|
Скачати 41.42 Kb.
|
Л.С. Шевченко, Ю.В. Фірманюк віРтуальний методичний кабінет математики: напрями і принципи наповнення Методика викладання математики є частковим компонентом системи педагогічних наук. Значну увагу в педагогіці приділяють дидактиці, яка обґрунтовує і розкриває зміст, методи та організаційні форми навчання. Процес навчання будується у відповідності до дидактичних принципів на основі наочності, усвідомлення, систематичності, доступності та міцності засвоєння знань, умінь і навичок. Важливою умовою міцного засвоєння знань є мистецтво викликати інтерес до предмету. Дж. Крістал сказав: «Кожну математичну книжку, варту читання, треба перечитувати «вздовж і впоперек», якщо дозволено буде вжити такий вислів. Дещо змінивши Лагранжеву пораду, я б сказав: «Ідіть далі, але частіше повертайтеся, щоб скріпити віру». Якщо вам трапиться важкий чи нудний абзац, пропустіть його; ви повернетеся до нього пізніше, коли побачите його важливість або відчуєте потребу в ньому для подальшого читання» [1]. Рис. 1. Головна Web-сторінка «Віртуальний методичний кабінет математики» Нині вчителі стикаються із проблемою великої кількості різнопланових підручників, посібників, методичних розробок, періодичних видань, електронних ресурсів та інших дидактичних матеріалів з математики. Однією з актуальних проблем для кожного вчителя математики є підготовка до уроків, пошук відповідної навчально-методичної літератури, її систематизація. Це займає багато часу, переростає у рутинну роботу, яка відбиває у нього усіляке бажання творчо мислити і розвиватися [2; 3]. Для вирішення даної проблеми було створено програмний педагогічний засіб «Віртуальний методичний кабінет математики» (ВМКМ), який та включає наступні підрозділи (рис. 1):
Рис. 2. Web-сторінка. Програмні засоби
Отже, ВМКМ – це реальна допомога вчителям та студентам фізико-математичних факультетів педагогічних ВНЗ у підготовці та проведенні уроків, творчих вечорів, математичних ігор. Він істотно полегшує пошук та зменшує матеріальні витрати на придбання відповідної навчально-методичної літератури, що дозволяє вивільнити багато часу на творчу складову. Матеріали, які розміщенні на сайті будуть також корисними для студентів та учнів, які поглиблено вивчають математику. Вони зможуть самостійно відшукувати та систематизувати інформацію, навчаться застосовувати її на практиці, а отже, приймати активну участь у процесі навчання, самостійно мислити, пропонувати та відстоювати власну точку зору, моделювати математичні задачі та їх розв’язки. Сайт має можливість коригування, зміни, доповнення будь-якої інформації, яка в ньому представлена. Отже, перевагою такої форми представлення інформації є її мобільність, доступність, завдяки можливості розміщення в мережі Інтернет, адекватність рівню розвитку наукових знань. Але завжди потрібно пам’ятати, що електронні ресурси це лише засіб, який допомагає педагогу, але не може замінити його. Саме з цієї точки зору нами розглядалися проблеми, які пов’язані з розробкою та наповненням електронних дидактичних засобів з математики, а саме «Віртуального методичного кабінету математики». Література:
Розглянуто технологію створення та наповнення програмного педагогічного засобу «Віртуальний методичний кабінет математики», проаналізовано його структурні елементи. Ключові слова:віртуальний кабінет, математика, наповнення, електронні ресурси. |
Урок читання Тема : Т. Г. Шевченко співець краси рідного краю «Тарас Шевченко» (про нього) Т. Г. Шевченко – «Вітер з гаєм розмовляє…», «Садок вишневий коло хати» |
Урок читання Тема : Т. Г. Шевченко співець краси рідного краю «Тарас Шевченко» (про нього) Т. Г. Шевченко – «Вітер з гаєм розмовляє…», «Садок вишневий коло хати» |
Т. Г. Шевченка як громадянина, митця й людину; за допомогою У глибині сцени застигли 4 картини: Малий Тарас і мати, Оксана і Шевченко, юнак Шевченко, старий Шевченко. Звучить “Июнь” 1 частина... |
Тема: Т. Г. Шевченко співець краси рідного краю ... |
Біографія: Тарас Шевченко Тарас Григорович Шевченко народився 25 лютого (9 березня за н ст.) 1814р в с. Моринці Звенигородського повіту Київської губернії |
Миколаєнко А.Є., Шевченко А. В. Інформатика. 9 клас: Експрес-контроль... Рекомендовано Вченою радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів |
ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУ Направляється студентка Шевченко М. О Шевченко Марина Олегівна за період навчання на факультеті Економічної інформатики з 2012 року до 2013 року повністю виконала навчальний... |
Шевченко є основоположником нової української літератури і родоначальником... ХІХ початку ХХ століть. Шевченко перший в українській літературі виступив як істинно народний поет, твори якого з усією повнотою... |
Частина мови. Іменник. 6 клас Іменники І відміни. Однина Шевченко) Слава навіки Вітчизні моїй. (Сосюра) Привітай же, моя ненько, моя Україно, моїх діток нерозумних, як свою дитину. (Шевченко)... |
ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУ Направляється студентка Шевченко М. О Направляється студентка Шевченко М. О. до захисту дипломного проекту за напрямом підготовки 050101 «Комп’ютерні науки» |