Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література. 5-12 класи/ Р. В. Мовчан, Н. В. Левчик та ін Керівник проекту М. Г. Жулинський; за заг ред. Р. В. Мовчан. К.; Ірпінь: Перун, 2005. Підручник


Скачати 182.09 Kb.
Назва Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література. 5-12 класи/ Р. В. Мовчан, Н. В. Левчик та ін Керівник проекту М. Г. Жулинський; за заг ред. Р. В. Мовчан. К.; Ірпінь: Перун, 2005. Підручник
Дата 17.12.2013
Розмір 182.09 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
Українська література

Календарне планування для 6 класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література. 5-12 класи/ Р.В.Мовчан, Н.В.Левчик та ін..; Керівник проекту М.Г.Жулинський; за заг.ред. Р.В.Мовчан. - К.; Ірпінь: Перун, 2005.

Підручник

Фронтальні види контрольних робіт

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Контрольні роботи у формі:

3

3

Контрольного твору

1

1

Виконання інших завдань( тестів, відповідей на запитання тощо)

2

2

РЗМ

2(у+п)

2(у+п)

ПЧ

2

2

ВЧ







ЛРК

1

1

Контрольний класний твір

Контрольний домашній твір


1

-

-

-

І семестр

№ уроку

Зміст програмового матеріалу







ТЕМА 1. Вступ (1г).







Книжка в житті людини.







ТЕМА 2.1. (10г).Загадково прекрасна і славна давнина України.







Календарно-обрядові пісні, їх різновиди.







Пісні літнього циклу: «У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина» та інші







Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», колядки, щедрівки







Пісні весняного циклу: «Ой весна, весна – днем красна», «Ой кувала зозуленька»







Народні колискові пісні: «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну , люлі, дитя, спать» Нап.2 пісні (на вибір)







Пісні літературного походження. «Ще не вмерла Україна» П.Чубинського та М.Вербицького. Т.Л.: пісня, гімн Нап.







Легенда про дівчину-Україну «Молитва» О.Кониського. Нап.

«На долині туман» В.Діденка – пісня, що стала народною.







Стрілецькі пісні, їх стверджувальний пафос. С.Чарнецький та Г.Трух, «Ой у лузі червона калина похилилася». Нап. Б.Лепкий «Гей, видно село»







РЗМ (п) Письмовий твір «Улюблена пісня нашої родини»







Контрольна робота № 1 Тестування







ТЕМА 2.2. (9г). Загадково прекрасна і славна давнина України.







М.Вороний. «Євшан-зілля». Коротко про письменника. Історична основа поеми.







Поема «Євшан-зілля». Зміст, головна думка, образи твору.







Т.Шевченко. Автобіографічні відомості. «Тече вода в синє море…» Нап.







Т.Шевченко. «Іван Підкова». Героїчний пафос твору







«Тарасова ніч». Специфіка ліричних і ліро-епічних творів. Т.Л. Ліричний та ліро-епічний твір, строфа.







УВЧ № 1Декламування напам’ять творів Т.Шевченка







Леся Українка.»Мрії», «Як дитиною бувало…».Нап. Неповторний світ дитинства в цих поезіях.







Леся Українка. «Тиша морська».Життєрадісний погляд на світ сильної духом дівчини







ПЧ №1 Невмируща поезія Лесі Українки







Контрольна робота № 2 Тестування







В.Винниченко.Розповідь про письменника. «Федько-халамидник». . Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди, стосунки з однолітками.







Федько як особистість







РЗМ (У) Усний переказ епізодів оповідання «Федько=халамид ник»







С.Черкасенко «Маленький горбань» - твір про красу і незахищеність людської душі.







Павлик – душевно красивий і щедрий хлопчика.







ПЧ№2 Б.Грінченко «Грицько»







Контрольна робота №3 Контрольний класний твір « Яку людину можна назвати красивою»







ЛРК Навчальна практика Бібліотечна година «Письменники рідного краю»







Підсумковий урок









С.Чернілевський. «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички







О.Довженко - видатний український кінорежисер і письменник. Ав тобіографічний характер твору «Зачарована Десна».







Чарівний світ дитинства в «Зачарованій Десні», враження малого Сашка







РЗМ № 3 (усно)Усний твір-характеристика головного героя







Ліна Костенко. Коротка розповідь про письменницю. «Дощ полив», «Пісенька про космічного гостя».







Ліна Костенко «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності







Євген Гуцало. «Олень Август». Ідея неординарного погляду на світ.







Ірина Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ.







Ігор Калинець. «Писанки», «Дивосвіт» (фрагменти). І.Калинець – один із талановитих українських поетів, що пише для дітей. цікавий епізод з його життя. Своєрідність форми його поезій.







Ігор Калинець. «Хлопчик-Фігурка, який задоволений собою».







ПЧ І. Калинець. Поезії для дітей







Емма Андієвська. «Казка про яян». Прихований повчальний зміст твору.. Т.Л. Притча.







Емма Андієвська. «Казка про яян». «Я» і зовнішній світ, «Я» та інші люди.







Контрольна робота № 4 Тестування







Всеволод Нестайко – відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» (фрагменти). Т.Л. Повість, пригодницький твір.







Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Мрія і дійсність у творі







Робота над змістом повісті. Поведінка героїв твору, їхні вчинки.







ВЧ Читання найцікавіших епізодів повісті







ПЧ В.Нестайко. «Імпічмент»







В.Близнець. Коротко про митця. «Звук павутинки». Романтичність, ліричність – невід’ємні риси української літератури. Неповторний світ дитинства – старт у майбутнє доросле життя.







Дивовижність і краса світі, вміння відкрити його для себе (образ звуку павутинки).







Образ допитливого і здібного хлопчика Льоньки, його мрії й фантазії. Т.Л. Підтекст (прихований зміст).







Значення у творі образу вченого Адама, його трагічної історії.







Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» (фрагменти). Таємничі, веселі та незвичайні події в повісті, передані образним словом.







Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв.







Характеристика образів Сергія і Митька, їхньої поведінки у складній ситуації. Т.Л. Повість, пригодницький твір, кульмінація.







Контрольна робота № 5 Письмовий твір « Краса рідної землі» ( за вивченими творами)







Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. велика роль гумору в житті українців.








Л.Глібов. «Муха і бджола». «Щука», «Жаба і Віл». Нап. «Щука»







С.Руданський. «Пан та Іван в дорозі», «Добре торгувалось», «Гуменний». «Запорожці у короля»








С.Васильченко. «У темряві», «Свекор»







С.Олійник. «Ля-ля-ля», «Чудо в черевику». Нап. на вибір







ЛРК Гумористичні твори письменників Хмельниччини







П.Глазовий. «Тарас Бульба в Києві», «Найважча роль», «Заморські гості». Нап. на вибір







РЗМ № 4 Відгук на самостійно прочитаний художній твір українського письменника







Контрольна робота № 6 Літературний диктант







Узагальнення і систематизація вивченого. Брейн-ринг за творами українських письменників







Підсумковий урок






















7 клас

Українська література

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів

Українська література 5-12 класи

Київ «Перун», Ірпінь,2005

І семестр ІІ семестр

Контрольні роботи 3 3

Контрольний твір 1 1

Звязне мовлення (у) 2 2

(п) 2 2

Позакласне читання 2 2

Виразне читання 2 2

Література рідного краю 2 2

№ уроку

Зміст навчального матеріалу


Дата




ТЕМА 1. (1г) Вступ




1

Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва.










ТЕМА 2. (6г). Із пісенних скарбів




2

Суспільно-побутові пісні. «Ой на горі женці жнуть», «Стоїть явір...», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька».







3

Жанрове-тематичне розмаїття пісень (козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо). Трагічний і героїчний пафос козацьких і чумацьких пісень.







4

Коломийки. Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок, Життєствердний, гумористичний пафос. ТЛ: коломийки, пафос твору.







5

ЛРК Народні пісні Хмельниччини.




6

УВЧ Конкурс на кращого читця та виконавця української народної пісні.







7

УРЗМ (п).. Письмовий твір «Невмируще джерело»







8

Контрольна робота №1.(Тестування)







9

ТЕМА 2.1.(13г ). Про далекі минулі часи

Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. "Захар Беркут". Зміст та історична основа повісті.







10

Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників. Романтичне та реалістичне у творі.







11

Патріотичний мотив твору, його зв’язок із розгортанням сюжету. Характеристика образів Максима, Мирослави. Максим та Мирослава – сміливі, мужні люди.







12

УРЗМ(у)Урок-роздум.Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образів Захара Беркута, Тугара Вовка.







13

14

Художні засоби та особливості мови повісті. Роль діалектизмів у творі. ТЛ: історична повість, сюжет.

УРЗМ (п) Контрольний твір на одну із тем «Сила народу в єдності», «Повість «Захар Беркут» і сучасна Україна».







15

Тарас Шевченко. Повторення життєпису поета. "Мені тринадцятий минало". Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі.







16

Тарас Шевченко. "Тополя". Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності. ТЛ: балада, романтичний пейзаж, мотив у художньому творі, прийом контрасту, метаморфози, ідея.







17

УВЧ Тарас Шевченко. "Заповіт" - твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього.







18

Андрій Чайковський. Коротко про митця. "За сестрою". Відтворення історичних подій з позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті.







19

Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. Характеристика козаків-запорожців.







20

Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації) у творі. ТЛ: героїко-романтична повість, романтичний герой , композиція.







21

УПЧ А. Чайковський "Сагайдачний".







22

Контрольна робота №2. (розгорнуті відповіді на запитання)










ТЕМА 2.1.( 11г). Про далекі минулі часи




23

Михайло Стельмах. Автобіографічна повість про дитинство "Гуси-лебеді летять".







24

Єдність світу природи і світу дитячої душі ( у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях).







25

Звичаї, традиції українців. Символ образу гусей-лебедів. ТЛ: символ.







26

Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика, сприйняття ним дорослого світу. ТЛ: автобіографічний твір.










Характеристика інших образів повісті (діда, батьків, подружки Люби). Роль художніх засобів та елементів фольклору у творі.







27

28

29

30

31

УРЗМ (у) Складання прозового етюду

УПЧ М.Стельмах «Щедрий вечір»

ЛРК Письменники Хмельниччини про природу рідного краю

Контрольна робота №3 (тестування)

Підсумковий урок







32

Григір Тютюнник. Цікавий епізод з дитинства письменника.








33

34

35

Г.Тютюнник."Климко". Воєнне дитинство у повісті.

Особисте життя автора і сюжет твору.

Ідея самопожертви. Характеристика образу Климка.







36

Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь). ТЛ: художня деталь.







37

УРЗМ(у)Переказування найбільш вражаючих епізодів повісті (з аргументуванням свого вибору), висловлення власних роздумів про значення доброти і чуйності в людському житті.










ТЕМА 4. (15г)."Ти знаєш, що ти людина?".







38

Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори.







39

"Скарб". Морально-етичні проблеми оповідання.







40

Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання. ТЛ: поглиблення поняття про гумор (засоби гумористичного зображення).







41

УПЧ Богдан Лепкий. "Цвіт щастя". Прагнення кожної людини бути щасливою, істинні та фальшиві цінності по дорозі до щастя. "Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)". Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.







42

Контрольна робота №4







43

Ліна Костенко. Коротко про письменницю. "Чайка на крижині".







44

Ліна Костенко. "Крила". Розгорнута притча-метафора про глибоке духовне наповнення людини – її "крилатість", що проявляється індивідуально. Духовне багатство – найбільший скарб у житті. ТЛ: диптих.







45

УРЗМ (п). Усний міні-твір "Істинні та фальшиві цінності в житті".







46

47

Борис Харчук. Розповідь про письменника.

"Планетник". Казкове й реалістичне в повісті-притчі, час теперішній і минулий в ній.







48

Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожної людини.







49

Добро і зло в повісті, у сучасному світі і в людині. ТЛ: повість-притча.







50

Євген Гуцало. "Сім’я дикої качки". Розповідь про письменника та його твори. Твір про людину і світ крізь призму морально-етичних проблем.







51

Людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу.







52

УРЗМ (у). Висловлення власної версії подальшого розвитку подій твору Є.Гуцала "Сім’я дикої качки".







53

Любов Пономаренко. "Гер переможений". Наскрізний гуманістичний пафос новели. Художні засоби його втілення(деталь, поєднання різних часових площин тощо). ТЛ: новела.







54

Тематична контрольна робота №5.(розгорнуті відповіді на запитання)










ТЕМА 4.1 (14г). Ми - українці




55

В.Симоненко – "лицар на білому коні" в українській літературі. "Лебеді материнства".







56

В.Симоненко. «Лебеді материнства»







49

УВЧ В.Симоненко. «Ти знаєш, що ти – людина?» Громадянські, патріотичні мотиви лірики.







50

В.Симоненко. "Перехожий», «Гей, нові Колумби й Магеллани». Загальнолюдські цінності та ідеї.







51

А.Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. " Пісня про рушник", «Стежина».







52

А.Малишко. "Стежина" ("Чому, сказати, й сам не знаю..."). Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них.







53

УВЧ А.Малишко. "Вогник".Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А.Малишка.







54

УРЗМ Контрольний твір.







55

Анатолій Дімаров. "Блакитна дитина". Автобіографічна повість.







56

Динамічний сюжет, прозорість та іронічність оповіді, морально-етична проблематика твору.







57

Доброта і любов. розуміння, взаємопідтримка в українській родині.







58

Внутрішня гідність і повага до людей – риси характеру юного героя, стимули його поведінки.







59

Зв’язне мовлення (п). Переказ найцікавіших пригод героя-підлітка з аргументуванням свого зацікавлення.







60













ТЕМА 4.2. (10г). Ми - українці




61

Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. "Наша мова".







62

Василь Голобородько. "Ми йдемо"... "З дитинства: Дощ" ("Я вплетений..."). . "Лелека" (фрагмент







63

УПЧ







64










65

Леонід Кисельов. Доля молодого поета. "Стати б хоч на менти лічені..." "Земля така гаряча". Наскрізний гуманістичний пафос його віршів. Ідея оптимізму, життєствердження.







66

Леонід Кисельов. Патріотичний мотив вірша "Додому". "Катерина". вселюдське і національне значення образу української Мадонни.







67

ЛРК







68

ЛРК Ознайомлення з письменниками-земляками, їхніми творами.







69

Тематична контрольна робота №6.







70

Урок-підсумок. Бесіди про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.








Схожі:

У 2012/13 навчальному році вивчення української літератури в 5-9...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів/ Автори Р. В. Мовчан, Н. В. Левчик, О. А Камінчук, М. П. Бондар, О. Б. Поліщук,...
Уроки розвитку мовлення*
Академічний рівень / Укладачі: М. Г. Жулинський, Г. Ф. Семенюк – керівники авторського колективу; Р. В. Мовчан,  Н. В. Левчик, М....
З української літератури для 9 класу
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням української літератури. 8-9 класи / Програму підготували...
З української літератури для 9 класу
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням української літератури. 8-9 класи / Програму підготували...
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5 12 класи
Календарне планування для 8 класів складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5 –...
Програма «Іноземні мови» 2-12, 5-12 класи. Програми для загальноосвітніх...
Підручник Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 3 класу. К.: Навч книга, 2003. – 160 с.: іл
Програма «Іноземні мови» 2-12, 5-12 класи. Програми для загальноосвітніх...
Підручник Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 3 класу. К.: Навч книга, 2003. – 160 с.: іл
Програма «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні...
Програма «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-9 класи», «Перун», 2005 р
1. Асоціативно-образна мова (площина, об’єм) 8 год
Міністерством освіти і науки України за редакцією Е. Бєлкіної (Художньо-естетичний цикл. Програми для загальноосвітніх навчальних...
Програма: «Рідна мова. 5-11 класи» (Т. Г. Шелехова, В.І. Тихоша,...
В.І. Новосьолова, Я.І. Остаф; за ред. Л. В. Скуратівського, К.: «Ірпінь»: Перун, 2005
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка