|
Скачати 63.99 Kb.
|
Тема. Таблиця множення числа 7. Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 7; вдосконалювати обчислювальні навички, закріплювати вміння розв’язувати задачі на зведення до одиниці; продовжувати формувати навички каліграфічного письма; розвивати логічне мислення, математичне мовлення, пам’ять, увагу, творчі здібності учнів; виховувати інтерес до математики, старанність та наполегливість. Обладнання: комп’ютерна презентація, картки для групової роботи, підручник (Богданович М.В. Математика: Підруч. для 3 кл.- К.:Освіта,2003). Хід уроку: І. Організація класу. 1. Пролунав дзвінок, Починаємо урок.
Подаруйте нашим гостям усмішку і привітайтесь з ними. - Сьогодні у нас незвичайний урок. Ви бачите скільки гостей завітало до нас. В тому числі завітав і казковий герой. -А який саме ви здогадаєтесь, коли відгадаєте загадку. Хто моторчик свій заводить? З даху в гості хто приходить? І на урок він дібрався Скажем дружно: «Здрастуй,…!» (Карлсон) (Слайд 1) 2. Вправа «Очікування» - Учні, чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку математики? - Я очікую від уроку… (Відповіді учнів) - А я сподіваюсь, що ви будете на уроці уважними, розумними, кмітливими, швидко і правильно відповідатимете, охайно писатимете і в кінці уроку отримаєте багато гарних оцінок. ІІ. Повідомлення теми та мети уроку - Сьогодні ми з вами вивчимо таблицю множення числа 7, продовжимо роботу над задачами на зведення до одиниці, а ще виконуватимемо цікаві завдання, допомагаючи нашому казковому гостю. ІІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.
1 варіант Задача 236 1) 24 : 4 = 6 (р.) 2) 24 – 4 = 20 (р.) Відповідь: на 20 років донька молодша за матір. 2 варіант Задача 237
Відповідь: 20 сторінок оператор набере за 5 годин. 2. Каліграфічна хвилинка. - Відкриваємо зошити і записуємо 19 жовтня Класна робота - Діти, а хто з вас знає з якої казки наш гість? - Так, правильно «Малюк і Карлсон». - А написала її шведська казкарка Астрід Ліндгрен. - А хто згадає скільки років було малюку? - Сім. - Отже, на сьогоднішньому уроці ми з вами повторимо, як каліграфічно писати цифру сім - 7 складається з хвилястої горизонтальної лінії, довгої прямої похилої лінії та короткої горизонтальної лінії. - Запишіть один рядок цифри 7. - У малюка була старша сестра Бетан. Її вік ми визначимо шляхом нескладних математичних обчислень. Давайте 2 збільшимо у 7 разів. - Молодці! Отримаємо 14. - Тож у другому рядочку запишемо двоцифрове число 14. - Давайте дамо його характеристику. - Скільки в ньому десятків? - Скільки в ньому одиниць? - Назвіть попереднє і наступне число? - Якого десятка це число?
Картка №1 4 · 6 + 37 35 : 5 + 89 (50 – 18) : 4 81 + 48 : 6 Задача Маса 6 глечиків зі сметаною 12 кілограмів. Визначити масу 7 таких глечиків? Картка №2 1м – 7дм 18см : 6 6см · 5 1дм 2см : 3 Задача У 5 однакових пакетах було 25 кілограмів борошна. Скільки кілограмів борошна у 8 таких пакетах?
Інтерактивна вправа «Мозкова атака»
- А ви діти добре знаєте таблиці множення та ділення? Відповіді дітей. - Тож давайте допоможемо Карлсону виконати це завдання. На яке число необхідно помножити або поділити кожне з чисел в стовпчику, що отримати наступне число? (Слайд 2) 4 12 2 18 3 27 3 18 6 30 5 45 - Давайте погляне чи наповнилися банки варенням? - Так. Банки повні варення і Карлсону нашому є чим лікуватися. (Слайд 3)
(Слайд 4) Гра «Знайди помилку» 4 · 4 + 2 = 20 30 : 6 · 2 = 11 3 · 8 + 12 = 27 12 : 6 · 3 = 6 36 : 6 · 3 = 18 15 + 19 – 12 = 22 ІV. Вивчення нового матеріалу.
Щоб в життєві труднощі не потрапляти Таблицю множення на сім вам треба добре знати Робота за підручником №238, Додайте числа, а потім замініть додавання множенням. 6 + 6 + 6 = 18 7 + 7 + 7 + 7 + 7 + 7 + 7 + 7 = 56 6 · 3 = 18 7 · 8 = 56 Завдання №239 - На що вказує множник 8? - Як перевірити, що 7 · 8 = 56?
- Кожний наступний добуток збільшується на 7. - У добутках чергуються парні та непарні числа. - Якщо 7 помножити на парне число, то отримаємо парне. - Якщо 7 помножити на непарне число, то отримаємо непарне.
Читання таблиці, коли закриті добутки.
- Якщо у прикладі дії різного ступеня, яку дію виконуємо першою? - Дію множення.
Ми поплещимо в долоні стільки раз: 45 : 5 Ми нахилимося вправо стільки раз: 36 : 6 Ми нахилимося вліво стільки раз: 18 : 3 І присядемо в той час стільки раз: 32 : 4 Відпочили. Все гаразд. За роботу вже нам час. VI. Розвиток математичних знань.
2. Розв’язування задачі №243 Читання задачі вголос! Читання задачі мовчки!
Розв’язання задачі
Відповідь: 56 літрів пального витратить цей трактор за 8 год роботи. Для слабших учнів план розв’язання задачі на дошці План розв’язування задачі
3. Творча робота над задачею. - Одна з улюблених страв Карлсона – плюшка. - Давайте з вами складемо задачу про плюшки і почастуємо ними нашого гостя. (Слайд 5) Задача Фрекен Бок за 3 години випікає 21 плюшку. Скільки плюшок вона випече за 5 годин? Розв’язання
Відповідь: 35 плюшок вона випече за 5 годин. 4. Задача-жарт У гнізді було 8 яєць. Курки знесли ще 4 яйця, а півень 1. Скільки яєць стало в гнізді? 5. Гра «Шифрувальник» Розв’язати приклади і розшифрувати слова. Робота в групах. С-22 7 · 8 – 34 = 22 (с) И - 18 7 · 2 + 9 = 23 (п) П - 23 7 · 4 – 27 = 1 (а) Б - 61 7 · 6 – 20 = 22 (с) І - 19 7 · 7 – 31 = 18 (и) А - 1 7 · 5 + 26 = 61 (б) 7 · 9 – 44 = 19 (і) А – 4 7 · 4 + 12 = 40 (д) О – 47 7 · 9 – 16 = 47 (о) Д – 40 7 · 3 + 24 = 45 (п) Г – 28 7 · 5 + 12 = 47 (о) М – 73 81 - 48 : 6 = 73 (м) П – 45 54 – 21 : 3 = 47 (о) 21 + 35 : 5 = 28 (г) 3 · 8 : 6 = 4 (а) - Учні! Як ви гадаєте, хто вам дякує за допомогу? - Звичайно, Карлсон. - Він вам дякує не тільки за допомогу, а ще й за науку. Адже, на сьогоднішньому уроці він разом з вами вивчив таблицю множення числа 7. VII. Підсумок уроку - Чи справдились ваші очікування?
Вивчити таблицю множення числа 7 с.40 Приклади № 246 с.41 Всі ви діти молодці! Гарно працювали! Але дзвоник пролунав, Він мені і вам сказав, Що урок вже час кінчати, Треба йти відпочивати. Література
|
ОПТИМАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ВИРОБНИЧИХ СИСТЕМ: РІШЕННЯ ВАРІАЦІЙНОЇ ЗАДАЧІ РОЗВИТКУ Ключові слова: виробнича задача, критерії оптимальності, задача оптимального агрегування, багатовимірна оптимізаційна задача |
Задача 2 Задача (5 балів) На резисторі 3 Ом виділяється напруга 100 мВ. Знайти значення струму через резистор в мА і потужність в кВт |
Факс (044) 236-10-49, ministry@mon gov ua від 27. 04. 10 №1/9-286 Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486-24-42, факс (044) 236-10-49 |
УРОК 7 Тема. Контрольна робота. Мета уроку. Оцінити рівень засвоєння... Задача (З бали.) Виконати зображення правильної трикутної піраміди, вписаної в конус. Описати властивості одержаної комбінації фігур.... |
Тема: Формування вхідних та вихідних грошових потоків на підприємстві.... Задача Визначити чистий рух грошових коштів і скласти звіт про рух грошових коштів підприємства прямим та непрямим методами |
2. Задача Методом квадратичної інтерполяції знайти min F(x)=x2 4x,... Методом квадратичної інтерполяції знайти min F(x)=x2 4x, починаючи пошук з крапки х0=2 |
Задача Приведіть приклади ситуацій, в яких особа звертається по юридичну допомогу до представників різних юридичних професій |
Задача № 1 групи «А» Нехай a, b та c — попарно різні натуральні числа. Доведіть, що число має принаймні 8 різних натуральних дільників |
Задача Довірче товариство «Сова» Розробник: Гайворонський Євген Петрович, доцент кафедри цивільних та кримінально-правових дисциплін |
Задача. Заміни Підготувала вчитель початкових класів Запорізького навчально-виховного комплексу №109 Дидика Людмила Іванівна |