|
Скачати 44.82 Kb.
|
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ М.ГОРЛІВКИ
ПРОГРАМА РОБОТИ ГУРТКА ЛІТЕРАТУРНЕ КРАЄЗНАВСТВО 2010 Автор: Н.Ю.Захарченко, методист Центру позашкільної освіти м.Горлівки Рецензент: І.Ф.Слободенюк, учитель російської мови й літератури Горлівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №55, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. Затверджено педагогічною радою ЦПО (протокол № __ від _____20__ року ) Директор _____________ Я.Г.Лотоцька М.П. Узгоджено з методичним кабінетом міста: Завідувач М.П. ____________ С.І.Починок ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Завдання підвищення ролі літератури у вихованні молодого покоління настійно вимагають використання всіх видів і форм роботи, у тому числі й літературного краєзнавства. Мета роботи гуртка - розширити й збагатити знання дітей та підлітків про рідне місто, прищепити їм любов і повагу до історії і культури Донеччини, допомогти повніше відчути й усвідомити зв'язок літератури з життям. Мета занять - розширення загального кругозору, систематизація знань по історії культури рідного краю, розвиток навичок дослідницької, пошукової й оформлювальної діяльності. Велике виховне й освітнє значення має збирання місцевого фольклору. Не в стінах навчального закладу, не по книгах, а в живому, безпосередньому спілкуванні з народом діти стають часткою невичерпного поетичного джерела народної фантазії й мудрості, скарбниці душі народу. Захоплююча робота зі збирання фольклору пробуджує в них інтерес до славного минулого Донеччини. Твори фольклору, почуті в живому виконанні розповідача, допомагають відчути красу усної народної творчості, привчають любити мелодію народної пісні й живу народну мову, доставляють естетичну насолоду, розвивають художній смак. Знайомство з життям і творчістю письменника допомагає вихованцям краще зрозуміти художню правду його творів, красу язика, глибину думок і почуттів. Паралельне вивчення української й російської літератури допомагає у збагаченні й розмаїтості тематики й форм роботи, є благодатним ґрунтом для патріотичного виховання. Участь у пошуковій і дослідницькій роботі допомагає вихованню самостійності, творчого підходу до справи. Програма гуртка «Літературне краєзнавство» створена для вихованців віком від 10 до 18 років та розрахована на 216 годин на рік ( 6 години на тиждень). Основні форми й методи роботи:
Результатом роботи гуртка є:
Успіх роботи гуртка багато залежить від умілого сполучення вище зазначених видів і форм занять. Оцінювання досягнень учнів здійснюється вербально Учбово-тематичний план
|
Управління освіти Чернівецької міської ради Центр практичної психології і соціальної роботи Шановні педагоги! Дане дослідження проводиться з метою вивчення Вашої думки про можливості впровадження інклюзивної освіти в закладах... |
Руденко Валентина Борисівна, завідувач методичного кабінету відділу... Впровадження інновацій у систему неперервного підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів міста з досвіду роботи методичного... |
Анкета «Психологія в сфері інтересів та потреб сучасної людини» Центр практичної психології і соціальної роботи управління освіти Чернівецької міської ради |
ПРОГРАМА ГУРТКА «ЮНІ СКАУТИ» Власенко С. С.,керівник Схвалено Комісією з позашкільної освіти Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України... |
Тетіївський районний Центр позашкільної освіти Розклад занять |
Управл і ння освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради Методичний... Смілянського природничо-математичного ліцею Смілянської міської ради Черкаської області, Волошина Марія Сергіївна, учитель фізики,... |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕПАРТАМЕНТУ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ХАРКІВСЬКОЇ... Методичний посібник для заступників директорів ЗНЗ та вчителів, які працюють з обдарованими дітьми |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕПАРТАМЕНТУ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ХАРКІВСЬКОЇ... Методичний посібник для заступників директорів ЗНЗ та вчителів, які працюють з обдарованими дітьми |
Методичні рекомендації щодо змісту та оформлення навчальних програм з позашкільної освіти Навчальна програма з позашкільної освіти (далі – програма) – це нормативний документ, що визначає мету, завдання, зміст, обсяг, порядок,... |
Управління освіти Миколаївської міської ради Науково-методичний центр Методичний посібник містить теоретичні поняття, які розкривають особливості обдарованої дитини, демонструє методи виховання та розвитку... |