1. Інтерфейс програми CorelDRAW. Огляд панелі інструментів. Знайомство з меню Вступ


Назва1. Інтерфейс програми CorelDRAW. Огляд панелі інструментів. Знайомство з меню Вступ
Сторінка1/10
Дата25.03.2013
Розмір1.09 Mb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Тема 1. Інтерфейс програми CorelDRAW. Огляд панелі інструментів. Знайомство з меню
Вступ. Графічний редактор CorelDRAW призначений для роботи з векторною графікою і є безсумнівним лідером серед аналогічних програм. Популярний CorelDRAW завдяки великим набором засобів створення і редагування графічних образів, зручним інтерфейсом і високою якістю одержуваних зображень. Особливо зручний CorelDRAW при створенні ілюстрацій, що складаються з безлічі малюнків, фотографій і написів. Розташувати в потрібних місцях компоненти зображення за допомогою CorelDRAW надзвичайно просто. У пакет програм CorelDRAW крім власне редактора векторної графіки входить редактор растрової графіки Corel Photo-Paint. Інтерфейс обох програм дуже схожий, а по можливостях вони доповнюють один одного. Використовуючи дві ці програми, ви зможете виконати практично будь-яку, саму складну, графічну роботу. Нова програма, що входить до складу пакета CorelDRAW , називана Corel R.A.V.E., призначена для створення анімації. Тепер ви можете створювати мультфільми на основі векторної графіки. Програма Corel R.A.V.E. дозволяє експортувати результат у різноманітні популярні формати, у тому числі у формат Macromedia Flash. Також у стандартне постачання CorelDRAW входить безліч готових картинок, що ви можете використовувати при створенні власних ілюстрацій.

Для створення ілюстративної графіки іноді користуються вбудованими засобами текстових або табличних редакторів, але більш професійного результату і за більш короткий термін можна домогтися за допомогою спеціалізованих програм. Сама популярна програма ілюстративної або, інакше кажучи, векторної графіки є графічний редактор Corel DRAW.  Програма Corel DRAW є головною в складі пакета програм Corel DRAW. Крім неї в пакет входять редактор зображень (растрової графіки) Corel PHOTO-PAINT і ряд допоміжних утиліт.

Запуск Corel DRAW

Для запуску Corel DRAW необхідно клацнути по кнопці [Пуск], вибрати пункт головного меню Програми, підпункт Corel DRAW (інші варіанти Corel Graphics або Corel) і клацнути по піктограмі Corel DRAW. Відразу після запуску на екрані відкриється вікно Corel DRAW



Рис1. Заставка при запуску програм

У залежності    від       настроювань   графічного редактора при   старті   можливі наступні варіанти: створити новий малюнок, запропоновано      відкрити     малюнок    для подальшого редагування, відкрити    останній малюнок, що редагувався. Однак   найчастіше на екран виводиться заставка Welcome to CorelDRAW (Добро пожаловать в Corel DRAW) - і користувач вибирає одне з дій: 

New  Graphic  [Новый]  -  створити  новий малюнок;(рис.1)

Open Last Edited [Открыть последний] - відкрити малюнок, що редагувався останнім;

Open Graphic [Открыть]- вивести запит на відкриття файлу для подальшого редагування;

Template[Шаблон] - вибрати шаблон, що визначає зовнішній вигляд нового малюнка;

CorelTUTOR - викликати підручник для ознайомлення з роботою в CorelDRAW;

What's New?[Что нового?]- познайомитися з особливостями нової версії.

Завершення роботи в CorelDRAW

Для завершення роботи з програмою клацніть по кнопці [Close]([Закрити]), розташованої праворуч від рядка заголовка, або натисніть комбінацію Alt+F4. Інший варіант - пункт меню File (Файл), опції Exit(Вихід).

Інтерфейс програми

Будемо вважати, що при старті було створено новий малюнок. Розповімо про елементи вікна.



 Рис.2. Інтерфейс програми

 

      Рядок меню. Під заголовком розташований рядок меню. У ньому перераховані пункти, що поєднують подібні по своєму призначенню операції. При підведенні курсора до визначеного пункту меню він як би підсвічується, допомагаючи не помилитися у виборі. Перелічимо призначення операцій, об'єднаних під пунктами меню:

File (Файл) - всі операції, зв'язані з файлами і друком;

Edite (Редактировать) - всі операції зв'язані з буфером обміну, сканування і повторення останніх дій, пошук і заміна, а також копіювання і видалення елементів малюнка (об'єктів);

View (Показать) -  задає варіанти огляду документа, дозволяє настроїти панель інструментів, а також включити і виключити різні режими прив'язки, настроїти опорну лінію і сітку;

Layout (Размещение) - всі операції зв'язані з настроюванням параметрів сторінки, вставкою і знищенням сторінки;

Arrange(Компоновать) - усе, що зв'язано з упорядкуванням об'єктів: комбінування, об'єднання, переміщення нагору і вниз, вирівнювання, перетворення в криві і т.п.;

Effects (Эффекты) - різні ефекти;

Bitmaps (Битовые изображения) - операції, зв'язані з обробкою растрових зображень;

Text (Текст) - всі операції з текстом;

Tools (Инструменты) - настроювання різного роду, а також робота із символами;

Window (Окно) - операції, зв'язані з вторинними вікнами CorelDRAW, у тому числі при роботі з декількома малюнками відразу;

Help (Помощь) - усе, що зв'язано з довідкою.

Панелі інструментів. Під рядком меню (а також, можливо, ліворуч і праворуч екрана) розташовані панелі інструментів, що складаються з кнопок і списків, що розкриваються. На панелі інструментів винесені найбільш часто використовувані функції, зв'язані з створенням і редагуванням малюнків. При підведенні курсору кнопка як би підсвічується. Для роботи нам знадобиться чотири панелі: 

Натисніть правою клавішою миші на вільному місці в будь-якому місці панелі інструментів. Поруч з'явиться допоміжне меню (рис.3). Галочками в ній відмічають видимі панелі.



Виберіть команду Стандарт в допоміжному меню, якщо навпроти нього не стоїть галочка, щоб розмістити на екрані основну панель інструментів.

Аналогічно розмістіть Панель властивостей, Панель інструментів і Рядок стану. Можливо, у вас і так видимі ці панелі, тоді вам не доведеться виконувати ніяк дії.

Лінійки. Зверху і ліворуч від робочого поля розташовуються лінійки. Їхнє призначення - показати розташування об'єктів на сторінці. За допомогою даних засобів ви можете визначити положення курсору, виставити опорні лінії і т.п. На перетині двох лінійок розташована кнопка, що дозволяє змінити положення нуля відліку координат. Для цього встановіть маркер миші на даній кнопці, натисніть ліву кнопку миші і протягніть мишу в потрібне місце.

Смуги прокручування. По суті, смуги прокручування в CorelDRAW не відрізняються від стандартних Windows. Ліворуч від горизонтальної смуги прокручування знаходяться кнопки, що дозволяють перейти до будь-якої сторінки і вставити нову. Якщо малюнок займає кілька сторінок, то ліворуч від горизонтальної смуги прокручування з'являються ярлички сторінок. Клацнувши мишею на кожній з них, ви перейдете до відповідної сторінки.

Палітра кольорів. Праворуч від вертикальної смуги прокручування знаходиться палітра кольорів. З її допомогою можна зафарбувати об'єкти і змінювати колір контурів. Ви бачите тільки частину кольорів палітри, але можете цілком розкрити її кнопкою, розташованою в самому низу палітри. Переміщуються по палітрі за допомогою кнопок прокручування, розташованих зверху і знизу від самої палітри. Крім того, зверху в палітрі розташовується ще одна корисна кнопка, що дозволяє забрати колір. У такому випадку об'єкт або його контур стають прозорими.

Рядок стану. У самому низу екрана розташований рядок стану. У ньому відображається деяка корисна інформація: поточне положення курсору, дані про виділені об'єкти, кількість вузлів у виділеному об'єкті, колір заливання і контуру виділеного об'єкту і т.п.

Робоча область. Робоча область займає велику частину екрана. Тут ви бачите прямокутник з тінню - це ваша сторінка. Всі об'єкти, розташовані на сторінці, виводяться на принтер; об'єкти або їхні частини, розташовані поза сторінкою, при друці ігноруються.

Контрольні запитання:

  1. Для чого призначена програма CorelDRAW?

  2. Як розпочати сеанс роботи з CorelDRAW?

  3. Які пункти містить рядок меню?

  4. Що таке панель інструментів?

  5. Скільки існує панелей для роботи з об'єктами, де вони розміщені?

  6. Яким чином можна здійснювати переміщення в тексті?

  7. Як можна змінити положення нуля відліку координат?

  8. Для чого призначена палітра кольорів?

  9. Яку інформацію можна знайти в рядку стану?

  10. Чим відрізняється сторінка від робочої області?

  11. Як завершити сеанс роботи з CorelDRAW?

Тема 2: Поняття об'єкту. Його властивості. Створення та зміна  об'єктів.

       Будь-яке зображення у векторному форматі складається з безлічі складових частин, що редагуються незалежно одне від іншого. Головними частинками, з яких складається зображення, є, так називані, об'єкти. Поняття об'єкта є основним поняттям у редакторі CorelDRAW10. Об'єктом називається елемент зображення: пряма, коло, прямокутник, крива, замкнуте крива, багатокутник і інші.  Оскільки за допомогою комбінації декількох об'єктів можна створювати новий об'єкт, то об'єкти можуть мати досить складний вид. Крім того, CorelDRAW 10 може створювати групи об'єктів для подальшого редагування групи як єдиного об'єкта. Поза залежністю від зовнішнього вигляду, будь-який векторний об'єкт CorelDRAW має ряд загальних характеристик. Пояснимо це на простому прикладі (Рис. 1). Будь-який об'єкт має деяка  крапок або вузлів, з'єднаних прямими або кривими лініями - сегментами. Координати вузлів і параметри сегментів визначають зовнішній вигляд об'єкта. Область усередині об'єкта можна зафарбувати або залити одним кольором, сумішшю кольорів або візерунком. Цю область прийнято називати заливкою. Сегменти об'єкта утворять контур, що також має свій колір. Товщину контуру можна змінювати. Розрізняють замкнуті і розімкнуті контури. В одного об'єкта не може бути різних заливок або сполучних ліній різної товщини і різних кольорів. Для створення складних зображень потрібно використовувати безліч об'єктів.

 

 Рис.1. Приклад об'єкта

       Ми докладно розглянули поняття об'єкта, тому що вся робота в CorelDRAW 10 ведеться саме з об'єктами. Надалі ви досить часто будете зустрічати в книзі згадування про вузли, сегменти, контури і заливку об'єктів. Зміна цих складових частин об'єкта і приводить у результаті до створення необхідного зображення в редакторі векторної графіки. 

Створення простих фігур 

       До найпростіших геометричних об'єктів у CorelDRAW 10 можна віднести прямокутники й еліпси, багатокутники і спіралі, прямі і криві лінії. Більшість складних об'єктів складається з безлічі простих, тому важливо навчитися їх малювати. Наші експерименти ми почнемо зі створення прямокутника. Виберіть інструмент "Rectangle Tool" у панелі інструментів Toolbox (Графіка), розташованої в лівій частині вікна програми. Зображення кнопки при цьому зміниться, вона буде, як би зафіксована в натиснутому стані. Це говорить про те, що ви знаходитеся в режимі створення прямокутників. Вона залишиться натиснутої, поки ви не виберете інший інструмент. Встановіть покажчик миші в будь-якому місці зображення листа папера, тобто на робочому полі. При цьому покажчик зміниться на хрестик. Натисніть ліву кнопку миші, і, не відпускаючи її, починайте пересувати мишу. На екрані з'явиться прямокутник, розміри якого будуть мінятися разом з пересуванням миші. Відпустіть ліву кнопку миші, і прямокутник залишиться на екрані (Рис.2). 



Рис. 2. Створений прямокутник 

Навколо створеного об'єкта ми бачимо чорні прямокутники, у центрі хрестик, а у вершинах - контурні прямокутники. Усі ці керуючі елементи призначені для редагування об'єкта. Точно так само малюється й еліпс. Виберіть інструмент "Ellipse Tool" у панелі інструментів Toolbox (Графіка) і підведіть покажчик миші до вільного місця в робочій області. При цьому покажчик зміниться на хрестик з овалом. Натисніть ліву кнопку миші, і, не відпускаючи її, пересувайте мишу. На екрані з'явиться еліпс, розміри і форма якого будуть мінятися разом з пересуванням миші. Відпустіть кнопку миші, і еліпс залишиться на екрані. 



Рис. 3. Створений еліпс

Тепер ми створимо правильні фігури: окружність і квадрат. Підведіть покажчик миші до вільного місця малюнка. Натисніть і не відпускайте клавішу Ctrl. після чого натисніть ліву кнопку миші, і, не відпускаючи її, пересувайте мишу. Відпустіть кнопку миші, після чого відпустіть клавішу Ctrl. . Окружність залишиться на екрані. Виберіть інструмент "Rectangle Tool" у панелі інструментів Toolbox (Графіка), натисніть і не відпускайте клавішу Ctrl після чого, описаним вище способом, намалюйте квадрат і відпустіть клавішу Ctrl. При малюванні об'єктів, вони створюються між початковим і кінцевим положенням покажчика миші. Однак іноді потрібно створити об'єкт, точно задавши його центр. Для цього варто скористатися з можливості створення об'єктів з центра. Підведіть покажчик миші до місця, де ви хочете розташувати центр створюваного об'єкта. Натисніть клавішу Shift і, не відпускаючи її, створіть прямокутник. Його центр точно збіжиться з початковим положенням покажчика. Точно так само, як прямокутники й еліпси, створюються й інші прості фігури, причому при їхньому створенні також можна використовувати клавіші Ctrl і Shift.  Виберіть інструмент "Polygon Tool" у панелі інструментів Toolbox (Графіка). Ми готові малювати багатокутники, але в залежності від настроювань багатокутники можуть вийти самими різними, тому спочатку виконаємо настроювання. У поле з заголовком зірка в панелі Property Bar (Панель властивостей) встановлюється кількість вершин багатокутника. Введіть у поле 5, щоб створити п'ятикутник. Якщо в панелі Property Bar (Панель властивостей) ви бачите натиснуту кнопку зірка, натисніть розташовану поруч кнопку "Polygon Tool". Якщо ж із самого початку в панелі натиснуті кнопка , то нічого робити не треба. Ми вибрали створення багатокутника, а не зірки. Підведіть покажчик миші до вільного місця в робочій області. При цьому покажчик зміниться на хрест із п'ятикутником. Натисніть ліву кнопку миші, і, не відпускаючи її, пересувайте мишу вниз і вправо. На екрані з'явиться п'ятикутник, розміри і форма якого будуть змінюватись разом з пересуванням миші. Відпустіть кнопку миші, і п'ятикутник залишиться на екрані. Намалюйте поруч п'ятикутник пересуваючи мишу не вниз, а нагору. Форма п'ятикутника буде при цьому іншій .



Рис.4. Створений п'ятикутник 

 Натисніть клавішу Delete і остання створена вами фігура буде вилучена. Ви можете користуватися цим способом, якщо з першого разу у вас не виходить створити потрібний об'єкт. Далі ми створимо ще один багатокутник, попередньо настроївши його параметри. Натисніть кнопку зірка панелі Propery Bar (Панель властивостей), щоб створити зірку. У поле зірка панелі з Property Bar (Панель властивостей) уведіть кількість вершин 11. За допомогою повзунка на панелі Property Bar (Панель властивостей) відзначеного значком заштрихованого трикутника задайте значення в поле 4. Сегменти з'єднають вузли через чотири, тобто кожні п'яті вершини зірки буде з'єднана один з одним. Натисніть і не відпускайте клавішу Ctrl. після чого описаним вище способів намалюйте багатокутник і відпустите клавішу Ctrl. Ми створили правильну зірку з 11 вершинами, кожна п'ята вершина якої з'єднана один з одним(див.рис.5.).



Рис. 5. Дві зірки

 За допомогою повзунка зафарбованого трикутника панелі Property Bar (Панель властивостей) задайте значення в поле 2. Зірка змінить свій вид. Тепер з'єднання пропускає не по чотири, а по дві вершини. Наступною створеною нами фігурою буде спіраль, але перед її малюванням розглянемо принципи роботи з кнопками панелі інструментів Toolbox (Графіка). Натисніть кнопку "Polygon Tool" у панелі інструментів Toolbox (Графіка) і утримуйте її натиснутої кілька секунд. Поруч із кнопкою з'явиться допоміжна панель, що містить кілька кнопок . Натисніть кнопку "Spiral Tool" допоміжна панель закриється і вид кнопки в панелі інструментів Toolbox (Графіка) зміниться на хрест. Знову натисніть і утримуйте кнопку "Spiral Tool" і в допоміжній панелі, що з'явилася, натисніть кнопку п'ятикутник. Зовнішній вигляд кнопки панелі Toolbox (Графіка) знову зміниться на п'ятикутник 

Примітка: 
Слід зазначити, що всі кнопки інструменти, у яких у правому нижньому куті знаходиться маленький чорний трикутник, мають допоміжну панель. Якщо просто клацнути мишею на такому інструменті, то можна вибрати його для малювання або редагування. Якщо натиснути кнопку інструмент і потримати її натиснутої кілька секунд, з'явиться допоміжна панель. 



Рис. 6. Допоміжна панель

Далі ми не будемо так докладно описувати цю процедуру, а лише скажемо “Виберіть інструмент "Spiral Tool" у допоміжній панелі інструмента "Poligon Tool"”. А тепер приступимо до створення спіралей, але перед цим настроїмо параметри спіралі. У поле "Spiral Tool" панелі Property Bar (Панель властивостей) задайте кількість вершин 6, щоб створити спіраль із шести витків. Натисніть кнопку спіраль панелі Property Bar (Панель властивостей) для створення симетричної спіралі, відстань між сусідніми витками якої постійно. Підведіть покажчик миші до вільного місця в робочій області. При цьому покажчик зміниться на хрест зі спіраллю. Таким же способом як і інші фігури, створіть спіраль . Натисніть кнопку "Spiral Tool" панелі Property Bar (Панель властивостей). Тепер ви можете створити логарифмічну спіраль, відстань між витками якої збільшується. За допомогою повзунка "Spiral Tool" введіть у поле значення 75. Ми визначили коефіцієнт розширення спіралі, тобто наскільки сильно вона розширюється з кожним витком. Аналогічно іншим фігурам, намалюйте логарифмічну спіраль . 



Рис.7. Симетрична і логарифмічна спіралі

У панелі Toolbox (Графіка), у допоміжній панелі інструмента "Spiral Tool" виберіть інструмент "Graf Paper Tool" .Тепер ми створимо решітку. Встановіть в поле панелі Property Ваr (Панель властивостей) кількість осередків по горизонталі рівне 3, а в поле кількість осередків по вертикалі рівне 4. Так само, як і інші фігури, створіть решітку .



Рис.8. Решітка 4 на 3

 Ми навчилися створювати різноманітні фігури. Усі вони створюються одноманітно, і робота з ними не повинна викликати ніяких труднощів. Ще раз нагадуємо, що при створенні будь-якої фігури можна скористатися клавішею Ctrl для створення правильних фігур або клавішею Shift для створення об'єктів з центра. Можна скористатися й обома клавішами, щоб створювати правильні об'єкти з центра. 

Зміна форми стандартних об'єктів

Дуже легко в редакторі CorelDRAW 10 виконується заокруглення кутів прямокутника, створення дуг і секторів з еліпсів. Можна також довільно змінювати форму кривих ліній, змінювати форму багатокутників і інших фігур. Як у будь-якому редакторі векторної графіки, об'єкти CorelDRAW 10 складаються з вузлів і сегментів, що з'єднують ці вузли. Зміна форми об'єктів, в основному, зв'язано зі зміною взаємного розташування і кількості вузлів, а також кривизни сегментів. У залежності від способу редагування, об'єкти в редакторі можна розділити на дві групи. Перша група - це всі об'єкти, що складаються з кривих ліній. Об'єкти цієї групи можна редагувати довільно, досягаючи самих різних форм. Друга група - це стандартні об'єкти: прямокутники, еліпси і багатокутники, а також автофігури. Форму цих об'єктів можна змінювати тільки відповідно до визначеного алгоритму. Наприклад, у прямокутників можна тільки закруглити кути, а з еліпсів - створювати тільки сектори або дуги. Іншими словами, з еліпса не можна відразу створити форму груші, для цього спочатку необхідно перетворити еліпс у криві лінії. Можливо, вам здасться дивним такий підхід, але, послідовно виконуючи всі експерименти, ви зрозумієте, що в редакторі CorelDRAW 10 усе добре продумано. Спіралі є звичайними кривими лініями, і ніяких особливостей редагування цих об'єктів немає. Решітки складаються з безлічі прямокутників, згрупованих у єдине ціле. Поки ви не розгрупували їх, нічого з ними зробити не можна, а після розгрупування можна округлити кути кожного прямокутника. Але настав час приступати до досвідів, і для початку ми розглянемо заокруглення кутів прямокутника.  За допомогою інструмента "Restangle Tool" панелі Toolbox (Графіка) намалюйте прямокутник на вільному місці робочої області вікна програми. Підведіть покажчик миші до одного з вузлів, розташованих у вершинах прямокутника і відзначених маленькими рамками. Покажчик прийме інший вид (Рис. 9, ліворуч). Тепер ви можете перемістити вузол. Натисніть ліву кнопку миші , не відпускаючи її, почніть пересувати мишу. Разом з покажчиком миші почнуть пересуватися вузли, причому кожний з них роздвоїться (Рис.9. праворуч).

 



Рис. 9. Заокруглення кутів прямокутника

 Перемістивши вузли на потрібну відстань, відпустіть кнопку миші, кути прямокутника залишаться закругленими. Таким чином, ми легко одержали нову симетричну фігуру (Рис.10, ліворуч).



Рис. 10. Фігури, отримані з прямокутника.

 З прямокутника можна створити і несиметричну фігуру, по-різному змінюючи кривизну кутів. За допомогою інструмента "Restangle Tool" панелі Toolbox (Графіка) намалюйте ще один прямокутник. Відіжміть кнопку "Round Corners Togever " у правій частині панелі Property Ваг (Панель властивостей), щоб малюнок на ній змінився на відкритий замок "Round Corners Togever ".Ми дозволили незалежну зміну кривизни вузлів. Введіть різні значення в чотири полючи панелі Property Bar (Панель властивостей), позначені малюнками "Left Rectangle Corner Roundness","Right Rectangle Corner Roundness". У кожнім полі набудовується один з кутів прямокутника. Кривизна кутів прямокутника зміниться в різному ступені (Рис. 10, праворуч). Натисніть кнопку "Round Corners Togever ", і змініть значення кривизни одного з вузлів. Кривизна інших зміниться автоматично. Розглянемо приклад редагування еліпса. За допомогою інструмента "Ellipse Tool" намалюйте еліпс. Підведіть покажчик миші до вузла, розташованого у верхній частині еліпса. Покажчик прийме інший вид (Рис. 11, ліворуч).



Рис. 11. Створення сектора еліпса

 Натисніть ліву кнопку миші, і, не відпускаючи її, почніть пересувати мишу, не виводячи покажчик миші за кордон еліпса. Замість одного вузла з'являться два, причому один почне пересуватися разом з мишею. Обидва вузла будуть з'єднані з центром еліпса (Рис.12, у центрі). Відпустіть кнопку миші, і з еліпса вийде сектор (Рис. 12, праворуч). Перетягнете новий вузол назад, щоб він об'єднався з верхнім вузлом. Ми знову одержали еліпс.



Рис. 12. Створення дуги з еліпса

Знову перетягніть вузол, але при цьому покажчик миші повинен перебувати за межами еліпса (Рис.13, ліворуч). Відпустіть кнопку миші і замість еліпса ви побачите дугу (Рис. 13,праворуч). Слід зазначити, що описаний вище спосіб не дозволяє змінити форму еліпса довільним образом, тому що для цього спочатку його варто перетворити в криві. Для створення з еліпса сектора можна також натиснути кнопку "Pie" на панелі Property Bar (Панель властивостей) і ввести в розташовані поруч полючи "Starting and Ending Angles" значення кутів нахилу початку і кінця сектора. Натиснувши кнопку "Ars" ви створите дугу. Щоб перетворити дугу або сектор в еліпс, треба натиснути кнопку "Ellipse". Ще один вид стандартних об'єктів, що може значно змінити форму - це багатокутники. За допомогою інструмента "Polygon Tool" панелі Toolbox (Графіка) намалюйте п'ятикутник (Рис. 14,ліворуч).



Рис. 13. Вихідний багатокутник і варіанти, зміни його форми

Так само, як при роботі з прямокутником і еліпсом  за допомогою цих дій можна одержати екзотичні фігури (Рис. 14, у центрі і праворуч). Ви можете змінювати кількість вершин багатокутників, перетворювати їх у зірки і назад. Це робиться точно так само, як і при їхньому створенні, про що було розказано вище. Є ще одна особливість зміни форми багатокутників. Ви можете додавати вузли в контур, що ми зараз і зробимо. Створіть ще один п'ятикутник, після чого виберіть інструмент "Shape Tool" у панелі Toolbox (Графіка). Цей інструмент призначений для роботи з вузлами. Двічі клацніть мишею на одній зі сторін п'ятикутника, приблизно посередині між вузлами. На місці щиглика, а також в аналогічному місці на всіх інших сторонах п'ятикутника, з'являться нові вузли (Рис. 14, ліворуч).



Рис. 14. Додавання вузла в багатокутник і його переміщення

Перетягнете ближче до центра доданий вузол, щоб одержати щось начебто пропелера (Рис. 14, праворуч). Хоча багатокутники сильно змінюють форму при переміщенні вузлів, найбільших результатів можна домогтися при зміні вузлів кривих ліній.

Контрольні запитання:

  1. Назвіть головні частини, з яких складається зобаження.

  2. Що називається об'єктом?

  3. Наведіть приклади об'єктів.

  4. З яких частин складається об'єкт?

  5. Що відноситься до найпростіших геометричних об'єктів в CorelDRAW?

  6. Як створити прямокутник?

  7. Як створити еліпс?

  8. Як створити об'єкт точно задавши його центр?

  9. Як створити правильну зірку з 11 вершинами?

  10. Яка різниця між симетричною і логарифмічною спіралям?

  11. На які дві групи розділяють об'єкти в редакторі залежно від способу редагування?

  12. Як можливо змінити форму стандартних об'єктів?

  13. Як додати вузол у багатокутник?

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

Схожі:

Огляд середовища програми CorelDraw. Збереження й відкриття зображень...
Навчальна. Ознайомитися з середовищем програми CorelDraw, навчитися  зберігати й відкривати зображеня у CorelDraw, ознайомитися з...
Огляд середовища програми CorelDraw. Збереження й відкриття зображень...
Навчальна. Ознайомитися з середовищем програми CorelDraw, навчитися  зберігати й відкривати зображеня у CorelDraw, ознайомитися з...
Тема: Вивчення оболонки програми «1С-Підприємство 2»
За допомогою меню ознайомитись з основними можливостями програми „1С-Підприємство 2”. Навчитись працювати в „1С-Підприємство 2” використовуючи...
Тема: Вікно програми. Меню та панелі інструментів Мета
Електронна таблиця це програма, яку використовують для виконання будь-яких обчислень (математичних, статистичних, фінансових, iн.)...
Макрос – це набір команд (введення з клавіатури, меню та панелі інструментів),...
Файл-Параметры-Настройка ленти встановити прапорець біля команди Вкладка «Разработчик» група інструментів «Код» інструмент «Запись...
Тема по програмі
Тема заняття: Робота з головним меню програми Page Maker, вікном та панелями інструментів, палітрою інструментів
Панелі інструментів програми Adobe Photoshop Рис. 1 Блок інструментів
Для вибору одного з них необхідно встановити на ньому вказівник і відпустити кнопку миші. Даний інструмент поміщається в комірку...
Форматування тексту в текстовому процесорі
Мета: Навчитись використовувати команди меню та кнопки панелі Інструментів текстового процесора Word для форматування тексту
Знайомство з інтерфейсом Windows, панель задач і головне меню
Мета: Засвоєння знань про інтерфейс Windows, панель задач і головне меню. Формування вмінь працювати з пошуковою системою Windows....
Corel Draw та його меню. Панелі інструментів та їх призначення Мета:...
Методичне забезпечення: ПК з програмою Corel Draw, мультимедійна презентація створена у Paver Point 2010, мультимедійний проектор,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка