|
Скачати 296.46 Kb.
|
Пояснювальна записка Посібник містить завдання для поточного та тематичного оцінювання учнів із математики за програмою з математики для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту). Неодмінною рисою посібника є наявність самостійних і контрольних робіт, розроблених у форматі тестових завдань. Запропоновані завдання призначені для проведення тестів, самостійних та контрольних робіт в 11 класі за темами «Показникова та логарифмічна функція», «Похідна та її застосування», «Інтеграл та його застосування», «Координати та вектори», «Геометричні тіла та їхні площі поверхонь», «Об’єми геометричних тіл » . Пропонований посібник допоможе вчителеві здійснити ефективний контроль над рівнем засвоєння навчального матеріалу, а учневі – зорієнтуватися у завданнях та набути навичок швидкого та безпомилкового виконання робіт. ЗМІСТ І. ПОКАЗНИКОВІ ТА ЛОГАРИФМІЧНІ ФУНКЦІЇ 1.1.Тести…………………………………………………………………………………………………...3 1.2.Самостійна робота №1………………………………………………………………………………..4 1.3.Самостійна робота №2………………………………………………………………………………..5 1.4.Контрольна робота …………………………………………………………………………………...6 ІІ. ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ 1.1.Тести…………………………………………………………………………………………………...7 1.2.Самостійна робота №1………………………………………………………………..........................8 1.3.Самостійна робота №2……………………………………………………………… ……………….9 1.4.Контрольна робота ………………………………………………………………………………….10 ІІІ. ІНТЕГРАЛ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ 1.1.Тести………………………………………………………………………………………………….11 1.2.Самостійна робота…………………………………………………………………...........................13 1.3.Контрольна робота ………………………………………………………………….........................14 ІV.КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ У ПРОСТОРІ 1.1.Тести………………………………………………………………………………………………….15 1.2.Самостійна робота…………………………………………………………………………………...16 1.3.Самостійна робота…………………………………………………………………………………...17 1.4.Контрольна робота ………………………………………………………………………………….18 V. ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ 1.1.Тести………………………………………………………………………………………………19-20 1.2.Самостійна робота…………………………………………………………………………………...21 1.3.Контрольна робота ………………………………………………………………………………….22 VI. МНОГОГРАННИКИ. ТІЛА ОБЕРТАННЯ. 1.1.Тести………………………………………………………………………………………………….23 1.2.Самостійна робота №1………………………………………………………………………………24 1.3.Самостійна робота №2………………………………………………………………………………25 1.4.Контрольна робота ………………………………………………………………………………26-27 VII. ОБ´ЄМИ ТІЛ. 1.1.Тести………………………………………………………………………………………………….28 1.2.Самостійна робота ………………………………………………………………………………29 1.3.Контрольна робота ……………………………………………………………………………....30-31 VIII. ЛІТЕРАТУРА……………………………………………………………………………………...32 І. ПОКАЗНИКОВІ ТА ЛОГАРИФМІЧНІ ФУНКЦІЇ Тести
А) у = х; Б) у = logх; В) у = (1,3); Г) у = х – 1,3. 2. Функція у = logх при 0 < а < 1 А) зростає; Б) спадає; В) не зростає; Г) не спадає. 3. Якщо , то: А) c= m; Б) с= n; В) m= n; Г) n= m. 4. Значення виразу lg2 + lg50 дорівнює: А) 100; Б) 52; В) 2; Г) 10. 5. Область значень функції у = 2+ 5 є проміжок: А) (- ∞; + ∞); Б) (0; + ∞); В) ( 5; + ∞); Г) ( 7; + ∞). 6. Якщо , то дорівнює: А) 7; Б) 12; В) 31; Г) 108. 7. Розв’язавши рівняння одержали: А) 2; Б) 2,5; В) 3; Г) 0,75. 8. Знайти значення виразу дорівнює: А) 9; Б) 1; В) 81; Г) 27. 9. Добуток коренів рівняння дорівнює: А) 100; Б) 10; В) 0,1; Г) 0,01. 10. Розв’яжіть нерівність: А) [ - 2; + ∞); Б) [ 2; + ∞); В) ( - ∞; 2 ]; Г) ( - ∞; 2]. Самостійна робота № 1. Показникова функція Варіант 1
.
, .
……………………………………………………………………………………………………… Варіант 2
.
.
˃.
, . 5. Розв’яжіть рівняння: . 6.Визначте найменший цілий розв’язок нерівності: ˃ 0 Самостійна робота № 2 Логарифми Варіант 1
.
.
˃ - 1.
.
, . …………………………………………………………………………………………. Варіант 2
.
< 2 .
6. Розв’яжіть систему рівнянь і запишіть суму розв’язків системи: , . Контрольна робота Варіант 1
а) ; б) .
а) ; б) ˃ - 2. 4. Обчисліть: . 5.Розв’яжіть рівняння: . 6.Розв’яжіть нерівність: …………………………………………………………………………………………... Варіант 2
.
а) ; б) . 3. Розв’яжіть нерівність: а) ; б) ˃ - 2. 4. Обчисліть: . 5.Розв’яжіть рівняння: . 6.Розв’яжіть нерівність: ІІ. ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ Тести
А) -4, 5; Б) -3; В) 0; Г) 3.
А) х=1; Б) х=-1, х=1; В) х=0, х=-1; Г) х=0, х=1. 3. Якщо , а , то приріст функції ƒ(х)= дорівнює: А) 0,01; Б) 0,1; В) 0,21; Г) 1,1. 4. Знайдіть похідну функції : А) 2; Б) 2х; В) 2х-3; Г) х-3. 5. Знайдіть ƒˈ(9) для функції ƒ(х)=: А) ; Б) ; В) 2; Г) 0. 6. Точка рухається за законом . Тоді миттєва швидкість точки у момент часу t=2c дорівнює ( S вимірюється у м ): А) 36 м/с; Б) 28 м/с; В) 50 м/с; Г) 12 м/с. 7. На рисунку зображено графік функції у= ƒ(х). Користуючись графіком порівняйте ƒˈ(х) і ƒˈ(х): А) ƒˈ(х)= ƒˈ(х); Б) ƒˈ(х) < ƒˈ(х); В) порівняти не можна; Г) ƒˈ(х) ˃ ƒˈ(х). 8. На рисунку зображено графік функції у= ƒ(х) та дотичну до нього у точці з абсцисою х. Тоді ƒˈ(х) дорівнює: А) ; Б) ; В) 1; Г) . 9. Знайти похідну функції ƒ(х)=(5х - 2): А) ; Б) ; В) ; Г) . 10. Знайти рівняння дотичної до графіка функції ƒ(х)= у точці х=-2: А) у=5х-2; Б) у=2-5х; В) у=-5х-2; Г) у=5х. |
Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики перевіряє: відповідність... Міністерством освіти і науки України для класів універсального, природничого, фізико-математичного профілів, а також для класів,... |
ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для 10 11 класів загальноосвітніх навчальних... Програма призначена для організації навчання математики в класах з поглибленим вивченням математики. Вона розроблена на основі Державного... |
ПРОГРАМ А вступного випробування з математики для абітурієнтів напрямів підготовки Програму вступного випробування з математики розроблено з урахуванням вимог чинної програми з математики для 5–11 класів, затвердженої... |
Програма зовнішнього незалежного оцінювання з математики Мета зовнішнього... ... |
Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми... Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво»... |
Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми... Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво»... |
А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір Про... И та початків математичного аналізу в загальноосвітніх навчальних закладах з поглибленим вивченням математики. Зміст підручника і... |
Порядок проведення Інтернет-олімпіади з математики у 2013-2014 н... Участь в Інтернет-олімпіаді з математики можуть брати всі учні 8-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів області |
Програма зовнішнього незалежного оцінювання Мета зовнішнього незалежного оцінювання з математики ... |
ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів Технології Програма «Технології» (рівень стандарту) призначена для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. На оволодіння програмою... |