Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)
|
Зміст заходів програми з виконання завдання
|
Відповідальні за виконання
|
Строки виконання
|
Орієнтовані обсяги фінансування за роками виконання, тис. грн.
|
Очікуваний результат від виконання заходу
|
Джерела фінансування
|
2011
рік
|
2012
рік
|
2013
рік
|
2014
рік
|
2015
рік
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
I. Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності
|
1.1. Моніторинг виконання вимог чинного законодавства України з питань державної регуляторної політики
|
Відділ соціально- економічного розвитку міста міської ради,
юридичний відділ міської ради, асоціація підприємців міста
|
Щоквартально протягом 2011-2015 років
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Забезпечення принципів передбачуваності, доцільності, адекватності, ефективності, прозорості та врахування громадської думки, удосконалення правового регулювання та адміністративних відносин, недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів
|
|
1.2. Поновлення реєстру регуляторних актів міської ради та її виконавчого комітету на веб-сайті міської ради в мережі Інтернет
|
Відділ соціально економічного розвитку міста міської ради
|
Протягом
2011-2015 років
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Забезпечення відкритості та прозорості регуляторної діяльності міської ради, її виконавчого комітету
|
|
1.3. Оприлюднення матеріалів з регуляторної діяльності міської ради та її виконавчого комітету в міськрайонній газеті “Синельниківські вісті” з метою одержання зауважень та пропозицій від суб’єктів господарювання
|
Відділ соціально-економічного розвитку міста міської ради,
головний спеціаліст по внутрішній політиці міської ради
|
Протягом
2011-2015 років
|
Загальний обсяг, у тому числі:
|
1,0
|
1,8
|
1,8
|
1,9
|
2,0
|
Недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів.
Посилення впливу громадськості на прийняття владних рішень та встановлення діалогу „громадськість-бізнес-влада”
|
Державний
бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Обласний
обласний
|
-
|
-
|
|
|
|
Міський бюджет
|
1,0
|
1,8
|
1,8
|
1,9
|
2,0
|
Інші джерела
|
-
|
-
|
|
|
|
|
1.4. Проведення семінарів з практичних питань здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності для розробників регуляторних актів
|
Відділ соціально -економічного розвитку міста міської ради
|
Червень, вересень 2011 – 2015 року
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Підвищення кваліфікації спеціалістів структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради.
Вдосконалення знань і навичок спеціалістів міської ради та її виконавчого комітету щодо практичного застосування норм Закону України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, особливо щодо якісного аналізу регуляторного впливу та оцінки результативності.
|
|
1.5. Забезпечення ефективної роботи координаційної ради з питань розвитку підприємництва, проведення систематичних засідань ради
|
Відділ соціально-
економічного розвитку міста міської ради
|
Протягом
2011-2015 років
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Забезпечення участі координаційної ради в реалізації стратегії підтримки малого підприємництва та вирішенні нагальних проблем розвитку малого бізнесу в місті.
|
|
1.6. Сприяння створенню громадських організацій підприємців в місті
|
Відділ соціально -економічного розвитку міста міської ради,
головний спеціаліст по внутрішній політиці міської ради, юридичний відділ міської ради
|
Протягом
2011-2015 років
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Сприяння у формуванні дієвого механізму взаємодії виконавчого комітету міської ради і суб’єктів господарювання на засадах партнерства, відкритості та прозорості, а також у реалізації регуляторної політики
|
|
1.7. Удосконалення роботи дозвільного центру шляхом забезпечення належного матеріально-технічного оснащення, забезпечення участі посадових осіб усіх дозвільних органів у роботі дозвільного центру, виготовлення інформаційного стенду.
|
Державний адміністратор
|
Протягом 2011–2015 років
|
Загальний обсяг, у тому числі:
|
1,5
|
1,5
|
-
|
-
|
-
|
Подолання адміністративних бар’єрів при започаткуванні та здійсненні підприємницької діяльності, скорочення часових та грошових витрат суб’єктів господарювання на проходження дозвільних процедур
|
Державний
бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Обласний
бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Міський бюджет
|
1,5
|
1,5
|
-
|
-
|
-
|
Інші джерела
|
-
|
-
|
|
|
|
|
1.8. Удосконалення роботи державного реєстратора шляхом
забезпечення належного матеріально-технічного оснащення
|
Державний реєстратор
|
|
Загальний обсяг, у тому числі:
|
0,5
|
0,5
|
-
|
-
|
-
|
Подолання адміністративних бар’єрів при започаткуванні та здійсненні підприємницької діяльності, скорочення часових та грошових витрат суб’єктів господарювання на проходження дозвільних процедур
|
Державний
бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Обласний
бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Міський бюджет
|
0,5
|
0,5
|
-
|
-
|
-
|
Інші джерела
|
-
|
-
|
|
|
|
|
1.9. Участь в обласному конкурсі за номінаціями:
- Кращий державний адміністратор;
- Кращий дозвільний центр
|
Державний адміністратор
|
Протягом 2011-2015
років
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Підвищення престижу посади державного адміністратора та поліпшення результативних показників роботи щодо виконання погоджувальних процедур для суб’єктів підприємницької діяльності
|
|
1.10. Проведення анкетного опитування підприємців про стан підприємницького клімату в місті
|
Державний адміністратор,
державний реєстратор,
Відділ соціально-
економічного розвитку міста міської ради
|
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Виявлення актуальних проблем розвитку малого підприємництва, визначення законодавчих перешкод, що заважають розвитку малого бізнесу
|
ІІ. Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка
|
2.1. Надання центром зайнятості одноразової допомоги для започаткування власної справи безробітним, які бажають займатися підприємницькою діяльністю
|
Синельниківський міськрайонний центр зайнятості
|
Протягом 2011-2015 років
|
|
В межах кошторису
Синельниківського міськрайонного центру зайнятості
|
|
|
|
Збільшення кількості малих підприємств та приватних підприємців-фізичних осіб
|
|
2.2. Надання на конкурсній основі часткового відшкодування відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого підприємництва на реалізацію інвестиційних проектів
|
Відділ соціально-економічного розвитку міста міської ради, комерційні банки
|
Протягом 2011-2015 років
|
|
У межах кошторису виконавців
|
|
|
|
Покращення якісних показників структури та діяльності малих підприємств (створення умов для підвищення економічної ефективності)
|
|
2.3. Інформаційне забезпечення суб’єктів підприємництва з питань існуючих механізмів фінансово-кредитної підтримки бізнесу, мікрокредитування та роз’яснень чинного законодавства у цій сфері.
|
Відділ соціально - економічного розвитку міста міської ради, комерційні банки міста,
головний спеціаліст по внутрішній політиці міської ради
|
Протягом 2011-2015 років
|
|
-
|
|
|
|
Підвищення рівня фінансової культури суб’єктів господарювання. Покращення якісних показників структури та діяльності малих підприємств (створення умов для підвищення економічної ефективності малих підприємств)
|
ІІІ. Ресурсне та інформаційне забезпечення, формування інфраструктури малого підприємництва
|
3.1. Створення інформаційної бази даних і її розміщення на веб-сайті міської ради в мережі Інтернет
- нежитлових приміщень;
- незавершеного
- земельних ділянок не сільськогосподарського призначення, вільних від забудови, для продажу з аукціонів у власність або користування для здійснення підприємницької діяльності.
Забезпечення постійного доступу суб’єктів малого підприємництва до інформації щодо цих баз даних.
|
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради
|
Протягом
дії програми
|
|
-
|
|
|
|
Підвищення рівня поінформованості суб’єктів підприємництва. Покращення умов роботи малих підприємств міста. Забезпечення умов для створення та ефективного функціонування підприємств малого бізнесу та об’єктів інфраструктури
|
|
3.2. Залучення суб’єктів підприємництва до виконання державних і місцевих замовлень за рахунок бюджетних коштів
|
Структурні підрозділи – розпорядники бюджетних коштів
|
Протягом
2011-2015 років
|
|
У межах кошторису виконавців
|
|
|
|
Підвищення ролі малого підприємництва у реалізації соціально-економічних завдань міста. Забезпечення доступу підприємців до фінансових і матеріальних ресурсів при гарантуванні збуту їх продукції та послуг
|
|
3.3. Проведення семінарів для суб’єктів підприємницької діяльності з залученням представників контролюючих органів
|
Відділ соціально - економічного розвитку міста,
Синельниківська об’єднана державна податкова інспекція
|
Щоквартально
протягом
2011-2015
років
|
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
3.4. Проведення показів професійної майстерності до Дня підприємця:
- на кращий об’єкт торгівлі продовольчою групою товарів;
- на кращий об’єкт торгівлі промисловою групою товарів;
- на кращий об’єкт
- ресторанного господарства;
- на кращий об’єкт з надання побутових послуг
|
Відділ соціально - економічного розвитку міста міської ради
|
Протягом
2011 року
|
Загальний обсяг, у тому числі:
|
3,0
|
-
|
2,0
|
2,0
|
2,0
|
Формування позитивного іміджу підприємництва, пропагування його досягнень
|
Державний бюджет
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Обласний
бюджет
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Міський бюджет
|
3,0
|
-
|
2,0
|
2,0
|
2,0
|
Інші джерела
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.5. Проведення показів професійної майстерності до Дня підприємця -
кращий по професії в номінаціях:
- продавець-консультант;
- перукар.
|
|
Протягом
2012 року
|
Загальний обсяг, у тому числі:
|
-
|
3,0
|
2,0
|
2,0
|
2,0
|
Формування позитивного іміджу підприємництва, пропагування його досягнень
|
Державний бюджет
|
-
|
|
|
|
|
Обласний
бюджет
|
-
|
|
|
|
|
Міський бюджет
|
-
|
3,0
|
2,0
|
2,0
|
2,0
|
Інші джерела
|
-
|
|
|
|
|
|
3.6. Підготовка та проведення урочистих заходів з нагоди Дня підприємця та Дня працівників житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення
|
Відділ соціально-
економічного розвитку міста міської ради
|
лютий –березень;
серпень-вересень
2011-2015 років
|
Загальний обсяг, у тому числі:
|
4,0
|
5,0
|
1,0
|
1,0
|
1,0
|
Формування позитивної суспільної думки щодо підприємницької діяльності та популяризації іміджу підприємця
|
Державний бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Обласний
бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Міський бюджет
|
4,0
|
5,0
|
1,0
|
1,0
|
1,0
|
Інші джерела
|
-
|
-
|
|
|
|
|
3.7. Надання послуг „гарячої лінії” з проблемних питань підприємницької діяльності в телефонному та електронному режимі
|
Відділ соціально-
економічного розвитку міста міської ради
|
Протягом
дії програми
|
Загальний обсяг, у тому числі:
|
-
|
-
|
|
|
|
Надання практичної допомоги підприємцям. Підвищення їх правової та інформаційної обізнаності
|
Державний бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Обласний
бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Міський бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Інші джерела
|
-
|
-
|
|
|
|
|
3.8. Забезпечення роботи, постійне оновлення та поповнення веб-сайта міської ради, висвітлення питань малого бізнесу
|
Відділ соціально-економічного розвитку міста міської ради, головний спеціаліст по внутрішній політиці міської ради
|
Щомісячно
протягом
2011-2015 років
|
-
|
-
|
|
|
|
Надання інформаційної, консультаційної , методичної та організаційної підтримки суб’єктам господарювання. Забезпечення зворотного зв’язку між органами влади, громадськими об’єднаннями та підприємцями
|
Усього за програмою
|
|
|
|
Загальний обсяг, у тому числі:
|
10,0
|
11,8
|
6,8
|
6,9
|
7,0
|
|
Державний бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Обласний
Бюджет
|
-
|
-
|
|
|
|
Міський
бюджет
|
10,0
|
11,8
|
6,8
|
6,9
|
7,0
|
Інші джерела
|
-
|
-
|
|
|
|