|
Скачати 26.7 Kb.
|
Материнство, родинність, кохання… Урок-презентація учнівських проектів Тема. Роль жінки у житті і творчості Тараса Григоровича Шевченка. Мета: на прикладах поетичних шедеврів інтимної лірики Т.Г. Шевченка розглянути красу і складність людських почуттів; викликати в учнів бажання якомога більше дізнатися про Кобзаря; знайти ще один з ключів до розкриття творчості Т. Шевченка, її тематики, розгадки соціальних і життєвих ідеалів поета. Випереджувальні завдання. Групова проектна діяльність: 1група(біографи) – дослідити біографію письменника, подати її у вигляді слайдів. 2 група(мистецтвознавці) – визначити, які жінки зустрічалися на життєвому шляху Т.Г.Шевченка, як вплинули на його світогляд. 3 група(літературознавці) – дослідити творчість Тараса Шевченка, проаналізувати твори, присвячені цим жінкам. Хід уроку: - мотивація навчальної діяльності; - оголошення теми та завдань уроку; - актуалізація опорних знань. «Мозковий штурм». Учитель. Діти, яка, на вашу думку, роль жінки у житті? (учні висловлюють свої міркування, вчитель будує схему асоціацій).Сьогодні у ході захисту творчого проекту ми з’ясуємо, яким є ідеал жінки у баченні Т.Г. Шевченка. Схема групової проектної діяльності. БІОГРАФИ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІ МИСТЕЦТВОЗНАВЦІ Дослідивши біографію Т. Шевченка, ми умовно розділили її на чотири періоди: - дитячі та юнацькі роки (1814 – 1831рр.); - Петербурзький період (1831 – 1847рр.); - період заслання (1847 – 1857рр.); - останні роки життя (1857 – 1861рр.). Перший період. Дитячі та юнацькі роки. - доповідь групи «Біографи»; - доповідь групи «Мистецтвознавці»; - доповідь групи «Літературознавці». Другий період. Петербурзький. - доповідь групи «Біографи»; - доповідь групи «Мистецтвознавці»; - доповідь групи «Літературознавці». Третій період. Заслання. - доповідь групи «Біографи»; - доповідь групи «Мистецтвознавці»; - доповідь групи «Літературознавці». Четвертий період. Останні роки життя. - доповідь групи «Біографи»; - доповідь групи «Мистецтвознавці»; - доповідь групи «Літературознавці». «Радість від народження дитини і водночас страждання» «Безталанная» «Гордіше самої цариці» Великомучениця Турботлива Щаслива Вислухавши представників творчої групи, давайте ж з’ясуємо, яким є ідеал жінки у баченні Тараса Шевченка. Підсумок уроку. Домашнє завдання.
|
Тема. Мамі честь віддати Вчитель. Дорогі гості! Милі, добрі наші жінки, жінки-доньки, жінки –трудівниці, жінки матері, жінки-бабусі дозвольте в цей весняний... |
Свято мами 8 Березня Малюнки, квіти, надувні кольорові кульки, рушники. Формувати в учнів такі духовні якості, як усвідомлення свого обов'язку перед батьками,... |
Сторінками невідомого Феномен творчості Василя Миколайовича Верховинця проявився не лише у створенні і публікації «Українського весілля», «Теорії українського... |
Реферат на тему: “Вибори та їх роль в політичному житті” Питання про вибори є актуальними в наш час, оскільки відіграють неабияку роль в політичному житті. До цього питання звертаються багато... |
1. ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ. РОЛЬ БУДІВНИЦТВА У ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА. БУДІВЕЛЬНІ НОРМИ ТЕМА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ. РОЛЬ БУДІВНИЦТВА У ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА. БУДІВЕЛЬНІ НОРМИ |
Уроку І. Вступна частина Тема. Жанрово-стильове розмаїття прози 20-30-х років ХХ ст. Роль Миколи Хвильового у тогочасному літературному житті |
Урок №2: Тема уроку: Роль вірусів у природі та житті людини Ознайомити учнів із різноманітними вірусними захворюваннями рослин, тварин і людини |
Робота на тему: Героїчне минуле українського народу у творчості Тараса Шевченка Ще в ранньому дитинстві Тарас Шевченко проймався глибоким захопленням від славного і героїчного минулого українського народу. Із... |
ТЕМА ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ Зародження та розвиток фізики як науки. Роль фізичного знання в житті людини й суспільному розвитку. Методи наукового пізнання. Теорія... |
ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Засоби масової інформації та їх роль у суспільному житті Це можуть бути ролі організатора, консолідуючої сили суспільства, його просвітителя. Але вони можуть відіграти й дезорганізаційну,... |