|
Скачати 52.02 Kb.
|
УРОК
Андерсен навчив мене світлої віри у перемогу сонця над темрявою і доброго людського серця над злом. К.Паустовський Ніхто не має більшої любові, Як той, хто душу поклада за друзів Леся Українка Людська душа і друг, безсумнівно, цінніш за все інше. Г.Сковорода Хід уроку
(Кожна група отримує картку з назвою «зупинки».) Завдання : довести, що зупинка, написана на вашій картці, була на шляху Герди найважливішою.
Висновок Чому люди і тварини допомагали Герді? (Були враженні силою любові маленької Герди.)
Слово вчителя Позаду важка дорога, попереду – холодний і величний палац Снігової Королеви. Тепер Герда повинна перемогти чари Снігової Королеви, байдужість Кая, злі сили, що оселилися в його душі.
Слова вчителя На чиєму боці перевага? Зараз ми це з’ясуємо, визначивши риси характеру Герди та Снігової Королеви.
Завдання для груп:
Завдання для груп:
Символ – умовне позначення якогось предмета, поняття або явища, розпізнавчий знак.
Символи героїв прикріпляються над картками у відповідних частинах дошки. Результат роботи виглядає так:
Що в природі красивіше: сніжинка чи троянда? (Квітка і сніжинка по своєму прекрасні і досконалі. У казці Андерсен показав, що за зовнішньою красою криється внутрішня потворність.)
Бесіда:
Герда чи Снігова Королева запропонувала Каю справжні багатства?
Що ж доводить Андерсен у казці «Снігова Королева» (звертається увага учнів на тему уроку, що записана на дошці)? (Щирі людські почуття та стосунки перемагають розрахунок та матеріальні блага.)
Домашнє завдання Написати твір-мініатюру «У чому секрет перемоги Герди над чарами Снігової Королеви?». |
Перемога щирих людських стосунків над багатствами Снігової Королеви.... Ювати навички аналізу художнього твору, навчати учнів робити узагальнення та висновки, засвоїти поняття про антитезу,розвивати логічне... |
Урок четвертий Тема. Чарівник молодих сердець Полтавою, що спільне і відмінне в ліриці В. Сосюри та С.Єсеніна; розвивати навики виразного читання, виховувати в учнів потяг до... |
Найбільша перемога це перемога над собою, а найганебніше це бути переможеним своїми пристрастями Мета: підвести учнів до усвідомленої відмови від паління, що ґрунтується на знаннях про його шкідливі наслідки; допомогти зрозуміти... |
Методично-бібліографічний відділ Надіїв), конкурс колядок «Малий Ісусик. Різдвяна зірка. Буде Святвечір, буде ялинка» та виготовлення святкових листівок «Святкова... |
Урок №13 Тема. Ознайомлення з групою «теплих» і «холодних» кольорів. Тематичне завдання «теплих» і «холодних» кольорів; закріпити навички створення необхідного кольору змішуванням кольорів; навчати правильно розташовувати... |
«МЕЛОДІЯ ДВОХ СЕРДЕЦЬ» для учнів 8 класів Людмила Шипелюк, вихователь... Мета: формування у ліцеїстів добрих, теплих стосунків, взаєморозуміння та взаємоповаги. Виховувати почуття прекрасного |
Що таке дружба? Одного разу замислилася я над поняттям "дружба" і зрозуміла, що точного визначення дати йому не можна. Зрозуміло, що це "особливий... |
1. Перемога проектів в рамках першого Конкурсу Перемога проектів в рамках першого Конкурсу, Пріоритет 1 Створення більш конкурентоспроможної прикордонної |
Людина біжить над прірвою Прибіжище душ людських, символ могутности й святости, «неспалимої купини», непорушної сили й вічного покою, надія й підпора всіх... |
Розділ ІІ Гуманізуюча місія соціального педагога в освітньому закладі на сучасному етапі Разом з тим сьогодні стало цілком очевидно, що нова соціальна реальність, загострення соціально-економічних та національних суперечностей,... |