До Програми підтримки соціально-економічного розвитку міста Синельникового на 2011 2015 роки, затвердженої рішенням міської ради від 11. 03. 2011 №65-7/VІ


Скачати 146.04 Kb.
НазваДо Програми підтримки соціально-економічного розвитку міста Синельникового на 2011 2015 роки, затвердженої рішенням міської ради від 11. 03. 2011 №65-7/VІ
Дата23.09.2013
Розмір146.04 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Економіка > Документи


УКРАЇНА
Д Н І П Р О П Е Т Р О В С Ь К А О Б Л А С Т Ь

СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ



Р І Ш Е Н Н Я
02 серпень 2013 року № 193
Про погодження внесення змін та доповнень

до Програми підтримки соціально-економічного

розвитку міста Синельникового на 2011 – 2015 роки,

затвердженої рішенням міської ради

від 11.03.2011 №65-7/VІ
Керуючись статтею 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про асоціації органів місцевого самоврядування», статтею 21 Бюджетного Кодексу України, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2010 №1090 «Про затвердження державної цільової програми підтримки соціально-економічного розвитку малих міст на 2011-2015 роки», виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ:

1. Погодити внесення змін та доповнень до Програми підтримки соціально-економічного розвитку міста Синельникового на 2011 – 2015 роки, затвердженої рішенням міської ради від 11.03.2011 №65-7/VІ, а саме:

- подовжити термін реалізації Програми до 2020 року та замінити назву «Про Програму підтримки соціально-економічного розвитку міста Синельникового на 2011 – 2020 роки»;

- викласти додатки № 1,2,3,4 Програми підтримки соціально-економічного розвитку міста Синельникового на 2011 – 2015 роки в новій редакції згідно з додатками № 1, 2, 3, 4 цього рішення відповідно.

2. Доручити заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Шаркевичу Г.І. доповісти на сесії міської ради про внесення змін та доповнень до «Програми підтримки соціально-економічного розвитку міста Синельникового на 2011 – 2015 роки».

Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ


Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

від 02.08.2013 № 193

Програма

підтримки соціально-економічного розвитку міста Синельникове

на 2011-2020 роки
1. Склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв'язання програмним методом.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2010 №1090 «Про затвердження державної цільової програми підтримки соціально-економічного розвитку малих міст на 2011-2015 роки» малими містами є міста, населення яких не перевищує 50 тисяч осіб. У місті Синельниковому станом на 01.01.2011 проживає 31568 осіб.

Державна цільова програма соціально-економічного розвитку малих міст на 2011-2020 роки, з огляду на те, що сьогодні відсутнє належне фінансування програми соціально-економічного і культурного розвитку територіальних громад малих міст, а існуючий механізм надання державної підтримки малим містам є неефективним і не покращує спроможність переважної більшості територіальних громад, органів місцевого самоврядування малих міст, у тому числі і м. Синельникове щодо здійснення власних і делегованих повноважень, що зумовлює низький рівень надання відповідних соціальних та адміністративних послуг населенню, передбачає на період 2011-2020 років орієнтовно виділення коштів у розмірі 1575 млн. грн. з державного бюджету, за умови додатково запланованих для участі у співфінансуванні коштів місцевих бюджетів міст у розмірі не менше 10% - 157,7 млн. грн. на вирішення проблем за програмами малих міст.

На 2011 рік, зокрема, Державна цільова програма передбачає виділення коштів малим містам з державного бюджету у розмірі 315 млн. грн.

На сьогодні житлово-комунальне господарство м. Синельникового, з урахуванням його фінансового стану, зношеності основних фондів виробничого характеру більш ніж на 60%, що призводить до неефективного використання енергоресурсів, надання комунальних послуг населенню, які за якістю не відповідають вимогам часу, є найбільш технічно відсталою галуззю.

1.1 Стан комунальної теплоенергетики міста.

У місті відсутнє централізоване тепло та водопостачання. Станом на 01.01.2011 близько 3125 квартир переведено на індивідуальне опалення та забезпечення гарячою водою, що складає 67% від загальної кількості багатоквартирного житлового фонду.

Об'єкти соціальної сфери міста 100% переведені на індивідуальне опалення міні-котельнями та топочними. Однак, з метою підвищення ефективності використання енергоносіїв не впроваджуються належним чином новітні технології по теплозбереженню, економії витрат на електроенергію.

1.2 Житлове господарство.

Житловий фонд налічує 162 житлових будинки, що становить 253,9 тис.м2 загальної площі.

З них на балансі житлових організацій комунальної власності територіальної громади міста 147 багатоквартирних будинків загальною площею 232,9 тис.м2, 8 будинків відомчих загальною площею 6,3 тис.м2, 4 будинки житлово-будівельних кооперативів загальною площею 6,9 тис.м2 та 3 будинки об'єднань співвласників багатоквартирних будинків загальною площею 6,9 тис.м2.

Із 147 житлових будинків що знаходяться у комунальної власності громади 50 будинків мають 5 і більше поверхів.

Станом на 01.01.2011 у власність громадян шляхом приватизації передано 206,6 тис.м2 житла – 81% від загальної кількості.

По роках введення в експлуатацію:

  • до 1919 року – 9 будинків – 6% від загальної кількості;

  • з 1919 по 1945 рік – 6 будинків – 4% від загальної кількості;

  • з 1946 по 1960 рік – 34 будинки – 23% від загальної кількості;

  • з 1961 по 1970 рік – 33 будинки – 22% від загальної кількості;

  • з 1971 по 1980 рік – 29 будинків – 19% від загальної кількості;

  • з 1981 по 1990 рік – 19 будинків – 13% від загальної кількості;

  • з 1991 по 2011 рік – 19 будинків – 13% від загальної кількості.

Головні причини незадовільного технічного стану житлового фонду:

  • тенденція старіння житлового фонду;

  • відсутність коштів у місцевих бюджетах на виконання поточних і капітальних ремонтів житлового фонду;

  • неефективність державної тарифної політики щодо участі в утриманні житлового приватизованого фонду самими власниками цих квартир.

За таких обставин станом на 01.01.2011 невідкладного капітального ремонту потребують 90 тис.м2 покрівель на 147 багатоквартирних будинках.

Поточні і капітальні ремонти мереж енерго-, водозабезпечення та водовідведення, вирішується частково за рахунок балансоутримувачів і участі власників квартир.

На сучасному етапі соціально-економічного стану міста і стану житлово-комунального господарства, зокрема, Державна цільова програма підтримки соціально-економічного розвитку малих міст на 2011-2020 років дозволить місту Синельниковому за рахунок коштів Державного бюджету України і коштів міського бюджету як цільових коштів на спів фінансування міської програми вирішити такі завдання:

  • покращити технічний стан житлового фонду шляхом капітального та поточних ремонтів покрівель багатоповерхових будинків, а також панельних стиків на будинках панельного типу будівництва;

  • шляхом забезпечення комунальних підприємств міста належною технікою і обладнанням покращити якість і кількість надання послуг населенню, якість благоустрою та утримання інфраструктури міста.

2. Мета програми.

Програма має на меті виділення з міського бюджету розвитку м.Синельникового коштів та раціональне і ефективне освоєння коштів Державного бюджету на умовах співфінансування за умовами Державної цільової програми підтримки соціально-економічного розвитку малих міст на 2011-2020 рр., що має сприяти:

  • забезпеченню належного утримання житлового фонду міста, покращення якості житлових послуг, які надаються населенню;

  • забезпечення житлово-комунального господарства технікою та обладнанням, необхідними для утримання інфраструктури благоустрою міста, вивезення та переробки і складування твердих побутових відходів;

  • підвищення якості послуг, що надаються населенню органами місцевого самоврядування міста.

3. Шляхи і способи розв'язання проблеми.

Можливі такі способи розв'язання проблеми, що передбачають:

Перший – поступове розв'язання проблем соціально-економічного комплексу міста шляхом виконання міської програми реформування і розвитку житлово-комунального розвитку за рахунок коштів міського бюджету.

Недоліком такого способу є відсутність джерел наповнення бюджету розвитку міста в обсягах, необхідних для вирішення проблем.

Бюджет розвитку міста на 2011рік та планові 2012-2013 роки забезпечить фактичні потреби на рівні, нижчому ніж 10% від необхідних, що не забезпечить, а навпаки ускладнить якість технічного стану житлово-комунального господарства міста та знизить існуючу кількість і якість надання послуг населенню міста.

Другий – запровадження і використання ефективного механізму державної підтримки соціально-економічного розвитку м.Синельникове, як малого міста, шляхом концентрації ресурсів державного та міського бюджетів на умовах спів фінансування.

Проблему реформування і розвитку житлово-комунального господарства за цією програмою передбачається розв'язати шляхом:

  • забезпечення капітальних ремонтів покрівель і панельних стиків багатоквартирного житлового фонду;

  • забезпечення міста сучасною технікою для прибирання міста та вивозу твердих побутових відходів;

  • реконструкція та впровадження енергозберігаючих технологій вуличного освітлення.

Державна фінансова підтримка соціально-економічного розвитку надається як субвенція з державного бюджету м.Синельникове на соціально-економічний розвиток за рахунок коштів, що передбачаються у державному бюджеті на соціально-економічний розвиток регіонів, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, на умовах спів фінансування з бюджету міста, обсяг якого становить 10% субвенції.

4. Строки та етапи виконання Програми.

Виконання заходів програми планується здійснити в один етап упродовж 2011-2020 рр. У разі необхідності, заходи програми підлягають уточненню та затвердженню.

5. Перелік завдань і заходів Програми.

До основних завдань Програми належать:

  • забезпечення належного технічного стану комунального житлового фонду;

  • забезпечення комунального господарства сучасною сміттєприбиральною технікою та технікою для вивозу твердих побутових відходів;

  • реконструкція вуличного освітлення та впровадження енергозберігаючих технологій вуличного освітлення;

  • забезпечення покращення якості надання комунальних послуг населенню міста;

  • раціональне та ефективне використання коштів бюджету розвитку міста.

6. Організація управління та контролю за виконанням Програми.

Замовником Програми є Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради.

Управління та контроль за виконанням Програми, координацію дій між виконавцями, визначення порядку інформування (строків та форм звітності про хід виконання) здійснює Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради.

Постійна депутатська комісія міської ради з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та екології /Заякін/ разом з постійною депутатською комісією міської ради з питань комунальної власності /Мелікян/ забезпечують контроль за виконанням Програми.

Оцінка стану ефективності реалізації Програми здійснюється Синельниківською міською радою за наданням аналізу Управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності протягом усього строку її дії.

Щорічно, при підготовці проекту міського бюджету на наступний бюджетний рік Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради визначає завдання Програми, а при звітуванні за попередній рік готує інформацію про хід її виконання.

7. Ресурсне забезпечення Програми.

Виконання Програми передбачає фінансування заходів за рахунок коштів Державного та міського бюджетів в обсязі 26525 тис.грн. упродовж 2011- 2020 років, у тому числі за роками виконання:


Джерела фінансування

Обсяг фінансування (тис. грн.)

За роками виконання, тис.грн

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Державний бюджет

26525

2250

2250

2250

3275

3500

4000

2250

2250

2250

2250

Міський бюджет

2605

250

250

250

275

300

280

250

250

250

250

Усього

29130

2500

2500

2500

3550

3800

4280

2500

2500

2500

2500


Обсяг фінансування визначається на підставі переліку заходів Програми, який у разі обґрунтованої необхідності підлягає уточненню та затвердженню.

Обсяг фінансування розраховується на основі кошторису вартості витрат на забезпечення виконання заходів Програми і може уточнюватися упродовж року відповідно до виконання плану бюджетних асигнувань.

Фінансування Програми здійснюється за рахунок субвенцій державного бюджету та коштів міського бюджету.

Фінансування Програми щодо реалізації інвестиційних проектів по впровадженню новітніх енергозберігаючих технологій у сфері житлово-комунального господарства, здійснюється шляхом цільового фінансування відібраних на конкурсній основі проектів.

Реалізація Програми не передбачає додаткових кадрових ресурсів.

Контроль за цільовим використанням коштів державного та міського бюджетів здійснюють розпорядники бюджетних коштів відповідно до напрямків діяльності.

8. Очікувані кінцеві результати виконання Програми.

Виконання Програми дозволить:

  • вирішувати проблему якості житлового фонду та виконання програми створення об'єднань власників багатоквартирних будинків, створення конкурентного середовища в наданні комунальних послуг квартиронаймачам, поліпшення якості житлового фонду міста;

  • вирішувати проблему утримання інфраструктури благоустрою міста за рахунок використання нових технічних засобів та технологічних процесів при прибиранні міста, вивезенні і складуванні твердих побутових відходів;

  • вирішувати проблему вуличного освітлення міста, його утримання і виконання заходів впровадження новітніх технологій енергозбереження;

  • забезпечення сталої і ефективної роботи комунальних закладів і підприємств житлово-комунального господарства;

  • підвищити рівень безпеки системи життєзабезпечення міста;

  • підвищення рівня якості надання органом місцевого самоврядування послуг населенню міста;

  • підвищити рівень інвестиційної привабливості міста та розвитку сфери виробництва і соціального обслуговування міста;

  • забезпечити реалізацію державних програм на покращення економічних і соціальних стандартів життя населення міста, підвищення рівня зайнятості та добробуту жителів;

  • привести тарифну політику послуг, які надаються населенню міста, у відповідність до необхідної якості послуг.

9. Очікувані кінцеві результати виконання Програми.

9.1 Кількісні показники оцінки ефективності виконання Програми наведені у додатку 3.

9.2 Якісні показники виконання Програми.

- забезпечення належного технічного стану житлового фонду комунальної власності, покращення умов проживання мешканців багатоквартирних будинків, покращення якості надання комунальних послуг мешканцям багатоквартирних будинків та створення умов для прискореного формування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;

- забезпечення належного санітарного стану міста та елементів благоустрою, своєчасного і якісного збору, вивезення та складування твердих побутових відходів, утримання в належному стані вулиць і автомобільних доріг, покращення безпеки дорожнього руху, безпеки життєдіяльності населення міста у вечірній та нічний часи;

- покращення якості і кількості надання комунальних послуг населенню міста, створення конкурентного середовища в сфері надання комунальних послуг, поліпшення інвестиційної привабливості міста.

Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ


Додаток 4

до рішення виконавчого

комітету міської ради

від 02.08.2013 № 193
Паспорт

Програми підтримки соціально-економічного розвитку

міста Синельникового на 2011-2020 роки


  1. Назва Програми: Програма підтримки соціально-економічного розвитку міста Синельникового на 2011-2020 роки.

  2. Підстава для розроблення Програми: постанова Кабінету Міністрів України від 29.11.2010 №1090 «Про затвердження державної цільової Програми підтримки соціально-економічного розвитку малих міст України на 2011-2015 роки».

  3. Замовник Програми: Синельниківська міська рада та Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради.

  4. Відповідальні за виконання Програми: Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради.

5. Мета Програми: Реалізація державної та регіональної політики щодо забезпечення якісного стану житлового фонду, благоустрою населених пунктів, надання якісних послуг населенню і належного утримання господарського комплексу відповідно до встановлених нормативів і державних стандартів.

6. Строки дії Програми: Початок – 2011 рік; закінчення – 2020 рік.

  1. Етапи виконання Програми: Один етап - дев’ять років.

  2. Обсяг фінансування Програми:




Джерела фінансування

Обсяг фінансування (тис. грн.)

За роками виконання, тис.грн

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Державний бюджет

26525

2250

2250

2250

3275

3500

4000

2250

2250

2250

2250

Міський бюджет

2605

250

250

250

275

300

280

250

250

250

250

Усього

29130

2500

2490

2500

3550

3800

4280

2500

2500

2500

2500


Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ

Схожі:

Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2011-2013 роки
Синельникового на 2011-2013 роки робота структурних підрозділів міської ради протягом 1 кварталу 2011 року спрямовувалась на забезпечення...
Програма підтримки соціально-економічного розвитку міста Синельникове на 2011-2020 роки
«Про асоціації органів місцевого самоврядування», статтею 21 Бюджетного Кодексу України, на виконання постанови Кабінету Міністрів...
НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Внести доповнення до комплексної програми поліпшення медичного обслуговування населення міста Нікополя на 2011-2015 роки затвердженої...
ІНФОРМАЦІЯ про виконання програми соціально-економічного та культурного...
Програми соціально-економічного та культурного розвитку Коломийського району на 2013 рік і основні напрями розвитку на 2014 і 2015...
До Програми розвитку малого підприємництва у місті Синельниковому
Погодити зміни та доповнення до «Програми розвитку малого підприємництва у місті Синельниковому на 2011 – 2012 роки», затвердженої...
До міської програми інформатизації на 2011 2015 роки, затвердженої...
Керуючись статтею 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» статтею 21 Бюджетного Кодексу України, на виконання Закону...
Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2011-2013 роки
Аналіз офіційних звітних даних свідчить про те, що протягом січня-червня 2011 року у більшості галузей господарського комплексу та...
Про підсумки виконання Програми соціально-економічного розвитку міста...
Програма соціально-економічного розвитку на 2011 рік базується на основних напрямах прогнозу економічного і соціального розвитку...
До Програми економічного і соціального розвитку Петрівського району...
Щодо забезпечення виконання завдань Програми економічного і соціального розвитку Петрівського району на 2011 рік
Інформація про виконання Програми соціально-економічного та культурного...
Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Бердянськ на 2013 рік, затвердженої рішенням тридцять другої сесії міської...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка