УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ М. ГОРЛІВКИ


Скачати 44.82 Kb.
Назва УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ М. ГОРЛІВКИ
Дата 10.02.2014
Розмір 44.82 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ М.ГОРЛІВКИ


УЗГОДЖЕНО

Начальник управління освіти Горлівської міської ради

_____________М.І.Кружилін

“_____”___________20__ р

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор

Центру позашкільної освіти м.Горлівки
_____________Я.Г.Лотоцька

“_____”___________ 20__ р.


ПРОГРАМА РОБОТИ ГУРТКА

ЛІТЕРАТУРНЕ

КРАЄЗНАВСТВО


2010
Автор: Н.Ю.Захарченко, методист Центру позашкільної освіти м.Горлівки
Рецензент: І.Ф.Слободенюк, учитель російської мови й літератури Горлівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №55, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.


Затверджено педагогічною радою ЦПО

(протокол № __ від _____20__ року )
Директор _____________ Я.Г.Лотоцька

М.П.
Узгоджено з методичним кабінетом міста:

Завідувач

М.П. ____________ С.І.Починок

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Завдання підвищення ролі літератури у вихованні молодого покоління настійно вимагають використання всіх видів і форм роботи, у тому числі й літературного краєзнавства.

Мета роботи гуртка - розширити й збагатити знання дітей та підлітків про рідне місто, прищепити їм любов і повагу до історії і культури Донеччини, допомогти повніше відчути й усвідомити зв'язок літератури з життям.

Мета занять - розширення загального кругозору, систематизація знань по історії культури рідного краю, розвиток навичок дослідницької, пошукової й оформлювальної діяльності.

Велике виховне й освітнє значення має збирання місцевого фольклору. Не в стінах навчального закладу, не по книгах, а в живому, безпосередньому спілкуванні з народом діти стають часткою невичерпного поетичного джерела народної фантазії й мудрості, скарбниці душі народу. Захоплююча робота зі збирання фольклору пробуджує в них інтерес до славного минулого Донеччини.

Твори фольклору, почуті в живому виконанні розповідача, допомагають відчути красу усної народної творчості, привчають любити мелодію народної пісні й живу народну мову, доставляють естетичну насолоду, розвивають художній смак.

Знайомство з життям і творчістю письменника допомагає вихованцям краще зрозуміти художню правду його творів, красу язика, глибину думок і почуттів.

Паралельне вивчення української й російської літератури допомагає у збагаченні й розмаїтості тематики й форм роботи, є благодатним ґрунтом для патріотичного виховання.

Участь у пошуковій і дослідницькій роботі допомагає вихованню самостійності, творчого підходу до справи.

Програма гуртка «Літературне краєзнавство» створена для вихованців віком від 10 до 18 років та розрахована на 216 годин на рік ( 6 години на тиждень).

Основні форми й методи роботи:

  • лекції (оглядові бесіди педагога або доповіді вихованців на задані теми);

  • семінари (навчання навичкам літературно-краєзнавчої роботи);

  • експедиції (вивчення літературно-краєзнавчих об'єктів, збір матеріалів);

  • науково-дослідницькі (вивчення й класифікація зібраних матеріалів, робота над літературою, підготовка доповідей тощо);

  • літературно-творчі (щоденники, твори на задані педагогом теми);

  • оформлювальні (виготовлення наочних приладдя по літературному краєзнавству, оформлення виставки, створення літературної карти тощо.);

  • організаційно-масові (проведення літературно-музичних вечорів на краєзнавчі теми, організація екскурсій по шкільному музеї, зустрічі з письменниками, проведення літературно-краєзнавчих вікторин, ігор, конкурсів тощо).


Результатом роботи гуртка є:

  • оформлення літературно-краєзнавчої виставки;

  • створення літературно-художньої карти рідного краю або оформлення літературно-художнього календаря рідної природи;

  • літопис літературного життя рідного краю.

Успіх роботи гуртка багато залежить від умілого сполучення вище зазначених видів і форм занять. Оцінювання досягнень учнів здійснюється вербально

Учбово-тематичний план



п/п


Назва розділу

Кількість годин

усього

теорія

практика

1













2













3













4













5













6













7













8













Схожі:

Управління освіти Чернівецької міської ради Центр практичної психології і соціальної роботи
Шановні педагоги! Дане дослідження проводиться з метою вивчення Вашої думки про можливості впровадження інклюзивної освіти в закладах...
Руденко Валентина Борисівна, завідувач методичного кабінету відділу...
Впровадження інновацій у систему неперервного підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів міста з досвіду роботи методичного...
Анкета «Психологія в сфері інтересів та потреб сучасної людини»
Центр практичної психології і соціальної роботи управління освіти Чернівецької міської ради
ПРОГРАМА ГУРТКА «ЮНІ СКАУТИ» Власенко С. С.,керівник
Схвалено Комісією з позашкільної освіти Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України...
Тетіївський районний Центр позашкільної освіти Розклад занять

Управл і ння освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради Методичний...
Смілянського природничо-математичного ліцею Смілянської міської ради Черкаської області, Волошина Марія Сергіївна, учитель фізики,...
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕПАРТАМЕНТУ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ХАРКІВСЬКОЇ...
Методичний посібник для заступників директорів ЗНЗ та вчителів, які працюють з обдарованими дітьми
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕПАРТАМЕНТУ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ХАРКІВСЬКОЇ...
Методичний посібник для заступників директорів ЗНЗ та вчителів, які працюють з обдарованими дітьми
Методичні рекомендації щодо змісту та оформлення навчальних програм з позашкільної освіти
Навчальна програма з позашкільної освіти (далі – програма) – це нормативний документ, що визначає мету, завдання, зміст, обсяг, порядок,...
Управління освіти Миколаївської міської ради Науково-методичний центр
Методичний посібник містить теоретичні поняття, які розкривають особливості обдарованої дитини, демонструє методи виховання та розвитку...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка