|
Скачати 306.83 Kb.
|
Міністерство освіти і науки України Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» ЗАТВЕРДЖУЮ Проректор ХАІ з НПР ___________________ В.М. Павленко «26» лютого 2014 р. Матеріали з тестування для фахового вступного випробування по спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» Галузь знань: 0305 «Економіка та підприємництво» Напрям підготовки 6.030507 «Маркетинг» Матеріали з тестування розроблено і затверджено на кафедрі економіки та маркетингу, протокол № 8 від «13» лютого 2014 р. Завідуючий кафедрою, професор В.М. Вартанян Програму затверджено Голова атестаційної комісії, декан, професор М.О. Латкін Харків 2014 ЗМІСТ 1 Перелік тестових питань 3 2 Вірні відповіді 19 3 Результати фахового вступного випробування по спеціальності 22 1 ПЕРЕЛІК ТЕСТОВИХ ПИТАНЬ 1. Повний життєвий цикл продукції являє собою: а) сукупність етапів виготовлення продукції на даному підприємстві б) сукупність строків операцій по розробці і виготовленню продукції в) сукупність взаємопов'язаних процесів створення та послідовної зміни стану продукції від формування вхідних вимог до закінчення експлуатації (споживання) г) всі твердження є помилковими 2. Для чого при бізнес-плануванні будується крива валового прибутку? а) для оцінки перспектив освоєння ринку б) для встановлення максимального обсягу продажів в) для аналізу залежності реалізації продукції від зміни попиту г) всі твердження є помилковими 3. Які криві використовуються для аналізу рівня рівноважної ціни? а) крива валового прибутку та граничних витрат б) крива попиту і пропозиції в) крива граничного прибутку та крива середніх витрат г) всі твердження є помилковими 4. Для чого в бізнес-плануванні проводиться аналіз структури і динаміки собівартості продукції? а) для потреб оперативно-календарного планування б) для маркетингових досліджень в) для вибору стратегії фірми г) всі твердження є помилковими 5. Криві попиту і пропозиції не перетинаються, якщо: а) товар знаходить свого споживача б) товар нікому не потрібний в) товар має занадто високу ціну г) всі твердження є помилковими 6. Для оцінки прибутковості фірми використовують криві: а) валового доходу і попиту б) валового доходу і пропозиції в) попиту і пропозиції г) валового доходу і собівартості 7. Який з перелічених вартісних показників продукції може використовуватися для характеристики обсягу виробництва (як виробнича програма)? а) обсяг валової продукції б) обсяг товарної продукції в) обсяг чистої продукції г) всі вищенаведені показники 8. Який з перелічених показників характеризує обсяг збуту продукції фірми? а) обсяг чистої продукції б) обсяг реалізованої продукції в) обсяг валової продукції г) обсяг товарної продукції 9. Чим визначається виробнича програма підприємства? а) потребами ринку у певній продукції б) наявністю тривалих коопераційних зв'язків з суміжниками в) виробничими можливостями підприємства г) всіма вищенаведеними факторами 10. У якому випадку валова і товарна продукція підприємства є рівними? а) вони не можуть бути рівними, оскільки валова продукція включає в себе і залишки незавершеного виробництва б) якщо залишки незавершеної продукції на початок і кінець розрахункового періоду співпадають в) обидва твердження є вірними г) всі твердження є помилковими 11. Чи може валова продукція підприємства бути меншою за показник товарної продукції? а) так, якщо залишки незавершеного виробництва на кінець розрахункового періоду стали меншими, ніж на початок періоду б) ні, оскільки валова продукція окрім товарної включає в себе і вартість незавершеної продукції в) ні, тому що незавершене виробництво не входить до товарної продукції г) запитання поставлене некоректно 12. Умовами задачі було передбачено, що дійсний фонд часу металообробного обладнання склав 8760 годин. Який висновок можна зробити? а) це обладнання передбачається використовувати цілодобово, тому що це річний календарний фонд часу 24 * 365 = 8760 б) це помилка, тому що дійсний фонд часу завжди менше календарного фонду на величину втрат робочого часу в) коефіцієнт виконання норм на підприємстві перевищує 1 г) всі твердження є помилковими 13. Виробничу потужність підприємства визначають: а) потреби ринку та рівень фондоозброєння б) технічний рівень засобів виробництва та їх продуктивність в) рівень енергоозброєння та явочна чисельність виробничого персоналу г) всі твердження є помилковими 14. Основні фонди мали на початок експлуатації балансову вартість Цбал,. Для розрахунку залишкової вартості цих основних фондів через Т років експлуатації, коли амортизація t-го року рівна Аt слід скористатися формулою а) Цост = Цбал - сума At б) Цост = Цбал - АtТ в) Цост = Цбал + АtТ г) Цост = Цбал - Аt 15. У цеху встановлено 100 одиниць устаткування. З них у першу зміну були задіяні 90, у другу зміну 60, а у третю зміну 30 одиниць. Таким чином коефіцієнт змінності склав: а) 2 б) 0.9 в) 1.8 г) 0.6 16. Якщо чиста вага виробу рівна 20 кг, а коефіцієнт використання матеріалу складає 0.5, то норма витрат матеріалу буде рівною: а) 10 кг б) 20.5 кг в) 40 кг г) всі твердження є помилковими 17. Нормована величина оборотних засобів (ОЗ) підприємства не змінилася у порівнянні з базовим періодом і склала 2 млн. грн. Обсяг продукції, що була реалізована у звітному періоді, склав 8 млн. грн., а у базовому був рівним 10 млн. грн. Тривалість обороту ОЗ підприємства таким чином: а) зменшилася до 90 днів б) збільшилася до 90 днів в) не змінилася г) всі твердження є помилковими 18. Якщо оплата робочої сили залежить від розміру виробітку в одиницю часу, то використовують: а) почасову систему оплати праці б) відрядну систему оплати праці в) посередньо-відрядну систему оплати праці г) акордну систему оплати праці 19. Що називається прибутком від реалізації продукції: а) різниця між плановою та фактичною собівартістю б) виторг від реалізації продукції за винятком податку в) доход від продажу продукції г) різниця між виторгом та повною собівартістю продукцією, що реалізована 20. Фондовіддача - це відношення: а) середньорічної вартості основного капіталу підприємства до обсягу виробленої за рік продукції б) обсягу виробленої за рік продукції до середньорічної вартості основного капіталу в) річний прибуток до середньорічної вартості основного капіталу г) всі твердження є помилковими 21. При зниженні попиту доцільно використовувати: а) ремаркетинг б) стимулювальний маркетинг в) розвиваний маркетинг г) синхромаркетинг 22. Демаркетинг доцільно застосувати, якщо попит: а) відсутній б) надмірний в) розвивається г) прихований 23. Нестача, потреба й попит мають таку залежність: а) потреба - нестача - попит б) попит - нестача - потреба в) нестача - потреба - попит г) правильної відповіді немає 24. Яка із зазначених дій не належить до маркетингової діяльності: а) маркетингові дослідження б) формування рекламного бюджету в) вибір посередників г) вибір технології виробництва? 25. Маркетингова діяльність на підприємстві полягає: а) у виявленні й задоволенні потреб споживачів б) створенні нових потреб і їх задоволенні в) освоєнні нових ринків г) усі відповіді є правильними 26. Ринок, що відповідає положенню, коли пропозиція перевищує попит, має назву: а) ринку продавця б) ринку покупця в) положення ринкової рівноваги г) точки кризової ситуації 27. Спостереження, що використовує жорстко задану схему реєстрації подій, має назву: а) персонального б) структурованого в) прихованого г) правильної відповіді немає 28. Назвіть перший етап процесу маркетингового дослідження: а) аналіз та інтерпретація даних б) формулювання проблеми в) розроблення детального плану та його реалізація г) визначення методу збору даних 29. Що таке місткість ринку: а) місткість складських приміщень і магазинів б) обсяг (кількість) товарів, що може поглинути ринок за певних умов і за певний час в) кількість товарів, яку куплено в попередньому періоді г) кількість грошей у споживачів? 30. Позиціонування товару - це: а) комплекс заходів, завдяки яким у свідомості цільових споживачів даний товар стосовно конкуруючих товарів займає власне, відмінне від інших місце б) аналіз усього комплексу ринкової політики підприємства щодо товару в) визначення потенційних споживачів товарів: г) аналізування характеристик і потреб потенційних клієнтів 31. Збільшення обсягу продажів і прибутку є характерними для етапу: а) зростання б) зрілості в) впровадження г) спаду 32. Товари, що мають стабільний попит і дають великий прибуток, називають: а) ”дійними коровами” б) “зірками” в) “знаками питання” г) “дохлими кішками” 33. Товарна марка призначена для того, щоб: а) компенсувати якість товару, якої немає б) обґрунтувати перед споживачами більш високу ціну на товар в) диференціювати товар на ринку серед схожих г) підвищити конкурентоспроможність товару 34. Створення нових товарів доцільно здійснювати такий чином: а) власними зусиллями б) залежно від цілей і ресурсів фірми в) купувати патенти г) робити те ж саме, що робить конкурент 35. Широта каналу розподілу визначається як: а) кількість посередників на одному рівні каналу розподілу б) кількість реалізованих товарних груп в) кількість посередників каналу розподілу г) кількість рівнів каналу розподілу 36. Канал збуту «виробник - оптовий посередник - дрібнооптовий посередник - роздрібний посередник - споживач» швидше за все вибере фірма, що випускає: а) автомобілі б) шоколадні цукерки в) літаки г) верстати 37. Інформаційна реклама використовується переважно на етапі: а) зростання б) проникнення товару на ринок в) зрілості г) на всіх етапах 38. Слоган - це: а) музичне оформлення реклами б) товарний знак фірми в) скорочена назва фірми г) гасло, рекламний девіз 39. Мета рекламного повідомлення? а) спонукати до купівлі б) інформувати про товар в) привернути увагу, утримати інтерес г) усі відповіді є правильними 40. Якщо товар продають через два фірмених магазини підприємства, то канал збуту товару буде каналом: а) нульового рівня б) другого рівня в) першого рівня г) правильної відповіді немає 41. Знижку за платіж готівкою до строку називають: а) функціональною б) бонусною в) сервісною г) «сконто» 42. Який з перелічених етапів є першим в алгоритмі маркетингового розрахунку цін: а) оцінювання витрат б) визначення попиту в) вибір методу ціноутворення г) постановка завдань і вибір мети ціноутворення 43. Продаж на іноземних ринках товарів за цінами, нижчими за їхню собівартість, - це: а) демпінг б) кліринг в) лізинг г) франчайзинг 44. Ціна рівноваги - це: а) ціна попиту б) ціна пропозиції в) довідкова ціна г) ціна, за якою попит дорівнює пропозиції 45. Як правило товар має найнижчу ціну на етапі ЖЦТ: а) проникнення на ринок б) спаду в) зрілості г) впровадження на ринок 46. Попит уважають еластичним, якщо: а) при несуттєвому зниженні ціни попит істотно збільшується б) при несуттєвому зміненні ціни попит збільшується незначно в) при зміненні ціни попит не змінюється г) попит змінюється незалежно від ціни 47. Як зміниться обсяг попиту, якщо відомо, що коефіцієнт еластичності дорівнює 1,0, а ціна збільшується на 10 %: а) зменшиться на 10 % б) збільшиться на 10 % в) зменшиться на 1 % г) збільшиться на 1 %? 48. Кількісний показник еластичності - це: а) коефіцієнт кореляції б) коефіцієнт Спірмена в) коефіцієнт Стьюдента г) правильної відповіді немає 49. Державне регулювання ціноутворення приводить до появи цін: а) фіксованих б) закупівельних в) роздрібних г) оптових 50. Якщо два товари є взаємозамінними, то зростання ціни на один з них спричинить: а) зростання ціни на інший товар б) зростання попиту на інший товар в) бурхливу негативну реакцію споживачів цього товару г) бурхливу негативну реакцію продавців іншого товару 51. Залежно від строків узгодження виділяють такі ціни: а) тверді б) опубліковані в) єдині г) регіональні 52. Ціни, що суперечать правилам міжнародного товарообміну, прийнято називати: а) «дикими» б) демпінговими в) дискримінаційними г) завищеними 53. Роздрібну ціну реалізації товару, який продається після закінчення сезону, називають ціною: а) розпродажу б) разовою в) сезонною г) лімітною 54. Витратний підхід до ціноутворення - це послідовність таких елементів: а) цінність - покупець - товар - технологія - ціна - витрати б) товар - технологія - витрати - ціна - цінність - покупець в) покупець - товар - технологія - витрати- цінність - ціна г) покупець - цінність - ціна - витрати - технологія - товар 55. Ринковий підхід до ціноутворення - це послідовність таких елементів: а) цінність - покупець - товар - технологія - ціна - витрати б) товар - технологія - витрати - ціна - цінність - покупець в) покупець - товар - технологія - витрати- цінність - ціна г) покупець - цінність - ціна - витрати - технологія - товар 56. Ціна пропозиції - це: а) максимальна ціна, за якою виробники згодні запропонувати ринку певну кількість товару б) мінімальна ціна, за якою виробники згодні запропонувати ринку певну кількість товару в) максимальна ціна, за якою покупці згодні купити у виробника певний товар г) мінімальна ціна, за якою покупці згодні купити у виробника певний товар 57. Установлення цін на основі витратного методу ціноутворення слід кваліфікувати: а) як активне ціноутворення б) як пасивне ціноутворення в) як комбіноване ціноутворення г) як нейтральне ціноутворення 58. Ціна, яка перевищує середньоринкову на величину премії за репутацію фірми, - це: а) несправедлива ціна б) справедлива ціна в) преміальна ціна г) ціна байдужності 59. Продовжить речення: «Точка беззбитковості обумовлюється перетином ...»: а) повних і змінних витрат б) повних витрат і виторгу від реалізації в) змінних витрат і виторгу від реалізації г) постійних витрат і виторгу від реалізації 60. Змінення прибутковості при зміненні ціни є лінійним: а) так б) ні в) це залежить від масштабу виробництва г) це залежить від співвідношення змінних і постійних витрат 61. Напрямок маркетингу, який вивчає всі сторони діяльності підприємств і організацій на промисловому ринку - це а) Стратегічний маркетинг; б) Промисловий маркетинг; в) Міжнародний маркетинг. г) Масовий маркетинг 62. Для якої ринкової стратегії характерний вихід компанії на весь ринок з єдиним пропозицією, ігноруючи відмінності між сегментами ринку? а) Масовий маркетинг; б) Множинна сегментація; в) Концентрований маркетинг г) Диференційований маркетинг 63. Індекс Харфіндаля - Хиршмана показує: а) Ступінь монополізації; б) Частку фірми на ринку; в) Еластічность.спроса г) Ефективність реклами 64. Як називається маркетингова система, при якій виробник і торговці діють як єдине ціле? а) Традиційна; б) Вертикальна; в) Горизонтальна; г) Змішана 65. Який з прикладів належить до маркетингу промислових товарів: а) спортклуб пропонує ракетки для любителів тенісу б) одяг купують студенти в) скло для власників дачного будинку г) реклама міні-пекарень по телебаченню 66. Для яких видів товарів є найбільш характернішим наведений комплекс просування продукції розробка - просування - виробництво - реалізація: а) широкого вжитку б) промислового призначення в) одиничного виробництва? г) всі твердження є помилковими 67. Для яких видів товарів є найбільш характернішим наведений комплекс просування продукції розробка - виробництво - просування - реалізація: а) широкого вжитку б) промислового призначення в) одиничного виробництва? г) всі твердження є помилковими 68. Які види маркетингової діяльності належать до структури маркетингової програми зі створення продукту: а) запит потенційних споживачів б) ринковий експеримент в) розробка рекламної кампанії г) вибір цінової стратегії 69. Що з нижченаведеного найкраще пояснює домінування великих фірм у деяких галузях: а) великі фірми завжди працюють ефективніше, ніж малі б) втрачена довіра до системи ринків конкуренції в) закони патентного регулювання можна легко обійти г) тільки великі фірми можуть утримувати необхідні підприємства___та обладнання? 70. Складовими конкурентоспроможності промислової продукції є: а) технічний рівень б) сертифікована система забезпечення якості в) ефективність реклами г) сукупність естетичних показників якості товару 71. Придбання потужним підприємством сировини та напівфабрикатів для забезпечення своєї безперервної роботи можна віднести до здійснення таких видів закупівлі: а) повторна закупівля без змін б) повторна закупівля з модифікацією в) закупівля дня вирішення нових завдань г) всі твердження є помилковими 72. Виробникові доцільно використовувати прямі канали збуту в тих випадках, коли: а) споживачі сконцентровані географічно б) споживачі звичайно купують товар дрібними партіями в) виробник виходить на новий ринок і має проблеми зі встановленням ділових контактів г) товар складний, потребує спецналагодження і монтажу 73. Аналіз господарського "портфеля" проводиться для: а) оцінки фінансового стану промислового підприємства б) з'ясування можливих маркетингових небезпек та перспектив, що відкриваються перед промисловим підприємством в) оцінки рентабельності всіх підрозділів підприємства та прийняття рішення про їх подальший розвиток (скорочення) г) всі твердження є помилковими 74. Великі промислові фірми завжди витрачають значні кошти на рекламу, тоді як роздрібні ціни на їх продукцію залишаються на рівні цін конкурентів. Цей факт ілюструє: а) конкуренцію не на рівні цін б) чисту конкуренцію в) монополію в "чистому" вигляді г) зменшення прибутку 75. Дійсними мотивами купівлі товарів промислового призначення^ можна вважати: а) перевагу над іншими б) значення репутації підприємства та престижу товару в) орієнтацію на індивідуальність г) значення економічності та сумісності товару 76. Що випускає фірма, для якої доцільно вибрати однорівневий канал розподілу "виробник - посередник - споживач": а) гумку б) цигарки в) автомобілі г) мийні засоби? 77. Який метод збуту Ви вибрали б для посудомийної машини автомата: а) ексклюзивний б) селективний в) інтенсивний? г) всі твердження є помилковими 78. Які з перелічених нижче пунктів потрібно внести до розділу "фінансовий план": а) повернення кредитів б) внутрішню норму рентабельності в) забезпечення екологічної безпеки г) місце розміщення виробництва? 79. Які сфери діяльності промислового підприємства охоплює логістика: Выберите один из 5 вариантов ответа: а) матеріально-технічного постачання б) доставки в) виробництва г) збуту д) а,б,в,г 80. Який новий продукт деякі вчені розглядають в координатах «потреба-споживач- товар-ринок»: а) зовсім новий товар, який не має аналогів на ринку б) вже товар, який виводиться на ринок в) новий товар для даних споживачів г) товар нової сфери використання 81. Принцип сумісності полягає у а) відсутності неприпустимого ризику, пов'язаного з можливістю нанесення товаром або послугою збитку життю, здоров'ю і майну людей б) придатності товарів, процесів або послуг до сумісного використання, що не викликає небажаних дій в) встановленні певної послідовності однорідних, взаємозв'язаних товарів г) придатності одного товару для використання замість іншого товару в цілях виконання одних і тих же вимог 82. Експлуатаційні властивості характеризують а) відповідність виробів суспільно необхідним потребам, їх суспільну значущість для різних груп споживачів, відповідність оптимальному асортименту б) використання виробів за призначенням як предмету споживання, тобто характеризують їх здатність задовольняти певні потреби людини в) поведінку товару в процесі його експлуатації (споживання) г) рівень шкідливої дії на навколишнє середовище, яку може викликати експлуатація товару 83. Термін реалізації - це а) час роботи виробів до граничного стану, який зафіксований в нормативній документації б) час, впродовж якого товар зберігає свої специфічні властивості та продовжує сприятливо впливати на організм людини в) період, впродовж якого товар за органолептичними, фізико-хімічними, медико-біологічними та іншими показниками, у разі дотримання належних умов зберігання, визнається виробником придатним для використання за призначенням г) час, впродовж якого товар має бути реалізований 84. Яким може бути асортимент за розташуванням товарної маси: а) виробничий і торговий б) простий, складний, груповий, розгорнений, змішаний в) раціональний і оптимальний г) немає правильної відповіді 85. Оновлення асортименту - кількісні та якісні зміни сукупності товарів а) за рахунок збільшення показників широти, повноти і новизни б) які характеризуються збільшенням показника новизни в) направлені на підвищення його раціональності г) за рахунок зменшення широти і повноти 86. Особливістю ієрархічного методу класифікації є те, що а) проводиться розподіл на окремі угрупування від більш загальної ознаки до менш загальної б) проводиться розподіл на окремі угрупування від менш загальної ознаки до більш загальної в) різні ознаки класифікації не пов’язані між собою, не залежать одна від одної и не підлягають одна одній г) немає правильної відповіді 87. Вкажіть термін зберігання, якого не існує: а) гарантійний термін зберігання б) оптимальний термін зберігання в) основний термін зберігання г) немає правильної відповіді 88. До якого класу послуг належать послуги стоматолога: а) невідчутні дії з невідчутними активами б) відчутні дії, спрямовані на тіло людини в) відчутні дії, спрямовані на товари та інші фізичні об'єкти г) невідчутні дії, спрямовані на свідомість людини 89. Залежно від впливу на можливість подальшого використання виробів розрізняють такі види контролю якості: а) вхідний, операційний, приймальний б) суцільний, вибірковий, безперервний, періодичний в) руйнівний і неруйнівний г) немає правильної відповіді 90. Кольєретки - це а) носії інформації, які підвішуються до товару б) різновид етикеток, які мають особливу форму і наклеюються на шийку пляшки. Вони не несуть великого інформаційного навантаження і грають роль естетичного оформлення в) носії короткої інформації, призначеної для контролю або відновлення відомостей про товар. Особливістю є переважання цифрової інформації г) вироби зі свинцю або пластичного матеріалу з відтисненням печатки, які закріплюються так, що без пошкодження відтиснення не можна розкрити упаковку або виріб 91. Пломби - це а) носії інформації, які підвішуються до товару б) різновид етикеток, які мають особливу форму і наклеюються на шийку пляшки. Вони не несуть великого інформаційного навантаження і грають роль естетичного оформлення в) вироби зі свинцю або пластичного матеріалу з відтисненням печатки, які закріплюються так, що без пошкодження відтиснення не можна розкрити упаковку або виріб г) допоміжний засіб упаковки, що виготовляється з паперу або полімерної плівки і служить як для розміщення інформації, так і як контрольна марка, перешкоджаюча розкриттю упаковки 92. Компонентні знаки - це а) знаки, які знайомлять споживачів з правилами експлуатації, методами догляду і налагодження споживчих товарів б) знаки, які інформують про правила поводження з товаром в) знаки, які використовуються для інформації про харчові добавки або інші компоненти, що властиві товару г) знаки, які використовуються для гарантування безпеки споживачів і навколишнього середовища під час експлуатації потенційно небезпечних товарів 93. Штриховий код на упаковці товару має бути: а) світлого кольору б) темного кольору в) яскравого кольору г) будь-якого кольору 94. Символи небезпеки на товарі виконуються: а) чорним кольором на білому фоні б) білим кольором на чорному фоні в) чорним кольором на оранжевому або жовтому фоні г) будь-яким кольором 95. Який з перерахованих носіїв інформації є засобом торгового маркування: а) бандероль б) ярлик в) клеймо г) цінник 96. В якому випадку використовують 8-розрядні коди EAN: а) для більшості товарів б) для товарів невеликого розміру в) для транспортної тари г) таких кодів немає, існують тільки 13-розрядні коди EAN 97. Самообслуговування - це засіб доведення товару до споживача, при якому а) покупець замовляє необхідні товари і одержує їх в обумовлений час за місцем роботи або вдома б) обслуговування покупців відбувається через прилавок в) покупець вибирає товар із запропонованих на полицях і гірках г) покупці самостійно вибирають товари і доставляють їх до єдиного вузла розрахунку 98. До якого виду торгових послуг відноситься послуга організації банкоматів: а) послуги, пов'язані з продажем товарів б) послуги, що надаються покупцям після придбання товарів в) послуги, пов'язані із створенням комфортних умов покупцю г) немає правильної відповіді 99. За кратністю використання тара може бути: а) жорстка та м'яка б) однооборотна та багатооборотна в) транспортна та споживча г) немає правильної відповіді 100. Товарні знаки - спеціальні позначки, які: а) призначені для привертання уваги покупців, з метою збільшення продажів товару б) інформують покупців про товар (вага, дата виготовлення, склад) в) дають можливість відрізнити товари одних юридичних осіб від однорідних товарів інших юридичних або фізичних осіб г) немає правильної відповіді 2 ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ 1) Правильна відповідь: в; 2) Правильна відповідь: в; 3) Правильна відповідь: б; 4) Правильна відповідь: в; 5) Правильна відповідь: б; 6) Правильна відповідь: г; 7) Правильна відповідь: г; 8) Правильна відповідь: б; 9) Правильна відповідь: г; 10) Правильна відповідь: б; 11) Правильна відповідь: а; 12) Правильна відповідь: б; 13) Правильна відповідь: б; 14) Правильна відповідь: а; 15) Правильна відповідь: в; 16) Правильна відповідь: в; 17) Правильна відповідь: б; 18) Правильна відповідь: б; 19) Правильна відповідь: г; 20) Правильна відповідь: б; 21) Правильна відповідь: а; 22) Правильна відповідь: б; 23) Правильна відповідь: в; 24) Правильна відповідь: г; 25) Правильна відповідь: г; 26) Правильна відповідь: б; 27) Правильна відповідь: б; 28) Правильна відповідь: б; 29) Правильна відповідь: б; 30) Правильна відповідь: а; 31) Правильна відповідь: в; 32) Правильна відповідь: а; 33) Правильна відповідь: в; 34) Правильна відповідь: б; 35) Правильна відповідь: а; 36) Правильна відповідь: б; 37) Правильна відповідь: б; 38) Правильна відповідь: г; 39) Правильна відповідь: г; 40) Правильна відповідь: в; 41) Правильна відповідь: г; 42) Правильна відповідь: г; 43) Правильна відповідь: а; 44) Правильна відповідь: г; 45) Правильна відповідь: г; 46) Правильна відповідь: а; 47) Правильна відповідь: а; 48) Правильна відповідь: г; 49) Правильна відповідь: а; 50) Правильна відповідь: б; 51) Правильна відповідь: а; 52) Правильна відповідь: б; 53) Правильна відповідь: а; 54) Правильна відповідь: б; 55) Правильна відповідь: а; 56) Правильна відповідь: б; 57) Правильна відповідь: б; 58) Правильна відповідь: в; 59) Правильна відповідь: б; 60) Правильна відповідь: б; 61) Правильна відповідь: б; 62) Правильна відповідь: а; 63) Правильна відповідь: а; 64) Правильна відповідь: б; 65) Правильна відповідь: г; 66) Правильна відповідь: а; 67) Правильна відповідь: б; 68) Правильна відповідь: б; 69) Правильна відповідь: а; 70) Правильна відповідь: а; 71) Правильна відповідь: а; 72) Правильна відповідь: г; 73) Правильна відповідь: в; 74) Правильна відповідь: а; 75) Правильна відповідь: г; 76) Правильна відповідь: в; 77) Правильна відповідь: а; 78) Правильна відповідь: а; 79) Правильна відповідь: д; 80) Правильна відповідь: в; 81) Правильна відповідь: б; 82) Правильна відповідь: в; 83) Правильна відповідь: г; 84) Правильна відповідь: а; 85) Правильна відповідь: б; 86) Правильна відповідь: а; 87) Правильна відповідь: в; 88) Правильна відповідь: б; 89) Правильна відповідь: в; 90) Правильна відповідь: б; 91) Правильна відповідь: в; 92) Правильна відповідь: в; 93) Правильна відповідь: б; 94) Правильна відповідь: в; 95) Правильна відповідь: г; 96) Правильна відповідь: б; 97) Правильна відповідь: г; 98) Правильна відповідь: в; 99) Правильна відповідь: б; 100) Правильна відповідь: в. Міністерство освіти і науки України Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» Кафедра економіки та маркетингу ПРОТОКОЛ ФАХОВОГО ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 7.03050701 «МАРКЕТИНГ» Галузь знань: 0305 «Економіка та підприємництво» Напрям підготовки 030507 «Маркетинг» Вступник , який закінчив/ла факультет економіки та менеджменту Національного аерокосмічного університету ім. М. Є. Жуковського у 2014 році Таблиця результатів
Особистий підпис Дата Підписи членів фахової екзаменаційної комісії: Голова зав. каф. 605, д.т.н. _________________ В.М. Вартанян доцент каф. 605, к.е.н. _________________ В.М. Гавва доцент каф. 605, к.т.н. М. А. Голованова доцент каф. 605, к.е.н. _________________ О.С. Попов |
1. Логопедія як спеціальна педагогічна наука Складання фахового вступного випробування з дисципліни «Логопедія» студентами Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти... |
МАРКЕТИНГУ Методичні матеріали до вступних випробувань на навчання за програмою магістра, спеціаліста зі спеціальності 03050701, 03050701 /... |
Програма фахових вступних випробувань на здобуття освітньо-кваліфікаційного... Задачею фахового вступного випробування на ступінь магістра є відбір осіб з числа бажаючих отримати згаданий вище ступінь, які мають... |
Програма вступного випробування з біології Галузь знань Програма вступного випробування з біології для вступників на освітньо-кваліфікаційний рівень магістр. – Полтава: ПНПУ, 2013. – 33... |
Програма фахового вступного випробування з дошкільної педагогіки... Програма фахового вступного випробування з дошкільної педагогіки на базі напряму 01010101 Дошкільна освіта складена на основі стандарту... |
ПРОГРАМ А вступного випробування з математики для абітурієнтів напрямів підготовки Програму вступного випробування з математики розроблено з урахуванням вимог чинної програми з математики для 5–11 класів, затвердженої... |
ПРОГРАМА ВСТУПНОГО ДОДАТКОВОГО ВИПРОБУВАННЯ ... |
МетодичнІ матеріали до ДОДАТКОВОГО ЕКЗАМЕНУ «Міжнародна економіка», 03050201 «Економічна кібернетика», 03050801 «Фінанси і кредит», 03050901 «Облік і аудит», 03050401 «Економіка... |
Програма матеріалів для вступного іспиту Програма вступного іспиту (тестування) включає перелік вимог до теоретичної і практичної підготовки абітурієнтів |
МетодичнІ матеріали до ДОДАТКОВОГО ФАХОВОГО ЕКЗАМЕНУ Методичні матеріали до додаткового фахового екзамену на навчання за програмою магістра зі спеціальностей 00051001 та 03051002 / В.... |