«Проблеми професійного становлення майбутнього фахівця в умовах сучасного освітнього простору»


Скачати 63.86 Kb.
Назва «Проблеми професійного становлення майбутнього фахівця в умовах сучасного освітнього простору»
Дата 28.03.2013
Розмір 63.86 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Інститут педагогіки НАПН України

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

Тракійський університет (м.Стара Загора, Болгарія)

Університет інформатики ( м. Лодзь, Польща)

ФГБОУ ВПО «Московський державний університет

технологій і управління ім. К.Г.Разумовського» (Росія)

ЗО «Брестський державний університет

імені А.С.Пушкіна» (Білорусь)

ЗО «Могильовський державний університет

імені А.А. Кулешова» (Білорусь)

Казахський національний педагогічний університет

імені Абая (Казахстан)

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ-ЗАПРОШЕННЯ
Шановні колеги!

Запрошуємо Вас взяти участь в роботі Міжнародної науково-практичної

ІНТЕРНЕТ-конференції

«Проблеми професійного становлення майбутнього фахівця в умовах сучасного освітнього простору»,
яка відбудеться 18 квітня 2013 року на базі Кіровоградського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка
Планується робота наступних секцій:

Секція № 1. Загальносвітові тенденції розширення й модернізації освітнього простору.

Секція № 2. Науково-методичне забезпечення інноваційних процесів у навчанні фахових дисциплін.

Секція №. 3. Соціально-професійне становлення як умова особистісного розвитку фахівця.

Секція № 4. Виховний потенціал змісту освіти як засіб сприяння фаховій самореалізації.

Секція № 5. Змістові та процесуальні аспекти реалізації компетентнісного підходу в освіті.

Секція № 6. Здоров’язбережувальна діяльність в закладах освіти як запорука результативності фахової підготовки.


Доповіді учасників конференції буде розміщено:

  • на Web- сторінці за адресою: http://www.kspu.kr.ua

–  надруковано у Наукових записках Кіровоградського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки (входять до переліку фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт).
Робочі мови – українська, болгарська, російська, англійська.
Для участі в роботі конференції необхідно надіслати до 20 березня 2013р.:

ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ на адресу: conf.kr.bl@gmail.com :

– статтю (обов’язково вказати напрям у правому верхньому куті статті)(у назві файлу вказати своє прізвище, наприклад, article_ivanov);

– скан-фото оплати організаційного внеску та окремо — за друк статті (назва файлів oplata_org та oplata_article);

– aнкету учасника (назва файлу anketa_ivanov).

Науковцям, які не мають наукового ступеня, слід надіслати витяг з протоколу засідання кафедри про рекомендацію статті до друку або завірену рецензію наукового керівника.

Після отримання перелічених документів на вашу електронну пошту буде надіслано запрошення для участі у конференції.
Вимоги до оформлення авторського оригіналу:

  1. Статті обсягом 7–12 сторінок, оформлені належним чином (Бюлетень ВАК України № 5, 2009 р.), будуть надруковані в збірнику наукових праць Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка «Наукові записки. Серія : Педагогічні науки», який внесено до переліку наукових фахових видань України (затверджено постановою президії ВАК України від 16 грудня 2009 р. № 1 05/6).

Статті повинні включати такі елементи:

а) постановка проблеми в загальному вигляді та її зв’язок із важливими науковими чи практичними завданнями;

б) аналіз останніх досліджень і публікацій, у яких започатковано розв’язання даної проблеми і на які посилається автор, виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, котрим присвячується дана стаття;

в) формулювання цілей статті (постановка завдання);

г) виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів;

д) висновки з даного дослідження і перспективи подальших розвідок у даному напрямі.
2. Правила оформлення статті:
• Обсяг статті – 7-12 сторінок
• Стандарти – кегль 14 pt, міжрядковий інтервал – 1,5, абзацний відступ – 1,25 см, поля – верхнє, нижнє - 2 см, ліве – 2,5 см., праве – 1,5 см., шрифт – Times New Roman.
• Типи виділення - напівжирний, курсив, напівжирний курсив.
• Мова статті - українська, болгарська, російська, англійська.
•У випадку, коли стаття містить шрифти, що відрізняються від Times New Roman, необхідно подати їх окремо в електронному вигляді. Копії таблиць, схем, малюнків (обов'язкова електронна версія) необхідно записати окремими файлами.
Вимоги до оформлення статті:
• На першій сторінці вказуються:
Назва статті – у центрі; за наявності підзаголовка – рядковими літерами, в дужках (напівжирний курсив).
Ім'я та прізвище, ім'я, місто, країна (в дужках) – вказувати у правому верхньому куті перед назвою статті.
Далі наводяться анотації українською / російською / болгарською (за вибором) та англійською мовами (напис – курсив, кегль 12 pt) та ключові слова обраними моами (не менше 7).
• Оформлення довідкового матеріалу: бібліографічні посилання у тексті беруться у квадратні дужки. Перша цифра – номер джерела у списку літератури, друга – номер сторінки. Номер джерела та номер сторінки розділяються двокрапкою, номера джерел – крапкою з комою. Напр.: [1], [2: 27], [3: 49; 4: 127-131], [5; 7; 9; 10; 12-24], багатотомне видання – [5 (1: 160)]. Примітки подаються у кінці статті. У реченні крапка ставиться після дужок, посилань.
• У кінці статті: список літератури (обов'язково). Бібліографічні джерела наводяться в алфавітному порядку. Відомості про автора (із зазначенням посади та кола наукових інтересів).
Вимоги до оформлення статей обов'язкові.
Рукописи, що не відповідають вимогам, до друку не приймаються!
Зразок оформлення статті


Тетяна Бабенко

(Кіровоград, Україна)
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ

МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
Анотація українською / болгарською / російською . (Курсивом 4-5 рядків)

Ключові слова.
Анотація англійською мовою. (Курсивом 4-5 рядків)

Ключові слова.
Постановка проблеми.

Аналіз останніх досліджень і публікацій.

Мета написання статті.

Виклад основного матеріалу.

Висновки.
ЛІТЕРАТУРА

(За вимогами «Бюлетеня ВАК України» № 5, 2009 рік)

Список літератури складати за алфавітом
ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРА

Бабенко Тетяна Василівна – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
Вартість публікації однієї сторінки статті – 20 грн.

Організаційний внесок за участь у конференції — 70 грн.
Оплата оргвнеску здійснюється через термінал “Приват-банку” (без комісії). Поповнення картки: 5211 5374 2888 1606 (Сушкевич Ольга Валентинівна).

Оплата публікації за реквізитами:

Одержувач платежу: Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

рах. № 31257273210012

код ЄДРПОУ 02125415

МФО 823016 в ГУДКСУ у Кіровоградській області

Призначення платежу: код 25010200 плата за публікацію.

Поле призначення платежу повинно містити всі данні, зазначені вище. У разі відсутності хоч одного із них – платіж не буде ідентифіковано бухгалтерією університету.
На одну наукову працю буде надіслано 1 (один) примірник збірника за вказаною Вами адресою.
Оргкомітет (Україна):

проф. Радул Валерій Вікторович – завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту;

проф. Садовий Микола Ілліч — проректор з наукової роботи та міжнародних зв'язків;

проф. Довга Тетяна Яківна — доц. кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти;

Сушкевич Ольга Валентинівна — начальник відділу міжнародних зв'язків

e-mail: [email protected]

Контактний телефон:

+38 097-57-76-732.

Анкета учасника

Прізвище, ім'я, по батькові




Науковий ступінь




Вчене звання




Організація, вуз




Посада




Службова адреса




Адреса (на цю адресу буде вислано збірник)




Мобільний телефон




E-mail




Назва статті




Секція




Схожі:

«Проблеми професійного становлення майбутнього фахівця в умовах сучасного освітнього простору»
Яка відбудеться 18 квітня 2013 року на базі Кіровоградського державного педагогічного університету
МОДЕЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО...
Алізовано проблеми та перспективи створення освітніх округів в Україні. Подано структурно-функціональну модель освітнього округу,...
РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ ГЛОБАЛЬНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО...
Торгівлі у глобальному економічному середовищі. Виявлено генезис, тенденції та масштаби електронної торгівлі в світі в цілому, в...
11. Вимоги до особистості фахівця з вищою освітою Проблема виховання...
Річ у тім, що технічний прогрес автоматично не веде до духовного прогресу, наслідком чого є загострення глобальних проблем людства:...
«Створення шкільної системи медіаосвіти як складової сучасного освітнього середовища»
Досвід роботи педагогічного колективу щодо створення шкільної системи медіаосвіти як складової сучасного освітнього середовища
«Модернізація професійно-педагогічної освіти в Україні в умовах інтеграції...
Них культурних факторів та національної самосвідомості, у зв’язку з чим підвищуються вимоги до професійної компетентності фахівців,...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ЧЕРКАСЬКИЙ...
Дисципліна «Історія української культури» в системі підготовки сучасного фахівця вищої категорії. Предмет, об’єкт, основні проблеми,...
81. Проблема адаптації вчителя до праці в школі Проблеми професійної...
Змістом предметної адаптації стає формування професійного мислення фахівця, а соціальної — входження в колектив фахівців, оволодіння...
Розді Проблеми та потреби незрячих та слабозорих дітей в умовах сучасного суспільства
Огляд та аналіз джерел із питань реабілітації дітей з особливим потребами
ЗАЯВКА
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка