роботу в нічний час перевіряючих. Викликає сумнів і результативність перевірок, під час їх проведення можливо і не будуть виявлені порушення, але це не гарантуватиме населенню, що шум не виникне після закінчення візиту перевіряючих. Наприклад, в любий час до магазину може під’їде машина з товаром для розвантаження. 2. Заборона розміщувати магазини в захищених об’єктах – житлових будинках. Таке альтернативне рішення приведе до скорочення мережі закладів торгівлі і буде невигідним ні суб’єктам господарювання, ні населенню міста, ні міській владі. Отже найбільш придатним вбачається прийняття рішення, проект якого пропонується 4. Механізм розв’язання проблеми. Для вирішення проблеми пропонується обмежити роботу магазинів, які належать суб’єктам господарювання всіх форм власності, що розташовані безпосередньо в житлових будинках або поблизу них та у вбудовано-прибудованих приміщеннях, до 23 години. До виданих раніше дозвільних документів буде внесено зміни, а видача нових буде здійснюватися з встановленням обмеженого режиму роботи. 5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей. Обмеження режиму роботи виключатиме можливість виникнення шуму після 23 годин, бо магазини будуть зачинені. Порушення режиму роботи, встановленого в дозволі на розміщення об’єкту торгівлі, буде підставою для анулювання виданого дозволу. Негативний вплив від впровадження в дію проекту цього рішення будуть мати суб’єкти господарювання, власники магазинів, що розміщені в житлових будинках і працюють цілодобово.
За таблицею вигод та витрат:
7. Обґрунтування терміну дії рішення Оскільки розробник на даний час не бачить інших, більш придатних до втілення варіантів вирішення проблеми захисту населення від впливу шуму від роботи закладів торгівлі в нічний час, термін дії цього рішення планується встановити постійним.
Розробник вважає, що для відстеження результативності дії даного регуляторного акту достатньо одного показника:
Для здійснення відстеження результативності регуляторного акту будуть використані статистичні данні управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту і соціального захисту населення міськвиконкому та міськ СЕС. Відстеження будуть виконані у строки, які передбачені Законом України „Про державну регуляторну політику у сфері господарської діяльності”. Заступник міського голови О.І.Биков |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради «Про затвердження нової редакції Положення про Порядок розміщення телекомунікаційних мереж, мереж зв’язку та іншого слабкострумового... |
Звіт Про базове відстеження дії регуляторного акта – рішення виконкому... Рівень прийняття: рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області |
Аналіз регуляторного впливу рішення виконкому Кременчуцької міської ради Полтавської області від 10. 01. 2012 №5 "Про впорядкування обліку та встановлення режимів роботи закладів торгівлі, ресторанного... |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кременчуцької міської ради Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308,... |
Аналіз регуляторного впливу рішення виконкому Кременчуцької міської... Самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить встановлення за погодженням з власниками... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради Про внесення змін і доповнень в додаток до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області від 16. 12.... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради Про затвердження Порядку розміщення на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі та надання... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому міської... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу запровадження проекту рішення виконкому... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування регуляторного акта-проекту... Нікопольської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на будівлях та... |