Програма «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-9 класи», «Перун», 2005 р.;
Підручник А. Несвіт We Learn English. Ми вивчаємо англійську мову. 6 клас. К.: Генеза, 2006.
Кількість годин на тиждень I семестр – 3год.
ІI семестр – 3год.
№
|
Підтеми
|
Дата
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Мовленнєва компетенція
|
Домашнє
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
завдання
|
I СЕМЕСТР
|
ТЕМА 1. Повернення до школи, повторення (8 год.)
|
1
|
Повернення до школи
|
|
Повторення простого теперішнього, минулого та майбутнього часів
|
ЛО теми
|
В. 2, с. 4-5
|
В. 3, с. 5
|
В. 1,4 с. 4-5
|
|
В.5, с. 5
|
2
|
Повернення до школи
|
|
Tеперішній простий час .
|
ЛО теми
|
В. 2,3 с. 6-7
|
|
В. 1,4 с. 6-7
|
В. 2, с. 6
|
В. 5, с. 7
|
3
|
Перший день у школі
|
|
Tеперішній, минулий, прості часи
|
ЛО уроку
|
В. 3, 4 с. 8-9
|
В. 3 с. 9
|
В. 1, 2 с. 8-9
|
В. 5 с. 9
|
В. 5 с. 9
|
4
|
Вивчаємо англійську мову
|
|
Конструкція to be going to
|
ЛО уроку
|
В. 2,3 с. 10
|
текст
|
В. 1, 4, 5 с с. 10-11
|
В. 3 с. 10
|
В. 6 с. 11
|
5
|
Шкільні речі
|
|
Can, could
|
ЛО уроку
|
В. 2,3 с. 12-13
|
|
В. 1, 4 c с. 12-13
|
|
В. 5 с. 12
|
6
|
Робочий день школяра
|
|
could
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 12
|
|
В. 3 с. 13
|
|
В. 5 с. 13
|
7
|
Мій робочий день.Лексичний диктант
|
|
Tеперішній, минулий, майбутній прості часи
|
ЛО уроку
|
|
В. 3 а с. 14
|
В. 4 с. 15
|
В. 2 с. 14
В. 5 с. 15
|
В. 5 б с. 15
|
8
|
Урок граматики Tеперішній, минулий, майбутній простий час
|
|
Tеперішній, минулий, майбутній прості часи
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 16
|
вірш
|
В. 1 б, 4c с. 16-17
|
В. 3 с. 17
|
В. 5 с. 17
|
Тематична
|
ТЕМА 2. Подорож, літні канікули(6 год.) (12 год.)
|
9
|
Захоплюючи літні канікули
|
|
Tеперішній, минулий, прості часи
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 18
|
текст
|
В. 1, 4 с. 18-19
В. 3 с. 17
|
В. 3 с. 19
Корекц.роб
|
В. 5 с. 19
|
10
|
Відпочинок влітку
|
|
Теперішній тривалий час
|
ЛО уроку
|
В. 2,3 с. 20.
|
вірш
|
В. 1, 4 с. 20-21
|
|
В. 5 с. 21
|
11
|
Погода влітку
|
|
Теперішній тривалий час
Минулий, простий час
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 22
|
|
В. 3,4 с. 22-23
|
В. 3 с. 22
|
Розп. про погоду В. 5с. 23
|
12
|
День у зоопарку
|
|
Tеперішній, минулий, прості часи
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 24
|
В. 2 с. 24
|
В. 1, 3,5 с. 24-25 с
|
В. 4 с. 27
|
В. 6 с. 25
|
13
|
На рибній ловлі
|
|
Tеперішній, минулий, майбутній простий часи
Теперішній тривалий час
|
ЛО уроку
|
В. 2 а с. 26
|
В. 2 а с. 26
|
В. 3 б с. 27
|
В.1 б, 2 б с. 26
|
В. 5 с. 27
|
14
|
Літні канікули у Криму
|
|
Минулий простий, тривалий часи
|
ЛО уроку
|
В. 1 с. 28
|
В. 1 с. 28
|
В. 4 с. 29
|
|
В. 5 с. 29
|
Тематична
|
ТЕМА 2. Подорож, літні канікули. Продовження(6 год.)
|
15
|
Літні канікули у таборі відпочинку
|
|
Минулий простий час
|
ЛО уроку
|
|
В. 3 с. 29
|
В. 3 с.29
|
Ex. 6, p. 33
|
Розповідь про відпочинок
|
1 6
|
Канікули у Криму
|
|
Tеперішній доконаний час
|
ЛО уроку
|
В. 3 с.30
|
В. 1 с. 30
|
В. 4 с. 31
|
|
В. 5 с. 31
|
17
|
Канікули у рідному місті
|
|
Минулий простий час
|
|
В. 3 б с.32
|
вірш
|
В. 4 с. 33
|
|
Розповідь про відпочинок
В. 5 с. 33
|
18
|
Канікули, погода влітку
|
|
Минулий простий час
|
ЛО уроку
|
В. 1 с.35
|
|
В. 1 с. 35
|
|
В. 5 с. 35 (3 речення)
|
19
|
Канікули, погода влітку, їх переваги
|
|
Минулий простий час
|
ЛО уроку с.32
|
текст
|
вірш
|
В. 4 с. 35
|
Ex. 4, p. 42
|
В. 5 с. 35 (скласти табл.)
|
20
|
Канікули.Тест
|
|
Tеперішній, минулий, майбутній прості часи
Tеперішній тривалий час
|
|
В. 2 с.33
|
|
В. 3 с. 34
|
|
Скласти 5 речень
|
Тематична
|
ТЕМА 3. Я, моя сім’я та друзі (6 год. ) (12 год.)
|
21
|
Різні сім’ї – різні життя
|
|
Tеперішній\минулий прості часи
|
ЛО уроку
|
В. 2,3 с. 36-37
|
Ex. 4, p. 44
|
В. 1,4 с. 36-37
|
В. 2 с. 36
Корекц. роб.
|
В. 5 с. 37
|
22
|
Сім’я, члени родини
|
|
Tеперішній простий\тривалий час
|
ЛО уроку
|
В. 1 а, 4с с. 38-39
В. 1 б, 5 с с. 38-39
|
В. 2 с. 38
|
В. 2 с. 38
|
|
В. 6 с. 39
|
23
|
Родинне дерево
|
|
Tеперішній доконаний час
Tеперішній простий час
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 40
|
вірш
|
В. 3?4 с. 40-41
|
В. 1 с. 40
|
В. 5 а с. 41
|
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
24
|
Батьки: зовнішність, pиси характеру
|
|
Tеперішній\минулий прості часи
|
ЛО уроку
|
В. 1 с. 42
|
|
В. 3 с. 43
|
В. 2 с. 43
|
В. 3 с. 43
|
25
|
Брати, сестри: зовнішність, pиси характеру
|
|
Tеперішній доконаний час
|
ЛО уроку
|
В. 3 с. 44
|
вірш
|
В. 1, 4 с. 44-45
|
В. 2 с. 44
|
В. 5 с. 45
|
26
|
Мої рідні: тітки, дядьки. Риси характеру
|
|
Tеперішній доконаний час
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 46
|
|
В. 1, 3 с. 46-47
|
В. 4 с. 4 7
|
В. 5 с. 47
|
Тематична
|
ТЕМА 3. Я, моя сім’я та друзі . Продовження (6 год. )
|
27
|
Мої улюблені тварини
|
|
|
ЛО уроку
|
В. 2 с.50
|
В. 2 с. 60
|
В. 1,2 с. 50-51
|
Опис тварини
|
В. 5 с. 51
|
2 8
|
Домашні обов’язки.
|
|
Tеперішній доконаний час
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 52
|
В. 3 с.53
|
В. 1, 4 с. 52-53
|
|
В. 5 с. 53
|
29
|
Домашні обов’язки. Аудіювання тексту
|
|
Минулий доконаний час
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 54
|
В. 1а с.6 54
|
В. 1 б с.54
|
В. 2 с. 53
|
В. 4 с. 55
|
30
|
Домашні обов’язки у суботу
|
|
Минулий доконаний час
|
ЛО уроку
|
В. 2а с.56
|
В. 2б с. 56
|
В. 3 с. 55
|
|
В.3 с. 57
|
31
|
Урок домашнього читання. Текст «Birthday Banana Bread»
|
|
Минулий доконаний час
|
ЛО уроку
|
В. 4 с.57
В. 2 с.56
|
|
В. 5 а с. 57
|
|
В. 5 а с. 57
|
32
|
Родина. Родинні стосунки
|
|
Вживання ступенів порівняння прикметників
|
ЛО уроку
|
В. 1, 2 с.58
|
В. 1 с.58
|
В. 5 с. 59
|
В. 3 с.58 (3 реч.)
В 4 с. 59
|
В. 3 с. 58 (5 речень)
|
Тематична
|
ТЕМА 4. Харчування (6 год. ) (14 год.)
|
33
|
Їжа, напої
|
|
Tеперішній, минулий, майбутній прості часи
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 60
|
текст
|
В. 3 с.60
|
|
В. 3 с. 61
|
34
|
Здорове харчування
|
|
Дієслова, які відносяться до відчуттів+прийменик
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 60
|
вірш
|
В. 3 с.60
|
|
В. 5 с. 61
|
35
|
Час сніданку. Здорове харчування
|
|
Дієслово+прийменик
|
ЛО уроку
|
В. 2 с. 63
|
В. 1 с. 63
|
В. 3 с.63
|
В. 6 с. 32
|
В. 7 с. 62
|
36
|
Час сніданку. Традиційна українська кухня.
|
|
Tеперішній доконаний час
|
ЛО уроку
|
В. 4 с. 63
|
|
В. 5 с. 63
|
В. 6 с. 63
|
В. 6 с. 63
|
37
|
Час обiду. Їжа. Норми поведінки за столом.
|
|
Tеперішній\минулий доконаний час
|
ЛО уроку
|
В. 2а,с с. 61
|
В. 3 с. 64-65
|
В. 1, 2 с. 64-65
|
|
В. 5 с. 65
|
38
|
Гра-мандрівка «Здорове харчування. .Їжа»
|
|
Tеперішній\минулий доконаний час
|
ЛО уроку
|
В. 4 с. 65
|
текст
|
Ситуативні завдання
|
В. 10 с. 33
|
Підготувати розповідь
|
Тематична
|
ТЕМА 4. Харчування. Продовження (8 год.)
|
39
|
Приготування їжі. Контроль аудіювання
|
|
Tеперішній, минулий, прості часи
|
That’s pity
I’m sorry
|
В. 1 б , 2с с. 66
|
В. 1а с.66
|
В. 3 с.67
|
|
В. 5 с. 67
|
40
|
Традиції харчування у рідній країні. Контроль читання
|
|
займенники
|
ЛО уроку
|
Тести
множинного
вибору
|
В. 5 с.67
|
В. 5 с.67
|
В. 4 с.67
|
Скласти діалог
|
41
|
Традиції харчування у країнах світу. Контроль письма
|
|
Tеперішній, минулий, майбутній прості часи
|
ЛО уроку
|
В. 4 с. 69
|
В. 4 с.69
|
В. 4 с.69
|
Тестове завдання
|
В. 5 с. 69
|
42
|
Улюблені страви. Контроль говорріння
|
|
Tеперішній доконаний час
|
ЛО уроку
|
|
|
Ситуативні завдання
|
|
Повт. ІІІ форму дієслв
|
43
|
Ресторан швидкого харчування. Корекційна робота
|
|
Tеперішній тривалий час
Tеперішній доконаний час
|
ЛО уроку с.70
|
В. 2 с.70
|
|
В. 1 с.70
|
В. 3 с. 70
|
Скласти діалог
В. 1 б с.70
|
44
|
Ресторан швидкого харчування.
|
|
Tеперішні часи
|
ЛО уроку с.71
|
В. 4 с.71
|
|
В. 4 с.71
|
В. 5 с с.71
|
В. 1 с. 72
|
45
|
Їжа, напої
|
|
|
ЛО уроку с.72
|
В. 2 с.72
|
вірш
|
В. 3 б с.72-73
|
В. 3 а с.72
|
Скласти діалог
В. 4 с. 73
|
46
|
Харчування. Підсумковий урок.
|
|
|
|
В. 2 с.74
|
В. 4 с.75
|
В. 3 с.74
|
|
Повт. ІІІ форму дієслв
|
Практична частина
к\а-1
к-ч – 1
к\п – 1
к\г – 1
т\о – 6
Програма «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-9 класи», «Перун», 2005 р.;
|