НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
VІ СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
2
9.07.2011 р. м.Нікополь № 65-9/VI
Про затвердження Програми розвитку
земельних відносин і охорони земель
у місті Нікополі на 2011-2018 роки
Від імені та в інтересах територіальної громади, керуючись Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 червня 2009 року № 743-р "Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку земельних відносин в Україні на період до 2020 року", рішенням Дніпропетровської обласної ради від 25.03.2011 року № 73-5/VI "Про Програму розвитку земельних відносин і охорони земель у Дніпропетровській області на 2011 – 2018 роки", рішенням виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 13.07.2011 року № 497 "Про схвалення проекту Програми розвитку земельних відносин і охорони земель у місті Нікополі на 2011-2018 роки, ст. 12 Земельного кодексу України, ст..12 Закону України "Про охорону земель", ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Нікопольська міська рада ВИРІШИЛА :
1. Затвердити Програму розвитку земельних відносин і охорони земель у місті Нікополь на 2011-2018 роки (додається)
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань містобудування, землекористування і охорони навколишнього середовища (Рибаков ).
Міський голова Р.І.Токар
Додаток
до рішення міської ради
від 29 липня 2011 р
№ 65-9/VI
Програма
розвитку земельних відносин і охорони земель
у місті Нікополі
на 2011-2018 роки
2011р.
ПАСПОРТ
регіональної цільової програми
Назва програми"Програма розвитку земельних відносин і охорони земель у м. Нікополь на 2011-2018 роки"
Код програми _ КПКВК 2803040_
Підстава для розроблення :
Розпорядження Кабінету Мінінстрів України від 17 червня 2009 року № 743-р "Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку земельних відносин в Україні на період до 2020 року",
Рішення Дніпропетровської обласної ради від 25.03.2011 року № 73-5/VI "Про Програму розвитку земельних відносин і охорони земель у Дніпропетровській області на 2011 – 2018 роки",
Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,
Земельного кодексу України,
Закону України "Про розмежування земель державної та комунальної власності",
Закону України "Про землеустрій",
Закону України "Про охорону земель",
Закону України "Про планування та забудову території",
Постанова Верховної Ради «Про земельну реформу» від 18 грудня 1990 року з усіма змінами та доповненнями,
Наказ Держкомзему 10.07.2008 року № 165 " Методичні рекомендації з розробки проекту землеустрою щодо встановлення або зміни меж населеного пункту "
Постанова Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 року № 318 “Про затвердження Порядку визначення меж та режимів використання історичних ареалів населених місць, обмеження господарської діяльності на території історичних ареалів населених місць”.
Регіональний замовник:
Відділ Держкомзему у м. Нікополь Дніпропетровської області.
Регіональний замовник – співвиконавці:
Нікопольська міська рада
Виконавчий комітет Нікопольської міської ради
Керівники підприємств, установ та організацій.
6. Мета:
Мета програми полягає у проведенні державної політики, спрямованої на збалансоване забезпечення потреб населення і галузей економіки у земельних ресурсах, раціональне використання та охорону земель. Головне завдання програми полягає в тому, щоб за допомогою правових норм, фінансово-економічних важелів забезпечити проведення робіт по землеустрою, створити автоматизований державний банк даних про власників землі і землекористувачів, напрямки і структуру використання земельних ресурсів, підвищити відповідальність усіх суб»єктів господарювання на землі за раціональне її використання та своєчасність платежів за землю.
Початок: серпень 2011 року, закінчення: грудень 2018 року
Етапи виконання : два етапи (перший етап: 2011 – 2015, другий: 2016 – 2018 роки)
Загальні обсяги фінансування
Потреба в коштах
та забезпечення фінансовими ресурсами
|
Тис. грн
|
1. Розрахункова потреба в коштах
на 2011 – 2018 роки − усього
|
3367,267
|
у т. ч.: 2011
|
32,621
|
2012
|
195,301
|
2013
|
1296,141
|
2014
|
1268,641
|
2015
|
518,641
|
2016
|
18,641
|
2017
|
18,641
|
2018
|
18,641
|
2. Забезпечення фінансовими
ресурсами – усього
|
133834
|
у т. ч.:
|
|
коштами з державного бюджету
|
139,971
|
коштами з обласного бюджету
|
16,311
|
коштами з місцевого бюджету
|
3113,121
|
коштами з інших джерел
|
97,864
|
10. Контроль за виконанням, строки проведення звітності:
Відділ Держкомзему у м. Нікополь та постійна комісію міської ради з питань містобудування, землекористування та охорони навколишнього середовища здійснює координацію і контроль за ходом виконання програми.
Відділ Держкомзему у м. Нікополь щорічно здійснює обґрунтовану оцінку результатів виконання програми та, при потребі, розробляє пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань, уточнення показників, обсягів і джерел фінансування строків виконання програми та окремих заходів і завдань тощо.
Виконання програми припиняється після закінчення встановленого строку. Відповідальний виконавець програми складає заключний звіт про результати виконання програми та подає його на розгляд сесії Нікопольської міської ради разом з пояснювальною запискою про кінцеві результати виконання програми не пізніше ніж у двомісячний термін.
Голова постійної комісії міської ради з питань
містобудування, землекористування
та охорони навколишнього середовища О.М.Рибаков
І. Обґрунтування необхідності розроблення
і виконання Програми
Програма розвитку земельних відносин і охорони земель у м. Нікополь на 2011 – 2018 роки (далі – Програма) розроблена у зв’язку із закінченням терміну дії Програми розвитку земельних відносин у місті Нікополі на 2003-2010 роки з метою подальшого розвитку земельних відносин, упровадження правових, організаційних, економічних, технологічних та інших заходів, спрямованих на раціональне використання земель області, забезпечення особливого режиму використання земель природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, встановлення меж міста, проведення корегування нормативної грошової оцінки земель населеного пункту, а також необхідних кадастрових зйомок та вишукувань з метою визначення на місцевості меж земельних ділянок, проведення інвентаризації території міста, проведення розмежування земель державної і комунальної власності, збільшення надходжень від плати за землю до бюджетів усіх рівнів, підвищення ефективності оренди землі, створення ринку землі та отримання доходів від продажу земель несільськогосподарського призначення.
Основні положення Програми спрямовані на забезпечення стабільного та ефективного функціонування економіки міста, орієнтованої на задоволення потреб територіальної громади, розвиток суб"єктів фінансової діяльності та розроблення інвестиційних програм. іх та експортних потреб регіону в продукції рослинництва і продуктах його переробки, упровадження досягнень науково-технічного прогресу, поновлення виробничого потенціалу сільського господарства та переробної галузі, ефективної підприємницької діяльності.
Нікополь, місто обласного підпорядкування і центр однойменного району Дніпропетровської області, розташований у південно-східній частині області на високому правому березі Каховського водоймища. Знаходиться за 121 км від обласного центру.
Нікополь має річковий порт, залізничну станцію на магістралі Апостолове-Запоріжжя. Через місто проходить автомобільна дорога республіканського значення Запоріжжя-Кіровоград.
Населення Нікополя станом на 01.01.2010 складає 124,0 тис. осіб.
Загальна площа території, підпорядкова місту Нікополь станом на 01.01.2011 року складає 5001 га, в тому числі:
- сільськогосподарські землі – 1392,3692га, із них ріллі – 357,1971;
- ліси та інші лісовкриті площі – 295,3321га;
- забудовані землі – 3265,7675:
у т.ч землі промисловості, 974,7731
транспорту та зв’язку – 193,6409 га,
громадського призначення – 238,9820;
- інші землі-2410,3262га.
В результаті перерозподілу земельних ресурсів в державній власності знаходиться – 4416,0 га земель, у колективній власності – 23,70 га.
9967 громадян приватизували свої земельні ділянки на площі 726,10 га, в тому числі: для обслуговування жилого будинку і господарських будівель – 520,8 га, особистого селянського господарства – 153,7 га, садівництва – 51,57 га. що складає 35 % від земель індивідуальної забудови
Разом з тим стан справ у розвитку земельних відносин залишається складним через відсутність встановленої межі міста; повільного проведення робіт з розмежування земель державної та комунальної власності, відсутність обліку земель правоустановчі документи на які на сьогодні не оформлені.
ІІ. Мета Програми
Мета Програми полягає у проведенні державної політики, спрямованої на збалансоване забезпечення потреб населення і галузей економіки у земельних ресурсах, раціональне використання та охорону земель
Земельна реформа в Україні є важливою складовою частиною загальнодержавної економічної реформи, яка здійснюється у зв”язку з переходом економіки держави до ринкових відносин.
Проведення земельної реформи пов»язане із зміною форм власності, перерозподілом земель, збільшенням кількості землекористувачів і власників землі, що потребує виконанння великої кількості обгрунтувань, технічних розрахунків, виготовлення картографічних матеріалів, юридичного посвідчення прав на земельні ділянки, державної реєстрації і вимагає відповідної законодавчої бази та фінансування.
Головне завдання полягає в тому, щоб за допомогою правових норм, фінансово-економічних важелів забезпечити проведення робіт по землеустрою, створити автоматизований державний банк даних про власників землі і землекористувачів, напрямки і структуру використання земельних ресурсів, підвищити відповідальність усіх суб»єктів господарювання на землі за раціональне її використання та своєчасність платежів за землю.
Враховуючи вище викладене, відділом Держкомзему у м. Нікополь розроблена Програма розвитку земельних відносин у місті Нікополі на 2011-2015 роки, яка базується на реформуванні і вдосконаленні землекористування.
ІІІ. Обґрунтування шляхів і засобів
розв’язання проблеми
Основними шляхами і засобами реалізації Програми є:
Проведення земельної реформи в повному обсязі;
Створення та наповнення єдиної автоматизованої системи державного земельного кадастру;
Здійснення контролю за використанням та охороною земель
посилення державного нагляду і контролю за виконанням вимог законодавства та нормативно-правових актів у сфері Земельних відносин
Забезпечення належного виконання рішень органів державної влади та місцевого самоврядування щодо надання (вилучення) земельних ділянок у власність та користування в тому числі на умовах оренди.
Посилення інформаційно –аналітичного забезпечення органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та населення з питань земельного законодавства.
Програма передбачає підходи до визначення шляхів підвищення відповідального господарювання на землі, створення системи ефективного та дієвого контролю за екологічно грамотним використанням земель, охороною ґрунтів.
ІV. Строки та етапи виконання Програми
Програма розрахована на вісім років: початок – 2011 рік, закінчення – 2018 рік, реалізовується в два етапи (перший етап: 2011 – 2015, другий: 2016 – 2018 роки).
V. Перелік завдань та заходів Програми
Програма розроблена з метою раціонального використання земельних ресурсів та їх охорони і спрямована на реалізацію державної політики України щодо забезпечення сталого розвитку землекористування, захисту земель, збереження ландшафтного і біологічного різноманіття.
Система заходів, які передбачені Програмою, являє собою комплекс взаємопов'язаних технічних, організаційних, технологічних, господарських, екологічних та інших заходів, що направлені на ефективне використання земель, їх охорону і підвищення родючості ґрунтів. Ці заходи мають фінансове, матеріально-технічне, наукове, інформаційне і кадрове забезпечення.
Основними складовими частинами комплексу робіт і заходів проведення земельної реформи, які відносяться до землевпорядного забезпечення, прийняті наступні:
1 Формування території, встановлення меж міста Нікополя
2. Розмежування земель державної і комунальної власності м. Нікополя.
3. Інвентаризація земель міста.
4. Корегування нормативної грошової оцінки земель міста
5.Заходи з охорони земель щодо збереження, відтворення та забезпечення раціонального використання земельних ресурсів.
VI. Ресурсне забезпечення Програми
Програма реалізовується в повному обсязі за умови виділення коштів у сумі 3367,26 тис. грн, у тому числі 139,97 тис. грн – за рахунок державного бюджету, 16,31 тис. грн – за рахунок обласного бюджету, 3113,12 тис. грн – за рахунок місцевих бюджетів, 97,86 тис. грн – за рахунок інших джерел.
Джерелами фінансування Програми є кошти державного, обласного та місцевих бюджетів, які надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також інші джерела, не заборонені законодавством, згідно з додатком 1.
VII. Організація управління та контролю
за ходом виконання Програми
Відділ Держкомзему у м. Нікополь та постійна комісію міської ради з питань містобудування, землекористування та охорони навколишнього середовища здійснює координацію і контроль за ходом виконання програми.
Відділ Держкомзему у м. Нікополь щорічно здійснює обґрунтовану оцінку результатів виконання програми та, при потребі, розробляє пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань, уточнення показників, обсягів і джерел фінансування строків виконання програми та окремих заходів і завдань тощо.
Виконання програми припиняється після закінчення встановленого строку. Відповідальний виконавець програми складає заключний звіт про результати виконання програми та подає його на розгляд сесії Нікопольської міської ради разом з пояснювальною запискою про кінцеві результати виконання програми не пізніше ніж у двомісячний термін.
VIIІ. Очікувані кінцеві результати
виконання Програми
У результаті виконання Програми передбачається:
удосконалення земельних відносин в місті, спрямоване на закріплення конституційного права громадян та юридичних осіб, на здобуття й реалізацію права власності на земельні ділянки – під контролем органів влади.
Реалізація Програми дозволить встановити межі міста, створити умови для удосконалення ведення державного земельного кадастру, гарантоване право власності на землю, забезпечити земельно-кадастровою інформацією органи державної влади, місцевого самоврядуванн та усіх землекористувачів на території міста.
Проведення робіт по інветаризації земельних ділянок дасть змогу упорядкувати відомості про земельні ділянки і землекористувачів, вирішувати питання забудови та створити реальний банк даних про ринок землі.
Усе це збільшить надходження до бюджету міста на 30 відсотків.
Проведення цих робіт також дасть змогу удосконалити взаємовідносини з бюджетом щодо платежів за землю та сприятиме більш відповідальному і господарському відношенню власників земельних ділянок щодо їх використання.
Програма забезпечить інформаційну підтримку широкомасштабних робіт із землеустрою, моніторінгу земель, державного контролю за використанням та охороною земель, регулювання оптимального розвитку територій, включаючи встановлення меж територій з особливим правовим режимом (природоохоронним, рекраційним, оздоровчим, історико-культурним).
Голова постійної комісії міської ради з питань
містобудування, землекористування
та охорони навколишнього середовища О.М.Рибаков
Додаток 1
до Програми розвитку земельних відносин і охорони земель
у місті Нікополь на 2011-2018 роки"
Формування території, встановлення меж міста Нікополя.
Об’єктом встановлення меж є територія населеного пункту, що формується із земель всіх без винятку землеволодінь і землекористувань. До її складу входять землі всіх категорій незалежно від їх цільового використання.
Нові форми земельних відносин зумовлюють необхідність зміни територіального землеустрою, який у сучасних умовах повинен забезпечити функціонування всіх галузей економіки, удосконалення раціональної системи сталого землекористування, достовірності встановлення в натурі (на місцевості) меж адміністративно-територіальних утворень.
Встановлення меж населеного пункту здійснюється за проектом землеустрою щодо встановлення або зміни меж населеного пункту: міста. Проект землеустрою щодо встановлення або зміни меж населеного пункту розробляється відповідно до генерального плану населеного пункту.
Підставою для складання проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту є рішення міської ради.
Проект землеустрою щодо встановлення меж населених пунктів створює територіальні умови для самостійного вирішення міською радою усіх питань місцевого життя за законодавством України та повної економічної самостійності .
На сьогодні існуюча межа міста, яка була визначена ще у 70-х роках, зазнала значних змін і не відповідає дійсності. Це має негативний вплив на розвиток міста, управління земельними ресурсами, формування адекватної системи оподаткування.
Для усунення цієї проблеми програмою передбачається реалізація головних завдань щодо подальшого реформування земельних відносин у місті шляхом встановлення межі населеного пункту. Обсяги робіт з встановлення меж населених пунктів та їх фінансування по роках наведено у таблиці № 1.
2. Розмежування земель державної і комунальної власності м. Нікополя.
Розмежування земель державної та комунальної власності полягає у здійсненні організаційно-правових заходів щодо розподілу земель державної власності на землі територіальної громади і землі держави, а також щодо визначення і встановлення в натурі
(на місцевості) меж земельних ділянок державної та комунальної власності.
Законом України "Про розмежування земель державної та комунальної власності" від 05.02.2004 року із змінами та доповнення визначені принципи розмежування земель державної та комунальної власності, порядок розмежування земель державної та комунальної власності…
При розмежуванні земель державної та комунальної власності не можуть передаватися до земель комунальної власності:
землі атомної енергетики та космічної системи;
-
землі оборони, крім земельних ділянок під об'єктами соціально-культурного, виробничого та житлового призначення;
-
землі під об'єктами природно-заповідного фонду та історико-культурними об'єктами, що мають національне та загальнодержавне значення;
-
землі під водними об'єктами загальнодержавного значення відповідно до законодавства України, а також землі під береговими смугами водних шляхів, водоохоронних зон, прибережних захисних смуг, зон санітарної охорони об'єктів водного фонду загальнодержавного значення за межами населених пунктів;
-
земельні ділянки, які використовуються для забезпечення діяльності Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук;
-
земельні ділянки зон відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи;
-
землі лісового фонду за межами населених пунктів;
землі під казенними підприємствами;
-
земельні ділянки, на яких розташовані державні, в тому числі казенні, підприємства, господарські товариства, у статутних фондах яких державі належать частки (акції, паї), об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти
земельні ділянки, закріплені за державними професійно-технічними навчальними закладами та вищими навчальними закладами державної форми власності.
При розмежуванні земель державної та комунальної власності до земель комунальної власності територіальних громад міст передаються:
-
усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної власності та земель, віднесених до державної власності;
-
земельні ділянки за межами населених пунктів, на яких розташовані об'єкти комунальної власності;
земельні ділянки, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що є спільною власністю територіальної громади та держави.
При формуванні земельних ділянок державної та комунальної власності в разі необхідності встановлюються земельні сервітути та обмеження (обтяження) прав на земельну ділянку.
Проекти розмежування земель державної та комунальної власності визначають:
-
місце розташування і розмір земельних ділянок, які залишаються в державній власності, за категоріями земель;
-
місце розташування і розмір земельних ділянок комунальної власності територіальної громади за категоріями земель;
-
правове, організаційне і фінансове забезпечення, строки реалізації та економічну, соціальну й екологічну ефективність розмежування земель державної та комунальної власності.
Орган місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень, визначених Законом, приймає рішення про погодження та затвердження проектів розмежування земель державної та комунальної власності.
Встановлення меж земельних ділянок державної та комунальної власності в натурі (на місцевості) здійснюється згідно із затвердженими проектами розмежування земель державної та комунальної власності із закріпленням їх межовими знаками встановленого відповідно до законодавства України зразка.
Право комунальної власності на землю посвідчується державним актом.
Обсяг робіт та витрати по резмежуванню земель державної та комунальної власності приведені в таблиці № 1
Інвентаризація земель міста.
Метою проведення інвентаризації земель міста є створення інформаційної бази для ведення державного земельного кадастру, регулювання земельних відносин, раціонального використання і охорони земельних ресурсів, справедливе та доцільне оподаткування земель.
Обліковим об"єктом інвентаризації є земельна ділянка, що знаходиться у власності або користуванні юридичних та фізичних осіб.
На виконання постанови Верховної Ради Української РСР від 18.12.1990 “Про земельну реформу” місцевим радам необхідно було провести інвентаризацію земель усіх категорій, визначивши ділянки, що використовуються не за цільовим призначенням, нераціонально, призводять до погіршення екологічної обстановки.
Враховуючи інтенсивний в останні роки рух земельних ділянок – зміну землевласників чи землекористувачів, форм власності, цільового призначення, тощо, вкрай необхідним є завершення в найближчому часі їх інвентаризації, оновлення даних інвентаризації попередніх років.
Протягом наступних восьми років в місті передбачається проінвентаризувати 1208,2 га земель (дані обсяги не враховують земель переданих громадянам безоплатно у власність відповідно до статті 121 Земельного кодексу України) .
За результатами інвентаризації буде створено достовірну інформаційну базу для здійснення повного справляння плати за землю, підтвердження прав на землю суб’єктів земельних відносин також будуть виявлені земельні ділянки привабливі в економічному та інвестиційному плані з яких в подальшому буде сформовано ринок землі
Обсяги витрат на проведення робіт з інвентаризації земель наведено у таблиці № 1
4. Корегування нормативної грошової оцінки земель міста
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання, раціонального використання та охорони земель.
Нормативна грошова оцінка земель міста була виконана у 2002 році Українським державним науково-дослідним інститутом проектування міст "ДНІПРОМІСТО" і затверджена рішенням сесії Нікопольської міської ради №71-3/ХХІV від 30.08.2002 року в 2008 році рішенням сесії Нікопольської міської ради №40-20/ V від 01.08.2008 року була затверджена технічна документація з корегування грошової оцінки земель міста яка була розроблена ПП "Лада".
Відповідно до ст.18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх
цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років.
Обсяг витрат на проведення робіт з розроблення технічної документації з грошової оцінки земель міста наведено у таблиці № 1
5. Заходи з охорони земель щодо збереження, відтворення та забезпечення раціонального використання земельних ресурсів.
Основна мета охорони земель – це впровадження правових, організаційних та економічних заходів, спрямованих на відтворення і підвищення родючості земель, запобігання необґрунтованому вилученню земель із сільськогосподарського обороту, захист від шкідливих антропогенних впливів.
Для міста Нікополь на сьогодні залишаються актуальні питання ерозійні та зсувонебезпечні земельні ділянки житлових масивів "Новопавлівка" та "Лапіннський" на яких відсутні берегоукріплюючі споруди що всвою чергу призводить до розмиву берегової лінії. Також на житловому масиві "Новопавлівка" наявні відкриті заболочені землі низинного типу загальною площею 10,5 га.
З метою подолання цих проблем та для подальшого фінансування робіт пов"язаних з охороною земель відповідно до Закону України "Про охорону земель" необхідно розробити документацію із землеустрою в галузі охорони земель до якої відносяться схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, землеволодінь і землекористувань, що включають заходи
еколого-економічної оптимізації використання та охорони земель…
Схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень розробляються з метою визначення перспективи щодо використання та охорони земель, для підготовки обґрунтованих
пропозицій у галузі земельних відносин, організації раціонального використання та охорони земель, перерозподілу земель з урахуванням потреби сільського, лісового та водного господарств, розвитку міст, територій оздоровчого, рекреаційного, історико культурного призначення, природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення тощо.
У разі необхідності в складі схем землеустрою може розроблятися проект землеохоронних заходів для конкретної земельної ділянки.
Проектом землеохоронних заходів визначаються види, обсяги, порядок здійснення та фінансування цих заходів. Відповідно до видів та обсягів землеохоронних робіт встановлюються екологічні обмеження щодо використання земель.
Документацією із землеустрою повинні передбачатися обмеження щодо господарського використання земель, які виконують важливі екосистемні функції (схили, водоохоронні зони тощо).
Власники землі та землекористувачі забезпечують виконання заходів з охорони земель та дотримання екологічних обмежень у використанні земель, передбачених проектом землеустрою.
Строки реалізації заходів, визначених схемою землеустрою і техніко-економічними обґрунтуваннями використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, залежать від поставлених завдань, але не можуть бути меншими 10-15 років.
Строки та вартість робіт необхідних для розробки Схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень наведені в таблиці № 1.
Голова постійної комісії міської ради з питань
містобудування, землекористування
та охорони навколишнього середовища О.М.Рибаков
|