|
Скачати 19.54 Kb.
|
Завдання для міської, районної олімпіади з української мови та літератури 10 клас (2011-2012 н.р.) Українська мова
Сумно і смутно людині коли обертаючись до найдорожчих джерел дитинства та юності нічого не бачить вона доброго небуденного. 10 б.
Біла хустина, залізні нерви, залізні дроти, вовча натура, Франкові твори, вовчий апетит, лисяча хитрість, собачий холод, собача будка. 5 б.
4 б.
5 б. Українська література
12 б.
5 б. 1. До яких жанрів належать такі твори І.Карпенка-Карого: «Мартин Боруля», «Хазяїн», «Безталанна», «Сава Чалий»? 2. Де і коли було відкрите Наукове товариство імені Тараса Шевченка? 3. У чому полягала життєва мета І.Нечуя-Левицького? 4. Яка авторська позиція у повісті «Кайдашева сім’я» І.Нечуя-Левицького? 5. Кому Михайло Старицький присвятив баладу «Гетьман»?
4 б.
Усього: 45 б. |
2014 Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти... Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях |
Методичні рекомендації щодо проведення І-ІІI етапів учнівської олімпіади... У І-ІІ етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури беруть участь учні 7-11 класів, у ІІІ етапі –... |
Завдання І (шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади... Запишіть речення, розставивши розділові знаки. Виконайте фонетичний розбір виділеного слова |
Завдання І (шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади... Запишіть речення, розставляючи розділові знаки. Виконайте морфологічний розбір виділеного слова |
Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках української... Кецова Вікторія Тихонівна, учитель-методист, учитель української мови і літератури Роганського аграного ліцею Харківської районної... |
Дидактичний матеріал по формуванню здоров’язберігаючої компетентності... Автор: Олена Миколаївна Рябко – вчитель української мови і літератури КЗ «Гуляйпільськи колегіум «Лідер» Гуляйпільської районної... |
Інформація про результати II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади... |
Актив ізація пізнавальної діяльності в процесі вивчення української... Це завдання в певній мірі реалізується через роботу над такою проблемною темою як активізація пізнавальної діяльності в процесі вивчення... |
Завдання для олімпіади з української мови 8 кл Вівторок, грім, закон, колектив, Крим, мотор, пісок, предмет, прогрес, сорт, Будапешт, гнів, звук, телефон, Горох, Буг, інститут |
Дидактичний матеріал з української мови Лариса Анатоліївна, учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії комунального закладу «Комсомольський... |