|
Скачати 45.17 Kb.
|
Тема 2. Взаємне розташування прямих на площині Урок № 7 Тема. Паралельні прямі Мета: домогтися свідомого розуміння учнями змісту таких понять: «паралельні прямі», «паралельні відрізки», «аксіома паралельних прямих». Сформувати в учнів уміння:
Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок. Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя; таблиця «Паралельні прямі». ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Перевірка домашнього завдання Учні самостійно перевіряють правильність виконання домашнього завдання за наданим учителем зразком або вчитель збирає зошити учнів на перевірку. III. Формулювання мети й завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності Для мотивації доречно буде звернутися до демонстраційних таблиць, що стисло відображають зміст вивченого матеріалу, та запропонувати учням установити логіку вивченого матеріалу. Складений сумісними зусиллями учнів та вчителя логічний ланцюжок може бути таким: Тепер буде логічним висвітлити питання про взаємне розташування двох прямих на площині. Після проведеного обговорення вчитель формулює погоджену з учнями мету уроку. IV. Актуалізація опорних знань Виконання усних вправ
V. Засвоєння нових знань План вивчення нового матеріалу 1°. Уявлення про випадки взаємного розташування двох прямих на площині. 2°. Означення паралельних прямих. 3°. Паралельні відрізки, паралельні промені. 4°. Аксіома паралельних (Евкліда). Методичний коментар Поняття «паралельні прямі» не є для учнів новим, оскільки відоме їм з 6 класу. Тому, як рекомендується за підручником «Геометрія. 7-9» О.В.Погорєлова вчитель, викладаючи це питання, спирається на життєвий досвід учнів, узагальнює учнівські спостереження та формулює достатньо строгі математичні твердження. По закінченні вивчення нового матеріалу вчитель пропонує учням таблицю «Паралельні прямі». Таблиця
VI. Первинне усвідомлення нових знань Виконання усних вправ
а) перетинати тільки одну з даних прямих; б) перетинати тільки дві з даних прямих; в) не перетинати жодної з даних прямих?
Всі усні вправи слід прокоментувати, спираючись на вивчений матеріал та проілюструвати їх рисунками. Виконання графічних вправ За допомогою двосторонньої лінійки проведіть паралельні прямі а і b. а) Позначте на прямій а точку А. Чи можна провести через точку А іншу пряму, паралельну прямій b? Чому? б) Побудуйте відрізок AD, паралельний прямій b. Чи лежить точка D на прямій a? в) Проведіть через точку А пряму с, що не збігається з прямою а. Чи перетинаються прямі b і с? Чому? Виконання письмових вправ
VII. Підсумки уроку Запитання до класу
VIII. Домашнє завдання
С.П.Бабенко. Уроки геометрії. 7 клас. Урок №7 |
Урок №115 Тема. Паралельні прямі Мета: сформувати уявлення про зміст поняття «паралельні прямі»; виробити вміння знаходити на рисунку паралельні прямі та будувати... |
Уроки 8-9 Тема. Перпендикулярні і паралельні прямі Мета. Повторити відношення перпендикулярності і паралельності прямих на площині, розглянути властивості перпендикулярних прямих,... |
Урок 1 (1-2) Тема. Точки і прямі Уроки геометрії в 7 класі Розділ І. Найпростіші геометричні фігури та їх властивості |
УНІАН спільно з “Бізнес Радіо” (93,8 FM) проводить прямі трансляції... Р/р №26008053103974 в ф-ї “Київське головне регіональне управління “ПАТ КБ “ПриватБанк” |
Урок №54 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта» |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Самостійна робота №19 Накреслити пряму АВ. Позначити точки М і N так, що точка М належить прямій АВ, а точка N розташована поза нею. Провести через кожну... |
Система податків Складається з прямих і непрямих податків. Прямі встановлюються безпосередньо на дохід або власність платника податків, непрямі включаються... |
Урок № Тема Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Дихання», повторимо органи дихання і з’ясуємо будову та значення гортані. Але урок проведемо... |
Урок №63 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для... |