|
Скачати 71.28 Kb.
|
Презентація книги Андрія Медведєва «У парі з Ангелом» Бібліотекар. Автором книги , яку ми будемо вам презентувати, є учень 9 класу з міста Рівне Андрій Медведєв. Книга «У парі з Ангелом» видана за сприяння та фінансування Президентського фонду Леоніда Кучми «Україна». Давайте після закінчення представлення книги зробимо висновки, чому саме цей учень зміг написати такі казки та що саме він хотів ними сказати нам, читачам. Учень. Про себе Мене приваблює письмо, але не на парті чи на стіні під’їзду, а на папері. І знаєте чому ? На папері можна написати значно більше і, крім того, за це не сварять на відміну від попереднього. Чотирнадцять років живу у Рівному, і причому, без паспорта. Дев’ять із них засвідчую свою особу шкільним табелем, це відбувається щосеместру. Цікавлюся архітектурою. Люблю спостерігати за тим, як вона росте і змінюється у моему місті. А ще архітектура приваблює мене своїми чіткими формами та розрахунками. А там, де розрахунки, є пропорційна краса. Займаюся художньою фотографією. Мені імпонує фотографувати зимову природу. Взагалі зима – це моя найулюбленіша пора року, тому що сніг м’який, як пух і падає з неба. Закінчив художню школу. Люблю малювати по-своєму. Хоча Сальвадор Далі вчив: «Спочатку навчися малювати і писати фарбами найголовніші ази, як це роблять старі майстри, а вже потім можеш творити що завгодно – усі тебе поважатимуть». Тож, я і прислухаюся до слів маестро та прагну до досконалості. Пишу для дітей, адже саме вони вірять у казку і довіряють їй. Тому дбаю про те, аби кожен мій твір був добрим та вчив хорошому. Бо чомусь поганому вчити дітей не потрібно, вони подужають це самотужки. Або їм допоможуть у цьому написи на партах чи стінах під’їздів. Я ж пропоную їм слова на папері – книгу. Учень 1. Літературна творчість Французький письменник Віктор Гюго у свій час сказав: «Натуру людини легко визначають її фантазії, адже більш за все на нас схожі наші мрії».Творчість – це вагома мого життя, це потреба душі, це пошук самого себе. Мене звати Андрій Медведєв, навчаюсь я у 9 класі Рівненської спеціалізованої школи «Центр надії» І-ІІІ ступенів. Захоплююсь малюванням, художньою фотографією, читанням цікавих книг, спілкуванням із мудрими та творчими особистостями, пошуком нових неординарних ідей. Я представляю свій невеличкий доробок – збірку авторських казок під назвою «У парі з Ангелом». Ви запитаєте, чому саме твори для дітей, чому саме казки? Учень 2. По-перше, дитинство кожного з нас нагадує мрійливу казку. До цих пір пам’ятаю своє пізнання доброго світу казок, із яким так трепетно мене знайомила мама. Починаючи від «Рукавички», «Пана Коцького», «Івасика Телесика», воно продовжилося «Фарбованим Лисом», «Сніговою Королевою», «Маленьким принцом». Сюжети цих казок ставали частинкою моїх дитячих думок і мрій. Казка- це світлі двері в дитинство. І коли я написав першу свою казку «Медуза-Всезачепуза», то одразу зрозумів: це моє. Справді, жанр казки мені найбільше вдається, хоча пробую писати історичну прозу та притчі. Учень 3. По-друге слова «Які щасливі очі у казок» - подають головне покликання казки – пробуджувати віру в добро, виховувати світлих щасливих дітей. Мені подобається творити образи героїв, які можуть стати добрими порадниками для маленьких читачів. А також мені подобається найсолодша мить творчості – пошук ще одного цікавенького сюжету, який нестиме добро у дитячі душі. Учень 4. По-третє, казка як жанр розрахована не лише на дитячу аудиторію, а й має своїх поцінувачів серед дорослої публіки. Відомо, що завдяки казкотерапії у дорослих читачів світлішають емоції, поліпшується настрій. До речі, рівненський письменник Євген Іванович Шморгун мені радив : «Пиши казки на виріст, як купують чоботи. Вони мають слугувати як дітям, так і дорослим». Учень 1. Приємно, що завдяки підтримці моїх батьків, а особливо мами мої твори набувають нових облич, стають доступними читачам. Першу казку я написав у 6-му класі. З того часу народилося більш двох десятків творів. Це дає можливість мені зростати як особистості і як автору. Три роки поспіль (2009-2011 рр) перемагав у обласному конкурсі «Перло многоцінне», Посідаючи другі місця у номінації «Проза молодших школярів» та «Проза старших школярів». У 2011 р. став переможцем у Міжнародному конкурсі «Мій рідний край», посів ІІ місце в номінації «Поетичний голос, художньо-літературна творчість». Брав участь в обласному конкурсі «Об’єднаймося ж, брати мої» у якому посів І місце в номінації «Література», а також виборов І місце у міському творчому конкурсі «Космічні фантазії». Учень 2. Тексти моїх творів друкувалися у всеукраїнському літературно-художньому журналі «Дніпро», збірнику конкурсних робіт учнівської та студентської молоді міжнародного конкурсу «Мій рідний край» львівського видавництва «Сполом»; у рівненських часописах «Слово вчителю», «Рівненський репортер», «Вільне слово», «Ноїв ковчег»; літературному альмонасі «Проріст» видавництва «Азалія». Неодноразово знімався у дитячій телепередачі «Небесна колискова» телеканалу «Рівне -1», де був ведучим та читав власні казки. Учень 3. Моя перша книга – це збірка казок «У парі з Ангелом» із кольоровими ілюстраціями рівненської художниці Наталії Серветник. Також беру участь в унікальному проекті «Креативна книга». Вишиті книги - казок «Їжачок Сто Голочок», та «Сніжинка-Даринка», а також бурштинова книга «Сонь – син соняха» восени 2011 року були представлені на експозиції Музею книги та друкарства України в м. Києві та презентувалися на фестивалі дитячої арткниги. Учень 4. Слова народної мудрості твердять: «Казка вчить, як на світі жить». Я пам’ятаю ці слова і розумію свою велику відповідальність перед читачем і самим собою – намагатися жити так, як про це пишу у своїх казках, утверджуючи віру в те, що добро перемагає. Презентація книги «У парі з Ангелом» відбулась у Президентському фонді Леоніда Кучми «Україна». Слайд - шоу коментує Л.П.Кириленко Інсценівка казки А.Медведєва «У парі з Ангелом» Автор. Тихої осінньої ночі одному трохи пустотливому, проте доброму і відвертому хлопчикові наснився Ангел. Ангел. - Я Ангел. Автор. Промовив небесний житель. Ангел. -Твій Охоронець, покликаний допомагати тобі і захищати тебе від біди. Хлопчик. -Тоді де ти був, коли я наступив ногою на старого цвяха? Пам’ятаєш, я грав у футбол на шкільному спортмайданчику? Автор. -Слізно запитав уві сні хлопчина і показав перебинтовану ногу. Ангел. -Пам’ятаю. Автор. Лагідно відповів Ангел. Хлопчик. -Ти що ходив у їдальню обідати? Автор. Кольнув запитанням хлопчик, а потім продовжив нарікати: Хлопчик. -Скажи мені, будь ласка, а де ти був цього літа, коли я сидів на березі озера і ловив рибу, а мій товариш підбіг і ненароком провів по моїй ручі битим склом? Забув? Чи, може, полетів додому вимикати праску, бо перед виходом забув її вимкнути, адже ти щодня прасуєш свою білу краватку, чи не так? Ангел. -Я пам’ятаю і цей випадок. Автор. Так само лагідно відповів Ангел. Хлопчик. -А де ти був, коли я падав із велосипеда і поранив собі коліно? Автор. Запитав хлопчина і зітхнув. Хлопчик. -А ще кажеш – Охоронець... Ех, ти! Автор. Ангел ніжно торкнувся хлопчикового підборіддя. Підняв його голову, зазирнув прямо в очі і тихенько прошепотів одне слово: Ангел. -Поруч. Автор. Запала мовчанка. Вони сиділи навпроти один одного і витирали сьози. Ангел. -Дивися. Автор. Сказав Ангел і показав своє крило. Ангел. -Ось це – глибока рана від того старого цвяха, на який ти наступив ногою. У тебе лише частинка поранення, у мене – решта.Рана ще не загоїлася, тому сильнол болить щоночі. А ось поглянь на це крило. Автор. Ангел високо підняв його. Ангел. -Воно коротше за інше, бо я ним загородив твою руку від гострого скла. Довго гоїлося, а ще довше відростатиме. Продовжувати? Хлопчик. Ні, не треба. Автор. Різко зупинив хлопчина свого співрозмовника. Хлопчик. -Не треба, вибач... Я ж ніколи усього цього не бачив і не знав. Автор. Слізно виправдовувалося дитя. Ангел. -Тоді дозволь мені тебе запитати. Хлопчик. -Авжеж, запитуй. Автор. Винувато кивнув головою хлопчик. Ангел. -А де ти був тоді, коли проходило чергове тренування у спортивному клубі? Річ у тім, що того дня твій друг Сашко дуже хотів із тобою поспілкуватися, запитати, як правильно вчинити у тій ситуації, що у нього склалася, А ти не прийшов. Не почув його. Не порадив. Сашко прийняв неправильне рішення, за яке і поплатився. Автор. Хлопчина мовчав. Ангел. -А де ти був, коли твій однокласник лежав у лікарні та хотів почути хоч якісь новини про ваш клас? Ти не прийшов, не відвідав, не розрадив. А він сумував. А де ти був минулої суботи, коли твоя старенька бабуся сиділа біля вікна і чекала на тебе. Їй потрібно було допомогти попрацювати з господарством. А ти так і не прийшов. Вона того дня своїми хворими руками мила підлогу... Продовжувати? Автор. По- доброму і водночас із дорослою твердістю запитав Ангел. Хлопчик. -Не потрібно, я зрозумів. Я все зрозумів. Ми люди, так хочемо, щоб нам служили ангели, а самі не служимо один одному. Про що ж продовжувати? Візьми мої думки і поклади до свого сейфу. Я хочу працювати з тобою у парі. Автор. Ангел ніжно торкнувся вустами хлопчикового чола. Ангел. -Усе ти розумієш... Автор. Багатозначно мовив Ангел і додав: Ангел. -Виростеш – будеш Людиною. Автор. Після цих слів нічний гість зник. Хлопчина прокинувся. За вікном усміхався ранок. Хлопчик зібрався і побіг до школи. На пішохідному переході сильно загальмувала машина. Хлопчик. -Я не винен. Автор. Вголос сказав хлопець. Хлопчик. -Слово честі, не винен. Автор. А про себе подумав: Хлопчик. -«Якою ж потрібно володіти силою, щоб спинити «винувату» машину на ходу! Мій Ангел таки сильний. Не був би він моїм!» Автор. Тепер хлопчикові потрібно було добре пильнувати за своїми кроками, адже він у парі з Ангелом! |
Презентація книги А. Медведєва «У парі з Ангелом» Обладнання: виставка однієї книги : Медведєв А. «У парі з Ангелом», виставка дитячих ілюстрацій до збірки казок, запис відгуків про... |
Книги Олександра Бакуменка „Зодчий Слова” Ангелом назвав Дмитра Білоуса Ярема Петрович Гоян. Ангелом Білим він жив на цьому білому світі і Ангелом білим полинула його душа... |
Андрія Малишка «І на тім рушничкові…» Обладнання: мультимедійна презентація життя і творчості Андрія Малишка, відео- та аудіозаписи |
Тема: Число і цифра 9 Мета ... |
Урок №1 Тема. Дослідницький практикум. Запитання до природи. Звідки береться олія Обладнання: презентація до уроку, картки для роботи в парі із зображенням зернових рослин, на кожному столі насіння гарбуза, соняшника,... |
ПРЕЗЕНТАЦІЯ КНИГИ ПЛАТОНА ВОРОНЬКА ОБЛАДНАННЯ: Портрет поета, виставка малюнків до прочитаних творів, книжка «Читаночка» |
Урок-гра Обладнання. Презентація, костюми книги, хлопчиська, ведмедя, лисички для вистави, торба казок, букви українського алфавіту |
Літературно-музична композиція до 100-річчя з дня народження Андрія Малишка Обладнання: портрет А. Малишка, виставка збірок та публікацій А. Малишка, кадри з кінофільму «Літа молодії», портрет поета-пісняра... |
Парафія св. Андрія Первозваного Української Православної Церкви Київського Патріархату Від імені Парафії св. Апостола Андрія Первозваного Української Православної Церкви Київського Патріархату пересилаємо нашу чергову... |
Уроку з використанням мультимедійних технологій на тему «Остап і Андрій: два брати, дві долі» «Цитатна характеристика і висловлювання братів», інтерактивні сенкани «Остап», «Андрій», таблиця «Порівняльна характеристика Остапа... |